Oldal: 42 / 46

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2018 ápr. 15, 06:24 pm
Szerző: Goofri
Sziasztok!
Segítséget kérnék abban, hogy találkozott-e már valaki 2003-as 1.4-es benzin-es 4zz-s motor kódú corollánál benzin érzékenységre (azaz gyengébb minőségű benzinre érzékeny). Nálam gyenge minőségű benzin után felvillan a check lámpám és gyújtáskimaradást jelez. Bárkinek volt hasonló problémája? Üzemanyag szűrő esetleg segíthet ezen?
Egy hosszabb sztorit már leírtam egy másik topikban, ezt nem ecsetelném megint (tudjatok a rossz emlékek meg minden... :D), de itt egy link ha valakinek olvasgatni támad kedve :) : viewtopic.php?f=7&t=484&start=420

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2018 ápr. 15, 07:46 pm
Szerző: mozso
Igen, a 4zz Bosch ECU érzékeny erre, volt is belőle javított verzió. Nem mindig “hallja” meg a kopogásérzékelőt.

Viszont én másra gyanakodnék a benzin mellett:
- trafók (el szoktak fáradni, a tied pedig már sok kilómétert ment)
- nehezen alakul ki megfelelő benzin-levegő keverék a hengerben:
- kellene csinálni egy veszteségmérést az nem csak azt mondja meg, van-e gond, hanem azt is hol (szívószelep, kipuf szelep vagy gyűrűk)

Milyen hibakódokat olvastatok ki? Mi a száma?

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2018 ápr. 15, 09:25 pm
Szerző: Goofri
Hát a trafok mind ki lettek cserélve meg az injektorokat is megpucolták. Po300-tól po304-ig jöttek elő a hibakódok váltakozva. Azért gondoltam a benzinre, mert amikor a molos 100as benzint töltöttem bele 2-3 nap múlva kialudt a check lámpám de aztán amikor sima 95össsel töltöttem megint előjött. Ma megint jobb benzint raktam bele kíváncsi vagyok mi lesz a reakciója.
Ezt a vesztességmérést még megnézem, karburátorosnál mérik ezt?

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2018 ápr. 20, 06:48 am
Szerző: Goofri
Az omw-s super 95östől nem aludt ki a 100ast most tesztelem megint, lehet a múltkor valami mas miatt aludt ki.

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2018 ápr. 20, 08:30 am
Szerző: mozso
4zz-fe: P0300, P0301-0304 hibák okai:

- elektromos kábel probléma ECU / motortéri kábelköteg
- csatlakozó nincs rendesen a helyén vagy kontaktos a belseje (injektorok, trafók, légtömegmérő, vízhőfok mérő, stb)
- légtömegmérő és motor között tömítetlen a szívórendszer vagy egyik vákuum cső lyukas
- trafók bizonytalankodnak
- injektorok bizonytalankodnak
- elégtelen benzinnyomás vagy hibás benzinpumpa
- légtömegmérő hiba
- vízhőfok jeladó hiba
- hengerek tömítetlensége
- szelephézag nem jó
- szelepvezérlés el van mászva
- ECU hibás
+1 Bosch 4zz-fe ECU kopogásszenzor jelét nem hallja rendesen

Minden egyes hibakódhoz el van mentve mit csinált a motor amikor keletkezett (freeze frame data). Ezeket olvassátok ki és írd meg (rpm, vízhőfok, LTFT #1, STFT #1, gyújtás, stb) ezekből lehetséges következtetni merre kell vizsgálódni.

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2018 júl. 21, 04:41 pm
Szerző: hakki
Sziasztok!
Toyota Corolla EE90 1.3 sedan-ban belső féltengely csere után kifolyt az olaj. Újra szerelés után láttam, hogy egy "rugógyűrű" nincs a helyén. Ez a szimmeringből jöhetett gondolom ki a váltónál. Visszarakni nem tudtam a gyűrűt.
Esetleg tudna valaki segíteni, hogy milyen cikkszám alapján keressem? Toyodiy, haynes nem igazán segített nekem :(
Illetve speciális szerszám nélkül kivehető-e

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2018 júl. 21, 05:38 pm
Szerző: toytomi
Bármelyik autósboltban tudsz venni. Differenciálmű szimmering címszó alatt fogod szerintem megtalálni.
Az utángyártott alkatrészek topicban találsz infót az ajánlott márkákra.

viewtopic.php?f=4&t=1262

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2018 júl. 21, 08:04 pm
Szerző: Pacsker
A rugót nem kell külön megvenni. Az a szimering része. Ráadásul nem is baj, ha új szimeringeket raksz bele. Gondolom nem 2 évesek. Pár ezer Ft a kettő. Megéri!
Vigyázz a régi kivételénél, hogy ne széntsd végig a csavarhúzóval/pajszerrel a szimering házát.

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2018 júl. 22, 10:23 am
Szerző: hakki
Rendben, köszönöm szépen a segítséget!

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2018 júl. 29, 01:38 pm
Szerző: bronsmate
Sziasztok! Az injektoros e9-ek üzemanyagszivattyújának elektromos vezetéke hol bújik be a karosszériába? A szintadó vezetéke mellet vagy a karosszérián kívül megy előre? Köszi!

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2018 júl. 29, 02:27 pm
Szerző: toytomi
bronsmate írta:
2018 júl. 29, 01:38 pm
Sziasztok! Az injektoros e9-ek üzemanyagszivattyújának elektromos vezetéke hol bújik be a karosszériába? A szintadó vezetéke mellet vagy a karosszérián kívül megy előre? Köszi!
A bal küszöbön a kötegben van. Onnan megy be a hátsó ülés alá középre.

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2018 aug. 03, 10:32 pm
Szerző: bkrisz
Sziasztok !

Múlt héten volt éves szervíz + műszaki vizsgán az autóm és tegnap vettem észre, hogy a fékpedál lenyomáskor szuszogó hangot ad. Ezt főleg álló helyzetben lehet észre venni, amikor a motor is kellően halk. Szerintetek mi okozhatja ezt ? Olvasgattam erről a neten, de nem egyértelmű. Amit olvastam az alapján a fékszervó környékén lehet valami.
Ti találkoztatok már hasonlóval ?

Előre is köszönöm a válaszokat,
Krisz

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2018 szept. 15, 05:36 pm
Szerző: Doncsa
Udv az uraknak/holgyeknek!

Ha utolag szeretnem a tempomatot beepiteni az autoba (2010 1.6 MMT) corolla.
Hol keressem a helyet?! Illetve mennyire valoszinu, hogy egyaltalan az auto tanitas utan fogja mukodtetni?! A karon kivul kellhet meg mas is?!

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2018 szept. 27, 01:41 pm
Szerző: Pacsker
Szervusz!

E gázos ez már nagy segítség. Először a gyári szoftverrel meg kellene nézni, hogy elő van-e készítve a motorvezérlő. Tehát van-e benne Cruise Control vezérlő.
Ha igen, akkor kormányba a kart (jó eséllyel elő van készítve a csati) és talán nem is kell nagyon más az MMT miatt.

Re: Segítség kellene!

Elküldve: 2018 okt. 09, 11:15 am
Szerző: sede7
Sziasztok!

AE111-ben egy jó generátor kiszerel-beszerelt ki vállalna az alábbi időpontok valamelyikén egy csendes zuglói utcasarkon?
  • szerda (holnap) reggel 7-ig bezárólag
  • csütörtök reggel 9-ig bezárólag
  • csütörtök délután/este
Előre is köszi!
D.