Vásárlási segítség

A klub által kiemelt autó hirdetések vagy keresendő járművek, vásárlási segítségek. Internetről, saját forrásból...
Avatar
Zed Kristianz
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 820
Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)

Hozzászólás Szerző: Zed Kristianz » 2007 júl. 12, 12:29 am

andoriusz írta:Fuk, lanyok!
Erdemes kimenni nehanapjan a Nagykorosi uti (M5-os mellett) autopiacra. Fellelhetoek kincsek... Van egy ket forgalombbol kivont auto, amit szedd magad akcioban erdemes megnezni. Altalaban szombat reggel erdemes kimenni.
Bar regen voltam kint ilyen okbol kifolyolag, de ki tudja?! Nem hiszem, hogy nagyon megvaltoztak volna kint a dolgok...


Köszönjük szíves információid! :D:D
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag

AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez! :twisted:

Avatar
MEDVEEE
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007 júl. 08, 12:39 pm
Tartózkodási hely: Nagykanizsa

Hozzászólás Szerző: MEDVEEE » 2007 júl. 12, 09:56 am

Ha valaki arra jár, akkor szívesen elmennék vele :D

Avatar
Toytib
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 714
Csatlakozott: 2007 máj. 09, 07:31 pm

Hozzászólás Szerző: Toytib » 2007 okt. 19, 07:08 am

Szerintem a 2E-E motor ideális,ha men sűrűn autópályázik hosszú távokat valaki :!:
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009

Avatar
Biagio
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864
Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.

Hozzászólás Szerző: Biagio » 2007 okt. 19, 08:38 am

Toytib írta:Szerintem a 2E-E motor ideális,ha men sűrűn autópályázik hosszú távokat valaki :!:


Csak bólogatni tudok!
Vegyes használatban van az autóm (város és Fhegyi gyorsforgalmi)!
Kivállóan teljesíti kötelezetségét és a városi közlekedéshez, pöfögésre ideális és rugalmas! 8) :P
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem :e9bia:
Kép

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1829
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2007 okt. 19, 10:54 am

Toytib írta:Szerintem a 2E-E motor ideális,ha men sűrűn autópályázik hosszú távokat valaki :!:


Tibi! Néhány kérdés a 2E-E motorról:
Ez a motor létezik karburátoros és injektoros verzióban is?
Ugyanaz a teljesítménye, fogyasztása mindkét verziónak?
Mikortól gyártották az injektorost?
Honnan lehet felismerni kívülről, hogy melyik verzió (Gli-Xli?)?
Láttam már olyan 1,3 Xli injectorost, amelyben fordulatszámmérő is volt, és volt amiben nem.
Milyen szabály szerint tettek bele injectort és forduklatszámmérőt ezeknél a típusoknál?
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
CindR
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 438
Csatlakozott: 2007 márc. 30, 10:06 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: CindR » 2007 okt. 19, 11:04 am

Balanyi Krisztián írta:Tibi! Néhány kérdés a 2E-E motorról:
Ez a motor létezik karburátoros és injektoros verzióban is?
Ugyanaz a teljesítménye, fogyasztása mindkét verziónak?
Mikortól gyártották az injektorost?
Honnan lehet felismerni kívülről, hogy melyik verzió (Gli-Xli?)?
Láttam már olyan 1,3 Xli injectorost, amelyben fordulatszámmérő is volt, és volt amiben nem.
Milyen szabály szerint tettek bele injectort és forduklatszámmérőt ezeknél a típusoknál?


Szia!

Ugyan csak egy része a kérdésednek, de a 2E volt a karbis, a 2E-E pedig az injektoros. Elvileg a motoron (ha nem kopott le) rajta kell lennie a nevének, de a kis hogyishívják vas "plaketten" ahol a modell-szám, motorszám, meg alvázszám ott van, arról is. A műszerfal maga könnyen cserélhető, alapból az enyémben sem volt fordszámmérő... Az biztos, hogy a karbis 75 lovas, az injektoros asszem több, de sajna pontosan nemtom. A többit majd az okosabbak... :roll:
Balázs - Corolla AE82 Liftback 1.6 4AC 8v '86

Avatar
Toytib
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 714
Csatlakozott: 2007 máj. 09, 07:31 pm

Hozzászólás Szerző: Toytib » 2007 okt. 19, 11:32 am

Kizárólag a svájci Starlet-ekben volt 82 pacis a 2E-E. (azon volt olajhűtő gyárilag)
Amúgy mind 75Le, viszont az injektoros nyomatékosabb és kevesebb benzinnel is megelégszik ha nincsen hajkurászva túlzottan.
Az hogy melyik milyen felszerelséggel volt azt is a piaci igények szabták meg. A főbb különbségek Corolla téren a plüss kárpit és a fordulatszámmérő volt 87 és 92 között. A motort nem a felszereltség szabta meg, hanem kb.90-től már befecskendezőt alkalmaztak mindeggyiken(csak és kizárólag HENGERENKÉNTI!!!!, nem úgy mint egyéb gyártók)
Felismerni? Kivűlről XL, GL karbis, XLi, GLi befecskendezős.

A motortérben a krbison ott van a nagy kerek légszűrőház, a befecsisen ennek helyén egy alumínium szívótorok látható, a szelepfedél felé (azaz az autó eleje felé) néző folytószelepházzal, ami egy 90 fokos törésű gumicsővel folytatódik és belemegy egy téglatest alakú légyszűrőházba.
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009

Avatar
Layosh
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1404
Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker

Hozzászólás Szerző: Layosh » 2007 okt. 19, 01:06 pm

Sziasztok én is írok ide.
Nekem ugye a kis gépben a feketében 2E-E moci van EFI injektoros.
Gyertek el hozzám szívesen megmutatom. Egyébként én nagyon nagyon megvagyok vele elégedve. Gyárilag elvileg 83Le és az enyémben már nincs katica ezért legyen 86 najó úgysincs anyni tök mind1. Nagyon jó kis motor. Hangja nulla. Nagyon jól megy. A fogyasztása meg hát megint nulla. Láthatjátok Andinak a 75Le karbis motornak a sokszor 5 liter alatti fogyasztásait. Na az enyém szigoúan 100% városban használva hát nem tom hazudni nem akarok valahol 5-6 között fogyaszt de akkor már megyünk is.

Nem hencegésből de a múltkor egy vadi új Swift et állva hagytam vele. Szóval azért jó kis motor érdemes ilyenbe fektetni.


Nana ájjon meg a menet.. Most olvasom Toytib hozzászólását hogy még az injektoros is 75LE??? Na ne mááá... Akkor vazeee pofám leszakad. Hát állat módon megy ez a kis gép. Eszem megáll. Najó akkor legyen már az enyém 80 me nincs katalizátor :D Hát de vazeeeee.

Avatar
Layosh
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1404
Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker

Hozzászólás Szerző: Layosh » 2007 okt. 19, 01:18 pm

Toytib írta:Kizárólag a svájci Starlet-ekben volt 82 pacis a 2E-E. (azon volt olajhűtő gyárilag)
Amúgy mind 75Le, viszont az injektoros nyomatékosabb és kevesebb benzinnel is megelégszik ha nincsen hajkurászva túlzottan.
Az hogy melyik milyen felszerelséggel volt azt is a piaci igények szabták meg. A főbb különbségek Corolla téren a plüss kárpit és a fordulatszámmérő volt 87 és 92 között. A motort nem a felszereltség szabta meg, hanem kb.90-től már befecskendezőt alkalmaztak mindeggyiken(csak és kizárólag HENGERENKÉNTI!!!!, nem úgy mint egyéb gyártók)
Felismerni? Kivűlről XL, GL karbis, XLi, GLi befecskendezős.

A motortérben a krbison ott van a nagy kerek légszűrőház, a befecsisen ennek helyén egy alumínium szívótorok látható, a szelepfedél felé (azaz az autó eleje felé) néző folytószelepházzal, ami egy 90 fokos törésű gumicsővel folytatódik és belemegy egy téglatest alakú légyszűrőházba.


Biza ilyen az enyém.. Dejó hogy nem is kell látnom és Tibi úgy leírod hogy felismerem. :) Jah hát az enyémben milyen retkes volt a légszűrő.

Tibi amúgy a kormpressziót meleg vagy hideg motornál szokták mérni???
Meg mennyinek kell lennie???

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1829
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2007 okt. 19, 02:10 pm

Toytib írta:Kizárólag a svájci Starlet-ekben volt 82 pacis a 2E-E. (azon volt olajhűtő gyárilag)
Amúgy mind 75Le, viszont az injektoros nyomatékosabb és kevesebb benzinnel is megelégszik ha nincsen hajkurászva túlzottan.
Az hogy melyik milyen felszerelséggel volt azt is a piaci igények szabták meg. A főbb különbségek Corolla téren a plüss kárpit és a fordulatszámmérő volt 87 és 92 között. A motort nem a felszereltség szabta meg, hanem kb.90-től már befecskendezőt alkalmaztak mindeggyiken(csak és kizárólag HENGERENKÉNTI!!!!, nem úgy mint egyéb gyártók)
Felismerni? Kivűlről XL, GL karbis, XLi, GLi befecskendezős.

A motortérben a krbison ott van a nagy kerek légszűrőház, a befecsisen ennek helyén egy alumínium szívótorok látható, a szelepfedél felé (azaz az autó eleje felé) néző folytószelepházzal, ami egy 90 fokos törésű gumicsővel folytatódik és belemegy egy téglatest alakú légyszűrőházba.


Értem, ezek szerint véletlenszerűen lehet az 1,3 Xli-kben, sőt Gli-kben is fordulatszámmérő és plüss kárpit, lehet kifogni belőlük akár 88-as gyártásút is.

Egy 1,3-as fordulatszámmérős Liftback Xli-t volt szerencsém vezetni a múlt hétvégén. Nagyon meglepett mennyire megy. Simán könnyedén ment 130 körül, visszakapcsolva 4-be is kb. 5000 rpm-et forgott. (Valahol 6500 körül van a piros tartomány). 5-ben pedig a 160-at is lazán tartotta és még gyorsult volna. Feltűnően csendes, kulturált volt a hangja, a Gti-hez képest is.
Megkockáztatom, hogy 100-ig csaknem úgy megy, mit egy Gti - amit nem forgatunk 4000 rpm fölé. Szóval lehet akár 80-al döcögő kocsisort is előzni vele.

Szóval az a moci nagyon jó választás városi, városok közötti/vidéki autózásra.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
Totya
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 630
Csatlakozott: 2007 márc. 21, 12:46 am
Tartózkodási hely: keszthely

Hozzászólás Szerző: Totya » 2007 okt. 19, 05:23 pm

bakker :D senki sem említi meg h az enyém eladóó :lol: :lol:
Kép

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1829
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2007 okt. 19, 10:41 pm

Totya írta:bakker :D senki sem említi meg h az enyém eladóó :lol: :lol:


A tied injektoros?
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
AndrewGL
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 996
Csatlakozott: 2007 szept. 07, 11:38 am

Hozzászólás Szerző: AndrewGL » 2007 nov. 01, 07:01 pm

Totya írta:bakker :D senki sem említi meg h az enyém eladóó :lol: :lol:


Igényes az autód, de a barátomnak valami "szürkébbre" van szüksége. ;)

Ehhez mit szóltok?

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... width=1280

és ehhez?

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... width=1280

Pacsker

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2007 nov. 01, 07:33 pm

Az első már régebb óta fent van.
Lehet van vmi baja, bár sok rohadást sem látok rajta. Vagy lehet csak a horpadás miatt nem viszik? Pedig 10-20 ezer forint egy olyan elem. Nem túl sok. Megnyerő a külseje. Bár az évjáratához el tudnám képzelni a fekvő panelos 4 el ablakot, centrálzárat, szervokormányt...
És egyiket sem írja. Elég fura. Fel kell hívni. De érdemes megnézni. Akár el is mennénk páran a klubból alkudozni. Én legalábbis igen.

Második

Full gyári az egész. Még a dísztatyók is. Nekem a fű állásából ítélve még a kép létrejöttekor is sok ideje állhatott ott. Ki tudja. Ami igazán izgat, hogy a hátsó nézeti képen a bal hátsó kerékjárati ív nagyon nagyon rohad. CSERÉS. ki tudja az autó többi része milyen.

Avatar
Yan
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2007 júl. 24, 08:33 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Yan » 2007 nov. 01, 11:11 pm

Csakis 2E-E mocival szereltet válasszatok, ha nem akartok magatoknak problémát! Az sajátom még sima 2E, de remélhetőleg már nem sokáig ;-)
Egyébként nem védeni akarom a Swiftet, de tudom mit megy :) Higyjétek el, lép az rendesen! Sőt, most nagyon offolok...de nem értem nálatok hol nyomatékos ez a motor? Biztos az enyémmel van valami gáz, de szerintem ez inkább nyomatékszegény. (Mellette párhuzamosan használok egy '99-es Ibizát. Sima 1,4i 8V 60Le. Az sokkal nyomatékosabb, és megy így az is.)
Egyébként pályázásra is jó az 1.3-as is, ha kell megy 175-öt is óra szerint :wink:
Corolla 1.3 XL(i) Chili - 1989

Válasz küldése