Trafi
- kis_andras
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 180
- Csatlakozott: 2007 máj. 22, 02:01 pm
- Tartózkodási hely: cs. megye
- Kapcsolat:
Trafi
Automata traffipaxokat szereltek
Közérdekű közlemény! Automata traffipaxokat szereltek az alábbiakban felsorolt helyeken lévő közlekedési jelzőlámpákba Budapest területén.
a Róbert Károly krt-on a Róbert Károly krt. és a Reitter Ferenc utca sarok után következő első lámpasor
Ferenc krt. - Üllői út sarok
Rákóczi tér, József krt. (Nyugati felé)
Attila utca - Alagút sarok
Hegyalja út - Jagelló út sarok
Fehérvári úti piacnál
Budafoki út
Margit krt. - Bimbó utca sarok
Moszkva tér
Kőbányai út (Egészségháznál)
Kőbányai út - Könyves Kálmán krt.
Szentendrei út felüljáró minden lámpasor
Csillaghegyi elágazásig
Flórián tértől a Tímár utca irányában három lámpasor
Szamuely utca - Petofi híd felhajtónál
Az automata traffipax lényege, hogy piros lámpánál lefotózza a tilos jelzésen áthaladó járművet, zöld jelzésnél pedig a kereszteződésen (mért szakaszon ) az áthaladási sebességet
Úgyhogy sasolni hol járunk!
ha nem ide való, tegyétek át, de szerintem fontos
Közérdekű közlemény! Automata traffipaxokat szereltek az alábbiakban felsorolt helyeken lévő közlekedési jelzőlámpákba Budapest területén.
a Róbert Károly krt-on a Róbert Károly krt. és a Reitter Ferenc utca sarok után következő első lámpasor
Ferenc krt. - Üllői út sarok
Rákóczi tér, József krt. (Nyugati felé)
Attila utca - Alagút sarok
Hegyalja út - Jagelló út sarok
Fehérvári úti piacnál
Budafoki út
Margit krt. - Bimbó utca sarok
Moszkva tér
Kőbányai út (Egészségháznál)
Kőbányai út - Könyves Kálmán krt.
Szentendrei út felüljáró minden lámpasor
Csillaghegyi elágazásig
Flórián tértől a Tímár utca irányában három lámpasor
Szamuely utca - Petofi híd felhajtónál
Az automata traffipax lényege, hogy piros lámpánál lefotózza a tilos jelzésen áthaladó járművet, zöld jelzésnél pedig a kereszteződésen (mért szakaszon ) az áthaladási sebességet
Úgyhogy sasolni hol járunk!
ha nem ide való, tegyétek át, de szerintem fontos
kisa.
E12 facelift
E12 facelift
- Lyani
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1676
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
A magyar nyelv igen találó talán a legkifejezőbb. Rengetek gyönyörű költemény van, ami szinte 100%os szinten képes átvinni az érzéseket, gondolatokat.
Arra viszont nincsen szó, hogy ez mennyire undorító mocskos szemét dolog.
Sztem nem kell kifejtenem miért gondolom így.
Arra viszont nincsen szó, hogy ez mennyire undorító mocskos szemét dolog.
Sztem nem kell kifejtenem miért gondolom így.
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
- B26
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 649
- Csatlakozott: 2007 márc. 23, 07:44 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Ebből is látszik,hogy a kedves kék ruhások megint kihúzzák magukat a meló alól!Lyani írta:A magyar nyelv igen találó talán a legkifejezőbb. Rengetek gyönyörű költemény van, ami szinte 100%os szinten képes átvinni az érzéseket, gondolatokat.
Arra viszont nincsen szó, hogy ez mennyire undorító mocskos szemét dolog.
Sztem nem kell kifejtenem miért gondolom így.
AUTOMATA! De gáz!
Ja és szerintem is mocsok dolog!
Balázs
C-POWER!!!!!
C-POWER!!!!!
- Layosh
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Erről az egészről már csak egy versike jut az eszembe.
Amit a Rózsaszín Pitbull nevű zenekar költött, és szerepelnek a következő sorok.
"Nem szidom a jó anyátokat, s nem kivánom halálotokat.
Élejete sokáig üres zsebből, havi nettó 14 000-ből." Na kb ennyit róla.
Már megint a magyar dolgozót baszogatják, a sok külföldi helyett, aki bezzeg azt csinál amit akar.
Tehát most mondjátok meg nekem, hogy minek egy 20 lóerőstől erősebb autó? Megkérdezném, hogy akkor miért járkálnak emberek a nagy terepjáróval? Kezdjük már itt a tisztogatást. Mert azok mindent megtehetnek.
A másik felháborító dolog, hogy a Winkler akart utánajárni, hogy a mi kedves pénzrabló politikusaink milyen autóval is járnak? Mi volt a válasz? Ezt nem lehet megmondani. Jelzem a mi adófizetők pénzéből kapják, veszik, lopják, csalják, rabolják mocskolják a kocsikat. Ráadásul hát nem illetem milyen vackokat vesznek. Amiért max körberöhögni tudom őket.
Már megint sokat írtam, de azt hiszem egyikőnkben sincs kevesebb harag és szebb szó...
De amúgy erről nem csak a fakabátok tehetnek... Azok ezt ki sem tudják találni. Viszont aki kitalálja ezt, na az rabolja a pénzt a 4es metróból meg a több mint 70 éve megtervezett M0-ásból. Szal asszem előbb a BKV val kéne kezdeni, valami új társaságot helyette. És nem prémiumot fizetni hanem börtönt a mostaniaknak minimum.
Amit a Rózsaszín Pitbull nevű zenekar költött, és szerepelnek a következő sorok.
"Nem szidom a jó anyátokat, s nem kivánom halálotokat.
Élejete sokáig üres zsebből, havi nettó 14 000-ből." Na kb ennyit róla.
Már megint a magyar dolgozót baszogatják, a sok külföldi helyett, aki bezzeg azt csinál amit akar.
Tehát most mondjátok meg nekem, hogy minek egy 20 lóerőstől erősebb autó? Megkérdezném, hogy akkor miért járkálnak emberek a nagy terepjáróval? Kezdjük már itt a tisztogatást. Mert azok mindent megtehetnek.
A másik felháborító dolog, hogy a Winkler akart utánajárni, hogy a mi kedves pénzrabló politikusaink milyen autóval is járnak? Mi volt a válasz? Ezt nem lehet megmondani. Jelzem a mi adófizetők pénzéből kapják, veszik, lopják, csalják, rabolják mocskolják a kocsikat. Ráadásul hát nem illetem milyen vackokat vesznek. Amiért max körberöhögni tudom őket.
Már megint sokat írtam, de azt hiszem egyikőnkben sincs kevesebb harag és szebb szó...
De amúgy erről nem csak a fakabátok tehetnek... Azok ezt ki sem tudják találni. Viszont aki kitalálja ezt, na az rabolja a pénzt a 4es metróból meg a több mint 70 éve megtervezett M0-ásból. Szal asszem előbb a BKV val kéne kezdeni, valami új társaságot helyette. És nem prémiumot fizetni hanem börtönt a mostaniaknak minimum.
- konásandrás
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: 2007 szept. 28, 12:02 pm
- Tartózkodási hely: Tapolca
- Kapcsolat:
szerintem meg a politikai nézeteidet, véleményed nem ebben a fórumban, ebben a topicban kellene kifejteni.
valószínűleg mást is zavar, hogy nem tudnak egy kibaszott elkerülőt építeni a város köré, meg az is, hogy a tömegközlekedés kész csődtömeg.
párszor bringáztam fenn pesten -pályaudvarok közt- és simán gyorsabb voltam a 10-15 kilós hátizsákommal, mint akármilyen tömegközlekedési szarral...
hiába szidjuk őket, nem fogunk tudni tenni ellenük.
ilyen a magyar mentalitás.
sajnos ilyen magas bírsággal és ilyen szigorral kell fellépni -az már más kérdés, hogy ez-e a megfelelő megoldás- a közlekedési kultúra fejlesztése miatt.
össze lehet hasonlítani a németekkel.
csakhogy ON legyek:
már tavaly nyáron kitettek egy automata sebességmérőt Balatonszárszóra, de ha jól láttam, üres volt a doboz. Földvár felé néz, ahogy beérünk a lakott területre a 7-esen.
valószínűleg mást is zavar, hogy nem tudnak egy kibaszott elkerülőt építeni a város köré, meg az is, hogy a tömegközlekedés kész csődtömeg.
párszor bringáztam fenn pesten -pályaudvarok közt- és simán gyorsabb voltam a 10-15 kilós hátizsákommal, mint akármilyen tömegközlekedési szarral...
hiába szidjuk őket, nem fogunk tudni tenni ellenük.
ilyen a magyar mentalitás.
sajnos ilyen magas bírsággal és ilyen szigorral kell fellépni -az már más kérdés, hogy ez-e a megfelelő megoldás- a közlekedési kultúra fejlesztése miatt.
össze lehet hasonlítani a németekkel.
csakhogy ON legyek:
már tavaly nyáron kitettek egy automata sebességmérőt Balatonszárszóra, de ha jól láttam, üres volt a doboz. Földvár felé néz, ahogy beérünk a lakott területre a 7-esen.
E11 facelift
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Egyetértek Konásandrás!
Kezdjek el károgni én is? Van értelme? Szar szemét dolog igen. De sajnos akárhány oldalon keresztül vitatjuk, nem fog beleolvasni a fórumunkba egy illetékes sem, sőt, ettől meg végképp nem fogják visszavonni az új rendeleteket, jogszabályokat. Ez van...
Én is nagyon dinamikus sofőr vagyok. Eddig az 50%os jogsi elvétre figyeltem nagyon a kilóméterórán, de félek, most át kell értékelnem magamban mindent. Nem tehetek mást. Nem hogy egy 3százezres, de ha csak egy 51 miatti harmincezres csekket is kapok, nekem végem. Nem tudom kinyögni sehogy. Eladni az autóm pedig nem tudom.
Nos ezek a lámpás traffik, sajnos engem is nagyon érintenek. Sokat járok arrafele. Talán ami egy értelmes dolog lenne, hogy venni egy navigációs PDA-t, és beleírni, ezeket a lámpákat. Ha közeledek hoozzá, már 500 méterre csipogjon vagy jelezzen. (Mert úgyis elfelejtem, a megszokás nagy úr) Ezen kívül biztos vagyok benne, hogy folyamatosan telepíteni fogják őket, amit nem írnak be a fórumunkra rögtön, így akárhol belefuthatok. Magyarul így újra kell szabályoznom magamban a gázpedál ingerlőmet. És ha tudom BE KELL TARTANI sok helyen a sebességhatárokat.
Talán ha kertvárosi részre érsz, vagy nem olyan forgalmas főúton vagy, ott talán belemehetsz, 1-2 Astrabüntetésbe, versenyzésbe, na meg országúton (autópálya megint kilőve) Persze mindezeken megint ott a veszély, hogy kitelepülő traffi lesz.
Szigorítás van! Nem tudunk mit tenni. 55 srácok max a városban!
Ja egyébként már tegnap is láttam, hogy a Pesti 4 sávos úton ment a hajkurászás, lámpa előtt szigorú 50, majd amikor elhagyta, megint nyomta neki...
Vigyázzatok a pénztárcáitokra és a jogsitokra!
Kezdjek el károgni én is? Van értelme? Szar szemét dolog igen. De sajnos akárhány oldalon keresztül vitatjuk, nem fog beleolvasni a fórumunkba egy illetékes sem, sőt, ettől meg végképp nem fogják visszavonni az új rendeleteket, jogszabályokat. Ez van...
Én is nagyon dinamikus sofőr vagyok. Eddig az 50%os jogsi elvétre figyeltem nagyon a kilóméterórán, de félek, most át kell értékelnem magamban mindent. Nem tehetek mást. Nem hogy egy 3százezres, de ha csak egy 51 miatti harmincezres csekket is kapok, nekem végem. Nem tudom kinyögni sehogy. Eladni az autóm pedig nem tudom.
Nos ezek a lámpás traffik, sajnos engem is nagyon érintenek. Sokat járok arrafele. Talán ami egy értelmes dolog lenne, hogy venni egy navigációs PDA-t, és beleírni, ezeket a lámpákat. Ha közeledek hoozzá, már 500 méterre csipogjon vagy jelezzen. (Mert úgyis elfelejtem, a megszokás nagy úr) Ezen kívül biztos vagyok benne, hogy folyamatosan telepíteni fogják őket, amit nem írnak be a fórumunkra rögtön, így akárhol belefuthatok. Magyarul így újra kell szabályoznom magamban a gázpedál ingerlőmet. És ha tudom BE KELL TARTANI sok helyen a sebességhatárokat.
Talán ha kertvárosi részre érsz, vagy nem olyan forgalmas főúton vagy, ott talán belemehetsz, 1-2 Astrabüntetésbe, versenyzésbe, na meg országúton (autópálya megint kilőve) Persze mindezeken megint ott a veszély, hogy kitelepülő traffi lesz.
Szigorítás van! Nem tudunk mit tenni. 55 srácok max a városban!
Ja egyébként már tegnap is láttam, hogy a Pesti 4 sávos úton ment a hajkurászás, lámpa előtt szigorú 50, majd amikor elhagyta, megint nyomta neki...
Vigyázzatok a pénztárcáitokra és a jogsitokra!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Layosh
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Lyani val értek eggyet.
Nem akartam én ezzel politizálni, édes mind1 ki van kormányon. Ez arról szól, hogy valaki(k)nek kell a pénz belőle.
Egyébként, mondok valamit. Voltr a Sláger rádiós felbuzdulás, hogy tartsuk be a sebességeket. Mi volt belőle? Hát jó nagy balhé. Aki betartotta, majd megverte a többi autós. Azt hiszem elég félelmetes dolog, ha egy kamion ráhúz az emberre. Nem nagyon szeretném kipróbálni.
Viszont itt Pesten belül azt kell mondjam, hogy egyre könnyebb betartani a sebességet, mert úgyis dugó van. Ennyit róla kb.
A M0 áról viszont így is úgyis a mindenkori kormány tehet róla, hogy 70 éve nem ismerik fel másik száz város példáján, hogy milyen fontos az elkerülő.
Ez pedig már a szakértelem hiányát is mutatja.
Nem akartam én ezzel politizálni, édes mind1 ki van kormányon. Ez arról szól, hogy valaki(k)nek kell a pénz belőle.
Egyébként, mondok valamit. Voltr a Sláger rádiós felbuzdulás, hogy tartsuk be a sebességeket. Mi volt belőle? Hát jó nagy balhé. Aki betartotta, majd megverte a többi autós. Azt hiszem elég félelmetes dolog, ha egy kamion ráhúz az emberre. Nem nagyon szeretném kipróbálni.
Viszont itt Pesten belül azt kell mondjam, hogy egyre könnyebb betartani a sebességet, mert úgyis dugó van. Ennyit róla kb.
A M0 áról viszont így is úgyis a mindenkori kormány tehet róla, hogy 70 éve nem ismerik fel másik száz város példáján, hogy milyen fontos az elkerülő.
Ez pedig már a szakértelem hiányát is mutatja.
- Biagio
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
FIX Trafi Budapesten!
http://index.hu/politika/belfold/budapest/fix5522/
http://index.hu/politika/belfold/budapest/fix5522/
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem
No injektor No ABS No Computer No problem
itt egy hír ami érdekes lehet.
új fix traffipaxok az M0-án
http://index.hu/politika/bulvar/null8966/
új fix traffipaxok az M0-án
http://index.hu/politika/bulvar/null8966/