ELADÓ COROLLA

A klub által kiemelt autó hirdetések vagy keresendő járművek, vásárlási segítségek. Internetről, saját forrásból...
Slider78
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2017 nov. 14, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: ELADÓ COROLLA

Hozzászólás Szerző: Slider78 » 2018 szept. 01, 08:29 am

Eladó Toyota Corolla 1.3 E11 Sedan

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... 1-13324251

A fenti hirdetésben nem szerepel, de megegyezés szerint +4db új YOKOHAMA W.Drive 165/70 R14 téligumi szettel is elvihető.
E11 1.3 (1999)

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: ELADÓ COROLLA

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2018 szept. 14, 07:38 am

E10 1.6 Gli sedan!
Ritka és nem is tűnik rossz állapotúnak. Érdemes lenne megmenteni!
Szuper kis autó és nem tűnik túl horrornak a sérülés!

https://auto.jofogas.hu/baranya/Keresek ... 728730.htm

Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: ELADÓ COROLLA

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2018 okt. 01, 06:54 pm

Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
SilverGhost
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2017 júl. 25, 11:52 am
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: SR
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Re: ELADÓ COROLLA

Hozzászólás Szerző: SilverGhost » 2018 okt. 02, 07:26 pm

Sziasztok!

Eladó lett életem első autója, mivel sajnos már nincs időm vele foglalkozni. Műszakija szinte friss, 2020 májusáig érvényes, jár hozzá téli-nyári kerékgarnitúra is, felnire szerelve.

Tavaly júliusban került hozzám, én a következő dolgokat cseréltem ki, vagy javítottam meg rajta, időrendi sorrendben:
Fagyálló (át lett mosva az egész rendszer), termosztát, hűtősapka, motorolaj (Eneos 10W40 Premium), olajszűrő, levegőszűrő, féltengelycsukló, vezérlés (INA), hosszbordásszíj (Dayco), szelepfedéltömítés, főtengelyszimmering, olajpumpa tömítés (gyári), fékolaj, kormányösszekötő gömbfej, hátsó lengőkarok, kézifékkötél, első tárcsák és betétek, hátsó fékhenger.

Ami további foglalkozást igényel:

Pár hónapja az autó áll, mivel a víz valahol folyik belőle, talán valahol az önindító felett (a nagy cső már gyári újra lett cserélve). A több hónapos állás miatt a fékek átnézésre szorulnak, az egész autót meg kellene járatni. A motor indul azonnal, ki is próbálható, de értelem szerűen egy idő után elfolyik a víz.

A karosszéria meglepően jó állapotú, a küszöböket cserélték előttem (nem volt profi a "lakatos"), így idén már a foltokat kezelni kellett rozsdapassziválóval és egy kis hammerite-al. A padlólemez rozsdamentes, de valamelyik profi "szerelő" elődöm rossz helyen emelte meg, így a lábtérben púpos. Az autó hátsó felén a foltok le lettek csiszolva, kaptak két réteg rozsdapassziválót, majd két réteg alvázvédőt (MOTIP). Az egyetlen komoly anyaghiány a jobb hátsó kerék mögött, a lökhárító alatt lemez teljes elrohadása, de ez nem hatott meg senkit a műszakin, mert nem is látszik.

Ha valakinek van egy kis ideje, meg szeret bütykölni, minimális pénz ráfordítással faraghat belőle napi járóst, két évig pedig a műszaki vizsgára se lesz gondja.

Szeretném ha jó kezekbe kerülne, mivel rendkívül sok munkám fekszik benne...

Érdeklődni a 06 harmincegy 784 46 kilencvenhárom telefonszámon lehet.

Képeket valamiért nem tudok feltölteni, de a "Magyarország corolla E9 Liftback tulajdonosai" facebook oldalon képeket is raktam fel.

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2713
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: STD
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: ELADÓ COROLLA

Hozzászólás Szerző: RWD » 2018 okt. 03, 07:55 am

1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86

lasi
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2012 máj. 24, 09:04 pm
Re: ELADÓ COROLLA

Hozzászólás Szerző: lasi » 2018 okt. 03, 06:59 pm

Pacsker írta:
2018 okt. 01, 06:54 pm
Motorhibás kouki TS olcsón:
https://auto.jofogas.hu/gyor_moson_sopr ... 354571.htm
Szemeztem vele, hogy rohangálósnak megcsinálni.... egyik haveromat elküldtem megnézni, azt mondta nagyon felejtős.
5-6 éve ott áll ahol most van, sárvédők rozsdásak, ennyi kint eltöltött idővel a háta mögött az alváz se lehet rózsás.... beltér leélve, valami trutymó kifolyt benne, szándékosan e vagy sem azt nem tudni... motor kuka, váltót meg ki tudja mit kapott az élettől. Kár érte!

Avatar
domi007
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1233
Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
Autód gyártási éve: 1983
Autód típusa (és generációja): Celica
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Re: ELADÓ COROLLA

Hozzászólás Szerző: domi007 » 2018 okt. 12, 11:14 pm

Ha valaki elbontaná a TS-t én kérnék belőle pár dolgot :) de gondolom senki sem ugrik ilyenbe...
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'

Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!

lasi
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 521
Csatlakozott: 2012 máj. 24, 09:04 pm
Re: ELADÓ COROLLA

Hozzászólás Szerző: lasi » 2018 okt. 13, 07:26 pm

domi007 írta:
2018 okt. 12, 11:14 pm
Ha valaki elbontaná a TS-t én kérnék belőle pár dolgot :) de gondolom senki sem ugrik ilyenbe...
Bontsd el, van benne pénz, csak idő kiárulni... ami kell azt megtartod magadnak :)

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: ELADÓ COROLLA

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2018 okt. 14, 07:48 am

Kerdezd Sancyt. Neki lehet van par olyan TS spec alkatresze amire szukseged van.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: ELADÓ COROLLA

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2018 okt. 19, 08:29 am

E10 Wagon 7AFE összkerék.
Viseltes...

https://auto.jofogas.hu/somogy/Toyota_C ... 967954.htm

Kép

Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
domi007
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1233
Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
Autód gyártási éve: 1983
Autód típusa (és generációja): Celica
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Re: ELADÓ COROLLA

Hozzászólás Szerző: domi007 » 2018 okt. 21, 05:41 pm

Pacsker írta:
2018 okt. 14, 07:48 am
Kerdezd Sancyt. Neki lehet van par olyan TS spec alkatresze amire szukseged van.
Úgy rémlik kérdeztem őt is, és Ferit is, de nem jártam sikerrel. De lehet csak Ferit kérdeztem, már nem is emlékszem :lol: írok Sancynak, köszi :)
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'

Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: ELADÓ COROLLA

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2018 okt. 26, 07:31 am

Milyen kincsek kerülnek elő mostanában?!
Még egy 4WD Liftback :lol: :lol: :lol: :lol:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... i-13574841

Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
attila91
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2014 aug. 06, 06:48 pm
Re: ELADÓ COROLLA

Hozzászólás Szerző: attila91 » 2018 nov. 18, 09:44 pm

Voltam megnézni egy Corollát és gondoltam megosztom veletek a tapasztalatokat, hátha valaki gondolkodik rajta.

Erről a példányról lenne szó: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... t-13606714

Megnézés előtt írtam magamnak egy listát ami alapján SZERINTEM átnéztem az autót, e szerint haladok és megosztom veletek a tapasztalatot.

Karosszéria
Motorháztető Toyotás, minimálisan kavicsos és nem rozsdás (a gumikéder alatt sem). A 4 ajtó "szép", könnyen nyitódik és csukódik, viszont csak a vezető oldali ajtóalja rozsdás. A két hátsó ajtó alján a fólia is megvan. A csomagtérajtó is rendben van, a nyílásnál a gumikédermentén rozsdát és koszt sem láttam. A küszöbök és küszöbvégeg épek mindkét oldalt, a hátsó sárvédőíveknél csak a perem fényezett része felületi rozsdás. Tükörrel benézve az ívbe mindimális kosz van benne és valószínű rücsivel jól befújtak oda végig, mert vastagon áll ott valami (vagy karosszériatömítő). A padlólemez nem rozsdás csak sok helyen a nyúlványok le vannak horzsolva a gyári alapozóig, mert pecázni jár vele a tulaj és gondolom nem érdekelte hogy az autó alacsony, átmegy ez itt is ott is. A hátsó küszöbvégeknél lévő futóműbekötésnél rozsdapöttyös és hátul kivülről a zsebek is (ahol az emelő van és a kis tároló). Ezek a zsebek viszont belülről szépek. A pótkeréküreg és a csomagtartó lemez sincs felgyűrve. Az első sárvédők is elég gyárinak tűnnek, a műanyag dobbetét is a helyén van, a patentok sértetlennek néznek ki. A bal első sárvédő viszont kicsit gyanúsabb, mert a motortérbe eső fele az mintha le lenne lakkozva. Amit tudni kell a bódéról, hogy pirosnál hátulról belementek (nem tudom mekkora sebességgel) és ha benézel a pótkeréküreghez, akkor látszik hogy a hátsófal és a pótkeréküreg csatakozási sarkainál picit megrogyott a lemez. Ezen a részen feketével le van festve. Így hogy volt ez az eset, ennek következménye lehet az, hogy a csomagtartó ajtót meg kell lendíteni, hogy lecsukódjon (ahogy néztem a zár is elmehetett picit). A spoiler miatt nehéz az ajtó, úgyhogy furcsálltam is eleinte, hogy miért nem akar könnyedén csukódni. A hátsó lökhárító fényezve lett, szerintem szépen (a tartósságáról nem tudok nyilatkozni).
Az első szélvédő pilkington, a többi toyotás és rendszámgravírozott. A lámpák mind toyotások (koito, ichiko), a jobb első fényszóró ragasztva van a sarkán és a bal elsőnek az egyik füle el van törve. A jobb visszapillantó utángyártott mert levitte a gyárit egy faág (megvan a törött visszapillantó is, a fekete ház tört el). A sárfogó gumik el vannak repedve.
A bódéhoz vittem rétegvastagság mérőt. Igazából mindenhol kicsi értékeket (60-80) mértem, úgyhogy talán nem volt összetörve az autó. A hátsó íveknél, közel a peremhez mutatott másabb értékeket (~500), de mindkét oldalon ugyanott ugyanannyi az érték, talán gyárilag? ilyen lehet. Összességében a bódé szép (fel lehet fedezni a toyota, aisin és teq feliratokat, matricákat), csak karcos, néhol picit horpadt, de ezt telefonban is elmondja a tulaj és ne számíts szalon autóra.

Motortér
Gyárias hatású porszáraz, kókányolás nyomát nem láttam (kivéve akksi lefogatás fával is a nem belevaló akksi miatt). Olajszint a maximumot súrolja alulról. Az olajat egy papirzsepire lehúzva sötétbarnás. Olajbetöltő sapka belsejében sem találtam trutyit :D. A hűtőben lévő víz rózsaszin, a kiegyenlítő pedig minimumon. A hűtő toyotás, a vízcsövek puhák és akkor melegszik fel mikor kb nyithat a termosztát. A vízcső üzemmeleg állapotban is puha marad. A hűtőventi indult amikor kellett neki. Olajsarat nem láttam, de a motortér zsúfoltsága miatt nagyon nem is tudtam megfigyelni. A motor hidegen pöccre indult emelt alapjárattal, majd szépen leejtette és csak a szelepek halk "csilingelését" lehetett hallani. Vette a fordulatot is. Próbakör alatt húzott is. Nem eszetlenkedtem vele, de azért a kettes hármast 4 ezerig simán engedtem. Nem vettem rajta észre semmi különöset. Jól ment, a sebességeket könnyen bevette.

Futómű, gumik, fék
4 téligumi van rajta, nagy bordákkal és friss évjárattal. nem kagylósak és a tulaj elmondása szerint 200 km-esek kb. A 4 lengéscsillapító, hogy cserélve lett-e megkérdőjelezném. A bal elsőn láttam egy sachs matricát.... inkább az ütköző és a porvédő lehetett cserélve. Amúgy menet közben feszes, a fék nagyon jól fog. ABS-t nem próbáltam.

Elektromos kütyük
Rendszámtábla világítás nem működik, a többi fényjelző igen. Ablaktörlő lapátok lomhán mozognak még a leggyorsabb fokozatban is. Szépen törölnek amúgy és a spriccelő is működik. A vezető felőli elektomos ablak csak automatán működik, szakaszosan nem. A többi 3 okés. Belülről a gombbal nem akar lezáródni az összes ajtó, viszont kulccsal zárva mind a 4 ajtó bezáródik. Távirányítós központi zár nincs hozzá. Valami viszont volt benne, mert a sziréna helye a tűzfalon látszódik. A klíma működik, de nem tudom miért ki be kapcsolgat (az enyém is így működik). A fűtés fújja a meleget. A rádiót elfelejtettem kipróbálni, de érdekes a hátsó ablakra van valami rádióantenna féleség kókányolva, ami a képen is látszik. Fényerő állító működik. Fényszórómagasság állítás múködik.

Indítás, próbakör
Hideg motorral várt a tulaj a kérésemre. Az ellenőrző lámpák közül minden kigyulladt (töltés, olaj, kézifék, légzsák, ABS) de a check engine nem. Többször ráadtam a gyújtást hátha kivillan de nem. Ennek ellenére azonnal indult. Vagy kiégett az izzó vagy kivették. Azt mondta a tulaj is meg a fia is, hogy volt nekik 1,3-as E10 és annál se villant az engine lámpa (két corollából egyiknél sincs check engine :/ ). Gyújtás többszöri ráadásakor a benzinpumpa zúgott és a motortér felől valami kettőt kattant (relé??). Csörgő kopogó hangot nem hallottam még fordulaton sem és rosszabb úton sem. Viszont gyorsítva az autóval 2-3 ezres fordulaton volt valami rezgés a kormányon is és a bódén is. 3ezerhez közelítve ez elmúlt. Arra nem emlékszek hogy melyik fokozatban, talán 3-asban.

Beltér
Kulturált belsőtér (kivéve a csomagtartót a pecacuccok miatt). A vezető ülésének szivacsa az ülőlapon kicsit viseltesebb a ki és beszállások miatt, de nem szakadt. Plüss mindenhol. Van könyöklő is.

Iratok
Forgalmit láttam csak, elvileg törzskönyv megvan és a fizetnivalók is fizetve. Az alvázszám stimmel, este a motorszámot nem találtam meg. Használati útmutató nincs.


Szép és jó autó, de lehetne belőle még szebbet csinálni. A tulaj azért szeretne megválni tőle, mert nagyon alacsony és nehezen száll ki belőle. Amúgy tényleg nagyon alacsony. Az enyém is az, de ebből még sz@rabb volt kiszállni. Lehet az ülőlapot kellene magasabbra állítani?! :D Én mondtam neki egy összeget, mert a téli gumi felnistől nekem nem kell + még alku, és nem mondta hogy inkább ennyi vagy annyi. Csak téli gumikkal adja és az ár nem alkuképes 450000 Ft, de telefonban azt mondta, hogy autó mellett lehet egyezkedni. Ennyiért vette régebben és ennyiért is akarja eladni. Elmondása szerint már ajánlottak neki 400-at is.

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: ELADÓ COROLLA

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2018 nov. 20, 08:46 am

Köszi szépen a részletes beszámolót!
Ha valaki meg akarja venni biztosan hatalmas segítség mindaz, amit összeszedtél.

Az, hogy nem engedett semmit pszichés szempontból érdekes. Lehet, hogy majd az idő neked kedvez, de nem érdemes ezek miatt álmatlan éjszakákat tölteni.
Mi lenne a bordóval?
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
attila91
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 135
Csatlakozott: 2014 aug. 06, 06:48 pm
Re: ELADÓ COROLLA

Hozzászólás Szerző: attila91 » 2018 nov. 21, 07:13 pm

Pacsker írta:
2018 nov. 20, 08:46 am
Köszi szépen a részletes beszámolót!
Ha valaki meg akarja venni biztosan hatalmas segítség mindaz, amit összeszedtél.

Az, hogy nem engedett semmit pszichés szempontból érdekes. Lehet, hogy majd az idő neked kedvez, de nem érdemes ezek miatt álmatlan éjszakákat tölteni.
Mi lenne a bordóval?
Szeretem a típust, ezért néztem meg, mindenes autónak szántam volna. Az ajánlatom nem felelt meg a tulajnak, én pedig sarkonfordultam :D
Marad és vigyázok rá továbbra is :) Az az igazság, hogy a bordó a vásárlás pillanatában és mai napig valahogy sokkal impozánsabb nekem, mint ez a kék, ezért nem is bánom, hogy nem lett az enyém.


Válasz küldése