Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul!! Vagy mégis...?
- Lackó
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Re: Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul!! Vagy mégis...?
Nincs az autóban valami utólag beszerelt elektromos fogyasztó? Riasztó esetleg, ami tiltja mondjuk az üzemanyag szivattyút? Vagy valami, vagy bármi?
- Lyani
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1676
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
Re: Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul!! Vagy mégis...?
Gondolod az indításgátlós riasztó szopat? Aminek az indításgátlása amúgy egyszer már ki lett iktatva?
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
- Lyani
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1676
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
Re: Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul!! Vagy mégis...?
Az EGR szeleptől nem lehet kiemelni a hidat injektorokkal együtt, és egy csomó vákumcső, meg a nem annyira rugalmas benzincsövek is ott vannak. Félig ki tudtam fordítani, de amikor rákerült a nyomás és lefújta az 1-es injektort, akkor összepakoltam...Pacsker írta:Azzal azt tudod megnézni, hogy indítózásnál legalább bekerül-e a benzin az üzemanyag rendszerből az égéstérbe.
Szulosz elmondása alapján, ha alapjáraton fel tudtátok melegíteni a motort (pár percbe azért telik), akkor azt jelenti, hogy járás közben is működnek az injektorok, így ha önindítózásnál el tudod érni, hogy spricceljenek, akkor feltételezhető, hogy járó motornál is teszik a dolgukat.
Annak kell utána menni, hogy amikor nem indul, van-e befecskendezés.
Szerintem laza a vezérműszíj. A főtengelytől a feszítőn át a szívő veztengely fogaskerekéig sokkal feszesebb, mint a másik fele, ugyanakkor minden jelen van.
Ez az egész meghaladja a képességeimet, mind szaktudásban, szerszámba, felszerelésben, időben, és energiában. 2 hete minden délutánomat ennek a szarkupacnak a gányolásával töltöttem a 2 hónapos kislányom meg Anyával fürdik, sír és nyűgös.
Részemről passz.
Kötél vagy tréler és valaki aki ért hozzá...
És igen, VAN OLYAN, HOGY EGY COROLLA NEM INDUL!!!!!!!!!!!!
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
Re: Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul!! Vagy mégis...?
Valami banális probléma van jelen.
Az ország minden pontjáról hoztak már hozzám Toyotát, ilyen, meg olyan bajokkal, amik már jártak sok szerelőnél.
Eddig nem volt olyan, hogy amit tréleren hoztak, azt ne saját lábán ment volna haza.
Ha gondolod, hozd el és nem tartom valószínűnek azt az esélyt hogy nem derül ki a probléma oka.
Ja szerkesztem: a "szarkupac" nagyon durva jelző
Az ország minden pontjáról hoztak már hozzám Toyotát, ilyen, meg olyan bajokkal, amik már jártak sok szerelőnél.
Eddig nem volt olyan, hogy amit tréleren hoztak, azt ne saját lábán ment volna haza.
Ha gondolod, hozd el és nem tartom valószínűnek azt az esélyt hogy nem derül ki a probléma oka.
Ja szerkesztem: a "szarkupac" nagyon durva jelző
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul!! Vagy mégis...?
Mondtam, hogy az üzemanyaghíd levételénél még arra is figyelj, hogy az öreg "o" gyűrűk miatt maguktól kieshetnek az injektorok és lepottyanhatnak a földre, ami eltöri a kis sapkájukat. Ha ennek ellenére egyedül, segítség nélkül, célba lősz velük, akkor magadra vess.
Hisztizni persze lehet.
Elérted, hogy Szullosz, Toytib, ZDoman és még én is órákat szánjunk rád. A veled való hosszas telefonálásokon kívül, rengeteget foglalkoztunk a témával. Egymást hívogattuk, ötleteltünk, manuáloztunk.
Had ne mondjam postáztak neked tesztalkatrészt, felajánlottam én is egy halommal ("csak mond mi kell") és többször elautóztak az autódhoz assistance szolgáltatni "kedvességből"?
Mert kérted és az emberek jószívűek és segítőkészek annak ellenére, hogy több éve csak akkor csörög a telefonom, ha kell valami... (biztos másokkal másképp van ez)
Ha ennek ellenére nincs kitartás, idő vagy szerszámozottság, akkor neked is azt kell csinálni, mint egy normális júzernek.
Ha rossz az autó, elviszed szakemberhez, aki óradíjért cserébe elvégzi helyetted a szutyok melót. Ha nem járóképes, akkor elvontatod, vagy eltrélerezteted.
Ha nem egyértelmű a hiba forrása, akkor mennek majd a sorba alkatrész cserélések és társai (bevált módszer), de akkor majd viszont neked nem kell elvenned az időt más(ok)tól, összekoszolni magad és bosszankodni a rossz szerszám miatti bénázásoktól. Neked csak a (nem kevés) pénzt kell adagolni és jó eséllyel majd visszakapsz egy megjavított autót X idő után.
Ha meg "szarkupac", akkor eldöntheted, hogy a javíttatás megéri-e az árát vagy inkább add el hibásan fillérekért és fordítsd a két összeget új autóba.
Hisztizni persze lehet.
Elérted, hogy Szullosz, Toytib, ZDoman és még én is órákat szánjunk rád. A veled való hosszas telefonálásokon kívül, rengeteget foglalkoztunk a témával. Egymást hívogattuk, ötleteltünk, manuáloztunk.
Had ne mondjam postáztak neked tesztalkatrészt, felajánlottam én is egy halommal ("csak mond mi kell") és többször elautóztak az autódhoz assistance szolgáltatni "kedvességből"?
Mert kérted és az emberek jószívűek és segítőkészek annak ellenére, hogy több éve csak akkor csörög a telefonom, ha kell valami... (biztos másokkal másképp van ez)
Ha ennek ellenére nincs kitartás, idő vagy szerszámozottság, akkor neked is azt kell csinálni, mint egy normális júzernek.
Ha rossz az autó, elviszed szakemberhez, aki óradíjért cserébe elvégzi helyetted a szutyok melót. Ha nem járóképes, akkor elvontatod, vagy eltrélerezteted.
Ha nem egyértelmű a hiba forrása, akkor mennek majd a sorba alkatrész cserélések és társai (bevált módszer), de akkor majd viszont neked nem kell elvenned az időt más(ok)tól, összekoszolni magad és bosszankodni a rossz szerszám miatti bénázásoktól. Neked csak a (nem kevés) pénzt kell adagolni és jó eséllyel majd visszakapsz egy megjavított autót X idő után.
Ha meg "szarkupac", akkor eldöntheted, hogy a javíttatás megéri-e az árát vagy inkább add el hibásan fillérekért és fordítsd a két összeget új autóba.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Lyani
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1676
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
Re: Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul!! Vagy mégis...?
Tényleg nem szarkupac, mert eddig rendesen szolgált.Pacsker írta:Mondtam, hogy az üzemanyaghíd levételénél még arra is figyelj, hogy az öreg "o" gyűrűk miatt maguktól kieshetnek az injektorok és lepottyanhatnak a földre, ami eltöri a kis sapkájukat. Ha ennek ellenére egyedül, segítség nélkül, célba lősz velük, akkor magadra vess.
Hisztizni persze lehet.
Elérted, hogy Szullosz, Toytib, ZDoman és még én is órákat szánjunk rád. A veled való hosszas telefonálásokon kívül, rengeteget foglalkoztunk a témával. Egymást hívogattuk, ötleteltünk, manuáloztunk.
Had ne mondjam postáztak neked tesztalkatrészt, felajánlottam én is egy halommal ("csak mond mi kell") és többször elautóztak az autódhoz assistance szolgáltatni "kedvességből"?
Mert kérted és az emberek jószívűek és segítőkészek annak ellenére, hogy több éve csak akkor csörög a telefonom, ha kell valami... (biztos másokkal másképp van ez)
Ha ennek ellenére nincs kitartás, idő vagy szerszámozottság, akkor neked is azt kell csinálni, mint egy normális júzernek.
Ha rossz az autó, elviszed szakemberhez, aki óradíjért cserébe elvégzi helyetted a szutyok melót. Ha nem járóképes, akkor elvontatod, vagy eltrélerezteted.
Ha nem egyértelmű a hiba forrása, akkor mennek majd a sorba alkatrész cserélések és társai (bevált módszer), de akkor majd viszont neked nem kell elvenned az időt más(ok)tól, összekoszolni magad és bosszankodni a rossz szerszám miatti bénázásoktól. Neked csak a (nem kevés) pénzt kell adagolni és jó eséllyel majd visszakapsz egy megjavított autót X idő után.
Ha meg "szarkupac", akkor eldöntheted, hogy a javíttatás megéri-e az árát vagy inkább add el hibásan fillérekért és fordítsd a két összeget új autóba.
Természetesen nem esett le az injektor.
Értem Matyi, köszönöm, hogy órákat szántatok rám, sajnálom, hogy nem érted az én álláspontom.
Mások kedvessége miatt nem értem miért érzed magad megsértve. Természetesen Tibcsi eloszófedele visszakerül postaköltségestül, Szabit honorálom (ami amúgy nem tudom mióta tartozik rád), Tőled meg fél órát raboltam el telefonon, de megígérem, többször nem fordulok hozzád ilyen irányú kéréssel, mint az ország egyik 4a-gevel legtöbbet dolgozott-szopott szakemberéhez.
A normális júzerségről meg annyit, hogy ezt én így szeretem csinálni, hogy más csinálja helyettem a piszkos munkát, mert én lusta vagyok és nem vagyok elég kitartó. Természetesen pénz nem számít alapon. 90-HUFos nagyszervíz után.
Ha valaki megcsinálja az autómat, utána valószínűleg hamarosan látható lesz itt a használtautó.hus hirdetés.
Néha nem értem amúgy.
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
- Lackó
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Re: Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul!! Vagy mégis...?
Nem tudom. Lehet bármi ..... látni kell.Lyani írta:Gondolod az indításgátlós riasztó szopat? Aminek az indításgátlása amúgy egyszer már ki lett iktatva?
- Sancy
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul!! Vagy mégis...?
Ha el akarod adni, minek koltenel ra?
Mondj egy arat igy ahogy van, tobbeket is erdekelne itt a klubon belul.
Mondj egy arat igy ahogy van, tobbeket is erdekelne itt a klubon belul.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Re: Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul!! Vagy mégis...?
Sziasztok !
Kétségbeesve kérnék tőletek segítséget. Kb fél éve vettem egy toyota corolla wagon 1,4D4D títpusú autót.
Eddig szépen működött is. De most nem indul be. Hazaértem vele beálltam a garázsba dél körül és mikor du. szerettem volna
kiállni vele akkor beindult de egy fél méter után lefuladtam vele s azóta nem indul be. Szépen indít az akumlátor az
indító motor is de a kocsi nem indul be. Nincs hibaüzenetem se. Mi lehet vele a baj.
Köszönöm segítségeteket.
Üdv: Robi
Kétségbeesve kérnék tőletek segítséget. Kb fél éve vettem egy toyota corolla wagon 1,4D4D títpusú autót.
Eddig szépen működött is. De most nem indul be. Hazaértem vele beálltam a garázsba dél körül és mikor du. szerettem volna
kiállni vele akkor beindult de egy fél méter után lefuladtam vele s azóta nem indul be. Szépen indít az akumlátor az
indító motor is de a kocsi nem indul be. Nincs hibaüzenetem se. Mi lehet vele a baj.
Köszönöm segítségeteket.
Üdv: Robi
- Jorn
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul!! Vagy mégis...?
Hát ez elég sok minden lehet, az üzemanyag hiánytól kezdve az immobilizerig...Robi írta:Sziasztok !
Kétségbeesve kérnék tőletek segítséget. Kb fél éve vettem egy toyota corolla wagon 1,4D4D títpusú autót.
Eddig szépen működött is. De most nem indul be. Hazaértem vele beálltam a garázsba dél körül és mikor du. szerettem volna
kiállni vele akkor beindult de egy fél méter után lefuladtam vele s azóta nem indul be. Szépen indít az akumlátor az
indító motor is de a kocsi nem indul be. Nincs hibaüzenetem se. Mi lehet vele a baj.
Köszönöm segítségeteket.
Üdv: Robi
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul!! Vagy mégis...?
Biztos, hogy Toyota gyari szoftverrel ki lett olvastatva es nincs hibakod?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Re: Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul!! Vagy mégis...?
köszönöm válaszod: Üzemanyag az van az autóban. Csinálta ezt már régebben is de 10-20 perc után általában beindult. Ahogy megfigyeltem mindig akkor csinálta amikor egy jó pár napot ált az autó beindítás nélkül.Jorn írta:Hát ez elég sok minden lehet, az üzemanyag hiánytól kezdve az immobilizerig...Robi írta:Sziasztok !
Kétségbeesve kérnék tőletek segítséget. Kb fél éve vettem egy toyota corolla wagon 1,4D4D títpusú autót.
Eddig szépen működött is. De most nem indul be. Hazaértem vele beálltam a garázsba dél körül és mikor du. szerettem volna
kiállni vele akkor beindult de egy fél méter után lefuladtam vele s azóta nem indul be. Szépen indít az akumlátor az
indító motor is de a kocsi nem indul be. Nincs hibaüzenetem se. Mi lehet vele a baj.
Köszönöm segítségeteket.
Üdv: Robi
Kb mit nézzünk meg rajta milyen elgondolásod lehet???
Köszönöm és várom válaszod
Üdv: Robi
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul!! Vagy mégis...?
Gázolajszűrő pumpáját mennyire nehéz működtetni? Lehet csak elejti a gázolajat. Ha így van, akkor a kis pumpával fel tudod szívni.
Bár ha leállt, akkor lehet, hogy lelevegősödött a nagynyomású rendszer, azt viszont csak a szervizben fogják tudni megoldani... Ha nem indul, inkább ne kínozd, mert gázolaj nélkül gyorsan kopik a nagynyomású pumpa...
Bár ha leállt, akkor lehet, hogy lelevegősödött a nagynyomású rendszer, azt viszont csak a szervizben fogják tudni megoldani... Ha nem indul, inkább ne kínozd, mert gázolaj nélkül gyorsan kopik a nagynyomású pumpa...
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
- Jorn
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul!! Vagy mégis...?
Van itt egy kis ellentmondás...
"Eddig szépen működött is."
vs.
"Csinálta ezt már régebben is de 10-20 perc után általában beindult"
Nem értem, hogy ezek után miért csodálkozol "kétségbeesetten", hogy végleg elromlott ? Az előjelek alapján egyértelműen várható volt, csak most jött el az ideje...
Szerviz kell egyértelműen.
"Eddig szépen működött is."
vs.
"Csinálta ezt már régebben is de 10-20 perc után általában beindult"
Nem értem, hogy ezek után miért csodálkozol "kétségbeesetten", hogy végleg elromlott ? Az előjelek alapján egyértelműen várható volt, csak most jött el az ideje...
Szerviz kell egyértelműen.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Re: Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul!! Vagy mégis...?
Sziasztok !
Nem írtam, de nem én saját magam szereltem hanem van egy nagyon rendes becsületes autószerelő barátom.
Ő nézte csak segíteni szerettem volna neki, hogy mit nézzen meg. Ti ugye már sokat látott tapasztalt toyotások vagytok én meg csak egy újonc ahogy az oldal írja is.
Azért estem kétségbe ilyen nagyon mert mikor megvettük átnéztük alaposan és mindent rendben találtunk, valamint azt mondták, hogy nagyon megbízhatók a toyoták. Ezzel szemben így jártam. Előtte nekem egy opelem volt tizen nem is tudom hány évig, soha egyetlen egyszer sem fordult elő, hogy mikor elfordítottam a kulcsot nem indult be.
Most már indul egyébként. Valamiért nem kapott üzemanyagot, ezt mondta a szerelő barátom. Még nézi hogy ez miért is fordulhatott elő. Ha esetleg ehhez van ötletetek azt is nagyon szívesen venném.
Köszönöm szépen,
Üdv: Robi
Nem írtam, de nem én saját magam szereltem hanem van egy nagyon rendes becsületes autószerelő barátom.
Ő nézte csak segíteni szerettem volna neki, hogy mit nézzen meg. Ti ugye már sokat látott tapasztalt toyotások vagytok én meg csak egy újonc ahogy az oldal írja is.
Azért estem kétségbe ilyen nagyon mert mikor megvettük átnéztük alaposan és mindent rendben találtunk, valamint azt mondták, hogy nagyon megbízhatók a toyoták. Ezzel szemben így jártam. Előtte nekem egy opelem volt tizen nem is tudom hány évig, soha egyetlen egyszer sem fordult elő, hogy mikor elfordítottam a kulcsot nem indult be.
Most már indul egyébként. Valamiért nem kapott üzemanyagot, ezt mondta a szerelő barátom. Még nézi hogy ez miért is fordulhatott elő. Ha esetleg ehhez van ötletetek azt is nagyon szívesen venném.
Köszönöm szépen,
Üdv: Robi
Jorn írta:Van itt egy kis ellentmondás...
"Eddig szépen működött is."
vs.
"Csinálta ezt már régebben is de 10-20 perc után általában beindult"
Nem értem, hogy ezek után miért csodálkozol "kétségbeesetten", hogy végleg elromlott ? Az előjelek alapján egyértelműen várható volt, csak most jött el az ideje...
Szerviz kell egyértelműen.