E9 - (1987-1992)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23316
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 nov. 29, 12:15 pm

Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
dieselsuxx
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 256
Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 07:50 pm
Tartózkodási hely: Velence
Kapcsolat:
Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: dieselsuxx » 2015 dec. 07, 12:19 pm

Adott egy liftback, ami 2E -> 4AF transzplantációra készül. A kasznin milyen plusz alakítás szűkséges? Amit eddig találtam:

- motortartó bak
- olajhűtő konzol
- üzemanyagszűrő konzol
- tűzfal közepén vákumszenzor

A kábelköteg mennyire plug and play? Egy az egyben becuppan a 4af a 2e helyére, vagy kell a 4af kábelkötege?
Köszönöm a válaszokat!
'88 E9 Liftback GL 4af - szobor
'03 E12 HB 4zze - asszonyé
'09 T27 sedan, 2ZR-FAE - napi járós

Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2913
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel
Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Sancy » 2015 dec. 07, 03:25 pm

Szerintem kell a sajat kotege
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Sancy 2015 dec. 07, 03:27 pm-kor.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban

Avatar
dieselsuxx
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 256
Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 07:50 pm
Tartózkodási hely: Velence
Kapcsolat:
Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: dieselsuxx » 2015 dec. 07, 03:26 pm

Sancy írta:Kell a sajat kotege az ecu-val egyutt.
Az elektromos ac-ja is kene a tankba, némi benzincsovezessel, visszatero aggal stb stb
Nem 4afe, hane. 4af a kiszemelt. Nics ac meg ecu.
'88 E9 Liftback GL 4af - szobor
'03 E12 HB 4zze - asszonyé
'09 T27 sedan, 2ZR-FAE - napi járós

Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2913
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel
Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Sancy » 2015 dec. 07, 03:27 pm

Igen, javitottam sorry!
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23316
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 dec. 21, 11:23 pm

Na ki tudja a rikító piros színkódját?

Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2913
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel
Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Sancy » 2015 dec. 22, 07:12 am

3E5? :)
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23316
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 dec. 22, 10:34 am

Azaz, Super Red :D
De lehetett volna E8, E10... bármi.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
dieselsuxx
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 256
Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 07:50 pm
Tartózkodási hely: Velence
Kapcsolat:
Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: dieselsuxx » 2016 jan. 11, 11:34 pm

dieselsuxx írta:
Sancy írta:Kell a sajat kotege az ecu-val egyutt.
Az elektromos ac-ja is kene a tankba, némi benzincsovezessel, visszatero aggal stb stb
Nem 4afe, hane. 4af a kiszemelt. Nics ac meg ecu.
Bontás utáni okosodás megvolt, íme a válasz az eredeti kérdésemre:
Persze, hogy kell a saját kábelköteg. Különben az ECU-t hova dugod, hülye gyerek? :D
Ez a motor kábelkötegét érinti diagnosztikai csatival, benzingőzdobozzal, lambdával és karbicsatlakozókkal együtt. Tűzfal után jónak tűnik a meglévő kábelköteg.
És igen, 4af-nek van ECU-ja. Ez eddig nem volt számomra világos.
'88 E9 Liftback GL 4af - szobor
'03 E12 HB 4zze - asszonyé
'09 T27 sedan, 2ZR-FAE - napi járós

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23316
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2016 jan. 12, 08:48 am

Nem mindegyik ECU-t és nyilván más szerepet lát el, mint amit a fogalom alapján megszoktunk.
Az üzemelése egy ügyes villanyász számára természetesen e nélkül is megoldható, hisz mégiscsak egy karbis motor, de sokkal egyszerűbb, ha cseréled a szükséges köteget.

Múlt heti sárfogókra és csomiteleszkópokra irányuló kérdésemre végülis sikerült választ találni? :wink:
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
dieselsuxx
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 256
Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 07:50 pm
Tartózkodási hely: Velence
Kapcsolat:
Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: dieselsuxx » 2016 jan. 12, 10:03 am

Pacsker írta:Nem mindegyik ECU-t és nyilván más szerepet lát el, mint amit a fogalom alapján megszoktunk.
Az üzemelése egy ügyes villanyász számára természetesen e nélkül is megoldható, hisz mégiscsak egy karbis motor, de sokkal egyszerűbb, ha cseréled a szükséges köteget.

Múlt heti sárfogókra és csomiteleszkópokra irányuló kérdésemre végülis sikerült választ találni? :wink:
Sikerult: Teleszkop megtartja az ajtot, de ez leginkabb a rogyottsagan mulik, nem a gaznyomason. Viheto. Sarvedoket meg nem sikerult szetszedni.
'88 E9 Liftback GL 4af - szobor
'03 E12 HB 4zze - asszonyé
'09 T27 sedan, 2ZR-FAE - napi járós

Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2460
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: toytomi » 2016 jan. 13, 07:34 am

Olyan kérdésem lenne, hogy az index relét merre találom?
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-(F)GE 16V Smallport

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23316
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2016 jan. 13, 08:17 am

Bal térdednél a hangszóró fölött/mögött.
Fekete kocka fehér csatlakozós véggel. A Műszerfal keresztmerevítőből kiálló kis lemezre van feltolva.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2460
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: toytomi » 2016 jan. 13, 11:33 am

Köszi!
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-(F)GE 16V Smallport

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23316
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2016 jan. 17, 07:06 pm

Kép

Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


Válasz küldése