Felkészülés a télre
- retro
- Visszajáró
- Hozzászólások: 94
- Csatlakozott: 2010 nov. 11, 09:48 pm
- Tartózkodási hely: Sopron, Berettyóújfalu, Ausztria
Én dolgoztam vegyipari cégnél,télen mindig glicerinnel kentem végig a gumikédereket,és nagyon jó!(Az abroncsokat is megszépíti)
A szélvédõt meg izopropilt töltöttem spriccelõs flakonba és azonnal leoldja a jeget!
Ja meg persze a szélvédõmosót is magunknak csináltul 25 literes kannákba.
Fillérekbõl megvan csak a boltokba jóáron eladják literjét.
A szélvédõt meg izopropilt töltöttem spriccelõs flakonba és azonnal leoldja a jeget!
Ja meg persze a szélvédõmosót is magunknak csináltul 25 literes kannákba.
Fillérekbõl megvan csak a boltokba jóáron eladják literjét.
- Laic
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 228
- Csatlakozott: 2010 okt. 25, 03:23 pm
- Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
A glicerin beszerzési helye engem is érdekelne, bár több cikkben is azt olvastam patikában simán kapható.
Volt szó itt az alapos mosásról, felületvédelemrõl is... ki mivel kezeli a fényezett karosszériát?
Valamint engem pl kifejezetten idegesít a sötétben vezetés, pláne, hogy apró karcos már az üveg és töri a fényt, erre van valami házi megoldás (polírozás)?
És van egy kis kavics felverõdésem is, gondolom mielõbb javíttatni kéne, mondjuk hidegben nehogy megrepedjen... érdemes az ilyen útszéli javítokhoz menni?
Volt szó itt az alapos mosásról, felületvédelemrõl is... ki mivel kezeli a fényezett karosszériát?
Valamint engem pl kifejezetten idegesít a sötétben vezetés, pláne, hogy apró karcos már az üveg és töri a fényt, erre van valami házi megoldás (polírozás)?
És van egy kis kavics felverõdésem is, gondolom mielõbb javíttatni kéne, mondjuk hidegben nehogy megrepedjen... érdemes az ilyen útszéli javítokhoz menni?
Toyota Corolla 1,4 sedan E11 4E-FE
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ne titkolózz
Mit és honnan szerezzünk be hozzá?
Hogyan keverjük?
Mit és honnan szerezzünk be hozzá?
Hogyan keverjük?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- retro
- Visszajáró
- Hozzászólások: 94
- Csatlakozott: 2010 nov. 11, 09:48 pm
- Tartózkodási hely: Sopron, Berettyóújfalu, Ausztria
Látod épp itt a gondPacsker írta:Ne titkolózz
Mit és honnan szerezzünk be hozzá?
Hogyan keverjük?
Sajna magánszemélyként esetleg a vizet meg a szinezõt lehet beszerezni hozzá
Glicerint viszont biztos hogy lehet kapni!
Amúgy itt lehet beszerezni a cumókat: http://www.donauchem.hu/
Hát vannak érdekességek:Tavaly vettünk egy zsigát 50-ért széthajtani meg tanulni télen.
Tettünk bele 5 liter benzint+2 liter metanolt(úgyis mindegy volt neki)
A metanoltól úgy ment mintha átültél volna egy 160 pacis zsigába
A végén már csak tisztán metanolt kapott
- Frool
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1620
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Az "útszéli javítókkal" nem a tartózkodási helyük a baj. Ott is van lelkiismeretes szaki ésLaic írta: Valamint engem pl kifejezetten idegesít a sötétben vezetés, pláne,
hogy apró karcos már az üveg és töri a fényt, erre van valami házi megoldás (polírozás)?
És van egy kis kavics felverõdésem is, gondolom mielõbb javíttatni kéne,
mondjuk hidegben nehogy megrepedjen... érdemes az ilyen útszéli javítokhoz menni?
megélhetési lúzer. Köfelverõdést, repedést mielõbb javíttasd, vagy ragasztószalaggal takard le.
Némelyik vállal üvegpolírt is, ha nem találsz keress autó kozmetikát ott nagy
valószínûséggel csinálnak üveg polírozást is.
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
- Zoo.HUN
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1243
- Csatlakozott: 2010 okt. 19, 12:24 am
- Tartózkodási hely: Dunakeszi
Skacok, ma azzal szembesültem indításnál, a diesel elég furcsán viselkedett. Konkrétan izzítás után mintha nem az összes dugattyú és nem egyszerre indult volna + kicsit füstölt is meg rángatózott, utána 15 mp járatás után már normálisan ment, de ilyet nem szokott csinálni. Télen is tavaly tökéletesen indult mindig, és nem is fázhat mivel garázsba van, annyira nem lehet hidege Miután elmentem vele munkába, 3 óra állás után persze pöcre indult visszafelé... Valakinek valami ötlet, aksi rendbe van, gyújtógyertya?? vagy mitõl lehet ez???
E8 1.8D liftback+ ---> Seca
E8 1.6GT AE82 HB ---> FX
+
E8 1.6GT AE82 HB ---> FX
+
- Birka
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1915
- Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
- Tartózkodási hely: Bp
Ha hidegindításnál rángat és füstöl akkor az izzítógyertyáidat nézd meg elõször...
A gyertyák tetejére és a motorra (testre) érintve egy egyszerû multiméter két végét, ki tudod mérni, hogy melyik irreálisan magas vagy alacsony értékû. Ellenállás állásban persze.
Lehet végtelen is, akkor az a gyertya szakadt.
Majd írj, hogy miket mértél!
A gyertyák tetejére és a motorra (testre) érintve egy egyszerû multiméter két végét, ki tudod mérni, hogy melyik irreálisan magas vagy alacsony értékû. Ellenállás állásban persze.
Lehet végtelen is, akkor az a gyertya szakadt.
Majd írj, hogy miket mértél!
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
porlasztó csúcs le van tapadva, 1 vagy akár kettõ is, tipikusan így indul ilyenkor.Zoo.HUN írta:Skacok, ma azzal szembesültem indításnál, a diesel elég furcsán viselkedett. Konkrétan izzítás után mintha nem az összes dugattyú és nem egyszerre indult volna + kicsit füstölt is meg rángatózott, utána 15 mp járatás után már normálisan ment, de ilyet nem szokott csinálni. Télen is tavaly tökéletesen indult mindig, és nem is fázhat mivel garázsba van, annyira nem lehet hidege Miután elmentem vele munkába, 3 óra állás után persze pöcre indult visszafelé... Valakinek valami ötlet, aksi rendbe van, gyújtógyertya?? vagy mitõl lehet ez???
érdemes megnézni mind a 4-et, de valószínûleg 2, vagy 3 jó lehet. Amelyik rossz csak azt kell cserélni, nem szükséges egyszerre mind a négyet.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Csendben tanulok Dieselhez nem értek
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pepe
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 531
- Csatlakozott: 2010 jan. 20, 08:44 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Szerintem is a gyertyával lehet gond, de véleményem szerint ki kell õket szedni s úgy kimérni mert párhuzamosan vannak kötve s úgy nem lehet megállapítani...Zoo.HUN írta:Skacok, ma azzal szembesültem indításnál, a diesel elég furcsán viselkedett. Konkrétan izzítás után mintha nem az összes dugattyú és nem egyszerre indult volna + kicsit füstölt is meg rángatózott, utána 15 mp járatás után már normálisan ment, de ilyet nem szokott csinálni. Télen is tavaly tökéletesen indult mindig, és nem is fázhat mivel garázsba van, annyira nem lehet hidege Miután elmentem vele munkába, 3 óra állás után persze pöcre indult visszafelé... Valakinek valami ötlet, aksi rendbe van, gyújtógyertya?? vagy mitõl lehet ez???
MR2 - 2001
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Persze, hogy ki kell szedni mind a 4-et és rátenni padra és nézni porlasztási képet, illetve viselkedést (alacsony nyomáson jön elõ a probléma). Csak így lehet megállapítani melyik a rossz, aki mást állít az nem mond igazat.Pepe írta:Zoo.HUN írta:Szerintem is a gyertyával lehet gond, de véleményem szerint ki kell õket szedni s úgy kimérni mert párhuzamosan vannak kötve s úgy nem lehet megállapítani...
A porlasztó csúcs visszarakásakor új tûzkarikával kell összeszerelni. tûzkarika ára 400 Ft/darab. Csak Toyota Nippon Denso csúcsot vegyél!!! Ne vegyél semmi mást akár hogy unszoljálk is a Bo....sht
Ha mind a nény porlasztó csúcs renben van, fél fordulaton indul 4 hengerrel az 1.8D -10 fokig!!!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6