Motor, hajtás
- TRD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1455
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Motor, hajtás
Hát,gondolom mindenkinek az álma egy 4A-GE 20v moci!!A turbos kivitelr?l már nem is beszélve!!Nekem is!! Erre vadászok már régóta...Ha van is, nagyon messze,de ha valaki mégis tud közel egy ilyen motort, megoszthatná velünk..Volna rá kapás gondolom
- Totya
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 630
- Csatlakozott: 2007 márc. 21, 12:46 am
- Tartózkodási hely: keszthely
Re: MOTOR
ne is mond nagybátyám talált nekem 1 komplet jobbkormányos gti liftbacket 20 v turbot svájcba mire 2 .jára ment hát mi hiányzott belőle igen jól tudod a moci kapják beTRD írta:Hát,gondolom mindenkinek az álma egy 4A-GE 20v moci!!A turbos kivitelről már nem is beszélve!!Nekem is!! Erre vadászok már régóta...Ha van is, nagyon messze,de ha valaki mégis tud közel egy ilyen motort, megoszthatná velünk..Volna rá kapás gondolom
- Bohi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
http://duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz& ... fec&s=2569
1.6 gti motor, váltó, computer...
Ennyiért??? Ha valakit érdekel hívja fel! Nekem most nem aktuális...
1.6 gti motor, váltó, computer...
Ennyiért??? Ha valakit érdekel hívja fel! Nekem most nem aktuális...
- steve
- Visszajáró
- Hozzászólások: 119
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 03:04 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Légy üdvözölve köreinkben!:)SER írta:Sziasztok, én lenni új tag.
ha ez megynugtat titeket, lehet hogy én lecsapok arra a 4AGE motorra!
bár alapvetően egy 4E-FTE-re vadászok a 4E-FE saját helyére dehát miért ne?... majd jelentem mi történt
Én is gondolkodtam rajta,csak végül mégsem mertem belevágni.Hatalmas munka lett volna...Egy kicsit utánnanéztem,hogy mi mindent kellett volna hozzá cserélni és inkább feladtam.Meg az igazsághoz hozzátartozik,hogy hál' istennek az enyém jóformán hibátlan (kopp-kopp) minden szempontból,és nem akartam megbontani.Pláne nem egy bizonytalan végeredmény miatt.
De Neked remélem sikerül megvalósítani!!Hajrá!Sok sikert!
AE92 Gt-i
Hajrá Tomi
Drukkolok, hogy jó legyen!!
Ha van rá mód még mielőtt megveszed, kipuk nélkül is, de indíttasd be. HA a kopogásd nem is hallod, de a füstölést nézd meg! Vagy ha még netán netán az autóban van! Az lenne még nagy áldás. NEhogy valami roncshalmazt vegyél. Necces egy öreg motort venni. De én is megvenném
Ha nem sikerül beindítani, vagy felét fizesd csak ki és ha jó az egészet, vagy írjatok valami vissza csere garit rá, ha netán főtengelyes, kopott, hengerfejes...
(bár ha kicsi a baja megéri gondolkozni rajta, hogy megjavítod-e) és ez jó indok viszont alkudásnak.
Egy szóval HAJRÁ!
Majd számolj be mi lett végül!
Drukkolok, hogy jó legyen!!
Ha van rá mód még mielőtt megveszed, kipuk nélkül is, de indíttasd be. HA a kopogásd nem is hallod, de a füstölést nézd meg! Vagy ha még netán netán az autóban van! Az lenne még nagy áldás. NEhogy valami roncshalmazt vegyél. Necces egy öreg motort venni. De én is megvenném
Ha nem sikerül beindítani, vagy felét fizesd csak ki és ha jó az egészet, vagy írjatok valami vissza csere garit rá, ha netán főtengelyes, kopott, hengerfejes...
(bár ha kicsi a baja megéri gondolkozni rajta, hogy megjavítod-e) és ez jó indok viszont alkudásnak.
Egy szóval HAJRÁ!
Majd számolj be mi lett végül!
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
Ez a 4E-FTE motor érdekel. Mit teljesít egy 1.3-s turbós? Létezett ilyen egyáltalán motorkódilag???SER írta:Sziasztok, én lenni új tag.
ha ez megynugtat titeket, lehet hogy én lecsapok arra a 4AGE motorra!
bár alapvetően egy 4E-FTE-re vadászok a 4E-FE saját helyére dehát miért ne?... majd jelentem mi történt
Egy újszülöttnek....
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
- Atanen
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 219
- Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6R
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bécs
- Kapcsolat:
Hát a 20 szelepes 4A-GE-nél nekem jobban bejön a sima 16v kiscsatornás,itthon is beszerezhető,és egyenletesebb a nyomatékgörbéje.
A hírdetést én is láttam,de tényleg várhattak volna vele,nagyon mínuszban vagyok!A hitelezett zöldkari mellé kaptam még egy 13ezres csekket az Autópályakezelőtől,mert fizetős szakaszra hajtottam amikor ők lezárták az ingyenszakasz lehajtóját (Hegyeshalom-Mosonmagyaróvár,utóbbi lezárva),és nem tettek ki táblát.A kasznimat visszaemeltem az ültetésből,most láthatóvá váltak az 1mm mintamélységű gumijaim,le kéne cserélni,stb-stb...
A turbós Starletmotorokról legtöbbet a www.toyotagtturbo.com oldalon írnak.A 2E-TE kb 109 pacis volt,a 4E-FTE pedig 110-133 (turbónyomás szabályzás átkapcsolható).Állítólag a különbség csak az erősebb hajtókarban (házilag is megoldható az eredetiből),kisebb kompressziójú dugókban és hengerfejtömítésben van.Ezek mind megoldhatók,nagyobb cumi a megfelelő turbó szerzése,kipufogócsonk,és az eredeti légtömegmérő kiakadása.Meg persze a kupplung és hajtáslánc tűrése.
A hírdetést én is láttam,de tényleg várhattak volna vele,nagyon mínuszban vagyok!A hitelezett zöldkari mellé kaptam még egy 13ezres csekket az Autópályakezelőtől,mert fizetős szakaszra hajtottam amikor ők lezárták az ingyenszakasz lehajtóját (Hegyeshalom-Mosonmagyaróvár,utóbbi lezárva),és nem tettek ki táblát.A kasznimat visszaemeltem az ültetésből,most láthatóvá váltak az 1mm mintamélységű gumijaim,le kéne cserélni,stb-stb...
A turbós Starletmotorokról legtöbbet a www.toyotagtturbo.com oldalon írnak.A 2E-TE kb 109 pacis volt,a 4E-FTE pedig 110-133 (turbónyomás szabályzás átkapcsolható).Állítólag a különbség csak az erősebb hajtókarban (házilag is megoldható az eredetiből),kisebb kompressziójú dugókban és hengerfejtömítésben van.Ezek mind megoldhatók,nagyobb cumi a megfelelő turbó szerzése,kipufogócsonk,és az eredeti légtömegmérő kiakadása.Meg persze a kupplung és hajtáslánc tűrése.
- Toyota Starlet P7 és P9 (1E 2E és 4E-FE motorokkal)
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!)
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)
AE111L G6R a Vadászbékaaa!!!
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB
Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu
- Toyota Carina E (4A-FE és 3S-FE motorokkal) (irodalom van!)
- Toyota Corolla E9 (1C) és E10-E11 (4A-FE és 4E-FE motorokkal)
AE111L G6R a Vadászbékaaa!!!
- Faternak időközben Prius 2
- OFF Wheeler 8000 Cr-Mo acél MTB
- OFF Merida Kalahari 570 Cr-Mo acél MTB
Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu
Én a napokban pattintottam be a kiscsatornás helyére egy 20V Black-top-ot.Háát nem venném ki újra.A kis és nagycsatornás között is oltári különbség van,de ez.........Hogy mit ki nem tudtak hozni egy 1.6-os szívómotorból.Ezzel teljesen elégedett vagyok.(csak a pénztárcám laposságával nem ).Dehát a hülyeség,az hülyeség
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
- TRD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1455
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
A pi...ba!!!Csak nem a 92-es GTibe raktad?????Törteli Tibor írta:Én a napokban pattintottam be a kiscsatornás helyére egy 20V Black-top-ot.Háát nem venném ki újra.A kis és nagycsatornás között is oltári különbség van,de ez.........Hogy mit ki nem tudtak hozni egy 1.6-os szívómotorból.Ezzel teljesen elégedett vagyok.(csak a pénztárcám laposságával nem ).Dehát a hülyeség,az hülyeség
Nekem is ez az álmom!! A nagy Toyota talira jó lenne,ha eljönnél!!Nagyon kíváncsi vagyok rá!! A régi GE mocid nem eladó véletlenül??