GT86
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
- Sancy
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Egy kis nyalánkság:)
Kár, hogy a széria nem szedi így a lábát.
http://www.youtube.com/watch?v=M2MjNof4ynI
Kár, hogy a széria nem szedi így a lábát.
http://www.youtube.com/watch?v=M2MjNof4ynI
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- bepi81
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
"nem szeretnének olyan autót gyártani, amelyet egy átlagos sofõr nem tud tökéletesen uralni."
Ezt a mondatot nem értem. Ennyi erõvel elég lenne bele egy 26LE-s Trabi motor is, sõt, biztos lenne olyan, aki így is összetörné egy kanyarban...
Ezt a mondatot nem értem. Ennyi erõvel elég lenne bele egy 26LE-s Trabi motor is, sõt, biztos lenne olyan, aki így is összetörné egy kanyarban...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: GT86
Életem egyik feledhetetlen élményén estem át, most megosztom veletek.
Tegnap Németországban kocsit kellett bérelnünk kollégámmal.
A bérléshez be kell mutatni az összes dokumentumodat (vezetői engedéy, passport) és a kölcsönzőben dolgozó hölgy vette észre, hogy a kolléga jogsija le van járva. Nos mit tudunk tenni, az én jogsimat kellett elővenni. A hölgy hosszasan ecsetelte, hogy ez itt Deutschland és nehogy vezessünk lejárt jogsival, illetve ez az ő állásába is kerül, ha mégis a kolléga nevére kiadna egy autót.
Ezek után hosszasan elnézést kérve kérdezte, hogy hányan utaznánk az autóban, illetve mennyi csomagunk van. Miután mondtam, hogy ketten vagyunk 2 bőrönddel és nehogy valami gagyi autót merjen adni, felcsillant a szeme, hogy hoztak nemrég Toyota GT86-ot, ha nem gond azt adná nekünk.
Én teljesen kész lettem, szinte ugráltam az örömömben! Két napig nekem kell vezetni Németországban a GT86-ot!!!!
Kihozta a sluszkulcsot, pontosabban kulcs érzékelőt, kapott a hölgy két puszit és montam, hogy Toyota Corolla club tagja vagyok Magyarországon és .......
Rohantunk a kocsihoz. Ott állt, tűzpiros színű, gyári 17 colos kerekeken. Brutál jól néz ki. Még sosem vezetttem előtte. Gyorsan bepakoltunk, beírtuk az uticélt és először még óvatosan, ismerkedve 1-ben leálltam a parkolóház 5-ik emeletéről. Az ülések és a kormány, váltó: mintha rám öntötték volna. A térdnél és a könyöklőnél puha bőrborítás, apró figyelmességek. A kagylóülés nagyon kényelmes. Indítás: elég volt csak egy kicsit megnyomni a gombot! Hidegen 2000-ig felpörgő moci már ismerős volt. A kocsi orrát egyáltalán nem lehetett látni, féltem a csigalépcsős lejáróban mikor húzom meg az elejét. Csak az első kerék feletti domborulat látszik. Rossz volt így kiállni a szűk parkolóházból. Kiérve az utcára:
nézték a kocsit: gyalogosok, autósok, BMW-sek, SUV-osok. Jó megjelenésű kocsi, gyönyörű piros színben!
Aztán amikor már bemelegedett odaléptem neki. Ment-ment, de nem volt rúgás sehol, vártam 4000-4500 körül, de igazából egyenletesen gyorsult 7200-ig. Megmondom őszintén csalódás ért. Érzetre az én Gt-im is jobbat megy, sokkal nagyobbat tol különösen 4500 után. Meg se tudtam normálisan nyikkantani a hátsó gumit. Áhh, mondtam,elvesztettem a rajongásomat, amire eddig mindig is vágytam, most megadatott, és nem olyan, mint azt gondoltam. A Gt-imben is meg van ugyanez a feeling, sőt!
Felértünk a német autópályára, a 270 fokos felhajtót csikorgó gumikkal abszolválva, padlóztam 3-4-5 és már 213(!) , piros fény villog a szemem előtt, hopp 7400 rpm, tiltás! Szúrtam a 6-otpen felfelé 234-ig(!). Soha nem mentem még ennyivel basszus. és nem volt ebben semmilyen félelmetes. Fékezni kellett, a 160-nal (tötymörgő) miatt. A fék? jó-jó, de ültem már jobban fékező E9-ben. És ehhez képest meg se nyikkant a gumi, padlózom és csak gyorsul, de semmi katarzis. Motorhang, kipuhang: halk!
Tegnap Németországban kocsit kellett bérelnünk kollégámmal.
A bérléshez be kell mutatni az összes dokumentumodat (vezetői engedéy, passport) és a kölcsönzőben dolgozó hölgy vette észre, hogy a kolléga jogsija le van járva. Nos mit tudunk tenni, az én jogsimat kellett elővenni. A hölgy hosszasan ecsetelte, hogy ez itt Deutschland és nehogy vezessünk lejárt jogsival, illetve ez az ő állásába is kerül, ha mégis a kolléga nevére kiadna egy autót.
Ezek után hosszasan elnézést kérve kérdezte, hogy hányan utaznánk az autóban, illetve mennyi csomagunk van. Miután mondtam, hogy ketten vagyunk 2 bőrönddel és nehogy valami gagyi autót merjen adni, felcsillant a szeme, hogy hoztak nemrég Toyota GT86-ot, ha nem gond azt adná nekünk.
Én teljesen kész lettem, szinte ugráltam az örömömben! Két napig nekem kell vezetni Németországban a GT86-ot!!!!
Kihozta a sluszkulcsot, pontosabban kulcs érzékelőt, kapott a hölgy két puszit és montam, hogy Toyota Corolla club tagja vagyok Magyarországon és .......
Rohantunk a kocsihoz. Ott állt, tűzpiros színű, gyári 17 colos kerekeken. Brutál jól néz ki. Még sosem vezetttem előtte. Gyorsan bepakoltunk, beírtuk az uticélt és először még óvatosan, ismerkedve 1-ben leálltam a parkolóház 5-ik emeletéről. Az ülések és a kormány, váltó: mintha rám öntötték volna. A térdnél és a könyöklőnél puha bőrborítás, apró figyelmességek. A kagylóülés nagyon kényelmes. Indítás: elég volt csak egy kicsit megnyomni a gombot! Hidegen 2000-ig felpörgő moci már ismerős volt. A kocsi orrát egyáltalán nem lehetett látni, féltem a csigalépcsős lejáróban mikor húzom meg az elejét. Csak az első kerék feletti domborulat látszik. Rossz volt így kiállni a szűk parkolóházból. Kiérve az utcára:
nézték a kocsit: gyalogosok, autósok, BMW-sek, SUV-osok. Jó megjelenésű kocsi, gyönyörű piros színben!
Aztán amikor már bemelegedett odaléptem neki. Ment-ment, de nem volt rúgás sehol, vártam 4000-4500 körül, de igazából egyenletesen gyorsult 7200-ig. Megmondom őszintén csalódás ért. Érzetre az én Gt-im is jobbat megy, sokkal nagyobbat tol különösen 4500 után. Meg se tudtam normálisan nyikkantani a hátsó gumit. Áhh, mondtam,elvesztettem a rajongásomat, amire eddig mindig is vágytam, most megadatott, és nem olyan, mint azt gondoltam. A Gt-imben is meg van ugyanez a feeling, sőt!
Felértünk a német autópályára, a 270 fokos felhajtót csikorgó gumikkal abszolválva, padlóztam 3-4-5 és már 213(!) , piros fény villog a szemem előtt, hopp 7400 rpm, tiltás! Szúrtam a 6-otpen felfelé 234-ig(!). Soha nem mentem még ennyivel basszus. és nem volt ebben semmilyen félelmetes. Fékezni kellett, a 160-nal (tötymörgő) miatt. A fék? jó-jó, de ültem már jobban fékező E9-ben. És ehhez képest meg se nyikkant a gumi, padlózom és csak gyorsul, de semmi katarzis. Motorhang, kipuhang: halk!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: GT86
A váltó: na az brutálisan jó. Nagyon határozott, bepattanós, rövid úton járós és pontos. Csillagos ötös! Na ez kéne, bármikor, bármelyik kocsiba! A műszerfal kompletten, a kezelő szervekkel: szinte viccesen gagyi navigázió és fedélzeti számítógép kezelőszervek.
Aztán a váltó mellett megláttuk a kipörgésgátló menetstabilizáló off gombot. Csak álló helyzetben fogadta el a kikapcsolást!
Na innen kezdődtek a fülig érő mosolyok. Este elmentünk kocsikázni még. Egy parkolóból kiállás 1-ben padlógázzal, majd áthúzva 2-be korrigálva megindult a segge a korrekció után a másik irányba, majd azt is korrigálva7400-nél 3 és nyikkant. Matyitól (E7) ellesve a technikát egy csaknem helyben megfordulás egyből ment! Volt egy nagyobb betonplatz és egy óriási üres parkolóz a kocsi erre lett kitalálva. Ki nem szarja le a navigáció, fedélzeti komputer gyerekes gombjait! A kocsi teljesen jó indulatú és kezelhető volt végig. Abszolút kezdőként és laikusként néhány pillanatra át tudtam élni a driftelés élményét. Remegő lábakkal, de mosolyogva szálltunk ki. Kéne, sőt kel is, kb 6 év múlva, amikor már meg tudnám venni.
készültek képek, sőt videó is, hamarosan.
Aztán a váltó mellett megláttuk a kipörgésgátló menetstabilizáló off gombot. Csak álló helyzetben fogadta el a kikapcsolást!
Na innen kezdődtek a fülig érő mosolyok. Este elmentünk kocsikázni még. Egy parkolóból kiállás 1-ben padlógázzal, majd áthúzva 2-be korrigálva megindult a segge a korrekció után a másik irányba, majd azt is korrigálva7400-nél 3 és nyikkant. Matyitól (E7) ellesve a technikát egy csaknem helyben megfordulás egyből ment! Volt egy nagyobb betonplatz és egy óriási üres parkolóz a kocsi erre lett kitalálva. Ki nem szarja le a navigáció, fedélzeti komputer gyerekes gombjait! A kocsi teljesen jó indulatú és kezelhető volt végig. Abszolút kezdőként és laikusként néhány pillanatra át tudtam élni a driftelés élményét. Remegő lábakkal, de mosolyogva szálltunk ki. Kéne, sőt kel is, kb 6 év múlva, amikor már meg tudnám venni.
készültek képek, sőt videó is, hamarosan.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6