Mindenkinek fontos lehet.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szerintem ne erõltesd, mert kocsival mész, kocsival jössz majd onnan, csak az utóbbi rendõrautó lesz és rögtön a dutyiba viszBohi írta:Erre lehet én is benevezek...szipak írta:ingyenes téli toyota átvizsgálás van minden márkaszervízben. én ma jelentkeztem be az újpestibe, szerdára kaptam idõpontot. dec végéig van az akció, hajrá.
http://www.azentoyotam.hu
zárójeles megjegyzés: nem regisztráltam az oldalon több okból is:
- nem akarok ennyi adatot megadni magamról
- kipróbáltam és e7 alvázszámot nem fogadja el
Kíváncsi vagyok mit szólnak egy amorf e8-hoz!
Én átnéztem. És megbízható, szép, jó autó. Ne aggódj!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- szullosz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: 2008 aug. 07, 10:42 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, IV.
Tájékoztató jármûtulajdonosok számára a közúti jármûvek környezetvédelmi felülvizsgálatával és az idõszakos vizsgálatával kapcsolatos a 2010. január 1-jén hatályba lépõ változásokról.
A gépjármûvek és pótkocsijuk idõszakos mûszaki vizsgálatáról szóló 2009/40 EK irányelv szabályainak magyar jogrendbe való integrálása alapján 2010. január 1-jétõl jelentõsen módosul a jármûvek mûszaki vizsgálatának rendje.
Az egyablakos ügyintézés megvalósításának elsõ jelentõs lépéseként a környezetvédelmi felülvizsgálat a mûszaki vizsgálat részét képezi, így az állampolgárok számára választásuk szerint biztosított a lehetõség, hogy a környezetvédelmi és mûszaki követelmények megfelelõségének ellenõrzése egy helyszínen egy eljárásban, ebbõl következõen lényegesen rövidebb idõ alatt valósuljon meg.
Ha a jármû a mûszaki vizsgálat követelményeinek megfelel a közlekedési hatóság az általa kiadott Mûszaki Adatlap alapján a forgalmi engedély idõbeli hatályát a helyszínen meghosszabbítja, az érvényesítõ címkét és a plakettet a rendszámra felragasztja, a sorszámot a forgalmi engedélyben rögzíti.
Továbbra is a mûszaki vizsga végén, a jármû forgalmi engedélyében az érvényességi idõ a következõ mûszaki vizsga idejének rögzítésével érvényesítésre kerül, a közlekedési hatóságnál. Amennyiben a forgalmi engedélybe bejegyzés nem tehetõ vagy a mûszaki vizsga során olyan megállapításokra kerül sor, mely alapján az okmány arra nem alkalmas, úgy a hatósági bizonyítvánnyal (mûszaki adatlappal) továbbra is el kell menni az okmányirodához, ahol a forgalmi engedély cseréje vagy érvényesítése megtörténik.
A fentiekbõl alapján 2010. január 1-jétõl a jármû mûszaki és környezetvédelmi érvényességét kizárólag a forgalmi engedély bizonyítja, amelyhez az érvényesítõ címke és a plakett tartozik. A környezetvédelmi igazoló lap (zöldkártya) 2010. január 1-jei hatállyal megszûnik. A jármûvel a közúti forgalomban a forgalmi engedélybe bejegyzett mûszaki érvényesség idõpontjáig lehet részt venni.
A gépjármûvek környezetvédelmi ellenõrzését az idõszakos vizsgálat határidejéhez igazodva kell elvégezni. Lássunk néhány példát:
• Mûszaki érvényesség 2011. március, környezetvédelmi igazolólap érvényessége 2010. január -> a környezetvédelmi ellenõrzést csak 2011. márciusában kell elvégezni.
• Mûszaki érvényesség 2010. január, környezetvédelmi igazolólap érvényessége 2010. december -> a környezetvédelmi ellenõrzést 2010. januárjában kell elvégezni.
• Mûszaki vizsga 2009.decemberben megtörtént, annak érvényessége 2011. december, környezetvédelmi igazolólap érvényessége 2010. január -> a környezetvédelmi ellenõrzést csak 2011. decemberben a mûszaki vizsgával együtt kell elvégezni.)
Lényeges változás, hogy a tulajdonos, üzemben tartó felelõssége nõ abban a tekintetben, hogy a jármû mûszaki állapota feleljen meg a jogszabályokban meghatározott követelményeknek. Amennyiben a vizsgálat során a jármû nem felel meg, úgy 2010. január 1-jével a hatósági ellenõrzést követõen a jármû forgalmi engedélyének érvényességi ideje megszüntetésre, míg a környezetvédelmi plakett és az érvényesítõ címke a jármû rendszámáról eltávolításra kerül.
A fenti esetben a forgalmi engedély érvényessége az ellenõrzés napján szûnik meg, így a jármû vezetõje a jármûvével - saját felelõsségére és kockázatára - a helyszínt elhagyhatja közlekedhet, hogy azt mûszaki vizsgára felkészítse.
Ezt követõen a mûszaki vizsgára bejelentkezhet, a bejelentkezés során kap igazolást attól a vizsgáló állomástól, ahol a vizsgálatot elvégezik. Ezen igazolás egyszeri alkalomra szóló útvonalengedélynek felel meg.
A fentieken túl további jelentõs változás, hogy megszûnik az integrált vizsgálat és helyette a mûszaki vizsga során a jármû elõzetes eredetiség vizsgálatának elvégzése történik, minden olyan esetben amikor korábban a nyilvántartások alapján (integrált és eredetiségvizsgálati hatósági nyilvántartás) nem került sor. Ennek díja természetesen hozzáadódik a mûszaki megvizsgálás díjához. A változás lényege, hogy a hatósági nyilvántartások alapján kerül megállapításra, hogy a jármû korábban átesett-e integrált, vagy eredetiségvizsgálaton
A gépjármûvek forgalomból történõ végleges kivonása
A 2010. január elsejével életbelépõ jogszabály módosulások a gépjármû tulajdonosok vonatkozásában változást nem jelent. A forgalomból végleges kivonásra szánt gépjármûveket a Nemzeti Közlekedési Hatósággal megállapodási szerzõdést kötött regisztrált gépjármûbontóknál kell bontásra leadni. A gépjármû bontók az átvételrõl bontási átvételi igazolást állítanak ki. A bontás átvételi igazolással valamint a jármû egyéb okmányaival a jármû forgalomból történõ kivonása az okmányirodákban történik.
A közlekedésigazgatás területén a jármû tulajdonváltozásához kötött és a jármûnyilvántartásba történõ bejegyzést megelõzõ elõzetes eredetiségvizsgálat részletszabályait kormányrendelet fogja a késõbbiekben szabályozni. A gépjármû tulajdonosokat érintõ lényeges változás, hogy megszûnik a jelenlegi un. sárgacsekkes befizetési lehetõség. 2010. január 1-jét követõen, az e tevékenységre a hatósággal megállapodást kötött vizsgálóállomások helyszínén lehet befizetni.
Budapest, 2009. december 19.
Nemzeti Közlekedési Hatóság
Stratégiai és Módszertani Fõigazgatóság
Szabber
A gépjármûvek és pótkocsijuk idõszakos mûszaki vizsgálatáról szóló 2009/40 EK irányelv szabályainak magyar jogrendbe való integrálása alapján 2010. január 1-jétõl jelentõsen módosul a jármûvek mûszaki vizsgálatának rendje.
Az egyablakos ügyintézés megvalósításának elsõ jelentõs lépéseként a környezetvédelmi felülvizsgálat a mûszaki vizsgálat részét képezi, így az állampolgárok számára választásuk szerint biztosított a lehetõség, hogy a környezetvédelmi és mûszaki követelmények megfelelõségének ellenõrzése egy helyszínen egy eljárásban, ebbõl következõen lényegesen rövidebb idõ alatt valósuljon meg.
Ha a jármû a mûszaki vizsgálat követelményeinek megfelel a közlekedési hatóság az általa kiadott Mûszaki Adatlap alapján a forgalmi engedély idõbeli hatályát a helyszínen meghosszabbítja, az érvényesítõ címkét és a plakettet a rendszámra felragasztja, a sorszámot a forgalmi engedélyben rögzíti.
Továbbra is a mûszaki vizsga végén, a jármû forgalmi engedélyében az érvényességi idõ a következõ mûszaki vizsga idejének rögzítésével érvényesítésre kerül, a közlekedési hatóságnál. Amennyiben a forgalmi engedélybe bejegyzés nem tehetõ vagy a mûszaki vizsga során olyan megállapításokra kerül sor, mely alapján az okmány arra nem alkalmas, úgy a hatósági bizonyítvánnyal (mûszaki adatlappal) továbbra is el kell menni az okmányirodához, ahol a forgalmi engedély cseréje vagy érvényesítése megtörténik.
A fentiekbõl alapján 2010. január 1-jétõl a jármû mûszaki és környezetvédelmi érvényességét kizárólag a forgalmi engedély bizonyítja, amelyhez az érvényesítõ címke és a plakett tartozik. A környezetvédelmi igazoló lap (zöldkártya) 2010. január 1-jei hatállyal megszûnik. A jármûvel a közúti forgalomban a forgalmi engedélybe bejegyzett mûszaki érvényesség idõpontjáig lehet részt venni.
A gépjármûvek környezetvédelmi ellenõrzését az idõszakos vizsgálat határidejéhez igazodva kell elvégezni. Lássunk néhány példát:
• Mûszaki érvényesség 2011. március, környezetvédelmi igazolólap érvényessége 2010. január -> a környezetvédelmi ellenõrzést csak 2011. márciusában kell elvégezni.
• Mûszaki érvényesség 2010. január, környezetvédelmi igazolólap érvényessége 2010. december -> a környezetvédelmi ellenõrzést 2010. januárjában kell elvégezni.
• Mûszaki vizsga 2009.decemberben megtörtént, annak érvényessége 2011. december, környezetvédelmi igazolólap érvényessége 2010. január -> a környezetvédelmi ellenõrzést csak 2011. decemberben a mûszaki vizsgával együtt kell elvégezni.)
Lényeges változás, hogy a tulajdonos, üzemben tartó felelõssége nõ abban a tekintetben, hogy a jármû mûszaki állapota feleljen meg a jogszabályokban meghatározott követelményeknek. Amennyiben a vizsgálat során a jármû nem felel meg, úgy 2010. január 1-jével a hatósági ellenõrzést követõen a jármû forgalmi engedélyének érvényességi ideje megszüntetésre, míg a környezetvédelmi plakett és az érvényesítõ címke a jármû rendszámáról eltávolításra kerül.
A fenti esetben a forgalmi engedély érvényessége az ellenõrzés napján szûnik meg, így a jármû vezetõje a jármûvével - saját felelõsségére és kockázatára - a helyszínt elhagyhatja közlekedhet, hogy azt mûszaki vizsgára felkészítse.
Ezt követõen a mûszaki vizsgára bejelentkezhet, a bejelentkezés során kap igazolást attól a vizsgáló állomástól, ahol a vizsgálatot elvégezik. Ezen igazolás egyszeri alkalomra szóló útvonalengedélynek felel meg.
A fentieken túl további jelentõs változás, hogy megszûnik az integrált vizsgálat és helyette a mûszaki vizsga során a jármû elõzetes eredetiség vizsgálatának elvégzése történik, minden olyan esetben amikor korábban a nyilvántartások alapján (integrált és eredetiségvizsgálati hatósági nyilvántartás) nem került sor. Ennek díja természetesen hozzáadódik a mûszaki megvizsgálás díjához. A változás lényege, hogy a hatósági nyilvántartások alapján kerül megállapításra, hogy a jármû korábban átesett-e integrált, vagy eredetiségvizsgálaton
A gépjármûvek forgalomból történõ végleges kivonása
A 2010. január elsejével életbelépõ jogszabály módosulások a gépjármû tulajdonosok vonatkozásában változást nem jelent. A forgalomból végleges kivonásra szánt gépjármûveket a Nemzeti Közlekedési Hatósággal megállapodási szerzõdést kötött regisztrált gépjármûbontóknál kell bontásra leadni. A gépjármû bontók az átvételrõl bontási átvételi igazolást állítanak ki. A bontás átvételi igazolással valamint a jármû egyéb okmányaival a jármû forgalomból történõ kivonása az okmányirodákban történik.
A közlekedésigazgatás területén a jármû tulajdonváltozásához kötött és a jármûnyilvántartásba történõ bejegyzést megelõzõ elõzetes eredetiségvizsgálat részletszabályait kormányrendelet fogja a késõbbiekben szabályozni. A gépjármû tulajdonosokat érintõ lényeges változás, hogy megszûnik a jelenlegi un. sárgacsekkes befizetési lehetõség. 2010. január 1-jét követõen, az e tevékenységre a hatósággal megállapodást kötött vizsgálóállomások helyszínén lehet befizetni.
Budapest, 2009. december 19.
Nemzeti Közlekedési Hatóság
Stratégiai és Módszertani Fõigazgatóság
Szabber
- Bardos6
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 956
- Csatlakozott: 2008 máj. 26, 11:55 pm
- Tartózkodási hely: 17.ker
Ez egy SZ... ! csomó felesleges hülyeség!
Fõleg hogy ha nem megy át a kocsi kivonják a forgalomból ,meg hogy eredetiségvizsgálat a müszaki vizsgán ez sok mindenkinek nem fog kedvezni.
Fõleg hogy ha nem megy át a kocsi kivonják a forgalomból ,meg hogy eredetiségvizsgálat a müszaki vizsgán ez sok mindenkinek nem fog kedvezni.
EE90 Hatchback XLi 1.3 2E-E
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
A jármûvel a közúti forgalomban a forgalmi engedélybe bejegyzett mûszaki érvényesség idõpontjáig lehet részt venni.
Ezek szerint mehetek még 2011-ig, de környezetvédelmi szempontból meg kicsit erkölcstelen.
Eredetvizsga... "és természetesen hozzáadódik a vizsga költségéhez"
Természetesen nem leszek ideges.
lényeg ami lényeg, hogyha nem akarjuk, hogy bukta legyen, vagy bármiféle kellemetlenség, legyen a zsebünkbe 40-45 legalább.
Fasza.
Ja és évente....
Ezek szerint mehetek még 2011-ig, de környezetvédelmi szempontból meg kicsit erkölcstelen.
Eredetvizsga... "és természetesen hozzáadódik a vizsga költségéhez"
Természetesen nem leszek ideges.
lényeg ami lényeg, hogyha nem akarjuk, hogy bukta legyen, vagy bármiféle kellemetlenség, legyen a zsebünkbe 40-45 legalább.
Fasza.
Ja és évente....
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nagyon jó oldalt találtam!
http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=135&akt=2
Megéri olvasgatni a jobb oldali cikkeket. Érthetõ, mellékelt képek...! Szimpatikus a cég!
http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=135&akt=2
Megéri olvasgatni a jobb oldali cikkeket. Érthetõ, mellékelt képek...! Szimpatikus a cég!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
A napokban ebben az árvizes helyzetben nagyon sok olyan tv-s közvetítést, videót és képet látni, amin a személyautók nem kis tempóval gázolnak a térdig elárasztott utakon.
Gondolják, hogy az a pár 10 méter simán menni fog és jól megmutatják mindenkinek (sokszor az útzárra fittyet hányva), hogy nekik ez nem jelent gondot. Jó gyorsan belemennek az átfolyásba, hogy legyen lendulet, aztán már kész is. Ez a legrosszabb, amit tehetnek. Attól függetlenül, hogy veszélyes (beszakadt útfelület, nagy sodrás...) az autóban is akkora kár keletkezhet, amit nem is gondolnának!
A felhevült alkatrészeket (féktárcsa, motor, váltó, (kipu)) ilyenkor sokszor több, mint 60-70 fokos hõmérsékletváltozás éri egyik pillanatról a másikra, amitõl az anyag szerkezete megváltozhat (féktárcsák és dogok hullámosan fogása és már a szabályozás sem segít), sõt akár meg is repedhet.
Gondolom senki sem szeretné, ha a gázolás után a 2-3 hengerezés nem az elosztófedél beázása miatt lenne, hanem azért, mert kettétört a blokk, a dugók vagy a hengerfej.
Természetesen ez nagyobb pocsojáknál is érvényes. Elég korszerûtlenek a kartervédõink és "buszmegállós fröcskölésnél" a kerék befele is ver bõven vizet a motortérbe.
Vigyázzunk!
Konkrétan nem egy Suzukiról tudok (2-es-3-as swift), amelyek dugattyúi és blokkjai emiatt repedtek meg.
Bocsi az okoskodásért, csak gondoltam megemlítem!
Gondolják, hogy az a pár 10 méter simán menni fog és jól megmutatják mindenkinek (sokszor az útzárra fittyet hányva), hogy nekik ez nem jelent gondot. Jó gyorsan belemennek az átfolyásba, hogy legyen lendulet, aztán már kész is. Ez a legrosszabb, amit tehetnek. Attól függetlenül, hogy veszélyes (beszakadt útfelület, nagy sodrás...) az autóban is akkora kár keletkezhet, amit nem is gondolnának!
A felhevült alkatrészeket (féktárcsa, motor, váltó, (kipu)) ilyenkor sokszor több, mint 60-70 fokos hõmérsékletváltozás éri egyik pillanatról a másikra, amitõl az anyag szerkezete megváltozhat (féktárcsák és dogok hullámosan fogása és már a szabályozás sem segít), sõt akár meg is repedhet.
Gondolom senki sem szeretné, ha a gázolás után a 2-3 hengerezés nem az elosztófedél beázása miatt lenne, hanem azért, mert kettétört a blokk, a dugók vagy a hengerfej.
Természetesen ez nagyobb pocsojáknál is érvényes. Elég korszerûtlenek a kartervédõink és "buszmegállós fröcskölésnél" a kerék befele is ver bõven vizet a motortérbe.
Vigyázzunk!
Konkrétan nem egy Suzukiról tudok (2-es-3-as swift), amelyek dugattyúi és blokkjai emiatt repedtek meg.
Bocsi az okoskodásért, csak gondoltam megemlítem!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Természetesen, ha fáradt vagyok, bakizok én is. Van, hogy nem veszem észre a váarkozót és nem engedem be, van, hogy nem indexelek sávváltásnál. Na de ez már egy másik topicba tartozna
A lényeg, hogy ide leírjuk és ha sokat beszélünk róla, ösztönös lesz
A lényeg, hogy ide leírjuk és ha sokat beszélünk róla, ösztönös lesz
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Lackó
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Matyi !Pacsker írta:Természetesen, ha fáradt vagyok, bakizok én is. Van, hogy nem veszem észre a váarkozót és nem engedem be, van, hogy nem indexelek sávváltásnál. Na de ez már egy másik topicba tartozna
A lényeg, hogy ide leírjuk és ha sokat beszélünk róla, ösztönös lesz
Helyesen úgy kellett volna mondanod, hogy "van, hogy indexelek..."
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Sávváltásnál indexelek. kanyarodásnál nem mindig (ha nincsen autó a környezetemben). Elírtam.
Egyébként én vagyok a fõbéna és fõagresszív söfõr. Rettegjetek!
Egyébként én vagyok a fõbéna és fõagresszív söfõr. Rettegjetek!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)