E11 - (1997-2002)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
FSanyo
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 86
Csatlakozott: 2015 nov. 29, 10:02 pm
Autód gyártási éve: 1997
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: G6
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Szolnok
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: FSanyo » 2018 márc. 23, 08:45 pm

Sziasztok!

E11 Békában a fűtéskonzolon a hideg-meleg szabályozót nem tudom kitekerni a vágállására,pontosabban el lehet tekerni odaáig, csak nem marad ott, kb 2 "fokozatot" visszaugrik.

Mit lehet ezzel kezdeni?

Avatar
MBence86
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2018 dec. 01, 11:46 am
Autód gyártási éve: 2000
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: MBence86 » 2018 dec. 02, 12:22 pm

Sziasztok!

Lehet hogy már volt, ez úton is elnézést kérek akkor, nem pörgettem át az összes oldalt. Utolsó szériás (asszem T23) Celica/első szériás Yaris TS kormányt szeretnék felszerelni E11 ZZ blokkos Corollára. Tényleg ugyanaz a kormánykerékagy, nem kell valamit módosítani? Konkrétan erre a kormányra gondolok :) Illetve, cserélt már valaki ülést ebben a kocsiban nem gyárira? Milyen ülés kompatibilis vele? Megéri egyáltalán? Én a Celica ülésekre gondoltam. :)

Kép

Avatar
Gorgo
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 77
Csatlakozott: 2016 szept. 17, 09:28 pm
Autód gyártási éve: 1997
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Tartózkodási hely: Óbuda
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Gorgo » 2018 dec. 04, 12:29 am

Teljesen stimmel a kormány, nekem is ilyen van. 1000000x jobb a fogása, mint a gyárinak :D
Görgő - 1997 E11 Sedan az "exunokáskocsi"

Avatar
MBence86
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2018 dec. 01, 11:46 am
Autód gyártási éve: 2000
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: MBence86 » 2018 dec. 04, 03:30 am

Hát annál a 4 ágú, fura gumis valaminél nem csodálom :D

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2628
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: Deluxe
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: RWD » 2019 jan. 04, 11:28 am

Eladó E11 átvizsgáláskor van valamilyen típusspecifikus apróság, amire érdemes lehet odafigyelni? Tudom, ez nem VW, de apróság akadhat bármikor.
A ZZ-knél a motor a kakukktojás, azt tudom. Tipikus rozsdásodási pontok? Futómű? Beltér? Kinek milyen tapasztalatai vannak?
Köszi. :)
1981-Toyota Starlet KP62 3K

Avatar
TiBiGee
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2016 máj. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 2000
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: TiBiGee » 2019 jan. 04, 01:24 pm

Akkor nem ZZ lesz, ha jól értem.

A féltengely környékét kéne megnézni, állítólag csúnyán tud rohadni. A kormányzást tekintve próbálj ki egy jót, vásárlás után én is megtudtam, milyen lenne a jó.

Nekem olasz kocsim van, a rozsdásodás kevésbé jelentős. Hátsó kerék előtt szokott, még ha csak 1-2 pötty látszik is a kerék felől nézve.
1.4 vvti wagon weselámpás (2001)

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2628
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: Deluxe
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: RWD » 2019 jan. 04, 01:49 pm

TiBiGee írta:
2019 jan. 04, 01:24 pm
Akkor nem ZZ lesz, ha jól értem.

A féltengely környékét kéne megnézni, állítólag csúnyán tud rohadni. A kormányzást tekintve próbálj ki egy jót, vásárlás után én is megtudtam, milyen lenne a jó.

Nekem olasz kocsim van, a rozsdásodás kevésbé jelentős. Hátsó kerék előtt szokott, még ha csak 1-2 pötty látszik is a kerék felől nézve.
Köszi! Mehetne a ZZ is, de egyelőre ötletem sincs hogyan szűrjem ki 99%-os pontossággal hogy eszi-e az olajat az a motor épp.
A motorkódos forgalmi/jelölt nívő vonal megvan. Van esetleg más tipped is ehhez? 2005 utáni évjáratvadászat itt ugye nem játszik, deszka hátsó futóműves autó nem kell újra. :buzaly: (Doomiiii!!)
Igazából a kouki belseje jobban is tetszene (fekete kárpit, jampi króm kilincs), csak a ZZ ügy zavar. Meg nem nem J-s vázszám. Meg a veselámpa. De ez utóbbit megemészteném... :mrgreen:
1981-Toyota Starlet KP62 3K

Avatar
TiBiGee
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2016 máj. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 2000
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: TiBiGee » 2019 jan. 04, 03:01 pm

Én olyantól vettem, akinek elhittem hogy megcsináltatta és 50e-t ment azóta - évi 10e km-rel még pár évig jó. De nem kérdés, hogy a korábbi 1.6-ost (4AFE) javaslom inkább. Akár E10-ig is visszamennék vagy Carina E (abból 2.0 is van).
1.4 vvti wagon weselámpás (2001)

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2628
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: Deluxe
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: RWD » 2019 jan. 04, 03:04 pm

E10 is tetszik, de ahhoz már túl sznob lettem. Plusz fosok a rozsdától azért.
Carina E meg túl nagy/sok nekem most. Városi cikk cakkot keresek, kb 500-ig bezárólag. Yarisokat is néztem, de nem szeretem a traktor pózt.
1981-Toyota Starlet KP62 3K

Avatar
Gorgo
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 77
Csatlakozott: 2016 szept. 17, 09:28 pm
Autód gyártási éve: 1997
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Tartózkodási hely: Óbuda
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Gorgo » 2019 jan. 05, 02:36 pm

Ha jók az infóim, akkor a ZZ motorosok közül a hatchback és a sedan maradt japán gyártás, a liftback és a wagon pedig angol lett. Legalábbis az biztos, hogy Zolee autója J-s alvázszámú. :-)
Tipikus rohadási pontok: bölcső, küszöbök végei, élső és hátsó kerekek mögött (elöl nyilván a sárvédő alja), hátsó nyúlványok és az ajtók sarkai.
Görgő - 1997 E11 Sedan az "exunokáskocsi"

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2628
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: Deluxe
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: RWD » 2019 jan. 05, 03:15 pm

Ma megnéztem őt.
Pusztán hogy elindítsam a folyamatot, billenjek valamerre. Az kezd körvanalózdni, hogy szeretnék egy E11 HB-t. Akár koukit is. De nem ezt a példányt, az tuti.
-eladó jópofa, de kb kukkja nincs semmihez, és ez nem is nagyon zavarja úgy tűnik
-nívó nullán :(
-mindkét küszöb LYUKAS középtájt, hátsó sárvédőívek kezdenek foltosodni. Többit nagyon nem láttam, hóban, nem nagy elánnal nekiállva. Nagy csattja nem volt szerintem. De a kaszni bajos.
-MIL égve marad, hidegen leáll, 3 hengerezik. Nem is nagyon feszegettem a témát.
-belül közepes, de pl a balos kilincs csúnyán agyonfakulva. Nem is láttam még ilyat, mintha fehérre szívta volna a nap. Ezek nem fém kilincsek?
-szét van bagózva, hamutálca sebtiben kipucolva.

Próbakört sem erőltettem, havas, latyakos úton, beteges motorral. Messziről senki ne induljon el érte. Engednek belőle biztosan, de nem eleget ahhoz hogy megérje, szerintem. Tipikus "japánautó, kibirja úgy is" hangulat áradt belőle. Szerencsétlen autó, nagyon megsajnáltam... :(

Viszont tapasztalatnak jó volt, és így is átjött ahogy benne ültem. Folyt. köv:)
1981-Toyota Starlet KP62 3K

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2628
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: Deluxe
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: RWD » 2019 jan. 05, 03:50 pm

Gorgo írta:
2019 jan. 05, 02:36 pm
Ha jók az infóim, akkor a ZZ motorosok közül a hatchback és a sedan maradt japán gyártás, a liftback és a wagon pedig angol lett. Legalábbis az biztos, hogy Zolee autója J-s alvázszámú. :-)
Tipikus rohadási pontok: bölcső, küszöbök végei, élső és hátsó kerekek mögött (elöl nyilván a sárvédő alja), hátsó nyúlványok és az ajtók sarkai.
Mondhatsz valamit, ez is J-s vázszámú.
1981-Toyota Starlet KP62 3K

Avatar
Gorgo
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 77
Csatlakozott: 2016 szept. 17, 09:28 pm
Autód gyártási éve: 1997
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Tartózkodási hely: Óbuda
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Gorgo » 2019 jan. 05, 04:11 pm

És az ára nem kicsit rugaszkodott el a talajtól. 😁
Görgő - 1997 E11 Sedan az "exunokáskocsi"

Avatar
TiBiGee
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2016 máj. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 2000
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: TiBiGee » 2019 jan. 05, 06:14 pm

RWD írta:
2019 jan. 05, 03:15 pm
Ma megnéztem őt.
Pusztán hogy elindítsam a folyamatot, billenjek valamerre. Az kezd körvanalózdni, hogy szeretnék egy E11 HB-t. Akár koukit is. De nem ezt a példányt, az tuti.
-eladó jópofa, de kb kukkja nincs semmihez, és ez nem is nagyon zavarja úgy tűnik
-nívó nullán :(
-mindkét küszöb LYUKAS középtájt, hátsó sárvédőívek kezdenek foltosodni. Többit nagyon nem láttam, hóban, nem nagy elánnal nekiállva. Nagy csattja nem volt szerintem. De a kaszni bajos.
-MIL égve marad, hidegen leáll, 3 hengerezik. Nem is nagyon feszegettem a témát.
-belül közepes, de pl a balos kilincs csúnyán agyonfakulva. Nem is láttam még ilyat, mintha fehérre szívta volna a nap. Ezek nem fém kilincsek?
-szét van bagózva, hamutálca sebtiben kipucolva.

Próbakört sem erőltettem, havas, latyakos úton, beteges motorral. Messziről senki ne induljon el érte. Engednek belőle biztosan, de nem eleget ahhoz hogy megérje, szerintem. Tipikus "japánautó, kibirja úgy is" hangulat áradt belőle. Szerencsétlen autó, nagyon megsajnáltam... :(

Viszont tapasztalatnak jó volt, és így is átjött ahogy benne ültem. Folyt. köv:)
akkor tudod, milyen a rossz :) 3 éve, amikor autót kerestem, az jött le, hogy nagy a szegénység Budapesten kívül, a legtöbb autót bontott alkatrészekből a jóindulatú kisöreg, Józsi bácsi tartja mozgásban a szervizkönyv teljes zárójelbe tételével, pl. 10w40 olaj 15 ezrenként az 5w30 helyett. Persze vannak kivételek.

A szedán és a kombi japán az E11 faceliftből, az ötajtós angol. Az angol még egy kicsit hajlamosabb a kopogásra (állítólag a kopogásérzékelő szenzor gyenge jele miatt). A 'Harmony plus' pedig tudtommal a kelet-európai piac számára olcsósított verzió, klímával felturbózva. A klímával amúgy szerintem több baj van (pollenszűrő, büdös lesz, hosszabb ékszíj, hibaforrások), mint az a pár kellemes perc. De van, aki nagyon érzékeny a melegre.

Erre vagy
erre indulnék el inkább.
1.4 vvti wagon weselámpás (2001)

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23519
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: E11 - (1997-2002)

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2019 jan. 05, 06:55 pm

RWD írta:
2019 jan. 05, 03:50 pm
Gorgo írta:
2019 jan. 05, 02:36 pm
Ha jók az infóim, akkor a ZZ motorosok közül a hatchback és a sedan maradt japán gyártás, a liftback és a wagon pedig angol lett. Legalábbis az biztos, hogy Zolee autója J-s alvázszámú. :-)
Tipikus rohadási pontok: bölcső, küszöbök végei, élső és hátsó kerekek mögött (elöl nyilván a sárvédő alja), hátsó nyúlványok és az ajtók sarkai.
Mondhatsz valamit, ez is J-s vázszámú.
Ez nem igaz. Angol is, Japán is, nagy volt a zűrzavar. (nekünk japán Liftback-ünk van. Nem is vennék angolt..) Van pár alapszabály, de sok az utólagos "átépítés" is.
A legkönnyebben úgy lehet megkülönböztetni őket már képről is, hogyha van beltér fotó, akkor a középkonzolon a hátsó ablakfűtés és a klíma kapcsolója hogy helyezkedik el. A japán két félkör egymást kiegészítve a jobb oldalon, az angol két tégla kapcsoló jobb és baloldalon. Persze meg kell nézni élőben az alvázszámot, mert simán lehet konzolcserés.

RWD!
Szerintem ne szarakodj. Autó felszereltségi jelöléséből mindig csak a maximumot vagy közel a maximumot. Nekem is csak csak GT-m, GT-i-m, G6-om és "1200" :D -am van...
Az E11 pont a béka segge alá kezd kerülni az árát illetően. Vegyél egy G6 TTE-t. Hogy Zenki-t vagy Kouki-t majdnem mindegy, de az méltó egy autóbuzi férfihoz, legalábbis megjelenésében. Egyedül azt sajnálom, hogy motor tekintetében ugyanazt kapták, mint a sima 1.6-osok, de ha nem cél a racse, akkor tökéletes. Külsőleg pedig a gyári spoilerek és a 16-os felnik hatalmasat dobnak az autón.
Menjünk ki és hozzunk be egyet, mint Sancy.. Pár napja volt nálam. Továbbra is szerelem az az ezüst kouki..
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


Válasz küldése