Klima
- Jorn
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Klima
Szerintem igen.Orga írta:A héten voltam egy klíma szervizben, nekem úgy tűnt, hogy tényleg értenek hozzá és érdekli is őket...
a lényeg, hogy megnézték, azt az információt kaptam, hogy ezen ki lehet cserélni a csapágyat és le sem kell szedni a kompresszor! 25e körülre mondták, 2-3 óra, megnézik a gázt is, nem e szennyezett, stb.
A szűrőre azt mondták, ha a gáz rendben van, nem kell cserélni!
Szerintetek rájuk merjem bízni?
És párezer Ft egy szárítószűrő (a hengeres), én cseréltetném azt is, ha már úgyis megbontják a rendszert. A belső korrózió ellen véd. Van, ahol azt írják, 5 évente esedékes lenne cserélni.
(megjegyzem, a liftbackemben már nem különálló fémhengeres a szűrő, hanem benne van a klímahűtő oldalában, egy kis "zsákot" kell cserélni, de macera, mert a hűtőt is szét kell bontani...)
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Re: Klima
Sikerült elvinnem a kocsit a szervizbe! Ketten nézegették, vizsgálták méricskélték a klímát jó egy órán keresztül, de arra jutottak, hogy nem kéne hozzányúlni, mert rendesen működik. Szerintük jól hűt, ennél jobban legfeljebb akkor lesz hideg a kocsiban, ha az egész rendszert kicserélik. A szíjtárcsára is azt mondták, hogy ennyi lógása általában van. A gázt megnézték, nem koszos, így a szárítószűrőt sem javasolták kicserélni, mondván azt csak a rendszer megbontása után kell. A saját autójában is több mint 10 éves és semmi baja, maradjon az eredeti. A végszó az volt, hogy bármit csinálnak és kicserélnek benne amit kérek, de feleslegesen nem zsebelnének ki! Több mint egy órát nézegették, mert ott voltam, de fél óra munkadíjat számoltak! Hallott, látott már ilyet valaki?!
Okleveles klímaszerelő is volt köztük, nem tudom mit tegyek, de így már nem vinném el máshová!
Ja és + átnézték a futóművet, mert időnként néha kopog! Van egy nagyon pici lógása, és nem jól lett teljesen beállítva a futómű.(ezt mondtam is, hogy tél elején lett beállítva) Kérdeztem, hogy cseréljünk és akkor állítsuk e a futóművet, de erre is ezt a választ kaptam, hogy biztonságos az autó, beállíthatja, de szerintük ne költsek rá!
A váltót is említettem, hogy idővel javításra fog szorulni és ahogy hallottam érdemes kompletten rendbe tenni az egészet egyszerre, de nem olcsó mulatság. A válasz, most még használható, de ha gondolom most is, vagy ha eljutok odáig szóljak és bontott jó alkatrészekből töredékéből ki lehet jönni a végösszeggel.
Számomra annyira normális, jól felszerelt korrekt műhelynek tűnt, ahogy láttam sok munkával, két hete nem tudom eldönteni, hogy tényleg jól van e minden úgy ahogy van, vagy menjek tovább!? Nagyon régen dolgoztam én is autószerelőnél "segédként", láttam és máig is hallom több helyről ismerősöktől, hogy milyen lehúzások mennek sok helyen!
Okleveles klímaszerelő is volt köztük, nem tudom mit tegyek, de így már nem vinném el máshová!
Ja és + átnézték a futóművet, mert időnként néha kopog! Van egy nagyon pici lógása, és nem jól lett teljesen beállítva a futómű.(ezt mondtam is, hogy tél elején lett beállítva) Kérdeztem, hogy cseréljünk és akkor állítsuk e a futóművet, de erre is ezt a választ kaptam, hogy biztonságos az autó, beállíthatja, de szerintük ne költsek rá!
A váltót is említettem, hogy idővel javításra fog szorulni és ahogy hallottam érdemes kompletten rendbe tenni az egészet egyszerre, de nem olcsó mulatság. A válasz, most még használható, de ha gondolom most is, vagy ha eljutok odáig szóljak és bontott jó alkatrészekből töredékéből ki lehet jönni a végösszeggel.
Számomra annyira normális, jól felszerelt korrekt műhelynek tűnt, ahogy láttam sok munkával, két hete nem tudom eldönteni, hogy tényleg jól van e minden úgy ahogy van, vagy menjek tovább!? Nagyon régen dolgoztam én is autószerelőnél "segédként", láttam és máig is hallom több helyről ismerősöktől, hogy milyen lehúzások mennek sok helyen!
Nem tudtam, hogy lehetetlen... ezért megcsináltam!
Corolla E12 1.4 D-4D Hatchback SB1KC... 2006 130e Km
Corolla E12 1.4 D-4D Hatchback SB1KC... 2006 130e Km
- Jorn
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Klima
Valóban, ez vagy egy nagyon jó hely, vagy pedig az olajcserénél bonyolultabb dolgokat nem szeretik vállalni, mert... Futóműbeállítás szükségességét ránézésre azért elég merész dolog megmondani. A klímát én sem bontatnám meg feleslegesen, amíg elegendő a hűtése.Orga írta:Sikerült elvinnem a kocsit a szervizbe! Ketten nézegették, vizsgálták méricskélték a klímát jó egy órán keresztül, de arra jutottak, hogy nem kéne hozzányúlni, mert rendesen működik. Szerintük jól hűt, ennél jobban legfeljebb akkor lesz hideg a kocsiban, ha az egész rendszert kicserélik. A szíjtárcsára is azt mondták, hogy ennyi lógása általában van. A gázt megnézték, nem koszos, így a szárítószűrőt sem javasolták kicserélni, mondván azt csak a rendszer megbontása után kell. A saját autójában is több mint 10 éves és semmi baja, maradjon az eredeti. A végszó az volt, hogy bármit csinálnak és kicserélnek benne amit kérek, de feleslegesen nem zsebelnének ki! Több mint egy órát nézegették, mert ott voltam, de fél óra munkadíjat számoltak! Hallott, látott már ilyet valaki?!
Okleveles klímaszerelő is volt köztük, nem tudom mit tegyek, de így már nem vinném el máshová!
Ja és + átnézték a futóművet, mert időnként néha kopog! Van egy nagyon pici lógása, és nem jól lett teljesen beállítva a futómű.(ezt mondtam is, hogy tél elején lett beállítva) Kérdeztem, hogy cseréljünk és akkor állítsuk e a futóművet, de erre is ezt a választ kaptam, hogy biztonságos az autó, beállíthatja, de szerintük ne költsek rá!
A váltót is említettem, hogy idővel javításra fog szorulni és ahogy hallottam érdemes kompletten rendbe tenni az egészet egyszerre, de nem olcsó mulatság. A válasz, most még használható, de ha gondolom most is, vagy ha eljutok odáig szóljak és bontott jó alkatrészekből töredékéből ki lehet jönni a végösszeggel.
Számomra annyira normális, jól felszerelt korrekt műhelynek tűnt, ahogy láttam sok munkával, két hete nem tudom eldönteni, hogy tényleg jól van e minden úgy ahogy van, vagy menjek tovább!? Nagyon régen dolgoztam én is autószerelőnél "segédként", láttam és máig is hallom több helyről ismerősöktől, hogy milyen lehúzások mennek sok helyen!
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Re: Klima
Az van kiírva, hogy klíma és futóműszervíz! 4 kocsiállás van, 3 akna, emelőkkel, van egy kis galéria asztalokkal, meg víz automatával, lehet nézni ahogy szerelik az autót. Nem akartak elzavarni, hogy tünés, majd valamikor szólunk, hogy lehet jönni. Mondtam, hogy én évente kifertőtlenítem, de a picike miatt nem kellene esetleg valami komolyabb fertőtlenítés. Azt mondta, ha évente megcsinálom, akkor nem lehet gond, de sokáig járatták amúgy is, kikapcsolás után belenézegetett meg megszaglászta és arra is az volt a reakció, hogy megcsinálhatja, de ne akarjam kifizetni a műszerfal leszerelős, uv-s, meg nem tudom milyen fertőtlenítést! Nem akartam! A futómű állító masinát is mutatta, szerintem egész komoly szerkezet volt! Időpontra kellett menni, de mondta, hogy az is beleférne az egyeztetés alapján a kocsira szánt időbe vagy ad másik időpontot, de szerinte költsem másra egyenlőre a pénzem!
Na jó, nem firkálok itt tele mindent...
Na jó, nem firkálok itt tele mindent...
Nem tudtam, hogy lehetetlen... ezért megcsináltam!
Corolla E12 1.4 D-4D Hatchback SB1KC... 2006 130e Km
Corolla E12 1.4 D-4D Hatchback SB1KC... 2006 130e Km
- Jorn
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Klima
Sziasztok,
még mindig gyenge a sedanom klímája, pedig látszólag minden pozitív, nyomáspróba oké, töltés oké, az autóból csöpög a kondenzvíz stb.
Gondoltam, nézzük meg a szenzorokat.
A Haynes könyv ír ilyeneket a klímás részben, hogy:
- cabin temperature sensor, sunlight sensor - ha jól sejtem ezek a manuális klímában nincsenek, ne is keressem... mi a véleményetek ?
- evaporator temperature sensor: ezt még keresem a kesztyűtartó mögött... a hibája vajon okozhat gyenge klímát, volt valakinek már ezzel tapasztalata ?
még mindig gyenge a sedanom klímája, pedig látszólag minden pozitív, nyomáspróba oké, töltés oké, az autóból csöpög a kondenzvíz stb.
Gondoltam, nézzük meg a szenzorokat.
A Haynes könyv ír ilyeneket a klímás részben, hogy:
- cabin temperature sensor, sunlight sensor - ha jól sejtem ezek a manuális klímában nincsenek, ne is keressem... mi a véleményetek ?
- evaporator temperature sensor: ezt még keresem a kesztyűtartó mögött... a hibája vajon okozhat gyenge klímát, volt valakinek már ezzel tapasztalata ?
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Re: Klima
Sziasztok!
Jó klímást tud valaki Budapesten ajánlani? Eddig tökéletesen működött, még nem volt bontva, és idén a nagyobb melegekben derült ki, hogy fikarcnyi hideget sem nyom.
Köszönet,
six
Jó klímást tud valaki Budapesten ajánlani? Eddig tökéletesen működött, még nem volt bontva, és idén a nagyobb melegekben derült ki, hogy fikarcnyi hideget sem nyom.
Köszönet,
six
E11 JT facelift 4ZZ-FE Sedan Harmony 2001... volt 11 évig
- bepi81
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: Klima
Nem lehetetlen, hogy elszökött a gáz a rendszerből, és a megmaradt mennyiség nem elegendő a megfelelő hűtési hőfok eléréséhez (rostélyon keresztül mért +7 celsius). Az én Rollámban 160gramm volt akkor, amikor elvittem a klímatöltésre, mert kb 30 fok felett 3-as ventifokozaton és full hidegre tekerve is izzadtunk odabent. Feltöltötték a gyári 620gramm értékre, elvégezték a komplett tisztítást és olyan brutál erős lett a hatásfoka a rendszernek, hogy ugyanabban a melegben 1-es venti fokozaton és kb 11 órára állított hőfokkal volt elviselhető a hideg.six írta:Sziasztok!
Jó klímást tud valaki Budapesten ajánlani? Eddig tökéletesen működött, még nem volt bontva, és idén a nagyobb melegekben derült ki, hogy fikarcnyi hideget sem nyom.
Köszönet,
six
Az Avensisen most hasonló a helyzet, csak automata a klíma. A hőfokszabályzóm 30+ fokos külső hőmérséklet mellett 23-24 fokon áll (ez kb 1-2 óra közötti állás) és tökéletes a belső levegő hőmérséklet. A Toyoták ERRŐL híresek, hogy iszonyú hatékony a klímarendszerük.
Első körben javasolnám, hogy ellenőrizd a:
- pollenszűrőt: ha kell, cseréld (nem szükséges bele márkás, teljesen megfelelő bele egy Nipparts is)
- alaposan tisztítsd ki elől a vízhűtő közötti lamellákat, hogy a hűtőfelület a lehető legnagyobb legyen
- ha már a pollenszűrő kiszeded, egy klímatisztító aktív habbal fújd tele a helyét, pontosabban, belül a szűrő előtti/mögötti a hőcserélő bordákat, valamint a rostélyokon keresztül is fújd be a habot, majd a flakonon olvasható útmutató szerint jól szárítsd ki a rendszert. A hiedelmekkel ellentétben, ha a ventilátorral megfelelően kiszárítod a rostélyok belsejét, nem fogja megenni a szivacstömítéseket.
Ha mindez "pipa" és nincs értékelhető változás, akkor valszeg a töltés lesz a megoldás.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Re: Klima
Köszi a választ. Tényleg nem lehetetlen, mert én is azon felelőtlen emberek közé tartozom, akik 9 hónapig nem járatják a klímát, kiszárad a tömítés stb. és végülis az autó már 14,5 éves. Pollen szűrőt kb fél éve cseréltem, ránézhetek de elsőre nem gondolom, hogy baja lenne. Ezek a tisztító habok érnek vmit? Van bevált márka esetleg? Vagy mindegy, milyet veszek?bepi81 írta:Nem lehetetlen, hogy elszökött a gáz a rendszerből, és a megmaradt mennyiség nem elegendő
Köszi!
E11 JT facelift 4ZZ-FE Sedan Harmony 2001... volt 11 évig
- Jorn
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Klima
A habtól nem hinném, hogy javulna a hűtés hatékonysága, az fertőtlenít, ha büdös levegőt fúj a klíma.
Az extrém eset lenne, hogy a kosz annyira eltömít, hogy a hab kell, hogy kioldja...
Amúgy érdemes használni a habot is, én évente egyszer szoktam. Márka mindegy, nekem a legolcsóbb párszáz forintos SCT is jó, mert nem büdös a rendszer.
Ha elmész klímáshoz, akkor ők azt mondják, a hab meg a gáz nem ér sokat, náluk van ózonos tisztítás, amihez nem kell szétszedni, befújni semmit sehová.
Visszatérve a klímára, kapcsold be, járasd pár percig, és nyisd fel a motorháztetőt.
Nézd meg, hogy a klíma valóban bekapcsol-e, tehát a kompresszoron levő kuplung behúz, és pörög az is. Hallható/érezhető is persze, amikor bekapcsol, de nem árt ránézni sem.
Az a klíma fémcső pedig, amin egy L betűs kupak van, jó hideg kell, hogy legyen, sőt még "vizes" is, kicsapódik rá a nedvesség.
Az extrém eset lenne, hogy a kosz annyira eltömít, hogy a hab kell, hogy kioldja...
Amúgy érdemes használni a habot is, én évente egyszer szoktam. Márka mindegy, nekem a legolcsóbb párszáz forintos SCT is jó, mert nem büdös a rendszer.
Ha elmész klímáshoz, akkor ők azt mondják, a hab meg a gáz nem ér sokat, náluk van ózonos tisztítás, amihez nem kell szétszedni, befújni semmit sehová.
Visszatérve a klímára, kapcsold be, járasd pár percig, és nyisd fel a motorháztetőt.
Nézd meg, hogy a klíma valóban bekapcsol-e, tehát a kompresszoron levő kuplung behúz, és pörög az is. Hallható/érezhető is persze, amikor bekapcsol, de nem árt ránézni sem.
Az a klíma fémcső pedig, amin egy L betűs kupak van, jó hideg kell, hogy legyen, sőt még "vizes" is, kicsapódik rá a nedvesség.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Gugyor
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2002
- Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Klima
Ha megbontod a klímát akkor cserélj szárító szűrőt is
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Toyota carina e gli
- bepi81
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Re: Klima
Annyi a lényeg, hogy ne illatósító habot vegyél, hanem fertőtlenítőt.six írta:Köszi a választ. Tényleg nem lehetetlen, mert én is azon felelőtlen emberek közé tartozom, akik 9 hónapig nem járatják a klímát, kiszárad a tömítés stb. és végülis az autó már 14,5 éves. Pollen szűrőt kb fél éve cseréltem, ránézhetek de elsőre nem gondolom, hogy baja lenne. Ezek a tisztító habok érnek vmit? Van bevált márka esetleg? Vagy mindegy, milyet veszek?bepi81 írta:Nem lehetetlen, hogy elszökött a gáz a rendszerből, és a megmaradt mennyiség nem elegendő
Köszi!
Az értelme annyi, hogy, ha esetleg lehet érezni néha büdös, dohos klímaszagot, akkor azt a szagot semlegesíti.
Én sem használom a klímát, csak, ha szükséges. A gyerekeim egészsége (felső légúti megbetegedések elkerülése) az elsődleges, és hiába tekerem 24 fokra a hőfokszabályzót, ha kint forróság van, a kocsi, meg klimatizált, a környezetváltás könnyen megfázást okozhat. Tök mindegy, mennyire figyel az ember, hogy ne a testre, hanem az üvegfelületekre irányítja a levegő irányát, simán megfázhatnak a kisebbek. Arról nem beszélve, hogy egyes boltokban, Plázákban milyen eszetlenül nyomják a 18 fokos klímát...
Szóval, akkor használom, amikor kimegyünk a városból az autóval, egyébiránt nem.
Visszatérve a habra: úgy ajánlom a használatát, hogy mellette klímás szakszervizben a szakszerű tisztítást IS el kell végezni. Évente egyszer kell(elene).
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Klima
+1Jorn írta: Ha elmész klímáshoz, akkor ők azt mondják, a hab meg a gáz nem ér sokat, náluk van ózonos tisztítás, amihez nem kell szétszedni, befújni semmit sehová.
Én is használtam volt munkahelyemen. Közepes fokozaton kell járatni a klímát belső keringetésen 30 percig, aztán minimum 30 perc szellőztetés.
Érdekes ez az Ózon használat, mert mérgező, de hatásos az biztos.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
Re: Klima
Egyáltalán nem volt dohos vagy büdős. Ősszel még ment, most meg nem. Megnézem, amit Jorn mondott.bepi81 írta:Annyi a lényeg, hogy ne illatósító habot vegyél, hanem fertőtlenítőt.
Az értelme annyi, hogy, ha esetleg lehet érezni néha büdös, dohos klímaszagot
Köszi,
six
E11 JT facelift 4ZZ-FE Sedan Harmony 2001... volt 11 évig
- Cautionline
- Visszajáró
- Hozzászólások: 29
- Csatlakozott: 2013 okt. 26, 04:15 pm
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Klima
E11 nél a klímakompresszor tárcsáját lehet önmagában cserélni, vagy csak az egészet egyben?
Corollatron 1,6 lb E11 4E-FE
- Sancy
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: Klima
Ha a szíjtárcsára gondolsz, azt biztosan lehet.
Miert kellene azt cserelni?
Miert kellene azt cserelni?
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban