Vásárlási segítség
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
Köszönjük szíves információid! :Dandoriusz írta:Fuk, lanyok!
Erdemes kimenni nehanapjan a Nagykorosi uti (M5-os mellett) autopiacra. Fellelhetoek kincsek... Van egy ket forgalombbol kivont auto, amit szedd magad akcioban erdemes megnezni. Altalaban szombat reggel erdemes kimenni.
Bar regen voltam kint ilyen okbol kifolyolag, de ki tudja?! Nem hiszem, hogy nagyon megvaltoztak volna kint a dolgok...
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
- Biagio
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Csak bólogatni tudok!Toytib írta:Szerintem a 2E-E motor ideális,ha men sűrűn autópályázik hosszú távokat valaki
Vegyes használatban van az autóm (város és Fhegyi gyorsforgalmi)!
Kivállóan teljesíti kötelezetségét és a városi közlekedéshez, pöfögésre ideális és rugalmas!
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem
No injektor No ABS No Computer No problem
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Tibi! Néhány kérdés a 2E-E motorról:Toytib írta:Szerintem a 2E-E motor ideális,ha men sűrűn autópályázik hosszú távokat valaki
Ez a motor létezik karburátoros és injektoros verzióban is?
Ugyanaz a teljesítménye, fogyasztása mindkét verziónak?
Mikortól gyártották az injektorost?
Honnan lehet felismerni kívülről, hogy melyik verzió (Gli-Xli?)?
Láttam már olyan 1,3 Xli injectorost, amelyben fordulatszámmérő is volt, és volt amiben nem.
Milyen szabály szerint tettek bele injectort és forduklatszámmérőt ezeknél a típusoknál?
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- CindR
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 438
- Csatlakozott: 2007 márc. 30, 10:06 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Szia!Balanyi Krisztián írta: Tibi! Néhány kérdés a 2E-E motorról:
Ez a motor létezik karburátoros és injektoros verzióban is?
Ugyanaz a teljesítménye, fogyasztása mindkét verziónak?
Mikortól gyártották az injektorost?
Honnan lehet felismerni kívülről, hogy melyik verzió (Gli-Xli?)?
Láttam már olyan 1,3 Xli injectorost, amelyben fordulatszámmérő is volt, és volt amiben nem.
Milyen szabály szerint tettek bele injectort és forduklatszámmérőt ezeknél a típusoknál?
Ugyan csak egy része a kérdésednek, de a 2E volt a karbis, a 2E-E pedig az injektoros. Elvileg a motoron (ha nem kopott le) rajta kell lennie a nevének, de a kis hogyishívják vas "plaketten" ahol a modell-szám, motorszám, meg alvázszám ott van, arról is. A műszerfal maga könnyen cserélhető, alapból az enyémben sem volt fordszámmérő... Az biztos, hogy a karbis 75 lovas, az injektoros asszem több, de sajna pontosan nemtom. A többit majd az okosabbak...
Balázs - Corolla AE82 Liftback 1.6 4AC 8v '86
Kizárólag a svájci Starlet-ekben volt 82 pacis a 2E-E. (azon volt olajhűtő gyárilag)
Amúgy mind 75Le, viszont az injektoros nyomatékosabb és kevesebb benzinnel is megelégszik ha nincsen hajkurászva túlzottan.
Az hogy melyik milyen felszerelséggel volt azt is a piaci igények szabták meg. A főbb különbségek Corolla téren a plüss kárpit és a fordulatszámmérő volt 87 és 92 között. A motort nem a felszereltség szabta meg, hanem kb.90-től már befecskendezőt alkalmaztak mindeggyiken(csak és kizárólag HENGERENKÉNTI!!!!, nem úgy mint egyéb gyártók)
Felismerni? Kivűlről XL, GL karbis, XLi, GLi befecskendezős.
A motortérben a krbison ott van a nagy kerek légszűrőház, a befecsisen ennek helyén egy alumínium szívótorok látható, a szelepfedél felé (azaz az autó eleje felé) néző folytószelepházzal, ami egy 90 fokos törésű gumicsővel folytatódik és belemegy egy téglatest alakú légyszűrőházba.
Amúgy mind 75Le, viszont az injektoros nyomatékosabb és kevesebb benzinnel is megelégszik ha nincsen hajkurászva túlzottan.
Az hogy melyik milyen felszerelséggel volt azt is a piaci igények szabták meg. A főbb különbségek Corolla téren a plüss kárpit és a fordulatszámmérő volt 87 és 92 között. A motort nem a felszereltség szabta meg, hanem kb.90-től már befecskendezőt alkalmaztak mindeggyiken(csak és kizárólag HENGERENKÉNTI!!!!, nem úgy mint egyéb gyártók)
Felismerni? Kivűlről XL, GL karbis, XLi, GLi befecskendezős.
A motortérben a krbison ott van a nagy kerek légszűrőház, a befecsisen ennek helyén egy alumínium szívótorok látható, a szelepfedél felé (azaz az autó eleje felé) néző folytószelepházzal, ami egy 90 fokos törésű gumicsővel folytatódik és belemegy egy téglatest alakú légyszűrőházba.
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
- Layosh
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Sziasztok én is írok ide.
Nekem ugye a kis gépben a feketében 2E-E moci van EFI injektoros.
Gyertek el hozzám szívesen megmutatom. Egyébként én nagyon nagyon megvagyok vele elégedve. Gyárilag elvileg 83Le és az enyémben már nincs katica ezért legyen 86 najó úgysincs anyni tök mind1. Nagyon jó kis motor. Hangja nulla. Nagyon jól megy. A fogyasztása meg hát megint nulla. Láthatjátok Andinak a 75Le karbis motornak a sokszor 5 liter alatti fogyasztásait. Na az enyém szigoúan 100% városban használva hát nem tom hazudni nem akarok valahol 5-6 között fogyaszt de akkor már megyünk is.
Nem hencegésből de a múltkor egy vadi új Swift et állva hagytam vele. Szóval azért jó kis motor érdemes ilyenbe fektetni.
Nana ájjon meg a menet.. Most olvasom Toytib hozzászólását hogy még az injektoros is 75LE??? Na ne mááá... Akkor vazeee pofám leszakad. Hát állat módon megy ez a kis gép. Eszem megáll. Najó akkor legyen már az enyém 80 me nincs katalizátor Hát de vazeeeee.
Nekem ugye a kis gépben a feketében 2E-E moci van EFI injektoros.
Gyertek el hozzám szívesen megmutatom. Egyébként én nagyon nagyon megvagyok vele elégedve. Gyárilag elvileg 83Le és az enyémben már nincs katica ezért legyen 86 najó úgysincs anyni tök mind1. Nagyon jó kis motor. Hangja nulla. Nagyon jól megy. A fogyasztása meg hát megint nulla. Láthatjátok Andinak a 75Le karbis motornak a sokszor 5 liter alatti fogyasztásait. Na az enyém szigoúan 100% városban használva hát nem tom hazudni nem akarok valahol 5-6 között fogyaszt de akkor már megyünk is.
Nem hencegésből de a múltkor egy vadi új Swift et állva hagytam vele. Szóval azért jó kis motor érdemes ilyenbe fektetni.
Nana ájjon meg a menet.. Most olvasom Toytib hozzászólását hogy még az injektoros is 75LE??? Na ne mááá... Akkor vazeee pofám leszakad. Hát állat módon megy ez a kis gép. Eszem megáll. Najó akkor legyen már az enyém 80 me nincs katalizátor Hát de vazeeeee.
- Layosh
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Biza ilyen az enyém.. Dejó hogy nem is kell látnom és Tibi úgy leírod hogy felismerem. Jah hát az enyémben milyen retkes volt a légszűrő.Toytib írta:Kizárólag a svájci Starlet-ekben volt 82 pacis a 2E-E. (azon volt olajhűtő gyárilag)
Amúgy mind 75Le, viszont az injektoros nyomatékosabb és kevesebb benzinnel is megelégszik ha nincsen hajkurászva túlzottan.
Az hogy melyik milyen felszerelséggel volt azt is a piaci igények szabták meg. A főbb különbségek Corolla téren a plüss kárpit és a fordulatszámmérő volt 87 és 92 között. A motort nem a felszereltség szabta meg, hanem kb.90-től már befecskendezőt alkalmaztak mindeggyiken(csak és kizárólag HENGERENKÉNTI!!!!, nem úgy mint egyéb gyártók)
Felismerni? Kivűlről XL, GL karbis, XLi, GLi befecskendezős.
A motortérben a krbison ott van a nagy kerek légszűrőház, a befecsisen ennek helyén egy alumínium szívótorok látható, a szelepfedél felé (azaz az autó eleje felé) néző folytószelepházzal, ami egy 90 fokos törésű gumicsővel folytatódik és belemegy egy téglatest alakú légyszűrőházba.
Tibi amúgy a kormpressziót meleg vagy hideg motornál szokták mérni???
Meg mennyinek kell lennie???
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Értem, ezek szerint véletlenszerűen lehet az 1,3 Xli-kben, sőt Gli-kben is fordulatszámmérő és plüss kárpit, lehet kifogni belőlük akár 88-as gyártásút is.Toytib írta:Kizárólag a svájci Starlet-ekben volt 82 pacis a 2E-E. (azon volt olajhűtő gyárilag)
Amúgy mind 75Le, viszont az injektoros nyomatékosabb és kevesebb benzinnel is megelégszik ha nincsen hajkurászva túlzottan.
Az hogy melyik milyen felszerelséggel volt azt is a piaci igények szabták meg. A főbb különbségek Corolla téren a plüss kárpit és a fordulatszámmérő volt 87 és 92 között. A motort nem a felszereltség szabta meg, hanem kb.90-től már befecskendezőt alkalmaztak mindeggyiken(csak és kizárólag HENGERENKÉNTI!!!!, nem úgy mint egyéb gyártók)
Felismerni? Kivűlről XL, GL karbis, XLi, GLi befecskendezős.
A motortérben a krbison ott van a nagy kerek légszűrőház, a befecsisen ennek helyén egy alumínium szívótorok látható, a szelepfedél felé (azaz az autó eleje felé) néző folytószelepházzal, ami egy 90 fokos törésű gumicsővel folytatódik és belemegy egy téglatest alakú légyszűrőházba.
Egy 1,3-as fordulatszámmérős Liftback Xli-t volt szerencsém vezetni a múlt hétvégén. Nagyon meglepett mennyire megy. Simán könnyedén ment 130 körül, visszakapcsolva 4-be is kb. 5000 rpm-et forgott. (Valahol 6500 körül van a piros tartomány). 5-ben pedig a 160-at is lazán tartotta és még gyorsult volna. Feltűnően csendes, kulturált volt a hangja, a Gti-hez képest is.
Megkockáztatom, hogy 100-ig csaknem úgy megy, mit egy Gti - amit nem forgatunk 4000 rpm fölé. Szóval lehet akár 80-al döcögő kocsisort is előzni vele.
Szóval az a moci nagyon jó választás városi, városok közötti/vidéki autózásra.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Igényes az autód, de a barátomnak valami "szürkébbre" van szüksége.Totya írta:bakker senki sem említi meg h az enyém eladóó
Ehhez mit szóltok?
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... width=1280
és ehhez?
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... width=1280
Az első már régebb óta fent van.
Lehet van vmi baja, bár sok rohadást sem látok rajta. Vagy lehet csak a horpadás miatt nem viszik? Pedig 10-20 ezer forint egy olyan elem. Nem túl sok. Megnyerő a külseje. Bár az évjáratához el tudnám képzelni a fekvő panelos 4 el ablakot, centrálzárat, szervokormányt...
És egyiket sem írja. Elég fura. Fel kell hívni. De érdemes megnézni. Akár el is mennénk páran a klubból alkudozni. Én legalábbis igen.
Második
Full gyári az egész. Még a dísztatyók is. Nekem a fű állásából ítélve még a kép létrejöttekor is sok ideje állhatott ott. Ki tudja. Ami igazán izgat, hogy a hátsó nézeti képen a bal hátsó kerékjárati ív nagyon nagyon rohad. CSERÉS. ki tudja az autó többi része milyen.
Lehet van vmi baja, bár sok rohadást sem látok rajta. Vagy lehet csak a horpadás miatt nem viszik? Pedig 10-20 ezer forint egy olyan elem. Nem túl sok. Megnyerő a külseje. Bár az évjáratához el tudnám képzelni a fekvő panelos 4 el ablakot, centrálzárat, szervokormányt...
És egyiket sem írja. Elég fura. Fel kell hívni. De érdemes megnézni. Akár el is mennénk páran a klubból alkudozni. Én legalábbis igen.
Második
Full gyári az egész. Még a dísztatyók is. Nekem a fű állásából ítélve még a kép létrejöttekor is sok ideje állhatott ott. Ki tudja. Ami igazán izgat, hogy a hátsó nézeti képen a bal hátsó kerékjárati ív nagyon nagyon rohad. CSERÉS. ki tudja az autó többi része milyen.
Csakis 2E-E mocival szereltet válasszatok, ha nem akartok magatoknak problémát! Az sajátom még sima 2E, de remélhetőleg már nem sokáig
Egyébként nem védeni akarom a Swiftet, de tudom mit megy Higyjétek el, lép az rendesen! Sőt, most nagyon offolok...de nem értem nálatok hol nyomatékos ez a motor? Biztos az enyémmel van valami gáz, de szerintem ez inkább nyomatékszegény. (Mellette párhuzamosan használok egy '99-es Ibizát. Sima 1,4i 8V 60Le. Az sokkal nyomatékosabb, és megy így az is.)
Egyébként pályázásra is jó az 1.3-as is, ha kell megy 175-öt is óra szerint
Egyébként nem védeni akarom a Swiftet, de tudom mit megy Higyjétek el, lép az rendesen! Sőt, most nagyon offolok...de nem értem nálatok hol nyomatékos ez a motor? Biztos az enyémmel van valami gáz, de szerintem ez inkább nyomatékszegény. (Mellette párhuzamosan használok egy '99-es Ibizát. Sima 1,4i 8V 60Le. Az sokkal nyomatékosabb, és megy így az is.)
Egyébként pályázásra is jó az 1.3-as is, ha kell megy 175-öt is óra szerint
Corolla 1.3 XL(i) Chili - 1989