Toyota gyári fejegységek és tartozékaik
Megkérdezhetem, hogy mi került a helyére? Beépítõkerettel lesz? Hol vettél?
Köszi[/quote]
Igazából csak kívülrõl hasolít a 2007. és a 2009. évjáratú fejegység arra, amit eladásra kínálok fent, mert ugyanolyan helye mennek.
Valójában belül egészen más, azokon nincs USB/AUX kimenet hátul, tehát a tieden nem segít egy szimpla kábel és egy utólag kialakított csatlakozóhely a kocsiban, az új fejegység is kell hozzá.[/quote]
Köszi[/quote]
Igazából csak kívülrõl hasolít a 2007. és a 2009. évjáratú fejegység arra, amit eladásra kínálok fent, mert ugyanolyan helye mennek.
Valójában belül egészen más, azokon nincs USB/AUX kimenet hátul, tehát a tieden nem segít egy szimpla kábel és egy utólag kialakított csatlakozóhely a kocsiban, az új fejegység is kell hozzá.[/quote]
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Itt egy példa a sokat emlegetett 3 DIN-es fejegységre:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
-
- Újonc
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2014 jan. 09, 09:46 am
Re: e12
Sziasztok!szila10 írta:sikeres szívmûtétet hajtottunk végre tegnap faterral.
a közelben vettem egy nagyon hasonlító CD-s magnót, lealkudva 17e Ft-ért
kb 30perc alatt összeraktuk mindeféle elektronikai tudás nélkül, viszont nagyon sokat segített a youtube vidi!!!
http://www.youtube.com/watch?v=4dzkKeBmKeg
iiletve vettem 840 Ft-ért egy mágnesen csavarkiszedõt!
MEGÉRTE!!!!
ezzel csavartam be a mély csavarokat és biztositottam hogy ne essenek le!
Tudnátok abban tanácsot adni, hogy a gyári fejegységemnek mi lehet a hibája? Teljesen jól mûködik, csak a kijelzõje teljesen sötét nem mutat semmit. 2003-as Corolla. Ugyan ilyen mint a fenti kép
- Jorn
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Ha semmit sem mutat a kijelzõ, az lehet bármilyen hiba, a 10 forintos alkatrésztõl kezdve a komplett kijelzõcseréig...
Ha mutatna valamit (részben) akkor lehetne találgatni konkrétabban.
Ha mutatna valamit (részben) akkor lehetne találgatni konkrétabban.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Re: Toyota gyári fejegységek és tartozékaik
témához kapcsolódó heti projektként betettünk E7-be egy E9 gyári philips / toyota fejegységet (toyota cikkszám: 86120-12700). AUX csatlakozást a fejegység hátulján levő cd-tár csatalkozón keresztül oldottuk meg ezzel a kapcsolással: bővebb infó itt: http://jeremy.geek.nz/projects/clarion-aux-input/
a szükséges csatlakozó tipusa: SE-DIO13, innen beszerezhető: http://www.hestore.hu/prod_10033182.html
a kapcsoló zárásával a fejegységen rádió és a kijelző kikapcsol, az erősítő megy, minden ugyanúgy szabályozható mintha a rádió menne, a fejegység ki-bekapcsolható ebben az állapotban is.
visszakattintva a kapcsolót egyből megy a rádió. szóval tökéletes és már-már gyárias
köszönet pacskernek a segítségért!
a szükséges csatlakozó tipusa: SE-DIO13, innen beszerezhető: http://www.hestore.hu/prod_10033182.html
a kapcsoló zárásával a fejegységen rádió és a kijelző kikapcsol, az erősítő megy, minden ugyanúgy szabályozható mintha a rádió menne, a fejegység ki-bekapcsolható ebben az állapotban is.
visszakattintva a kapcsolót egyből megy a rádió. szóval tökéletes és már-már gyárias
köszönet pacskernek a segítségért!
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Toyota gyári fejegységek és tartozékaik
Köszi a leírást!
Így másnak is segíthet.
Így másnak is segíthet.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- gasztroterrorista
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 423
- Csatlakozott: 2008 jan. 17, 09:10 pm
- Autód gyártási éve: 2002
- Autód típusa (és generációja): Egyéb nem japán gyártó
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Egyéb
- Tartózkodási hely: Budapest / Szentendre
Re: Toyota gyári fejegységek és tartozékaik
Tanácsot kérnék hozzáértőktől:
Sikerült átvágni a műszerfalamban uralkodó gordiuszi csomót, és eltüntetni a belekókányolt 2 db eu csatlakozót. Szereztem bontóból csatit és végre beraktam a gyári Toyota rádiót ( a Matyitól kölcsönzött képen a legfelső). A kábelek nincsenek forrasztva, csak egyszerűen összetekerve, hogy könnyen lehessen visszabontani, ha valami gond lenne, ami lett is: a rádió iszonyatosan melegszik, kézzel alig tapintható, tűzforró az előlap. A bekapcsoló és csatornaváltó gombok környékén a legforróbb.
Van valakinek valamilyen ötlete, mi lehet az ok? Nem szeretném a kocsimat füstölgő hamukupaccá változtatni némi rádióhallgatás miatt, akkor inkább ülök a csendben
Sikerült átvágni a műszerfalamban uralkodó gordiuszi csomót, és eltüntetni a belekókányolt 2 db eu csatlakozót. Szereztem bontóból csatit és végre beraktam a gyári Toyota rádiót ( a Matyitól kölcsönzött képen a legfelső). A kábelek nincsenek forrasztva, csak egyszerűen összetekerve, hogy könnyen lehessen visszabontani, ha valami gond lenne, ami lett is: a rádió iszonyatosan melegszik, kézzel alig tapintható, tűzforró az előlap. A bekapcsoló és csatornaváltó gombok környékén a legforróbb.
Van valakinek valamilyen ötlete, mi lehet az ok? Nem szeretném a kocsimat füstölgő hamukupaccá változtatni némi rádióhallgatás miatt, akkor inkább ülök a csendben
'02 VW T4 Caravelle 2.5 TDI, ACV
'91 EE90 1.3 2E-E Liftback
'91 EE90 1.3 2E-E Liftback
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Toyota gyári fejegységek és tartozékaik
Nem tudom hogy mi alapján sikerült bekötnöd.
Mutass egy képet a csatlakozóról és mond meg melyik lábra mit adtál.
Melegednie (főleg az előlapnak) egyáltalán nem lenne szabad.
Hacsak nem volt benne izzócsere nagyobbra és most olvasztja a műanyagot a háttérben.
Nem vicc ez a dolog és nem is írtál butaságot a hamukupaccal. Autótüzet nem nagyon oltasz el. Amíg nincs meg a hiba forrása, azonnal kikötném és a vezetékeket leszigetelném alaposan...
Mutass egy képet a csatlakozóról és mond meg melyik lábra mit adtál.
Melegednie (főleg az előlapnak) egyáltalán nem lenne szabad.
Hacsak nem volt benne izzócsere nagyobbra és most olvasztja a műanyagot a háttérben.
Nem vicc ez a dolog és nem is írtál butaságot a hamukupaccal. Autótüzet nem nagyon oltasz el. Amíg nincs meg a hiba forrása, azonnal kikötném és a vezetékeket leszigetelném alaposan...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- gasztroterrorista
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 423
- Csatlakozott: 2008 jan. 17, 09:10 pm
- Autód gyártási éve: 2002
- Autód típusa (és generációja): Egyéb nem japán gyártó
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Egyéb
- Tartózkodási hely: Budapest / Szentendre
Re: Toyota gyári fejegységek és tartozékaik
Köszi a gyors választ!
Kár, hogy nem fotóztam...
Szóval: a rádió hátuljába vezető kábelkötegről az előző tulaj a gyári téglalap alakú, belül egy kisebb és egy nagyobb téglalapból álló csatlakozót levágta. Helyette volt felberhelve kettő eu ( vagy tudja a t@köm milyen , az a lényeg hogy nem Toyota) csatlakozó.
Én ezt bekötött borzalmat egy csípőfogóval megszüntettem, levágtam a típusidegen vezetékeket, csak a gyári köteg maradt.
Szereztem bontóból a gyári rádió hátuljába illeszkedő gyári téglalap alakú csatlakozót kb húsz centi kábellel (előttem szedte ki a szerelő egy 4AFE E9 Lb műszerfalából).
Színkód alapján megkerestem a vezeték párokat (műszerfalból kék vezeték sárga hosszanti csíkkal + bontott csatlakozó kék vezetéke sárga hosszanti csíkkal,ugyanígy összepárosítva a maradék hét is), összeillesztettem, szigetelőszalaggal rögzítettem. Arra számítottam, hogyha lesz valami gebasz, akkor egyszerűbb ezt visszabontani, mint a forrasztást.
Ezután a rádió működik, de tíz perc után érezhetően melegedik, míg el nem éri az előző hozzászólásom említett hőfokot.
A biztosítéktáblán van a rádiónak külön biztosítéka? (Nincs nálam a Haynes könyv, fejből nem megy a kiosztás, a fedele meg nincs meg azt utastérben lévő táblának)
Melózom és reggel autóval jöttem dolgozni (tájékoztatásul: kikapcsolt jéghideg rádióval, szóval ha valaki reggel egy lángoló kopott piros öreg autót látott a 11-es úton, az nem én voltam. )
Egyszerűbb lenne most egy biztosíték kihúzásával biztosan áramtalanítani, délután meg ráérek otthon a parkolóban szétborítani a műszerfalat.
Kár, hogy nem fotóztam...
Szóval: a rádió hátuljába vezető kábelkötegről az előző tulaj a gyári téglalap alakú, belül egy kisebb és egy nagyobb téglalapból álló csatlakozót levágta. Helyette volt felberhelve kettő eu ( vagy tudja a t@köm milyen , az a lényeg hogy nem Toyota) csatlakozó.
Én ezt bekötött borzalmat egy csípőfogóval megszüntettem, levágtam a típusidegen vezetékeket, csak a gyári köteg maradt.
Szereztem bontóból a gyári rádió hátuljába illeszkedő gyári téglalap alakú csatlakozót kb húsz centi kábellel (előttem szedte ki a szerelő egy 4AFE E9 Lb műszerfalából).
Színkód alapján megkerestem a vezeték párokat (műszerfalból kék vezeték sárga hosszanti csíkkal + bontott csatlakozó kék vezetéke sárga hosszanti csíkkal,ugyanígy összepárosítva a maradék hét is), összeillesztettem, szigetelőszalaggal rögzítettem. Arra számítottam, hogyha lesz valami gebasz, akkor egyszerűbb ezt visszabontani, mint a forrasztást.
Ezután a rádió működik, de tíz perc után érezhetően melegedik, míg el nem éri az előző hozzászólásom említett hőfokot.
A biztosítéktáblán van a rádiónak külön biztosítéka? (Nincs nálam a Haynes könyv, fejből nem megy a kiosztás, a fedele meg nincs meg azt utastérben lévő táblának)
Melózom és reggel autóval jöttem dolgozni (tájékoztatásul: kikapcsolt jéghideg rádióval, szóval ha valaki reggel egy lángoló kopott piros öreg autót látott a 11-es úton, az nem én voltam. )
Egyszerűbb lenne most egy biztosíték kihúzásával biztosan áramtalanítani, délután meg ráérek otthon a parkolóban szétborítani a műszerfalat.
'02 VW T4 Caravelle 2.5 TDI, ACV
'91 EE90 1.3 2E-E Liftback
'91 EE90 1.3 2E-E Liftback
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Toyota gyári fejegységek és tartozékaik
Van a rádiónak külön biztije, de így fejből nem mondom meg hanyadik sor hanyadik oszlop.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- gasztroterrorista
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 423
- Csatlakozott: 2008 jan. 17, 09:10 pm
- Autód gyártási éve: 2002
- Autód típusa (és generációja): Egyéb nem japán gyártó
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Egyéb
- Tartózkodási hely: Budapest / Szentendre
Re: Toyota gyári fejegységek és tartozékaik
Akkor keresgélek majd.
A rádióval próbálkozzam még vajon, vagy kukázzam?
A rádióval próbálkozzam még vajon, vagy kukázzam?
'02 VW T4 Caravelle 2.5 TDI, ACV
'91 EE90 1.3 2E-E Liftback
'91 EE90 1.3 2E-E Liftback
- gasztroterrorista
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 423
- Csatlakozott: 2008 jan. 17, 09:10 pm
- Autód gyártási éve: 2002
- Autód típusa (és generációja): Egyéb nem japán gyártó
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Egyéb
- Tartózkodási hely: Budapest / Szentendre
Re: Toyota gyári fejegységek és tartozékaik
A rendkívül bonyolult "Corolla E9 fuse box" keresésrea google megadta a választ: középső sor sofőrüléshez közelebbi vége, 7.5 Amperos bizti. Így már nem fogok lángoló üstökösként száguldozni, viszont megmaradt a melegedő rádió problémája.
Megéri szétszedni és próbálkozni a javítással, vagy keressek másikat? Vagy lehetséges hogy az összesodort és leszigetelt vezetékeknél van a bibi? Mindenképpen gyári rádiót szeretnék.
Ötlet?
Megéri szétszedni és próbálkozni a javítással, vagy keressek másikat? Vagy lehetséges hogy az összesodort és leszigetelt vezetékeknél van a bibi? Mindenképpen gyári rádiót szeretnék.
Ötlet?
'02 VW T4 Caravelle 2.5 TDI, ACV
'91 EE90 1.3 2E-E Liftback
'91 EE90 1.3 2E-E Liftback
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Toyota gyári fejegységek és tartozékaik
Gondolom belső erősítős a rádió.
Annak a hátulján vannak a hűtőbordák, maximum az lehet meleg szerintem. Ilyet még sosem tapasztaltam, hogy az eleje forrósodna.
E8-on belül 3 féle színkód "generáció" volt. E9-ből sem egy. Tudom, 90%-ban nagy az esélyed, hogy jót jóval párosítottál, de bekötés előtt minimum gyári kapcsolás, de ha az nincs, akkor egy multiméter.
Az összetekeremet meg hagyjuk. forrasztás és zsugorcső.
Ettől függetlenül szerintem rossz bekötés nem okozhat olyan melegedést, hogy mellette hibátlanul működik a rádió.
Ha van kedved elviheted egy műszerészhez, hogy mérjen rá.
Ha drága lenne a javítás és ragaszkodsz a gyárihoz, szólj, mert van egy rakás eladó gyárim. Újabbtól régebbiig minden.
Annak a hátulján vannak a hűtőbordák, maximum az lehet meleg szerintem. Ilyet még sosem tapasztaltam, hogy az eleje forrósodna.
E8-on belül 3 féle színkód "generáció" volt. E9-ből sem egy. Tudom, 90%-ban nagy az esélyed, hogy jót jóval párosítottál, de bekötés előtt minimum gyári kapcsolás, de ha az nincs, akkor egy multiméter.
Az összetekeremet meg hagyjuk. forrasztás és zsugorcső.
Ettől függetlenül szerintem rossz bekötés nem okozhat olyan melegedést, hogy mellette hibátlanul működik a rádió.
Ha van kedved elviheted egy műszerészhez, hogy mérjen rá.
Ha drága lenne a javítás és ragaszkodsz a gyárihoz, szólj, mert van egy rakás eladó gyárim. Újabbtól régebbiig minden.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- gasztroterrorista
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 423
- Csatlakozott: 2008 jan. 17, 09:10 pm
- Autód gyártási éve: 2002
- Autód típusa (és generációja): Egyéb nem japán gyártó
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Egyéb
- Tartózkodási hely: Budapest / Szentendre
Re: Toyota gyári fejegységek és tartozékaik
Így van, hátul vannak a hűtőbordák.
Nem szándékoztam összetekerve hagyni a vezetékeket, csak a beépítés-próba-hibakeresés idejére hagytam úgy. Elég szerencsétlenül alakult, hogy melóba így jöttem. Ha sikerül megoldani a problémát természetesen forrasztva-zsugorcsövezve lesznek a vezetékek.
Nem szándékoztam összetekerve hagyni a vezetékeket, csak a beépítés-próba-hibakeresés idejére hagytam úgy. Elég szerencsétlenül alakult, hogy melóba így jöttem. Ha sikerül megoldani a problémát természetesen forrasztva-zsugorcsövezve lesznek a vezetékek.
'02 VW T4 Caravelle 2.5 TDI, ACV
'91 EE90 1.3 2E-E Liftback
'91 EE90 1.3 2E-E Liftback
Re: Toyota gyári fejegységek és tartozékaik
Ha valakit érdekel egy ilyen fejegység: hirdetésem
Corolla E15 Sedan Luna 1.6 Valvematic