GTI, GT, TS és WRC
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
GTI, GT, TS és WRC
Kedves fórumozók!
Kérlek itt osztozzunk a Toyota csúcsmodelljeiben. Örvendezzünk vala, hogy anno több modellel, sirassunk, hogy mostanság meg alig tesznek a fiatalok kedvére.
Amit fájlalok, nem értek ill. értek, de az csak a Toyotának volt óccsóság, hogy a brilliáns Corolla TS modellben elől hagyták a meghajtást vagy osztották volna szét a 4 kerék közt!!!!!!!
Érzésem szerint, ezzel nagyobb eladásokat produkálhatott volna. (nem beszélve a gyakoribb szervízelésekről )
Talán nem függ össze nagyon, de a '83-s első hatchi /AE86/ kiadásakor még tombolt a B csoportos rally láz. Amikor úgy jött veled szemben a pályán az 500 lóerős éhes, üvöltő szörny Quattro v. 205-s, hogy alig birtál félreugrani 2 millió másik embertársaddal együtt. Ekkora ihlet és exsztázis hamar elveheti az emberek eszét s ez alól a pici japánok sem menekülhettek.
Zengjük fennhangon imáinkat eme topikban, testvéreim az Úrban!
Kérlek itt osztozzunk a Toyota csúcsmodelljeiben. Örvendezzünk vala, hogy anno több modellel, sirassunk, hogy mostanság meg alig tesznek a fiatalok kedvére.
Amit fájlalok, nem értek ill. értek, de az csak a Toyotának volt óccsóság, hogy a brilliáns Corolla TS modellben elől hagyták a meghajtást vagy osztották volna szét a 4 kerék közt!!!!!!!
Érzésem szerint, ezzel nagyobb eladásokat produkálhatott volna. (nem beszélve a gyakoribb szervízelésekről )
Talán nem függ össze nagyon, de a '83-s első hatchi /AE86/ kiadásakor még tombolt a B csoportos rally láz. Amikor úgy jött veled szemben a pályán az 500 lóerős éhes, üvöltő szörny Quattro v. 205-s, hogy alig birtál félreugrani 2 millió másik embertársaddal együtt. Ekkora ihlet és exsztázis hamar elveheti az emberek eszét s ez alól a pici japánok sem menekülhettek.
Zengjük fennhangon imáinkat eme topikban, testvéreim az Úrban!
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
Szia!
Sajnos a motortartó bakok kiosztását nem tudom pontosan. Elképzelhető. Ami AE86-osokba van 4A-GE moto, az biztos picit más ebből a szempontból, mivel azokban hosszanti irányban helyezkedik el.
A te kiadásodból készült viszont az első első kerék meghajtású GTi is. A kis hatchback szériából. Abba már keresztbe van a 4A-GE. Lehetséges, hogy egyezik a bak kiosztás. nemtudom. Majd a találkozón lemérjük Lajosét, Szántó Attiláékét, Vajkét... (nekik kereszt irányú 4A-GE-jük van.)
Egyébként biztos bele lehet kisebb nagyobb átalakításokkal eszkábálni.
Viszont meg kell gondolni megéri-e. Mivel a Gti nem csak a motorban más. Más felfüggesztés, más fékek, és sok sok merevítés. Lásd a toronymerevítőket. De erről majd sokat fog mesélni neked Lajos.
Tehát nagyon igénybe veszi az autót. És ha jól át akarod építeni, sajnos sok pénz. Viszont ha van benned elég fanatizmus és elhivatottság, akkor csináld meg, mert a te karosszériádból nem létezett Gti. Egyedi lenne
ui: nem wagon a tied, hanem liftback:)
Sajnos a motortartó bakok kiosztását nem tudom pontosan. Elképzelhető. Ami AE86-osokba van 4A-GE moto, az biztos picit más ebből a szempontból, mivel azokban hosszanti irányban helyezkedik el.
A te kiadásodból készült viszont az első első kerék meghajtású GTi is. A kis hatchback szériából. Abba már keresztbe van a 4A-GE. Lehetséges, hogy egyezik a bak kiosztás. nemtudom. Majd a találkozón lemérjük Lajosét, Szántó Attiláékét, Vajkét... (nekik kereszt irányú 4A-GE-jük van.)
Egyébként biztos bele lehet kisebb nagyobb átalakításokkal eszkábálni.
Viszont meg kell gondolni megéri-e. Mivel a Gti nem csak a motorban más. Más felfüggesztés, más fékek, és sok sok merevítés. Lásd a toronymerevítőket. De erről majd sokat fog mesélni neked Lajos.
Tehát nagyon igénybe veszi az autót. És ha jól át akarod építeni, sajnos sok pénz. Viszont ha van benned elég fanatizmus és elhivatottság, akkor csináld meg, mert a te karosszériádból nem létezett Gti. Egyedi lenne
ui: nem wagon a tied, hanem liftback:)
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
2. 105,Bohi írta:a 2esed nem hosszabb? nekem 110-115, meg a 4 meg van 190is!Lyani írta:1. 60
2. 100
3. 155
4. 180
5. ??
3. 155,
4. 195,
5. 333
Nekem ezeket adta
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
üssetek agyon, ha hülyeséget írok, de az jutott eszembe, hogy mi lenne modjuk egy 4AGE mocira ha feltennénk az 1.8D 5MT váltóját? Lehetséges,hogy nem is passzol rá, de gondolatkísérletet megér.
A diesel ugye kevesebbet forog, vagyis a végáttételnek nagyobbnak kell lennie. A 4AGE meg bírja erõvel.
Lehet nem is kellene 6-os váltóban gondolkodni, lenne egy kímélõ 5-ös
A diesel ugye kevesebbet forog, vagyis a végáttételnek nagyobbnak kell lennie. A 4AGE meg bírja erõvel.
Lehet nem is kellene 6-os váltóban gondolkodni, lenne egy kímélõ 5-ös
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 26
- Csatlakozott: 2015 jan. 20, 12:26 pm
- Tartózkodási hely: Pilisszántó
Re: GTI, GT, TS és WRC
Biztos már sokszor le lett írva, mégis megkérdezem, hogy az E12-es TS-nél a motoron kívül miben különbözik pl egy sima 1.6-tól? Gondolok itt a futóműre, fékekre.
olaszból fagylaltot, franciából krémest, japánból autót
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: GTI, GT, TS és WRC
Direktebb kormányzás, nagyobb első es hátsó fektarcsa, évjárat függően: kb 1-2cm ultetes, első es vagy hátsó toronymerevito. Belső karpitozas, kormány es valtogomb varrás. Menetstabilizalo, oracsoport. Első es hátsó kanyarstabilizatorok. A tobbi nem jut eszembe.
Motor, feltengely, váltó, motorvezerlo ügye triviális. Szivosor es legszurohaz + gázpedál (ha a sima 1.6 elektromos). Valtogomb Kipufogó rendszer es a 2 katalizátor.
Motor, feltengely, váltó, motorvezerlo ügye triviális. Szivosor es legszurohaz + gázpedál (ha a sima 1.6 elektromos). Valtogomb Kipufogó rendszer es a 2 katalizátor.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
-
- Visszajáró
- Hozzászólások: 26
- Csatlakozott: 2015 jan. 20, 12:26 pm
- Tartózkodási hely: Pilisszántó
Re: GTI, GT, TS és WRC
Akkor gondolom a nagyobb fékek miatt a gyári 15" felni az felejtős?
olaszból fagylaltot, franciából krémest, japánból autót
-
- Újonc
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2018 ápr. 22, 03:48 am
- Autód gyártási éve: 2005
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: TS
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Re: GTI, GT, TS és WRC
1.4D4D-vel azonos fékek vannak a TS-en, jó rá a 15” felni is.