Kipufogók
- Csocsó
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 519
- Csatlakozott: 2010 feb. 21, 10:46 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Kipufogók
Mivel eddig ilyen témát nem láttam, bátorkodom most megnyitni.
A GT épül, most jutottam oda, hogy hátsó dobot kéne rá venni, mert a mostani Bosal oldalt kifúj és a csöve is szétrohadt.
Szétnéztem a piacon, de nem igazán tudok dûlõre jutni, hogy melyiket éri meg megvenni.
Tudnék megint Bosalt venni 35k - kedvezmény áron.
Ugyanennyiért van Quinton Hazel.
Beszéltem a Kipufogóklinikával, õk 31k-ért saját gyártmányt tesznek fel, ebben a szerelés is benne van. Õket ismerem, még faterom ajánlotta, hogy õ is mindig oda járt, és nem volt igazán probléma, ezt alá is támasztja az E8 régi kipufja, hogy ami 2 éve cserélve volt, az most is jól tartja magát.
A fórumban már láttam, hogy ajánlottátok a Polmo márkát, de amikor ezzel kapcsolatban érdeklõdtem a kereskedõnél, õ a motoromhoz nem tudott katalógus alapján ebbõl a márkából a kocsimhoz ajánlani.
Továbbá vannak még a hazai tuning kipuf márkák, Jano, Dinamit, Proex és társaik, de ezzel kapcs nincs sok információm.
Tehát a fentiek alapján egy olyan dobot szeretnék, ami:
- kompatibilis az autómmal - motorommal
- nem kerül sokba (nem igazán szeretnék 30k-nál többet kiadni rá, és igazából ha felesleges, akkor annyit se)
- nem túl hangos, de azért, ha nyomom neki szép hangja legyen
- nem fojtja a motort
- valamint a lehetõ legkésõbb rohad el.
Az autó, ha esetleg nem tudnátok: AE82 GT, 1.6 4A-GE moci.
Jöhetnek ötletek-tippek-tapasztalatok minden mennyiségben
A GT épül, most jutottam oda, hogy hátsó dobot kéne rá venni, mert a mostani Bosal oldalt kifúj és a csöve is szétrohadt.
Szétnéztem a piacon, de nem igazán tudok dûlõre jutni, hogy melyiket éri meg megvenni.
Tudnék megint Bosalt venni 35k - kedvezmény áron.
Ugyanennyiért van Quinton Hazel.
Beszéltem a Kipufogóklinikával, õk 31k-ért saját gyártmányt tesznek fel, ebben a szerelés is benne van. Õket ismerem, még faterom ajánlotta, hogy õ is mindig oda járt, és nem volt igazán probléma, ezt alá is támasztja az E8 régi kipufja, hogy ami 2 éve cserélve volt, az most is jól tartja magát.
A fórumban már láttam, hogy ajánlottátok a Polmo márkát, de amikor ezzel kapcsolatban érdeklõdtem a kereskedõnél, õ a motoromhoz nem tudott katalógus alapján ebbõl a márkából a kocsimhoz ajánlani.
Továbbá vannak még a hazai tuning kipuf márkák, Jano, Dinamit, Proex és társaik, de ezzel kapcs nincs sok információm.
Tehát a fentiek alapján egy olyan dobot szeretnék, ami:
- kompatibilis az autómmal - motorommal
- nem kerül sokba (nem igazán szeretnék 30k-nál többet kiadni rá, és igazából ha felesleges, akkor annyit se)
- nem túl hangos, de azért, ha nyomom neki szép hangja legyen
- nem fojtja a motort
- valamint a lehetõ legkésõbb rohad el.
Az autó, ha esetleg nem tudnátok: AE82 GT, 1.6 4A-GE moci.
Jöhetnek ötletek-tippek-tapasztalatok minden mennyiségben
- to4m5i
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1430
- Csatlakozott: 2009 jan. 16, 08:01 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nekem is a kipufogóklinikán rakták fel a dobot, és a csövezést.
15k volt a HP racing dob, egy 1000-ért meg csöveztek, és feldobták.
Ajánlani tom csak õket, mert kiba olcsók.
ja amúgy itt nézz körül: www.frigate.hu
15k volt a HP racing dob, egy 1000-ért meg csöveztek, és feldobták.
Ajánlani tom csak õket, mert kiba olcsók.
ja amúgy itt nézz körül: www.frigate.hu
„Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít.”
1980 - Toyota Corolla KE70 Liftback - 4AGE
1980 - Toyota Corolla KE70 Liftback - 4AGE
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Proex és Janó is szerintem tûrhetõ dobokat csinál. 4-5 évig bírják, kicsit kevesebb ideig, mint az utángyártottak. Viszont! 25bõl akár fel is van szerelve és ha kell a kocsidhoz egyedit csinálnak! Szerintem mondja nekik dimenziókat, mond meg, hogy ne legyen full sport, de 50-es befolyásúnak kell lennie mindenképpen. Kérdezd meg mennyi, ha ott veszed és ott rakatod fel!
Proex száma:+3614319302
Janót fejbõl nem tudom, de ömlik a netbõl.
Proex száma:+3614319302
Janót fejbõl nem tudom, de ömlik a netbõl.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Birka
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1915
- Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
- Tartózkodási hely: Bp
Kb. 3 éve, mint mondottam volt, az akkor még Janó-dobnál készült a kipum. Az elmúlt télen szarrá rohadt a hátsó dob elõtt, le is szakadt.
Fater ma vitte vizsgaelõkészítésre a kocsiját õ a Proexéknél csináltatta nagyságrendileg ennyi ideje.
Tele volt a kicserélt csõdarab gyufafej méretû lyukakkal. A cserélt csõ nem erre volt méretezve. Szép mi?
Ezek alapján a számomra ismeretlen Kipuklinikát javaslom. Fõleg, ha velük már volt jó tapasztalat...
Fater ma vitte vizsgaelõkészítésre a kocsiját õ a Proexéknél csináltatta nagyságrendileg ennyi ideje.
Tele volt a kicserélt csõdarab gyufafej méretû lyukakkal. A cserélt csõ nem erre volt méretezve. Szép mi?
Ezek alapján a számomra ismeretlen Kipuklinikát javaslom. Fõleg, ha velük már volt jó tapasztalat...
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Bohinak jobbak a tapasztalatai, de tényleg jobb egy utángyártott. Csak abból találni AE82 gt-hez 50-eset
na az kemény dió
na az kemény dió
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
A Proexrol csak annyit, hogy a kupas Cliokon (44db egyforma auto) a versenyzok bevallasa szerint -10le volt az elso Proex rendszer. Persze kesobb reszeltek rajta, igy mar hozta kb a gyari ertekeket...
Csinaltattam ott komplett rendszert 323 4x4 1.8 turbo Mazdara. Miutan ok sajat bevallasuk szerint vekonyfalu savallo ("rozsdamentes") csovekbol dolgoznak, amit nem lehet hajlitani, ezert szeleteleses modszerrel keszitettek. Mintegy 3 het alatt, kozel 400eft-ert...Otodik nekifutasra lett elfogadhato. Ahany hegesztes, annyi meghibasodasi lehetoseg. Abban a rendszerben tobb szaz szelet volt, sejthetitek..
Dobot minden autora ugyanolyat tesznek fel, mas bemeno-kimeno atmerokkel, es mas hosszusagu dobtesttel, sajat tervezesuk, szinten vekonyfalu savallo anyagbol, "mer az konnyu", szerintem egy raketa porszivorol loptak a dizajnt.
Az exGaz hacsin amikor megvettem szinten Proex hatsodob volt, elviselhetetlenul rossz tonusu es uvolto hanggal. (Laci haverom hacsijan egy JDM Greddy DD rendszer van, ami meg hangosabb is, mint az a Proex volt, megsem akarsz tole a falra maszni, ergo nem a hangerovel volt a baj...) Az egyik elso lepes volt a kocsim rendbeszedesekor a Proex dob melyen elasasa...De nemcsak a hangja volt szar: kib@ kokanyul volt felteve magara a csovezesre is, hiaba a savallo bemenet, siman rohadt a hegesztes mellett.
Asszem kiderul a fentiekbol, hogy a Proexet nem javasolnam senkinek...
Akivel viszont (neha a stiluson kivul) nem volt meg gond, az a Karkus muhely (Walaki ismeri oket, nincs is nagy velemenye roluk ), ok rendes vastagfalu savallo cuccbol dolgoznak, nem szeletelessel, hanem hajlitassal, de ok epp ezert nem olcsok.
Janoekrol is csak jokat hallani, nekem nincs szemelyes tapasztalatom meg veluk.
Csinaltattam ott komplett rendszert 323 4x4 1.8 turbo Mazdara. Miutan ok sajat bevallasuk szerint vekonyfalu savallo ("rozsdamentes") csovekbol dolgoznak, amit nem lehet hajlitani, ezert szeleteleses modszerrel keszitettek. Mintegy 3 het alatt, kozel 400eft-ert...Otodik nekifutasra lett elfogadhato. Ahany hegesztes, annyi meghibasodasi lehetoseg. Abban a rendszerben tobb szaz szelet volt, sejthetitek..
Dobot minden autora ugyanolyat tesznek fel, mas bemeno-kimeno atmerokkel, es mas hosszusagu dobtesttel, sajat tervezesuk, szinten vekonyfalu savallo anyagbol, "mer az konnyu", szerintem egy raketa porszivorol loptak a dizajnt.
Az exGaz hacsin amikor megvettem szinten Proex hatsodob volt, elviselhetetlenul rossz tonusu es uvolto hanggal. (Laci haverom hacsijan egy JDM Greddy DD rendszer van, ami meg hangosabb is, mint az a Proex volt, megsem akarsz tole a falra maszni, ergo nem a hangerovel volt a baj...) Az egyik elso lepes volt a kocsim rendbeszedesekor a Proex dob melyen elasasa...De nemcsak a hangja volt szar: kib@ kokanyul volt felteve magara a csovezesre is, hiaba a savallo bemenet, siman rohadt a hegesztes mellett.
Asszem kiderul a fentiekbol, hogy a Proexet nem javasolnam senkinek...
Akivel viszont (neha a stiluson kivul) nem volt meg gond, az a Karkus muhely (Walaki ismeri oket, nincs is nagy velemenye roluk ), ok rendes vastagfalu savallo cuccbol dolgoznak, nem szeletelessel, hanem hajlitassal, de ok epp ezert nem olcsok.
Janoekrol is csak jokat hallani, nekem nincs szemelyes tapasztalatom meg veluk.
-
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 855
- Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
- Tartózkodási hely: szikszó
hali nem olvastam végig a topikot:DXD de én most csináltatok egyedi kipufogót török&török-el csak egyedivel foglalkoznak illetve régebbi tipusokhoz van mint pl lada zastava skoda...! Én nekem egy sport hátsó dobot csinálnak 60as bemenõcsõ benne 60as Y perforált csõ és kettõdarab tdi 60as dieselég ez így 7eft! jah és polírozható! nem saváló de nekem megfelel! a két tõgyet meg felpolírozom majd ha minden jó hétvégén felkerül!
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
-
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 855
- Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
- Tartózkodási hely: szikszó
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
A fülek átrakásával lehet. Mindenképp mérni kéne, mert a hatchback-nek rövidebb a popúja és ez nemtudom mirõl van.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)