Toyota gyári fejegységek és tartozékaik
- habe
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Toyota gyári fejegységek és tartozékaik
Keresgélek a Celicába valami szépet, régit. (Ha valakinek könyvet támaszt otthon ilyesmi, jelezze.)
Közben belebotlok ilyenekbe.
Mi ez a coolság a külső hangerő tekerőjével? Típusszám alapján nem dobott fel semmit a gugli.
http://www.ebay.co.uk/itm/Toyota-Fujits ... SwBLlU2v15
Közben belebotlok ilyenekbe.
Mi ez a coolság a külső hangerő tekerőjével? Típusszám alapján nem dobott fel semmit a gugli.
http://www.ebay.co.uk/itm/Toyota-Fujits ... SwBLlU2v15
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Toyota gyári fejegységek és tartozékaik
Sűrűn előfordult korabeli (és későbbi) Toyota 2 DIN-es szetteknél, hogy a TUNER rész önálló rádió vevő volt csak, ami audió jelet küldött a kazettás/minidisc-es... egységnek. A váltás is úgy történt kazetta vagy rádió közt, hogyha bedugtad a kazit akkor az szólt, ha kint volt, akkor a rádió. Ezzel ellentétben sokszor a ki-be kapcsoló, a hangszín... vezérlő poti, netán még a kazi vezérlés is egyben a rádiós egységen volt, hisz azok voltak általában felül - közelebb a sofőrhöz. Hangerő poti sokszor mind a két egységen is volt, ami talán a különböző jelerősségű szalagok (források) miatt voltak, így volt kiküszöbölhető, hogy kazi/rádió váltásnál nehogy üvölteni kezdjen a rendszer. (Új fejegységeknél is megfigyelehtő különböző források hangerő korrekciója - SLA, ALS... - pont az imént említett miatt)
Továbbá ezekben a korabeli Toyota egységekben a kazis / alsó rész volt általában maga az erősítő, amibe jött be a táp és amiből ment ki az erősített jel a hangszórók felé. Nem utolsó sorban azért is volt indokolt, hogy a kazis részben legyen az erősítő, mert így kevesebb zavart szedhetett össze a Tuner továbbá a rádiós egységek mélysége sokszor rövidebb volt és egy átlagos 1DIN-es mélységű egység csak az alsó részben fért el, így nem volt útban a felső résznek a fűtésbox, a műszerfal merevítője stb...
Magyarul ez szerintem egy 2 DIN-es autórádió alsó (korai kazettás?), erősítős része.
A külső poti pedig FADER, azaz 2-2 hangszóró (első-hátsó) közti hangerő szabályzója. Akkoriban sok fejegység csak 2 hangszórót tudott és még komoly autohifi gyártók is (pl Pioneer) külön kihangsúlyozták a 4 csatornát, vagy akár külön egységként is kezelték a FADER-t. Ennek mikéntjét a marketingen kívül nem tudom, de szobahifiknél is megfigyelhető volt. Nem tudom mi az oka a máshol történő elhelyezésnek...
A hirdetésben szereplő holmi magában (a párja nélkül) NEM használható.
Továbbá ezekben a korabeli Toyota egységekben a kazis / alsó rész volt általában maga az erősítő, amibe jött be a táp és amiből ment ki az erősített jel a hangszórók felé. Nem utolsó sorban azért is volt indokolt, hogy a kazis részben legyen az erősítő, mert így kevesebb zavart szedhetett össze a Tuner továbbá a rádiós egységek mélysége sokszor rövidebb volt és egy átlagos 1DIN-es mélységű egység csak az alsó részben fért el, így nem volt útban a felső résznek a fűtésbox, a műszerfal merevítője stb...
Magyarul ez szerintem egy 2 DIN-es autórádió alsó (korai kazettás?), erősítős része.
A külső poti pedig FADER, azaz 2-2 hangszóró (első-hátsó) közti hangerő szabályzója. Akkoriban sok fejegység csak 2 hangszórót tudott és még komoly autohifi gyártók is (pl Pioneer) külön kihangsúlyozták a 4 csatornát, vagy akár külön egységként is kezelték a FADER-t. Ennek mikéntjét a marketingen kívül nem tudom, de szobahifiknél is megfigyelhető volt. Nem tudom mi az oka a máshol történő elhelyezésnek...
A hirdetésben szereplő holmi magában (a párja nélkül) NEM használható.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- habe
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Toyota gyári fejegységek és tartozékaik
Értem, világos.Pacsker írta:Sűrűn előfordult korabeli (és későbbi) Toyota 2 DIN-es szetteknél, hogy a TUNER rész önálló rádió vevő volt csak, ami audió jelet küldött a kazettás/minidisc-es... egységnek. A váltás is úgy történt kazetta vagy rádió közt, hogyha bedugtad a kazit akkor az szólt, ha kint volt, akkor a rádió. Ezzel ellentétben sokszor a ki-be kapcsoló, a hangszín... vezérlő poti, netán még a kazi vezérlés is egyben a rádiós egységen volt, hisz azok voltak általában felül - közelebb a sofőrhöz. Hangerő poti sokszor mind a két egységen is volt, ami talán a különböző jelerősségű szalagok (források) miatt voltak, így volt kiküszöbölhető, hogy kazi/rádió váltásnál nehogy üvölteni kezdjen a rendszer. (Új fejegységeknél is megfigyelehtő különböző források hangerő korrekciója - SLA, ALS... - pont az imént említett miatt)
Továbbá ezekben a korabeli Toyota egységekben a kazis / alsó rész volt általában maga az erősítő, amibe jött be a táp és amiből ment ki az erősített jel a hangszórók felé. Nem utolsó sorban azért is volt indokolt, hogy a kazis részben legyen az erősítő, mert így kevesebb zavart szedhetett össze a Tuner továbbá a rádiós egységek mélysége sokszor rövidebb volt és egy átlagos 1DIN-es mélységű egység csak az alsó részben fért el, így nem volt útban a felső résznek a fűtésbox, a műszerfal merevítője stb...
Magyarul ez szerintem egy 2 DIN-es autórádió alsó (korai kazettás?), erősítős része.
A külső poti pedig FADER, azaz 2-2 hangszóró (első-hátsó) közti hangerő szabályzója. Akkoriban sok fejegység csak 2 hangszórót tudott és még komoly autohifi gyártók is (pl Pioneer) külön kihangsúlyozták a 4 csatornát, vagy akár külön egységként is kezelték a FADER-t. Ennek mikéntjét a marketingen kívül nem tudom, de szobahifiknél is megfigyelhető volt. Nem tudom mi az oka a máshol történő elhelyezésnek...
A hirdetésben szereplő holmi magában (a párja nélkül) NEM használható.
Több csinos cuccot találtam, ami sajnos csak AM-et tud. Oké, nem kell blueray, de azért ennyire nem lépnék vissza.
Ez sem rossz, de a narancsért kár, és kissé modern.
Viszont itt van a szomszédban.
http://www.ebay.de/itm/Oldtimer-FUJITSU ... 0857826791