E11 alkatrészek (1997-2002)
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Sziasztok, van egy eladó E11- hez való gumi légbeömlőm ( ha így hívják sajnos az e10 /4e-fe -re nekem nem passzolt, így megválnék tőle...
https://www.jofogas.hu/budapest/Toyota_ ... 097619.htm
https://www.jofogas.hu/budapest/Toyota_ ... 097619.htm
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
E11 4EFE-hez keresek komplett bontott klímát. (akár többet is)
Tudtok mostani külföldi/magyar bontandó donorról, hátul/oldalt törött papíros autóról?
Előre is köszönöm!
Tudtok mostani külföldi/magyar bontandó donorról, hátul/oldalt törött papíros autóról?
Előre is köszönöm!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Sziasztok!
Tudnátok nekem abban segíteni, hogy '98-as E11 kombihoz hol találhatnék jobb hátsó biztonsági övet????
Idáig a kérdésemre a saját válaszom: sehol
Köszi!
Tudnátok nekem abban segíteni, hogy '98-as E11 kombihoz hol találhatnék jobb hátsó biztonsági övet????
Idáig a kérdésemre a saját válaszom: sehol
Köszi!
- FSanyo
- Visszajáró
- Hozzászólások: 86
- Csatlakozott: 2015 nov. 29, 10:02 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Szia!
Nemtudom mennyire egyezhet a 3 ajtóséval, pont a jobb hátsó biztonsági öv, de ha esetleg mégis egyezik, akkor nekem van.
Esetleg valakinek valami infó, hogy egyezik e vagy sem?
Nemtudom mennyire egyezhet a 3 ajtóséval, pont a jobb hátsó biztonsági öv, de ha esetleg mégis egyezik, akkor nekem van.
Esetleg valakinek valami infó, hogy egyezik e vagy sem?
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Köszönöm a válaszod, sajnos, nem jó hozzá :/
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Sziasztok!
Újonc vagyok és egyből egy halom kérdéssel bombáznám a topicot, amire kevéssé vagy egyáltalán nem kaptam/találtam választ.
Más fórumokon már érdeklődtem sikertelenül, ezért megpróbálom itt is, hátha van aki tud válaszolni. Nemrégiben vásároltam egy 4E-FE motorkódú, 99-es békaszeműt (EE111L-AGMDKW) és szeretném a felszereltséget egy kicsit növelni, amihez kapcsolódóan volna pár kérdésem, mivel az autószerelési, pláne az autóvillamossági tudásaim eléggé végesek.
1. a kormány eléggé alacsony, a magasabb felszereltségű verziókba volt állítható magasságú kormány. Ha abból át szeretném rakatni a szerkezetet elég-e a kormányoszlopot / https://goo.gl/74mQ1C / és az állító kar miatt a műanyag burkolatot cserélni?
2. a műszerfalam elég puritán és egy fordulatszámmérős verziót szívesen elnézegetnék. Melyik változatok építhetők be? (Gondolom fontos, hogy azonos 4E-FE, 1.4-es benzines műszerfala legyen. Faceliftesé vagy G6-é gondolom nem jó. A fordulatszámmérő bekötéséhez kell még valami plusz alkatrész vagy esetleg annak is lesz ott kábeL? (A külső hőmérő szenzort láttam, hogy pont nemrég írták.)
Az órákhoz pl találtam ilyen „cikkszámút”: 83800-1A851, hol tudom megnézni, hogy melyik lehetne jó az én autómhoz is? Ezen nem igazán mentem el cikkszámok tekintetében:
https://www.toyodiy.com/parts/p_E_1999_ ... _8301.html
3. úgy láttam, hogy a ködlámpa beszereléséhez a vezeték be van húzva és a rögzítési pontok is megtalálhatók az autón. A ködlámpa kapcsolója miatt az index-világítókapcsoló kart simán cserélni kell vagy kell még valami plusz alkatrész ahhoz, hogy működjön is?
4. az utolsó a műszerfal fényerő szabályzó, ennek is van ott gyárilag kábel, be kell pakoltatni és hello?
Üdv.: kgdh3h
Újonc vagyok és egyből egy halom kérdéssel bombáznám a topicot, amire kevéssé vagy egyáltalán nem kaptam/találtam választ.
Más fórumokon már érdeklődtem sikertelenül, ezért megpróbálom itt is, hátha van aki tud válaszolni. Nemrégiben vásároltam egy 4E-FE motorkódú, 99-es békaszeműt (EE111L-AGMDKW) és szeretném a felszereltséget egy kicsit növelni, amihez kapcsolódóan volna pár kérdésem, mivel az autószerelési, pláne az autóvillamossági tudásaim eléggé végesek.
1. a kormány eléggé alacsony, a magasabb felszereltségű verziókba volt állítható magasságú kormány. Ha abból át szeretném rakatni a szerkezetet elég-e a kormányoszlopot / https://goo.gl/74mQ1C / és az állító kar miatt a műanyag burkolatot cserélni?
2. a műszerfalam elég puritán és egy fordulatszámmérős verziót szívesen elnézegetnék. Melyik változatok építhetők be? (Gondolom fontos, hogy azonos 4E-FE, 1.4-es benzines műszerfala legyen. Faceliftesé vagy G6-é gondolom nem jó. A fordulatszámmérő bekötéséhez kell még valami plusz alkatrész vagy esetleg annak is lesz ott kábeL? (A külső hőmérő szenzort láttam, hogy pont nemrég írták.)
Az órákhoz pl találtam ilyen „cikkszámút”: 83800-1A851, hol tudom megnézni, hogy melyik lehetne jó az én autómhoz is? Ezen nem igazán mentem el cikkszámok tekintetében:
https://www.toyodiy.com/parts/p_E_1999_ ... _8301.html
3. úgy láttam, hogy a ködlámpa beszereléséhez a vezeték be van húzva és a rögzítési pontok is megtalálhatók az autón. A ködlámpa kapcsolója miatt az index-világítókapcsoló kart simán cserélni kell vagy kell még valami plusz alkatrész ahhoz, hogy működjön is?
4. az utolsó a műszerfal fényerő szabályzó, ennek is van ott gyárilag kábel, be kell pakoltatni és hello?
Üdv.: kgdh3h
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Szervusz!
Először is 1.3-as ráncfelvarrás előtti 4EFE motoros Corollád van.
(Az 1.4, az 4ZZFE, VVTi motoros ráncfelvarrott.)
1. Igen. Sima liba. Nem is nagy szerelés...
De nehogy ebay-ről vedd. Bontanak itthon elég E11-et...
Ha már cseréled, rakj fel egy jobb ablaktörlő bajuszkapcsolót. Gondolom a tied Harmony vagy Terra, tehát rossz esetben nem hogy szakaszos állás időzítő állítási lehetőség nincs rajta, de még szakaszos állás sincs. (OFF-LO-HI).
Sokat számít...
2.
Műszeregység csere. Nem muszáj 1.3-asét keresned. Azonban nem egyszerű a dolog.
Sajnos E11-ben nagyon sokféle létezett... digit napi számlálós vagy sem, hőmérős vagy sem, angol vagy japán (felül-hátul) csatis, km spirálos, vagy digit jeladós...
A legjobb, ha kiveszed a tied (pár csavar), körbefotózod, majd ez alapján keresgélsz. Biztosan találsz, nem ritka holmi..
Ha a fentiek alapján megfelel, akkor jó lehet a G6-é is akár.
Fordszámmérő elő van készítve a kötegben (99%).
3.
Vagy a bal oldali bajuszkapcsolón a gyűrű kapcsolja, vagy a középkonzolban, a kartámasz előtt egy gomb. (Dealer option)
Ezt már alaposan meg kell nézni és kimérni. Hova van kábelezve, bent van-e a relé, biztosíték stb. De lehet, hogy minimális munka kell csak, mert jól elő van készítve.
4.
A gyári csatijában lévő "rövidre zárót" kiveszed, rádugod a kapcsolót és kész.
Hajrá!
Először is 1.3-as ráncfelvarrás előtti 4EFE motoros Corollád van.
(Az 1.4, az 4ZZFE, VVTi motoros ráncfelvarrott.)
1. Igen. Sima liba. Nem is nagy szerelés...
De nehogy ebay-ről vedd. Bontanak itthon elég E11-et...
Ha már cseréled, rakj fel egy jobb ablaktörlő bajuszkapcsolót. Gondolom a tied Harmony vagy Terra, tehát rossz esetben nem hogy szakaszos állás időzítő állítási lehetőség nincs rajta, de még szakaszos állás sincs. (OFF-LO-HI).
Sokat számít...
2.
Műszeregység csere. Nem muszáj 1.3-asét keresned. Azonban nem egyszerű a dolog.
Sajnos E11-ben nagyon sokféle létezett... digit napi számlálós vagy sem, hőmérős vagy sem, angol vagy japán (felül-hátul) csatis, km spirálos, vagy digit jeladós...
A legjobb, ha kiveszed a tied (pár csavar), körbefotózod, majd ez alapján keresgélsz. Biztosan találsz, nem ritka holmi..
Ha a fentiek alapján megfelel, akkor jó lehet a G6-é is akár.
Fordszámmérő elő van készítve a kötegben (99%).
3.
Vagy a bal oldali bajuszkapcsolón a gyűrű kapcsolja, vagy a középkonzolban, a kartámasz előtt egy gomb. (Dealer option)
Ezt már alaposan meg kell nézni és kimérni. Hova van kábelezve, bent van-e a relé, biztosíték stb. De lehet, hogy minimális munka kell csak, mert jól elő van készítve.
4.
A gyári csatijában lévő "rövidre zárót" kiveszed, rádugod a kapcsolót és kész.
Hajrá!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Szia Pacsker!
Igen az, 1332 ccm, 3 ajtós Compact, csak azért nevezem 1.4-esnek, mert ha jól tudom, anno a kereskedők is annak füllentették, de köszönöm szépen, hogy kijavítottál. (Alvázszám alapján, pontosan 99 Februári gyártású, s a Felkelő nap országából jött. )
1. Csak azért vágtam be az ebay-es képet, mert máshol nem találtam róla fényképet. Valószínűleg egyszerűbb lesz beszerezni, mint a mostanival színazonos burkolatot.
Linea Terra matricám van és ilyen ablaktörlőm, gondolom ez a szakaszos akar lenni: goo.gl/p4zpqW
2. Értem köszi, akkor igyekszem majd valamikor megnézni! Lehet ezzel a kérdéssel megkeresek egy márkaszervizt, hátha náluk van a bölcsek köve ezügyben. Nekem nem sok dolog hiányzik a kocsiból, de a külső hőmérséklet mutatása és a fordulatszámmérő is ide tartozik. Előbbiről pont írta valaki nem sokkal előttem. (A digitális napi számláló annyira nem szimpi.)
3. Két lehetőségem van, a bajuszkapcsoló vagy a bal légbeömlő alatti kapcsoló helye, ez még jobb is lenne talán: http://imgur.com/a/VzrbA
Az előző (első) tulaj utólag rakatott az autóba elektromos ablakemelőt. Így a kartámasz előtt a fényszóró magasságállítás gombja, illetve az elektromos ablak gombjai vannak: http://i65.tinypic.com/4rumno.jpg
Na a relé! Mintha ezt olvastam volna, hogy talán a kesztyűtartó mögött van egy panel és oda kell egy relé a bekötéskor, akkor ezt még pontosan ki kell keresnem, hogy melyik alkatrész az pontosan.
4. Ez elég könnyűnek hangzik
Alapvetően van egy villamossághoz is értő barátom vagy őt csesztetem majd vagy elviszem az autószerelőm villamosságis kollégájához, ha minden alkatrész megvan. Nagyon szépen köszönöm a gyors és kimerítő választ, nagyon sokat segítettél!
Két dolog még:
- az üzemanyagszűrő, az hova van eldugva ezekben a japán vasakban?
- a műszerfal műanyagjainak színéről nincs valami itiner valahol? Sosem pottyan le, hogy az enyém most „grey” vagy a „charcoal” vagy miszösz.
Üdv.: kgdh3h
Igen az, 1332 ccm, 3 ajtós Compact, csak azért nevezem 1.4-esnek, mert ha jól tudom, anno a kereskedők is annak füllentették, de köszönöm szépen, hogy kijavítottál. (Alvázszám alapján, pontosan 99 Februári gyártású, s a Felkelő nap országából jött. )
1. Csak azért vágtam be az ebay-es képet, mert máshol nem találtam róla fényképet. Valószínűleg egyszerűbb lesz beszerezni, mint a mostanival színazonos burkolatot.
Linea Terra matricám van és ilyen ablaktörlőm, gondolom ez a szakaszos akar lenni: goo.gl/p4zpqW
2. Értem köszi, akkor igyekszem majd valamikor megnézni! Lehet ezzel a kérdéssel megkeresek egy márkaszervizt, hátha náluk van a bölcsek köve ezügyben. Nekem nem sok dolog hiányzik a kocsiból, de a külső hőmérséklet mutatása és a fordulatszámmérő is ide tartozik. Előbbiről pont írta valaki nem sokkal előttem. (A digitális napi számláló annyira nem szimpi.)
3. Két lehetőségem van, a bajuszkapcsoló vagy a bal légbeömlő alatti kapcsoló helye, ez még jobb is lenne talán: http://imgur.com/a/VzrbA
Az előző (első) tulaj utólag rakatott az autóba elektromos ablakemelőt. Így a kartámasz előtt a fényszóró magasságállítás gombja, illetve az elektromos ablak gombjai vannak: http://i65.tinypic.com/4rumno.jpg
Na a relé! Mintha ezt olvastam volna, hogy talán a kesztyűtartó mögött van egy panel és oda kell egy relé a bekötéskor, akkor ezt még pontosan ki kell keresnem, hogy melyik alkatrész az pontosan.
4. Ez elég könnyűnek hangzik
Alapvetően van egy villamossághoz is értő barátom vagy őt csesztetem majd vagy elviszem az autószerelőm villamosságis kollégájához, ha minden alkatrész megvan. Nagyon szépen köszönöm a gyors és kimerítő választ, nagyon sokat segítettél!
Két dolog még:
- az üzemanyagszűrő, az hova van eldugva ezekben a japán vasakban?
- a műszerfal műanyagjainak színéről nincs valami itiner valahol? Sosem pottyan le, hogy az enyém most „grey” vagy a „charcoal” vagy miszösz.
Üdv.: kgdh3h
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Üzemanyagszűrőt a tűzfal és a bal első torony találkozásánál keresd. Nagy henger formájú és fémből van. Alapvetően nem kell túl sűrűn cserélni.
Ellenben a pollenszűrővel. Nem hiszem el, hogy kishazánkban a tulajdonosok vagy ennyire trehányak, vagy tényleg nem tudják, hogy van az autójukban?!?! E11ekből is rendszerint az elfeketedett és pórusai tekintetében teljesen eldugult szűrő kivétele után több köbméter falevelet, sarat szedek ki. Penész, gomba, minden játszik és pont az arcunkba fújjuk így. Ha hasonlóképpen "elfeledett" volt a szellőztető rendszer, a párakivezető kis gumicsövet tisztítsd ki, majd legalább a hőcserélőt/fűtőradiátort fújd meg habbal (ügyelve a szivacs alkatrézek épségére), ezt követően pedig rakj egy ózongenerátort, de minimum egy klíma tisztító "bombát" az autóba. Kell a fertőtlenítés, szaktalanítás és kártevő írtás...
Javaslom VÁSÁRLÁS UTÁNI TEENDŐINKET is!!
Nem vagyok E11 szakértő, de facelift előtt, a köznyelvben szerintem 3 színű beltér váltakozik itthon.
- Világos szürke (jellemzően Harmony, Terra)
- Sötét szürke / "fekete" (jellemzően Luna, G6)
- Bézs (jellemzően Terra, Luna)
Az elektromos ablakemelős képed alapján a tied a legelső.
Az talán aleggyakoribb, köszönhetően a "Harmony" piacunknak. Tuti, hogy találsz hozzá bontottan mindent.
Ezen felül EPC-ben alvázszám alapján ír neked kárpit színkódot a rendszer.
Illetve az adott alkatrészeknél a 2x4 karakter után találsz egy -06 /-B0 szerű két karakternyi kiegészítést. Ez utal a beltér műanyag színkódjára. Ír hozzá szín megjelölést is. Kimásolod a 3 félét, beütöd Google-ba (pl. 2DIN-es folyton letörő sarkú tároló rekesz ajtó) és a képtalálatok közt látni fogod melyik színkódú, melyik szín valójában. Szerencsére rendesen elkülönülnek az árnyalatok, nem fognak megtéveszteni a képek.
Ezek alapján szerintem
- IVORY - bézs - A0 kód - TRIM0
- SHADOW GRAY - sötét szürke - B0 - TRIM12 / TRIM1*
- MID CHARCOAL - világos "közép" szürke - B1 - TRIM10
(A kapcsolók és egyes betétek már többféle fekete és sötét szürke árnyalatban is pompázhatnak. Itt találhatsz P0, C0, C1 kódokat is)
Tulajok, egészítsetek ki légyszi!
Ellenben a pollenszűrővel. Nem hiszem el, hogy kishazánkban a tulajdonosok vagy ennyire trehányak, vagy tényleg nem tudják, hogy van az autójukban?!?! E11ekből is rendszerint az elfeketedett és pórusai tekintetében teljesen eldugult szűrő kivétele után több köbméter falevelet, sarat szedek ki. Penész, gomba, minden játszik és pont az arcunkba fújjuk így. Ha hasonlóképpen "elfeledett" volt a szellőztető rendszer, a párakivezető kis gumicsövet tisztítsd ki, majd legalább a hőcserélőt/fűtőradiátort fújd meg habbal (ügyelve a szivacs alkatrézek épségére), ezt követően pedig rakj egy ózongenerátort, de minimum egy klíma tisztító "bombát" az autóba. Kell a fertőtlenítés, szaktalanítás és kártevő írtás...
Javaslom VÁSÁRLÁS UTÁNI TEENDŐINKET is!!
Nem vagyok E11 szakértő, de facelift előtt, a köznyelvben szerintem 3 színű beltér váltakozik itthon.
- Világos szürke (jellemzően Harmony, Terra)
- Sötét szürke / "fekete" (jellemzően Luna, G6)
- Bézs (jellemzően Terra, Luna)
Az elektromos ablakemelős képed alapján a tied a legelső.
Az talán aleggyakoribb, köszönhetően a "Harmony" piacunknak. Tuti, hogy találsz hozzá bontottan mindent.
Ezen felül EPC-ben alvázszám alapján ír neked kárpit színkódot a rendszer.
Illetve az adott alkatrészeknél a 2x4 karakter után találsz egy -06 /-B0 szerű két karakternyi kiegészítést. Ez utal a beltér műanyag színkódjára. Ír hozzá szín megjelölést is. Kimásolod a 3 félét, beütöd Google-ba (pl. 2DIN-es folyton letörő sarkú tároló rekesz ajtó) és a képtalálatok közt látni fogod melyik színkódú, melyik szín valójában. Szerencsére rendesen elkülönülnek az árnyalatok, nem fognak megtéveszteni a képek.
Ezek alapján szerintem
- IVORY - bézs - A0 kód - TRIM0
- SHADOW GRAY - sötét szürke - B0 - TRIM12 / TRIM1*
- MID CHARCOAL - világos "közép" szürke - B1 - TRIM10
(A kapcsolók és egyes betétek már többféle fekete és sötét szürke árnyalatban is pompázhatnak. Itt találhatsz P0, C0, C1 kódokat is)
Tulajok, egészítsetek ki légyszi!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Szervusz Pacsker!
Hiánypótló számomra ez a fórum és az információtartalom!
Nem szeretném szétoffolni a topicot, csak röviden akkor: 18 éves az autó, garantáltan 129.000 km-el hoztam el, mert ismertem az autót is, meg a tulajt is.
Levegőszűrő, pollenszűrő, olajszűrő, gyertyák, olaj, fékolaj cserélve lett, meg a kutyacsontok. A családi autószerelőnkben bízom, de kevéssé ismeri a típust, így a benzinszűrő nem lett kicserélve, de akkor lehet ez is be fog játszani. Vezérlés jövőre lesz cserélve, mert km-ben kevesett futott, de 2011-ben volt cserélve, nem szeretném, hogy a szíj elöregedése galibát okozzon. Szerelőm mondta is, a szimmeringgyanút, ezt most olvastam is az általad belinkelt leírásban, szóval összekötjük a dolgokat.
Váltóolaj tavaly volt cserélve és télen kapott egy új gyári akksit. Idén cél egy alvázvédelem, meg az év végi vizsgára valószínűleg egy komplett kipufogó csere is befigyel, illetve még egy hűtőrendszer tisztítás, hűtőfolyadék csere jön.
Mivel sötétítve van a hátulja, hátulra vettem kicsit erősebb fényű ledes tolatóizzókat, utas és csomagtér C5W izzója is már ledes, további kiégett izzók cserélve. Az első fényszórók fénye hidegfényű, kifejezetten jó, pedig én háklis vagyok erre, ha vacak. Köszönöm a színkódokat is, le fogom ellenőrizni!
A szellőzőrendszer tisztítás motoszkált az agyamban, de még nem néztem utána, köszönöm a tippeket. A szellőző rostélynál néztem, hogyha lezárom, ott a szivacs már nagyon el van öregedve, 18 év, az 18 év ennek is, meg a hátsó lámpák tömítését is megvettem már a Toyotánál, mert beázunk, illetve 1-2 elgyengült kárpitpatent is cserélve lett. A belső mélytisztíttatás időhiány miatt még nem történt meg, legrosszabb esetben, ha minden "fejlesztés" készen lesz ez lesz a I-re a pont! Egyelőre magam pucolom serényen, szerencsére egy pár éves rezawos gumiszőnyeg szett is van bent, amihez kiegészítésül ön majd egy csomagtértálca.
A gyári hangzás kicsit kevéske, pedig nem vagyok vájtfülű. PiciPeti már adott tippeket.
A 2 DIN-es ajtóm sara le van törve ja!
Köszönök mindent!
Üdv.: kgdh3h
Hiánypótló számomra ez a fórum és az információtartalom!
Nem szeretném szétoffolni a topicot, csak röviden akkor: 18 éves az autó, garantáltan 129.000 km-el hoztam el, mert ismertem az autót is, meg a tulajt is.
Levegőszűrő, pollenszűrő, olajszűrő, gyertyák, olaj, fékolaj cserélve lett, meg a kutyacsontok. A családi autószerelőnkben bízom, de kevéssé ismeri a típust, így a benzinszűrő nem lett kicserélve, de akkor lehet ez is be fog játszani. Vezérlés jövőre lesz cserélve, mert km-ben kevesett futott, de 2011-ben volt cserélve, nem szeretném, hogy a szíj elöregedése galibát okozzon. Szerelőm mondta is, a szimmeringgyanút, ezt most olvastam is az általad belinkelt leírásban, szóval összekötjük a dolgokat.
Váltóolaj tavaly volt cserélve és télen kapott egy új gyári akksit. Idén cél egy alvázvédelem, meg az év végi vizsgára valószínűleg egy komplett kipufogó csere is befigyel, illetve még egy hűtőrendszer tisztítás, hűtőfolyadék csere jön.
Mivel sötétítve van a hátulja, hátulra vettem kicsit erősebb fényű ledes tolatóizzókat, utas és csomagtér C5W izzója is már ledes, további kiégett izzók cserélve. Az első fényszórók fénye hidegfényű, kifejezetten jó, pedig én háklis vagyok erre, ha vacak. Köszönöm a színkódokat is, le fogom ellenőrizni!
A szellőzőrendszer tisztítás motoszkált az agyamban, de még nem néztem utána, köszönöm a tippeket. A szellőző rostélynál néztem, hogyha lezárom, ott a szivacs már nagyon el van öregedve, 18 év, az 18 év ennek is, meg a hátsó lámpák tömítését is megvettem már a Toyotánál, mert beázunk, illetve 1-2 elgyengült kárpitpatent is cserélve lett. A belső mélytisztíttatás időhiány miatt még nem történt meg, legrosszabb esetben, ha minden "fejlesztés" készen lesz ez lesz a I-re a pont! Egyelőre magam pucolom serényen, szerencsére egy pár éves rezawos gumiszőnyeg szett is van bent, amihez kiegészítésül ön majd egy csomagtértálca.
A gyári hangzás kicsit kevéske, pedig nem vagyok vájtfülű. PiciPeti már adott tippeket.
A 2 DIN-es ajtóm sara le van törve ja!
Köszönök mindent!
Üdv.: kgdh3h
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Nagyon szívesen!
Jó böngészést. Biztosan találsz még számodra hasznos leírásokat!
Mindegyik ilyen autós klubnak, közösségnek ez lenne a célja nem?!...kgdh3h írta:Hiánypótló számomra ez a fórum és az információtartalom!
Jó böngészést. Biztosan találsz még számodra hasznos leírásokat!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Elvileg mindennek ez lenne!Pacsker írta:Nagyon szívesen!
Mindegyik ilyen autós klubnak, közösségnek ez lenne a célja nem?!...kgdh3h írta:Hiánypótló számomra ez a fórum és az információtartalom!
Jó böngészést. Biztosan találsz még számodra hasznos leírásokat!
Köszönöm, biztosan úgy lesz!
Üdv.!
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Sziasztok!
Még egy kérdés, mennyire könnyű az E11-hez bontott klímát kifogni és ez nagyságrendileg milyen költségvonzatot jelent?
Bár az 1.3-as motor nem egy erőmű, de a mostani nyarakon időnként jól jönne.
Üdv.: kgdh3h
Még egy kérdés, mennyire könnyű az E11-hez bontott klímát kifogni és ez nagyságrendileg milyen költségvonzatot jelent?
Bár az 1.3-as motor nem egy erőmű, de a mostani nyarakon időnként jól jönne.
Üdv.: kgdh3h
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
150-200 ezer Ft közt áll meg munkadíjjal.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Re: E11 alkatrészek (1997-2002)
Szervusz!Pacsker írta:150-200 ezer Ft közt áll meg munkadíjjal.
Bocsi, hogy csak most reagálok!
Köszi a választ! Ez már kicsit húzósabb tétel.
Üdv.: kgdh3h