Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul!! Vagy mégis...?
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul!! Vagy mégis...?
Milyen hibák erősítették ezt meg? Személyes tapasztolatokat várok.
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
Nekem már volt ilyen..........
Amikor átégett a hengerfejtömítés és 2 henger segítségével kellett megmozgatnia a másik kettőt az indítómotornak. Ezt még a Toyota se vette be. CSak nyöszörgött és néha mintha majdnem, de sovány volt neki a 60ah-s akksi. Tekerte derekasan amí kifért az indítóáramjából, de nem ment. Behúzással beröffent és Imprezákat megszégyenítő hangon muzsikált.
Még a 110-t is vitte 5-ben erőltetés nélkül, na de ha jött az emelkedő.....4....3...ford szám már 4000 felett....itt megvolt a nyomaték. Felesleges volt erőltetnem. Nem ment és becsörögtek a szelepek. Zsír!
A sebességem ekkor?
Lényegtelen 60.
Hazavitt. 300km-ről.
Kérdezzétek a SupraTrendet Ürömön. Megvártak. Megcsinálták. Kiszedték a rángatást is, ami a tömítés csere után fellépett. Mitől rángatott? Vákuum cső lyukadt ki, egy hangyaf*** méretű helyen.
----------------------------
A másik esetem, amikor az akksiban ütött át 2 cella. Ez NEM Toyota hiba!
Amikor átégett a hengerfejtömítés és 2 henger segítségével kellett megmozgatnia a másik kettőt az indítómotornak. Ezt még a Toyota se vette be. CSak nyöszörgött és néha mintha majdnem, de sovány volt neki a 60ah-s akksi. Tekerte derekasan amí kifért az indítóáramjából, de nem ment. Behúzással beröffent és Imprezákat megszégyenítő hangon muzsikált.
Még a 110-t is vitte 5-ben erőltetés nélkül, na de ha jött az emelkedő.....4....3...ford szám már 4000 felett....itt megvolt a nyomaték. Felesleges volt erőltetnem. Nem ment és becsörögtek a szelepek. Zsír!
A sebességem ekkor?
Lényegtelen 60.
Hazavitt. 300km-ről.
Kérdezzétek a SupraTrendet Ürömön. Megvártak. Megcsinálták. Kiszedték a rángatást is, ami a tömítés csere után fellépett. Mitől rángatott? Vákuum cső lyukadt ki, egy hangyaf*** méretű helyen.
----------------------------
A másik esetem, amikor az akksiban ütött át 2 cella. Ez NEM Toyota hiba!
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
- TRD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1455
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Az egyik haveromnak volt egy Carina II 2.0D 91-es kb 480e km-rel és egyszer ku...va nehezen indult -15 fokban,de beindult !! Gyorsan rájöttünk,hogy izzítógyertya. Tippeltünk 1 vagy 2 gyertya. Kiderült,3 volt rossz és még sohasem cserélte,mert új korától nála volt. Szóval nem sok márka tudná ezt felülüberelni. Ja,és soha nem volt motor generál!!!!
Ez a Toyota varázsa ,sok más mellett...
Ez a Toyota varázsa ,sok más mellett...
- Totya
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 630
- Csatlakozott: 2007 márc. 21, 12:46 am
- Tartózkodási hely: keszthely
nekem ez a 2. moci a gépbe sajna az előző tulaj nem igazán figyelhetett a gép szívére és nálam olajcsere után kb 1000 km.el főtengelyes lett. Az "új" garantáltan 35 e km -es mocit miután beleraktampöc röfre indult pedig 5 évet állt ezt nem sok moci tudja sztem,nem volt + szorulva a dugattyú se a főtengely jah és azt hittem le lesznek tapadva a szelepszárszimeringek . 1 frászt már 8000 km-et mentem úgy h csak vezérműszíjjat vízpumpacsapágyat és olajat tettem bele ezért no komment . ha rendesen bánik vele az ember 1kis odafigyeléssel örök motorokat gyárt a toyota
- decaon16
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007 máj. 20, 03:22 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Hungary
Én egyszer városban lefullasztottam a motort, és utánna sehogy se tudtam rávenni, hogy elinduljon! Vészvillogó ki, kocsit félretolni. Gondoltam mielőtt telefonos segítséget kérek, megpróbálok életet lehelni belé! Gyújtás le, kulcs ki, 10 másodperc várakozás, kulcs vissza, gyújt, indít, nem indul....
Ezt 3-4 alkalommal megismételtem, természetesen eredmény nélkül maradt. Aztán eszembe jutott egy cikk amit a totalcar oldalon olvastam, miszerint a mai modern autók már annyira tele vannak elektronikával, hogy nem csoda, hogy a számitógépekhez hasonlóan lefagynak néha, és ilyenkor újra kell indítani a "rendszert". Bármilyen hülyén hangzik, a következőképp jártam el:
Kulcs kivesz, Misike autóbol kiszáll, ajtó bezár. Ajtó kinyit, Misike beszáll, kulcs berak, gyújtás, indít..... és pöccre elindúlt!
Azóta ezt nem csinálta, mindenesetre annak ellenére hogy baromságnak hangzik a megoldás, nekem bevált!
Ezt 3-4 alkalommal megismételtem, természetesen eredmény nélkül maradt. Aztán eszembe jutott egy cikk amit a totalcar oldalon olvastam, miszerint a mai modern autók már annyira tele vannak elektronikával, hogy nem csoda, hogy a számitógépekhez hasonlóan lefagynak néha, és ilyenkor újra kell indítani a "rendszert". Bármilyen hülyén hangzik, a következőképp jártam el:
Kulcs kivesz, Misike autóbol kiszáll, ajtó bezár. Ajtó kinyit, Misike beszáll, kulcs berak, gyújtás, indít..... és pöccre elindúlt!
Azóta ezt nem csinálta, mindenesetre annak ellenére hogy baromságnak hangzik a megoldás, nekem bevált!
1997 E11 Liftback 1,3 G6
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)
"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)
"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
- Pampi
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 212
- Csatlakozott: 2007 márc. 26, 07:49 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Nekem is volt már ilyen sajna... Egyszer amikor a gyertyakábeleim voltak rosszak akkor torpangatott is néha, meg marhanehezen indult, de már szerencsére orvosoltam. Na meg kezdetekben amikor kimostam a motorteret valahol a karbinál beázott (mondjuk máig sem tudom hol) és csak tinánátináná... semmi. Sejtettem, hogy ott lehet a gebasz így hát kompreszorral kifújtam a vizet, vártam 1 órát, és pöci röfi! Olyan nincs, hogy egy Toyota megadja magát
- steve
- Visszajáró
- Hozzászólások: 119
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 03:04 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Az esemény időpontja:
2007.július 08. 20 óra 10 perc
Az esemény helyszíne:
1041 Budapest, Rózsa út-Árpád út kereszteződése.
Az esemény rövid leírása:
Egy sötét kék színű Toyota Corolla Liftback 1.3 Xl típusú személygépkocsi haladt az Árpád úton, mígnem az Árpád áruház előtt található forgalomirányító jelzőlámpa piros jelzése megállásra nem kényszerítette.Egyelőre még nem tudni mi okból (talán a hely szépsége kápráztatta el) de az autó úgy döntött,hogy ha már megállt,Ő bizony nem indul el újra!
Kétségbeesett gazdája,Andrea hiába erőlködött Ő csak arra volt hajlandó,hogy egy utolsó rántással nekilóduljon,és a buszmegállóig elguruljon.
De Andreát sem olyan fából faragták ám,hogy ilyen könnyen feladja!Próbálkozott az indítózással egyszer, kétszer,de talán még harmincszor is.Mindent eshetőséget megnézett,épphogycsak vajákos asszonyt nem hívott,hogy ráolvasással segítsen!
De hiába!A megfeszített heroikus küzdelem ember és gép között most a gép javára dőlt el!
Az autó most jól megérdemelt pihenőjét tölti az út mellet egy parkolóban.
Andrea, "A csatát megnyerhetted,de a háborút nem!!!" felkiáltással búcsúzott a géptől!És ígéri,hogy ma visszatér a harcmezőre egy autószerelő mesterrel felvértezve!!Reméljük ma több sikkerrel jár!
Azt hiszem mi sem tehetünk mást,mint eggyütt buzdítjuk:
HAJRÁ ANDI!!!!
2007.július 08. 20 óra 10 perc
Az esemény helyszíne:
1041 Budapest, Rózsa út-Árpád út kereszteződése.
Az esemény rövid leírása:
Egy sötét kék színű Toyota Corolla Liftback 1.3 Xl típusú személygépkocsi haladt az Árpád úton, mígnem az Árpád áruház előtt található forgalomirányító jelzőlámpa piros jelzése megállásra nem kényszerítette.Egyelőre még nem tudni mi okból (talán a hely szépsége kápráztatta el) de az autó úgy döntött,hogy ha már megállt,Ő bizony nem indul el újra!
Kétségbeesett gazdája,Andrea hiába erőlködött Ő csak arra volt hajlandó,hogy egy utolsó rántással nekilóduljon,és a buszmegállóig elguruljon.
De Andreát sem olyan fából faragták ám,hogy ilyen könnyen feladja!Próbálkozott az indítózással egyszer, kétszer,de talán még harmincszor is.Mindent eshetőséget megnézett,épphogycsak vajákos asszonyt nem hívott,hogy ráolvasással segítsen!
De hiába!A megfeszített heroikus küzdelem ember és gép között most a gép javára dőlt el!
Az autó most jól megérdemelt pihenőjét tölti az út mellet egy parkolóban.
Andrea, "A csatát megnyerhetted,de a háborút nem!!!" felkiáltással búcsúzott a géptől!És ígéri,hogy ma visszatér a harcmezőre egy autószerelő mesterrel felvértezve!!Reméljük ma több sikkerrel jár!
Azt hiszem mi sem tehetünk mást,mint eggyütt buzdítjuk:
HAJRÁ ANDI!!!!
AE92 Gt-i
- andoriusz
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 297
- Csatlakozott: 2007 júl. 02, 11:04 am
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Koszonom! Szerintem csak a benzinszuro...Pacsker írta:
Hajrá Andi! Ha gondolod szívesen segítek! Megnézhetjük mi lehet a baj! A legfontosabb, h van-e szikra, aztán, h benzint kap-e. Ez a két fő dolog onnan ki lehet indulni.
Vagy ma, vagy holnap szetszedjuk... Ujpestiek: Hozzatok kb. egy heti hidegkajat nekem