Autó lopás, feltörés, baleset, egyéb szomorúságok
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Van fotód róla Slampi. Ugyanaz
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Sancy
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
A minap történt. Az Off-al voltam, egyedül.
A XIII. kerületbe kellett beugranom, nem akartam bemenni a városba így hát felhajtottam a M0-ra.
Szépen besoroltam ahogy kell, majd elkezdtem elõzni a belsõ sávban a kamionokat meg személyautókat.
Meglepõen nagy volt a forgalom este 8-9 körül. Felgyorsítottam kb 140 km/h-ra, majd elõzés után elkezdtem
vissza sorolni a külsõ sávba. Mögöttem kb 20-30 méterre több autó jött, õk is elõzték a kamionokat.
Még nem értem ki a külsõ sávba teljesen, amikor minden elõjel nélkül felrobbant a jobb elsõ kerekem.
A seggét rögtön dobta ki balra, hiába ellenkormányoztam, a belsõ sávból rögtön a leállósávban találtam magam,
ellenkormányoztam, majd megint a belsõben... Úgy rázott az egész eleje, a kormányt alig tudtam fogni.
Ez idõ közben lassult annyit, hogy a következõ ellenkormányzásnál nem dobta ki a seggét. Lehúzódtam a leállóba.
Finoman kifejezve halálfélelmem volt. Csak ültem és pislogtam nagyokat. kb 30 perc múlva jött a segítség még akkor is remegtem.
Nem tudom hogy sikerült megfognom, azt hiszem szerencsém volt hogy nem a kamion mellet történt 100 méterrel elõrébb.
Örülök hogy nem lett nagyobb baj. A gumikat decemberben vásároltam, hibátlan, újszerû állapotban.
Vigyázzatok az utakon, és ellenõrizzétek gyakran a gumikat.
Emlékeztek, a rutin vizsgán a napi elindulás elõtti teendõkre? Bennevan. És nem véletlen.
https://imageshack.com/i/2hnfcij
A XIII. kerületbe kellett beugranom, nem akartam bemenni a városba így hát felhajtottam a M0-ra.
Szépen besoroltam ahogy kell, majd elkezdtem elõzni a belsõ sávban a kamionokat meg személyautókat.
Meglepõen nagy volt a forgalom este 8-9 körül. Felgyorsítottam kb 140 km/h-ra, majd elõzés után elkezdtem
vissza sorolni a külsõ sávba. Mögöttem kb 20-30 méterre több autó jött, õk is elõzték a kamionokat.
Még nem értem ki a külsõ sávba teljesen, amikor minden elõjel nélkül felrobbant a jobb elsõ kerekem.
A seggét rögtön dobta ki balra, hiába ellenkormányoztam, a belsõ sávból rögtön a leállósávban találtam magam,
ellenkormányoztam, majd megint a belsõben... Úgy rázott az egész eleje, a kormányt alig tudtam fogni.
Ez idõ közben lassult annyit, hogy a következõ ellenkormányzásnál nem dobta ki a seggét. Lehúzódtam a leállóba.
Finoman kifejezve halálfélelmem volt. Csak ültem és pislogtam nagyokat. kb 30 perc múlva jött a segítség még akkor is remegtem.
Nem tudom hogy sikerült megfognom, azt hiszem szerencsém volt hogy nem a kamion mellet történt 100 méterrel elõrébb.
Örülök hogy nem lett nagyobb baj. A gumikat decemberben vásároltam, hibátlan, újszerû állapotban.
Vigyázzatok az utakon, és ellenõrizzétek gyakran a gumikat.
Emlékeztek, a rutin vizsgán a napi elindulás elõtti teendõkre? Bennevan. És nem véletlen.
https://imageshack.com/i/2hnfcij
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Valóban szerencséd volt. Örülök, hogy nem lett semmi baj. Ha hátsó durran el, még nagyobb baj is lehetett volna.
Tegnap Lackónak a szélvédõje este, ugyancsak az M0-son teljesen berobbant (szó szerint az egész szélvédõ). Lyuk is lett rajta. Nem valószínû, hogy kavics... Nem lehet, hogy valami idióta az autósok ellen fordult? Tudom összeesküvés elmélet, de elgondolkodtató. Olvassatok utána más helyeken is, hátha volt másnak is problémája...
Egyébként talán ezekért is megéri új gumit venni. Így tudod, hogy nem volt soha annyira megpadkázva-kátyúzva, hogy szálszakadásos lehet. Bár persze lehet gyártási hiba is.
Legyél hálás tényleg. Lehetett volna vizes-jeges is az út vagy egy motoros melletted, akit elsodorsz, vagy ahogy mondod a kamion elõrébb... Fogd fel úgy, hogy egy intõ jel, mennyivel óvatosabbnak kell lennünk ebben az "üzem"-ben.
Én a ruszki autótörõs videókra is így tekintek. Sokszor tényleg nem rajtunk múlik. Csak bábuk vagyunk...
Nagyon örülök, hogy nem lett komoly baj. 140-nél már meg lehet purcanni
Tegnap Lackónak a szélvédõje este, ugyancsak az M0-son teljesen berobbant (szó szerint az egész szélvédõ). Lyuk is lett rajta. Nem valószínû, hogy kavics... Nem lehet, hogy valami idióta az autósok ellen fordult? Tudom összeesküvés elmélet, de elgondolkodtató. Olvassatok utána más helyeken is, hátha volt másnak is problémája...
Egyébként talán ezekért is megéri új gumit venni. Így tudod, hogy nem volt soha annyira megpadkázva-kátyúzva, hogy szálszakadásos lehet. Bár persze lehet gyártási hiba is.
Legyél hálás tényleg. Lehetett volna vizes-jeges is az út vagy egy motoros melletted, akit elsodorsz, vagy ahogy mondod a kamion elõrébb... Fogd fel úgy, hogy egy intõ jel, mennyivel óvatosabbnak kell lennünk ebben az "üzem"-ben.
Én a ruszki autótörõs videókra is így tekintek. Sokszor tényleg nem rajtunk múlik. Csak bábuk vagyunk...
Nagyon örülök, hogy nem lett komoly baj. 140-nél már meg lehet purcanni
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Örülök, hogy nem lett baj. A 0-ást és a többi autópályát is gyûlölöm viszont kikerülni õket nem lehet. Pont 1-2 napja kutatom, volt egy riport Székely Istvánnal aki nagy sebességû 100km/h + vezetéstechnika autós tréningeket tart. Szeretnék évente eljutni legalább egy fél napos kurzusra mert én sem tudnám, hogy mit csinálnék ilyen esetben, de szeretném tudni.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Sancy
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Nagyon szar érzés volt, tudtam hogy na most biztos, tutira porrá töröm, és mégis megfogtam, nagyon hosszú idõnekPacsker írta:Valóban szerencséd volt. Örülök, hogy nem lett semmi baj. Ha hátsó durran el, még nagyobb baj is lehetett volna.
Tegnap Lackónak a szélvédõje este, ugyancsak az M0-son teljesen berobbant (szó szerint az egész szélvédõ). Lyuk is lett rajta. Nem valószínû, hogy kavics... Nem lehet, hogy valami idióta az autósok ellen fordult? Tudom összeesküvés elmélet, de elgondolkodtató. Olvassatok utána más helyeken is, hátha volt másnak is problémája...
Egyébként talán ezekért is megéri új gumit venni. Így tudod, hogy nem volt soha annyira megpadkázva-kátyúzva, hogy szálszakadásos lehet. Bár persze lehet gyártási hiba is.
Legyél hálás tényleg. Lehetett volna vizes-jeges is az út vagy egy motoros melletted, akit elsodorsz, vagy ahogy mondod a kamion elõrébb... Fogd fel úgy, hogy egy intõ jel, mennyivel óvatosabbnak kell lennünk ebben az "üzem"-ben.
Én a ruszki autótörõs videókra is így tekintek. Sokszor tényleg nem rajtunk múlik. Csak bábuk vagyunk...
Nagyon örülök, hogy nem lett komoly baj. 140-nél már meg lehet purcanni
tûnt a manõver. Nagyon beszartam. Valaki nagyon vigyáz rám odafent.
Én is örülök hogy nem lett baj.
Lackónak mi történt pontosan?
Volt ott felüljáró vagy valami, ahol lehetett Valaki....?
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Õ is beszart. Még nem tudta összeszedni a gondolatait. Remélem megírja.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Hála istennek, hogy senkinek nem lett baja!!!
Személyautónál azért nem annyira jellemzõ a lerobbanás mint egy kamionnál/busznál pl., a nyomás különbség miatt. Elég fura, hogy minden elõjel nélkül lerobbant, mert ha még szálszakadásos is, azért elõször kipúposodik, amit viszont fõleg elöl megérzel a kormányon. Érdekes, mert ha már épp visszasorolásban voltál, akkor már nem 140-el mentél gondolom, tehát a terhelés is csökkent.
Mindenesetre tényleg tanulságos, hogy az ember ne vegyen még jó állapotúnak mondott, használt gumit sem!
Egyébként az M0-ásról regényeket lehetne írni. Életveszély!! Már csak a rengeteg szabálytalanul közlekedõ jármû miatt is, hát még ha valami hasonló probléma is van.
Legyen intõ példa mindenkinek és több figyelmet ebben a rohanó világban!
Személyautónál azért nem annyira jellemzõ a lerobbanás mint egy kamionnál/busznál pl., a nyomás különbség miatt. Elég fura, hogy minden elõjel nélkül lerobbant, mert ha még szálszakadásos is, azért elõször kipúposodik, amit viszont fõleg elöl megérzel a kormányon. Érdekes, mert ha már épp visszasorolásban voltál, akkor már nem 140-el mentél gondolom, tehát a terhelés is csökkent.
Mindenesetre tényleg tanulságos, hogy az ember ne vegyen még jó állapotúnak mondott, használt gumit sem!
Egyébként az M0-ásról regényeket lehetne írni. Életveszély!! Már csak a rengeteg szabálytalanul közlekedõ jármû miatt is, hát még ha valami hasonló probléma is van.
Legyen intõ példa mindenkinek és több figyelmet ebben a rohanó világban!
EE101 Sedan, 7A-FE
- Lackó
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Hát...be.Pacsker írta:Õ is beszart. Még nem tudta összeszedni a gondolatait. Remélem megírja.
Épphogy felmentem a 0-ásra, gyorsírtottam, be a belsõ sávba, és kb már az utazótempónál, 110 körül jártam, amikor megtörtént.
Egy kamion mellett mentem el, de már túl voltam a vontató orrán jóval, tehát nem az volt. Elõttem kb 100-150 méterre volt pár autó.
Több lehetõség jutott eszembe. A "messze" elõttem lévõk valamelyike simán kilõhetett egy követ. A másik, hogy egy szembe jövõrõl repült át valami (esetleg ablakon kidobott tárgy). Harmadik, hogy unatkozó gyerekek valamelyik átjáróról/felüljáróról dobtak le valamit. Meg akartam ma nézni, hogy nagyjából hol történt, de elfelejtettem.
Egyébként félelmetes volt a robaj, mintha rálõttek volna az autóra. A jobb oldalán lett egy kézilabda méretû lyuk, és az egész üveg bepókhálósodott, szerencsére nem esett be. Lehúzódtam a leállóba, napszemüveg fel (este ideális) és kb 40-el elmentem a kistarcsai lehajtóig, ott a Kórháznál megfordultam, és vissza a melóhelyemre. Ahol volt közvilágítás, ott félelmetes volt, mert gyakorlatilag semmit sem láttam a tükrözõdésektõl. A legrémisztõbb viszont a ki-be lötyögõ üveg recsegõ-ropogó hangja volt menet közben. Bevittem a mûhelybe, és amennyire tudtam, eltakarítottam a romokat. Még a hátsó ülésen is találtam apró kis üvegtörmelékeket. A szellõzõkbe is behullott egy csomó szilánk. Az alapvetõ probléma az, hogy nem laminált üveg volt. Nem hittem volna, hogy létezett még akkor ilyen.
A telephely vezetõnk jófej volt. Kaptam "szerviz csereautót" a javítás idejére. 1,4-es KIA Ceed .... csak 1 literrel eszik többet az enyémnél.
Orsival ma megrendeltettem gyáriban a szélvédõhöz tartozó bszerelõ készletet (két oldalsó díszléc, a felsõ léc, és a két sarokelem van benne), és rendeltem egy - immáron laminált üvegbõl készült - színezett üveget, kemény 13400 Ft-ért.
Reményeim szerint kedden-szerdán meglesz.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Lackó 2014 jan. 24, 11:08 pm-kor.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autó lopás, feltörés, baleset, egyéb szomorúságok
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
Az legutóbbi képeken szereplő, RML rendszámú GT86-ból ennyi maradt:
http://www.origo.hu/itthon/20141121-fan ... ghalt.html
http://www.origo.hu/itthon/20141121-fan ... ghalt.html
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 673
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Re: Autó lopás, feltörés, baleset, egyéb szomorúságok
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring
A legutóbbi ringen ZDomanék még beszélgettek is a sráccal. Akkor is ott volt a barátnője
Nagyon sajnálom. Ennél rosszabbat nem is tudok elképzelni, hogy egy utas mellettem meghal... Tragédia
Nagyon sajnálom. Ennél rosszabbat nem is tudok elképzelni, hogy egy utas mellettem meghal... Tragédia
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Autó lopás, feltörés, baleset, egyéb szomorúságok
Sajnos! Fiatalság, szerelem, friss jogsi, kevés tapasztalat, kvázi erős, de inkább gyors kocsi, hátsókerékhajtás, másodrendű nyomvályús út, kétoldalt erdős szakasz nagy fákkal, konvoj előzés, padkára lekap, visszaránt, túlkormányozottság, bal sáv, jobb sáv, a tempo 100 km/h felett. Valszeg ESP, menetstab kikapcsolva, mert úgy élvezhetőbb!
Ha nincs rutin és berántod a kormányt nem nagyon tudod megfogni 100-as tempo felett. És a legrosszabb, oldalrol kapod el a fát!
Örülök, hogy amikor én voltam 19 éves még apáméknak nem futotta lyen kocsira, csak egy kocka Lada 1500-re, és túléltem jogsim első 5 évét! Részvétem az áldozat szüleinek.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6