Oldal: 95 / 105

Re: Dacolva az idővel / Kép és videó a jövőnek - Nyugger tal

Elküldve: 2016 jan. 20, 11:23 pm
Szerző: Bohi
Nekem is tetszik az ötlet!
Igaz, gyakorlatban lehet nehéz lesz összehozni, főleg ahol nem sok darab van adott generáción belül a klubban.
Pl akár ha za E8-at nézem, nem sokan vagyunk és többen messze is vannak.
Ha előre megbeszéljük és lefixáljuk akkor összejöhet bármi. :wink:

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2016 feb. 24, 04:23 pm
Szerző: dieselsuxx
Spoiler festéssel van valakinek tapasztalata? Mi ennek a technológiája?
A festőm nem sok jót jósolt és inkább műgyantából való replikakészítést javasolt. Nem tudom egyelőre, hogy mit kezdjek vele.

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2016 feb. 24, 04:26 pm
Szerző: Pacsker
Hátsó spoiler gyáriban volt műanyag merev héjból. Ezt fújod, mint a lokhárítót, kész...
És volt utángyártott tömör szivacsból, amit lehet "nyomkodni". Ez se egy nagy vasziszdasz. Jó alapozó és kellő lágyító kell a festékbe.
(Sokszor kispórolják, mert megnő a szárídási idő ezzel.)

Nekem tök jól bírja. Pontosabban bírta a tavalyi brutál méretű jégesőig.

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2016 feb. 24, 08:31 pm
Szerző: dieselsuxx
Köszi az infót!
Sokkal jobban hangzik az eredeti spoiler megtartása, mint a gányolás. A kis repedést a felületén meg vagy megforrasztják, vagy kigittelik.

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2016 márc. 08, 10:06 pm
Szerző: Lyani
ELMÉLETILEG lehetséges ABS-t faragni E9-be?
Valaha volt benne? Vagy valami másik corollából/toyotából bele lehet tenni?
Nyilván értem, hogy kell hozzá másik fék, tárcsa, meg jeladók, kábelezés, csövezés, meg fékerőelosztó miegymás, de az ABS központi egysége az kommunikál az ECU-val, vagy attól független?

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2016 márc. 08, 10:09 pm
Szerző: Pacsker
Volt E9-ben.
Itt Európában is, Skandináv piacon biztosan.

Ha jól tudom ECU-val nem kommunikál, legalábbis nem kéne cserélned a mostanid.
Viszont futóműben, hajtásban kéne azért átalakítás... Annó utána mentem és E10/11-é berakható lenne szerintem.

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2016 márc. 15, 12:16 pm
Szerző: Gugyor
Kép
Mióta ezt a képet megláttam azóta Jóska kollégám aggódik a lökhárítója miatt :lol:

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2016 márc. 15, 12:50 pm
Szerző: Pacsker
Sok belőle az Angliából behozott. Szerintem olcsón tudnál szerezni.

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2016 márc. 15, 12:56 pm
Szerző: Gugyor
Már szóltam a subarusoknak.a sárvédők illesztésre leszek kiváncsi mert a subaru sokkal szélesebb.bár lehet rosszul tudom de ezzel szereltek corollát is?találtam egy oldalt ahol az e10 es corolla lökhárító változatok vannak.van köztük ilyen is

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2016 márc. 15, 01:18 pm
Szerző: Pacsker
Nem

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2016 márc. 15, 01:22 pm
Szerző: Gugyor
Kép

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2016 márc. 15, 01:30 pm
Szerző: Pacsker
Elhiszem, láttam én is már sok helyen, de akkor is azt mondom, hogy gyárilag nem szerelték vele.
Előszeretettel tuningolják a Subaru lökössel. Csupán ennyi. Keresgélj az EPC-ben, szerintem nem fogsz találni.

A 4 ködlámpás is utólagos, (bár E10-re gyártott) tuning lökös. Az se vehető be a gyáriak közé.

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2016 márc. 15, 01:32 pm
Szerző: Gugyor
A subaru lopta a Toyota pofát én meg a lököst.így fer :P

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2016 ápr. 07, 01:49 am
Szerző: Slampixxx
Hallottatok már pályaautóról liftbackből?

Re: E9 - (1987-1992)

Elküldve: 2016 máj. 15, 06:27 pm
Szerző: Attee88
Kedves Fórumozók!

Attila vagyok, és nem rég lettem tulajdonosa egy E9-es AE92 Liftback Corollának.
Nagyon örültem a vásárláskor, hiába közel 30 éves az autó, sokkal "jobb" mint a 4 ütemű Trabantom.
Egy hónap használat után sajnos kezdtek előjönni a gondok...
A vásárlás előtt közel 3 évet állt az autó. Ez sokaknak már most szinte mindent elmond, de mivel nem vagyok szakértő, nem sejtettem rosszat. (kis regény következik...)
Az alábbi problémáim vannak, ezek megoldására szeretnék kérni tanácsokat, tapasztalatokat.
- Füstöl a motor : 1 hónap használat után hidegen el kezdett füstölni a motor. Van ismerősöm ("autószerelő" is), aki szerint az állás miatt kiszáradtak a szelepszár szimeringek, és a használat közben megrepedeztek, ezek mentén az olaj lecsöpög az égéstérbe. Bemelegedett motornál már nem füstöl normál használatkor, csak egy álló helyzetben való nagyobb felpörgetés után a fordulat visszaereszkedésekor. Viszont olyan is volt aki azt mondta, teljes motorgenerál, ami benne van minden csere, nem éri meg...
-Ingadozó alapjárat : Mivel ebbe 4AF motor van, karburátoros. Néha (állandóan) meghülyül és össze vissza dolgoztatja a motort.
Pl: Az alapjáratot beállítom 700-800 ford/perc-re, megyek vele néhány kilométert, és amikor kinyomom a kuplungot 1600-1700 as fordulaton jár. Ha tovább haladok, és újra kinyomom a kuplungot 400-500 as fordulatra esik, és itt ingadozva fulladozik a motor.
- Kopogó hang előről... : Azt hittem csak szilent problémám van, de a kollégák megállapították, hogy kormányművel van a gond. Döcögős úton kopogás jön a jobb elejéből, megrángattak rajta mindent, kiderült hogy a kormány összekötő kotyog. Kis is cserélték, 1-2 napog alig volt hangja, de újra irritálóan, és hát na... félelmetesen kopog. Viszont a kormányon nem érzek semmit,nem húz félre sem, és nem is kóvályog az úton.

Természetesen nem várom el, hogy így "azinternetenkeresztül" megjavítják az autóm, csak mivel mindenki mást mondott, így tanácstalan vagyok. És hát kíváncsi is vagyok a gyakorlati tapasztalatokra is a típustársaktól.
Az autóról amit tudni kell: Toyota Corolla Liftback E9 AE92 1988. 1.6 16v, 4AF.
Az autót 2000-ben hozták Magyarországra Ausztriából, azóta egy idős tulaja volt, aki sajnos meghalt, azóta állt az autó. Jelenleg 182eKm van benne, én 176-al vettem.
A segítséget előre is mindenkinek köszönöm!
Van egy olyan érzésem, lesz még néhány hozzászólásom :)