Jogszabályok, KRESZ módosítások, hivatalos dolgok

Szükség esetén nyissatok bátran új témát, de csak akkor, ha máshova tényleg nem illik.
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3265
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Re: Külföldi autó vásárlás

Hozzászólás Szerző: Bohi » 2014 jan. 29, 12:45 pm

Pacsker írta:Honosítás egy picit többért :(

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014 ... pofa_kell/
Borzalmas, ami ebben az országban megy... felháborító
'87 E8 GT SEDAN
Prius II

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23351
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2014 jan. 29, 12:54 pm

Csak semmi politika
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3720
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya » 2014 jan. 29, 01:16 pm

Bazze... Ez remek. Tehát ha most behozol egy autót, akkor arra kifizeted a regadót, meg ezt is. Remek, nagyon jó.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd

Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2508
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2000
Autód típusa (és generációja): Avensis
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2014 jan. 29, 01:24 pm

Tök egyszerû a helyzet: Ezután még jobban megéri idehaza külföldi rendszámos autót birtokolni...
E11 facelift Corolla Liftback 1,4 vvti terra
T22 facelift Avensis Wagon 1,8 vvti Sol
Kép

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3595
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2014 jan. 29, 07:00 pm

bepi81 írta:Tök egyszerû a helyzet: Ezután még jobban megéri idehaza külföldi rendszámos autót birtokolni...
Ugyan...jobban megérte honosítani Sandy Focusát, mint fizetni rá az éves Német kötelezõt...az a +20-50 ezer HUF nem számít semmit...pedig csapathatnánk vele D rendszámmal is, minden további nélkül, csak így olcsóbb :)
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2508
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2000
Autód típusa (és generációja): Avensis
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 » 2014 jan. 30, 10:24 am

És a szlovák rendszámmal mi a helyzet?
E11 facelift Corolla Liftback 1,4 vvti terra
T22 facelift Avensis Wagon 1,8 vvti Sol
Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23351
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Jogszabályok, KRESZ módosítások, hivatalos dolgok

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2014 márc. 18, 10:15 am

Egy hirdetett AE86 SR-el kapcsolatosan merültek fel kérdések:
Toyota Corolla AE86 3 ajtós (Levin) 1984-ből (Zenki), nem GT, hanem SR kivitel, 4A motorkódú erőforrással. Az autó 2013 júniusa óta átmenetileg a forgalomból ki van vonva (ez nem a fél éves, hanem a 10 éves kivonás!), múzeális előminősítéssel rendelkezik. Minden alkatrésze megvan, a hátsó szárny jelenleg le van szerelve. Motor indul, szépen jár. Karosszéria javításra szorul, a lakk - főleg a bal oldalon - pereg le, a bal első helyzetjelző sérült. Az autó az első szélvédőnél beázik, jelenleg öntapadós fóliával leragasztva. Felújítása, veteránná minősítése volt a cél, de az élet közbeszólt. Fékrendszer, kuplung készlet, kipufogórendszer 2011-ben cserélve, azóta 2-3000 km-t ment. Veteránnak, vagy akár átépítésre, versenyre is jó alap. Az autó vidéken (Győr környékén) van, így csak előre egyeztetett időpontban tudom megmutatni! Saját lábán nem közlekedhet, rendszáma leadva, az érvénytelenített törzskönyv és forgalmi engedély megvan.
RWD írta:Komolyan irritáló már, amit művelnek a tulajok.

Ezt, "..rendszáma leadva, az érvénytelenített törzskönyv és forgalmi engedély megvan." + a "tíz éves" ideiglenes kivonást nem is értem. Vagy Én vagyok UFO, vagy Ő, de mindenképp érdekes.
Toytib írta:Tudtommal sem létezik ilyen,de biztosan van itt olyan tag akit tud erről infót.
Nekem gyanús hogy ez véglegesen ki van vonva.
Pacsker írta:Ha jól emlékszem, haláleset, örökösödési mizéria, elvesztett okmányok és megsemmisült azonosító számok, lopás, hamis adásvételi... esetén az eljárás kezdetétől kivonja a hatóság a forgalomból a gépjárműt, de nem végleg. Ha 10 éven belül az ügy végére pont kerül, akkor hatóságilag visszahelyezhető.
Ebben az esetben ugye nem a tulajdonos vonta ki és nem kell fél élvente hosszabbítgatni. Ha 10 éven belül nem történik semmi az ügyben (jellemző), akkor az autó automatikusan és véglegesen kivonásra kerül a forgalomból.

Szerintem valami ilyesmi lehet
és az alábbiakkal keveri:

A MAVAMSZ elérte azt, hogyha valaki TALÁL egy elhagyatott autót, aminek tulajdonosa nem visszakereshető / meghalt, eredete nem ellenőrizhető, hiányosak az azonosító számok, vagy korábban ki lett zárva/tiltva a forgalomból, akkor indítanak egy felhívást (nem emlékszem már milyen kommunikációs csatornán), hogy keresik az ilyen és ilyen paraméterekkel rendelkező autó tulaját. Ha X időn belül (évek) nem jelentkezik érte senki, akkor ismételten, csakis kizárólag múzeális minősítéssel forgalomba helyezhető és a fellelő nevére iratható.
Jellemzően ez nagyon öreg autóknál fordul elő, amit még teljesen más rendszerben vontak, zártak ki a nyilvántartásból, vagy csak "megszűnt létezni" az eltelt évek során.
Pl vettél egy vidéki nyaralót ingatlanostól (elárverezték, mert ezer éve meghaltak a tulajdonosok), majd találsz az istállóban egy 1965-ös Crown-t. Rápörögsz, akarod, az ingatlan előző tulajának nincsenek örökösei vagy kihagyták az autót a hagyatéki tárgyalásból, netán már hozzá is alkatrésznek, papírok nélkül került. "nem létezik". Elmész a MAVAMSZ-hoz, elmondod mit szeretnél, csinálsz rá egy muzeális előminősítést (ha nem egy kendácsolt hibrid), ami x évig lehetőséget nyújt arra, hogy a felújítás után levizsgáztathasd náluk és újra forgalomba kerülhessen.

Ez nincs nagyon hirdetve sehol. Neten is alig találni róla infot.
Nagyon nagyon régen magyarázta nekem ezt személyesen a MAVAMSZ elnöke. Valószínűleg sok dologra rosszul emlékszek és ennél sokkal jobban szabályozott az eljárás, de valami ilyesmire tudok gondolni az SR kapcsán.
Persze végtelenül pozitívan állítja be azt, hogy az autónak nincsenek papírjai. Viszont legalább annyiban tájékozott, hogy ismételten forgalomba lehet mégis helyezni, ha valaki autót akar csinálni belőle valaha.

Hívja fel valaki, kíváncsi vagyok!
Keresgéltem. Az 1 hónappal ezelőtti Ptk. szerint (nézzetek utána az újban, hogy változott-e!)
Gépjármű tulajdonszerzés egyéb módjai Adás-Vételin, Öröklésen, Átruházáson és Árverésen kívül:

Elbirtoklás (Ptk. 121.§). A törvény szerint elbirtoklás útján az szerzi meg egy dolog tulajdonjogát, aki azt sajátjaként 10 éven át szakadatlanul birtokolta. Fontosak azonban a kritériumok:
Jogszerű megszerzés: bűncselekménnyel, erőszakos vagy alattomos módon szerzett dolgot nem lehet elbirtokolni
sajátkénti birtoklás, azaz amit megőrzésre vettem át, azon nem áll fenn a saját tulajdon tudata, de amire azt mondtam a tulajdonosnak, hogy munkadíj fejében a járművet megtartom, annál már igen,
10 évig álljon fenn ez az állapot, azaz a kezdő időpontot is bizonyítani kell tudni,
szakadatlanság: a törvényben felsorolt esetekben a birtoklás megszakad, pl. ha a tulajdonos rendelkezik a dologgal vagy elveszítem a dolgot és egy éven át nem szerzem vissza.
Aki tehát joggal abban a hiszemben van, hogy sajátja lett az illető jármű, ezt 10 éven át a birtokában tartja és ez a birtoklása nem szakadt meg, igényt tarthat a tulajdonjogának megállapítására.
Gazdátlan javak elsajátítása (Ptk. 127.§) Ha a dolognak nincs tulajdonosa, azon birtokbavétellel bárki tulajdonjogot szerezhet - mondja a törvény. Vigyázat! Ez csak olyan dolgokra alkalmazható, melyeknek nem is volt tulajdonosa vagy a tulajdonjoggal felhagyott (szeméttelepre vitte vagy máshol elhagyta). Hatósági jelzéssel ellátott jármű esetén azonban a „nem is volt tulajdonosa" kategória persze kizárt.
Találás (Ptk. 129.§)
A „gazdátlan javak elsajátításától" ez abban különbözik, hogy itt olyan dolgokról szól a szabály, melyeknek van tulajdonosa, csak az kiesett a dolog birtokából, vagyis a dolgot elvesztették vagy elrejtették. Közforgalmú szállítási vagy közlekedési eszközön, a közönség számára nyitva álló hivatali irodában talált dolgon nem lehet tulajdonjogot szerezni. Nagyobb értékű tárgyat, melyet mások elrejtettek, köteles a találó az államnak felajánlani, és csak ha az állam nem tart rá igényt, akkor lehet megszerezni annak tulajdonjogát. Muzeális vagy műemléki jellegű tárgy tulajdonjoga az államot illeti.
Amennyiben a találó eleget tesz a jogszabályban írt kötelezettségének, hogy a tulajdonos az elvesztett tárgyat visszakaphassa, és a tulajdonos a találástól egy éven át nem jelentkezik, úgy a találó megszerzi a tulajdonjogot. A jegyzők talált tárgyakkal kapcsolatos feladatait korábban egy 1960-as kormányrendelet szabályozta részletesen, ma csupán néhány utaló szabályok vannak, így pl. a rendőr is a jegyzőhöz köteles beszolgáltatni a talált dolgot. Tekintve, hogy a jogban hivatalosan ismeretlen „hagyomány" alapján a jegyzők ismerik ezt az eljárást és semmi nem is tiltja számukra a közreműködést a találás során, ezért bátran fordulhatunk a helyi jegyzőhöz, mert neki a talált dolgot meg kell hirdetni és ő ad arról is igazolást, hogy a tulajdonos nem jelentkezett. Azonban ez az eljárás nagyobb értékű dolgokra nem vonatkozik, persze ennek fogalmát a törvény nem határozza meg. Viszonyítással megközelítve a kérdést nyugodtan helyezkedhetünk arra az álláspontra, hogy egy rozsdás hiányos roncs okmányok nélkül nyugodtan tekinthető csekély értékűnek ahhoz képest, amit ugyanez a tárgy restaurálás után forgalomképes hiánytalan állapotban járműként képvisel.
Ha nagyobb értékű dologért nem jelentkezik a tulajdonos, akkor is értékesíteni kell az illető tárgyat, tehát a találó így árverésen szerezhet tulajdonjogot.
Létezik továbbá a hulladékgazdálkodásról szóló 2000. évi XLIII. törvény és ennek végrehajtására egy 241/2001 (XII.10) Kormányrendelet, mely a helyi önkormányzat illetve jegyző feladatává teszi a közterületen elhagyott szilárd hulladék tulajdonosának felkutatását és kötelezését a hulladék kezelésére. Eszerint a környezetvédelmi hatóság vagy a jegyző szintén megállapítja a tulajdonjogot, mely főszabályként annak az ingatlannak a tulajdonosát terheli (vagy illeti), melynek területén vagy amely előtt az illető „hulladék" fekszik.

http://mavamsz.hu/tulajdonszerzes/650/o ... lajdonjoga
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23351
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Jogszabályok, KRESZ módosítások, hivatalos dolgok

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2014 márc. 18, 10:18 am

Vannak kiskapuk ;)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23351
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Jogszabályok, KRESZ módosítások, hivatalos dolgok

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2014 márc. 18, 10:30 am

A kivonásról, ha nem az van, amit írtam (hatóság eljárás miatt vonta ki):

A jármű úgynevezett hulladékká nyilvánítás előtti előminősítése azt jelenti, hogy amennyiben az ügyfél a hulladékká vált gépjárművekről szóló 267/2004.(IX.23.) korm. rendelet hatálybalépése okán járművét az első nyilvántartásba vétel óta eltelt 20. naptári év letelte után kivonatja a forgalomból, akkor a jármű a 30. naptári évének elérése utáni évtől kezdve restaurálás után alkalmassá válhat a muzeális jellegű minősítésre.

A jármű tulajdonosának vállalnia kell, hogy járművét a forgalomból kivonás után a környezetvédelmi előírásoknak megfelelően (nem közterületen) tárolja. A nyilatkozatnak tartalmaznia kell a tárolás helyét is, de amennyiben az nem saját tulajdon, úgy a befogadó nyilatkozatot is.


Magyarul lehet teljesen igaz is, amit ír a tulaj. Az árról, mint tudjátok nem sokat beszélek, de lehet, hogy tényleg veterán korban szerette volna csak ismét használni az autót.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23351
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Jogszabályok, KRESZ módosítások, hivatalos dolgok

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2014 dec. 31, 03:16 pm

Megyei matricákról

http://nemzetiutdij.hu/Hirek/2014/12/Se ... tricakrol/

Kép

Fent van a többi térkép is.

Sajnos a klubtalikat is érinti az M2-M0 miatt.
Át kell beszélnünk a vezetőséggel.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Slampixxx
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3331
Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Re: Jogszabályok, KRESZ módosítások, hivatalos dolgok

Hozzászólás Szerző: Slampixxx » 2015 jan. 02, 02:29 pm

Keresem a forrást elektromos rendszámtáblára! Klubtagoknak kedvezmény. ;)
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986

·A komoly vasak hátul tekernek·
Kép

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1833
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Jogszabályok, KRESZ módosítások, hivatalos dolgok

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2015 jan. 14, 12:43 pm

Pacsker írta:Megyei matricákról

http://nemzetiutdij.hu/Hirek/2014/12/Se ... tricakrol/

Kép

Fent van a többi térkép is.

Sajnos a klubtalikat is érinti az M2-M0 miatt.
Át kell beszélnünk a vezetőséggel.
Gondolom a Budapestiek megveszik a Pest megye éves matricát (ezzel kalkulál a beterjesztő is), a vidékiek (nem Pest megyeiek) pedig gyakran vesznek ilyenkor 10 napos matricát. Talán CsLaci, Toytomi szokott a "régi" 5-ösön jönni, de a M0-ás fizetősé válásával gyakorlatilag így már nem lesz értelme.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23351
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Jogszabályok, KRESZ módosítások, hivatalos dolgok

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 jan. 14, 02:09 pm

Közel jársz.
Évadnyitó vezetőségi témája volt már.
Szülinapon beszélünk erről is.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2597
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: Deluxe
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Jogszabályok, KRESZ módosítások, hivatalos dolgok

Hozzászólás Szerző: RWD » 2015 márc. 25, 12:55 am

Imádom amikor a rend éber őre alaptalan b/*zisággal próbál kötekedni, lévén tengelyenként eltérő a gumiméretem. Nem azért mert menő vagyok, hanem mert ez volt. Hátul 155 noname vacak, mintás, csunyán ráfeszül, ballonos, de ez vót', sajnálom. Nem csapatok, semmi ilyesmi. Elöl a szokásos Yoko. A paraszt a DOT számot nem is nézi, hogy kukába való, 5 éves szutyok az is már (sajnos), megdicsér hogy van minta szépen. Deeee hátuuul hóóűúúúú de keskeny, hát elvehetné a forgalmit. Mondom tudtommal csak tengelyenként kell megegyeznie a méretnek, hovatovább Én sem direkt csináltattam ilyenre. Hát biza Én rosszul tudom, mert megváltoztattam a jármű menettulajdonságait ezzel. Hmm, értem Én, de akkor k*/rva gyorsan vegyék el az összes faros Porsche forgalmiját is, mert ott sem éppen egy méretűek a gumik ;) Vagy lenne még erre számtalan példa. Persze, gyári megoldás, tudjuk is hogy miért, és nem egy kis veterán Toyota. De az elv ugyanaz. Hmm biztosúr? Persze, a szívem majd kiugrott, semmi értelme okoskodni, megegyeztünk hogy hátul fent lesz a 175, aztán viszont látás. De tuti ami tuti, kinyomtattam az ide eső KÖHÉM rendelet paragrafust, és bedobom a kesztyűtartóba. Nem mintha sokat érne, de vicc hogy mondvacsinált, szemét indokkal kötekednek, ráadásul pont "papi" módos pályafutásom alatt. Eddig jók voltak a tapasztalataim a tatai rendőrökkel, de ez most kiverte kicsit a biztit. Már elnézést, ez full görénység. Tévedésem jogát természetesen fenntartom, de eddig semmi sem támasztotta alá a kötekedő majom véleményét. És hülyének néz, ez a legfájóbb. Van még erre sztorim, de majd máskor írom le. KP közben kapott új illetve felújított alkatrészeket, projektben írok majd róla, csak megint zh kupac van a nyakamon.
1981-Toyota Starlet KP62 3K

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2597
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: Deluxe
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Jogszabályok, KRESZ módosítások, hivatalos dolgok

Hozzászólás Szerző: RWD » 2015 márc. 25, 01:25 am

...és most esik le! Ha felrakom a 175-öst hátra (már ha szerzek), akkor azt ELFOGADJA, mert legalább nem olyan feltűnő az eltérés. M.I.V.A.N.? Ember, ha nem térhet el, akkor semennyire sem térhet el, nemde? Atya ég. Fú, nagyon kiakadtam most ezen. :D
1981-Toyota Starlet KP62 3K


Válasz küldése