Sebességmérõ hiba
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Ha nem terheli meg a családi kasszát, hogy IS-re cseréld, akkor javaslom, igen. Egyéb esetben természetesen nem.Jorn írta:Ezt hogy érted, adjam el az autót most ?montoya írta:Ezt en is tapasztaltam a Crollanal neha, de nem nagyobb gond nem volt veluk eladasig.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- yodamastah
- Visszajáró
- Hozzászólások: 37
- Csatlakozott: 2013 máj. 23, 03:15 pm
Nekem az E11 mûszer csinál olyat, hogy kb 1000-el többet mutat a fordulatszámmérõ. Stabilan pontosan el van tolódva az érték.
Ez vajon kalibrálható valahogy egyszerûen, vagy szereljem ki az egészet és adjam le hozzáértõknek?
Nem egy olyan probléma amivel ne lehetne együtt élni, de ha olcsón megjavítható annak tudnék örülni
Ez vajon kalibrálható valahogy egyszerûen, vagy szereljem ki az egészet és adjam le hozzáértõknek?
Nem egy olyan probléma amivel ne lehetne együtt élni, de ha olcsón megjavítható annak tudnék örülni
E11 1999 Liftback - 4EFE - UK
Ex: E10 - 1992 Hatchback- 4AFE - JP
Ex: E10 - 1992 Hatchback- 4AFE - JP
- yodamastah
- Visszajáró
- Hozzászólások: 37
- Csatlakozott: 2013 máj. 23, 03:15 pm
- yodamastah
- Visszajáró
- Hozzászólások: 37
- Csatlakozott: 2013 máj. 23, 03:15 pm
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Elsõ mondat kicsit félreérthetõ
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- yodamastah
- Visszajáró
- Hozzászólások: 37
- Csatlakozott: 2013 máj. 23, 03:15 pm
- Jorn
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Le is írhatnád, pontosan hogyan csináltad meg...yodamastah írta:Megcsináltam magam. Teljesen jó lett, köszönöm a tippetPiciPeti írta:A 0-ás pöcök üti el a mutatót a tengelyen, amikor az "visszazuhan". Ha meg is csináltatod, akkor vetesd ki a pöcköket (km órából is).
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- yodamastah
- Visszajáró
- Hozzászólások: 37
- Csatlakozott: 2013 máj. 23, 03:15 pm
Miután a szerelõm annyit mondott inkább vegyek egy másik mûszer egységet, gondoltam sokat nem veszíthetek ha ezt kipróbálom...
Fogtam és lehúztam a mutatót, majd elforgatva visszaraktam kb annyivel amennyit csal és jó lett.
Valószínûleg most sem teljesen pontos, de ez már nem zavar. A +1000 az eléggé zavart.
Nemnehéz szétszedni, pár pöcök tartja a plexit, és onnan elérhetõk a mutatók. Persze ki kellett szedni a mûszer egységet, de az is csak 5 csavar...
És ha már szétszedtem legalább ki lett takarítva (kicsit poros volt itt-ott) valamint belekerültek új izzók, így kb 3x fényereje lett a mûszerfal világításnak. Tiszta új lett
Fogtam és lehúztam a mutatót, majd elforgatva visszaraktam kb annyivel amennyit csal és jó lett.
Valószínûleg most sem teljesen pontos, de ez már nem zavar. A +1000 az eléggé zavart.
Nemnehéz szétszedni, pár pöcök tartja a plexit, és onnan elérhetõk a mutatók. Persze ki kellett szedni a mûszer egységet, de az is csak 5 csavar...
És ha már szétszedtem legalább ki lett takarítva (kicsit poros volt itt-ott) valamint belekerültek új izzók, így kb 3x fényereje lett a mûszerfal világításnak. Tiszta új lett
E11 1999 Liftback - 4EFE - UK
Ex: E10 - 1992 Hatchback- 4AFE - JP
Ex: E10 - 1992 Hatchback- 4AFE - JP
- yodamastah
- Visszajáró
- Hozzászólások: 37
- Csatlakozott: 2013 máj. 23, 03:15 pm
- yodamastah
- Visszajáró
- Hozzászólások: 37
- Csatlakozott: 2013 máj. 23, 03:15 pm