Karburátoros topic
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Hallgasd meg az autó hangját leállításkor. Hogyha kemény fémes csörgõ, zörgõ hangja van, akkor nagy esély van rá, hogy oda a lesz a lendkerék. De még járó motornál is hallható, ha üresben nyomogatod a pedált. Ahol kezdne fogni, ott azon ponton játszól vele, akkor is adja a hangot.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Halovány ötlet, de a kuplung biztosan rendben van? (Szerkezet, tárcsa rugói, kiemelõ villa, kinyomócsapágy)
1-bõl 2-be váltásnál nagyobbak az erõk, mint feljebb, ezért lehet, hogy általánosan rossz, csak itt jelentkezik.
Elnézésedet kérem a szemtelenségemért, de ha más vezeti, akkor is jelentkezik? Volt már példa erre a fórumon, hogy végül a sofõr technikájával volt a gond, vagy még nem szokta meg az autót.
Ha hirtelen old a kuplung, akkor a kattanás, koppanás lehet már a kilágyult, szétszakadt motortartó bakok és vonzataiktól.
1-bõl 2-be váltásnál nagyobbak az erõk, mint feljebb, ezért lehet, hogy általánosan rossz, csak itt jelentkezik.
Elnézésedet kérem a szemtelenségemért, de ha más vezeti, akkor is jelentkezik? Volt már példa erre a fórumon, hogy végül a sofõr technikájával volt a gond, vagy még nem szokta meg az autót.
Ha hirtelen old a kuplung, akkor a kattanás, koppanás lehet már a kilágyult, szétszakadt motortartó bakok és vonzataiktól.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Elõször ezt olvasd át.
Ha 6-os váltót találsz is, sokkal drágább, mint az ötös és TÖBBET forog hatodikban ugyanannál a sebességnél, mint 5-ben a jelenlegi.
Ha a difid ment szét, (biztos nem féltengely?) akkor valóban váltócsere a legjobb megoldás. A javítás horror összeg.
Ennek tovább tárgyalását már a megfelelõ topicba írd légyszíves (ne nyiss újat!)
Racing-bazar.hu, duen.hu, autoalkatresz.hu, vatera, tesz-vesz, zsibvasar.hu, aprod.hu, jofogas.hu. Itt keress. Tehát az autód NEM 2000-es évjáratú, hanem 97-99 es, 1.3-as (nem 1.4-es) és 4E-FE (nem VVti) motoros.
Ilyen autót keress bontásra, vagy alkatrészeit. Jó még ugyancsak az E10-es Corolla azonos váltója (92-96, egy generációval a tied elõtti). Karosszéria mindegy.
Ha lehet még próbáld ki autóban (pl külföldi papíros), mielõtt kibontják, vagy vállaljon beszerelési, "kipróbálási" garanciát. 20-50 ezer Ft érte a reális, bár értelemszerûen van alatta és felette is.
Ha 6-os váltót találsz is, sokkal drágább, mint az ötös és TÖBBET forog hatodikban ugyanannál a sebességnél, mint 5-ben a jelenlegi.
Ha a difid ment szét, (biztos nem féltengely?) akkor valóban váltócsere a legjobb megoldás. A javítás horror összeg.
Ennek tovább tárgyalását már a megfelelõ topicba írd légyszíves (ne nyiss újat!)
Racing-bazar.hu, duen.hu, autoalkatresz.hu, vatera, tesz-vesz, zsibvasar.hu, aprod.hu, jofogas.hu. Itt keress. Tehát az autód NEM 2000-es évjáratú, hanem 97-99 es, 1.3-as (nem 1.4-es) és 4E-FE (nem VVti) motoros.
Ilyen autót keress bontásra, vagy alkatrészeit. Jó még ugyancsak az E10-es Corolla azonos váltója (92-96, egy generációval a tied elõtti). Karosszéria mindegy.
Ha lehet még próbáld ki autóban (pl külföldi papíros), mielõtt kibontják, vagy vállaljon beszerelési, "kipróbálási" garanciát. 20-50 ezer Ft érte a reális, bár értelemszerûen van alatta és felette is.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- janospolgar969
- Újonc
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2008 jan. 12, 07:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest VIII. Alföldi u.
- Kapcsolat:
karburátor helyett gyújtásgond volt
Sziasztok!
Nelem még karburátoros ae92 gépem van 4a-f motorral. évek óta rossz a hidegindítás, beköpi a gyertyákat majd helyre áll és utána már megy. Nem gyanakodtam gyújtási gondra mert melegen egyenletesen csodás szépen jár. Aztán néha elõfordult hogy melegen sem indult könnyen, és néha dadogott egy-egy gyorsításkor is...a vég az lett amikor már kipufogóban is durrant a berobbant üzemanyag és a legvég amikor már csak alapjárat volt más már nem nygon....a hiba oka nem volt más mint az elosztófej zárlata. Csak akkor látszott amikor levettük, mert belül volt kiégve a központi áramhozzávezetésnél, ott húzott át!
Több évig küzdöttem és végig a karburátor volt gyanús, addig amíg nem durrogott! Most nem dadog és normálisan indul hidegen-melegen.
Üdv nektek, jó utat mindenkinek? János
Nelem még karburátoros ae92 gépem van 4a-f motorral. évek óta rossz a hidegindítás, beköpi a gyertyákat majd helyre áll és utána már megy. Nem gyanakodtam gyújtási gondra mert melegen egyenletesen csodás szépen jár. Aztán néha elõfordult hogy melegen sem indult könnyen, és néha dadogott egy-egy gyorsításkor is...a vég az lett amikor már kipufogóban is durrant a berobbant üzemanyag és a legvég amikor már csak alapjárat volt más már nem nygon....a hiba oka nem volt más mint az elosztófej zárlata. Csak akkor látszott amikor levettük, mert belül volt kiégve a központi áramhozzávezetésnél, ott húzott át!
Több évig küzdöttem és végig a karburátor volt gyanús, addig amíg nem durrogott! Most nem dadog és normálisan indul hidegen-melegen.
Üdv nektek, jó utat mindenkinek? János
- Biagio
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Dani írta:Sziasztok! Nem tuom pontosan hogy melyik topikba írjak, ezért inkább újat csináltam. Szóval egy Toyota Corolla AE82-es 2E-s motorkódú autóm van, 1.3 12v ugye. Nemrégiben letettem az autót pár napra, nem mentem vele, és mikor újra szerettem volna használni, az autó egyenletlenül járt, durrogot, kipróbáltam menet közben is, erõten volt, kissé rángatott, olyan volt mintha egy henger nem ment volna, ezután persze egybõl haza vele és megáltam. Arra gondoltam, hogy valami a gyertyákal lehet ezért kicseréltem mindet a durrogás megszûnt de még mindíg egyenletlenül jár az autó és füstöl, olyan mintha sok benzint kapna (ez a probléma a gyertya csere elõtt is fennállt). Hozzá kell teni, hogy az autó nemrégiben karburátor cserén esett át, elõzõ karburátorral borzasztóan nagy volt a fogyasztása, ezért egy ugyan ilyen motorról levett karburátorra lett kicserélve. Ezután az autó tökéletesen mûködött egészen addig, míg újra használni szerettem volna.
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem
No injektor No ABS No Computer No problem
- janospolgar969
- Újonc
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2008 jan. 12, 07:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest VIII. Alföldi u.
- Kapcsolat:
Szia!
Nekem régen volt hogy kezdtek különbözõ helyen átégni a gyújtókábelek-kábelköteg- és még a pipáknál is a henger közelében szép lyokak égtek ki a bakeliten...akkor vettem észre amikor sötétben megint elkezdett néha gondolkozni, gyengébben menni. felnyitottam egy párás nyirkos esõs este és sötétben láttam a járó motornál hogy hol szikrázik...
akkor néztem át a pipákat és a kábelköteget és utána láttam csak a lyukakat és a kezdõdõ égéseket
. mivel néha jelentkezett és ezek szerint párás idõben inkább ezért nem jöttem rá egyszerre..persze durrogás nem volt ami egyértelmû gyújtásgond lett volna....
Minden jót, sajna én eladtam a kicsikémet 13 évig szolgált pénteken vitték el. : János
Nekem régen volt hogy kezdtek különbözõ helyen átégni a gyújtókábelek-kábelköteg- és még a pipáknál is a henger közelében szép lyokak égtek ki a bakeliten...akkor vettem észre amikor sötétben megint elkezdett néha gondolkozni, gyengébben menni. felnyitottam egy párás nyirkos esõs este és sötétben láttam a járó motornál hogy hol szikrázik...
akkor néztem át a pipákat és a kábelköteget és utána láttam csak a lyukakat és a kezdõdõ égéseket
. mivel néha jelentkezett és ezek szerint párás idõben inkább ezért nem jöttem rá egyszerre..persze durrogás nem volt ami egyértelmû gyújtásgond lett volna....
Minden jót, sajna én eladtam a kicsikémet 13 évig szolgált pénteken vitték el. : János
Karburátor hiba!
Üdv mindenkinek volna egy toyota corolla 1.3 1983 tipusú liftback kocsim és olyan bajom lett vele egyik napról a másikra hogy az alapjárat eltünt róla vagy ha elsõ beinditáskor van rajta akkor is szaggatva jár a motor vagy lefullad de menet közben is kicsit beszagat a járásba és nem tudom mi lehet a baja csak tipelni tudok hogy eldugult az alapjárati fúvóka és ez okoszhatja de a gyújtás rendszere hibátlan minden ki lett cserélve úgy hogy már csak a karbi maradt és tanácsot szeretnék kérni tõletek hogy mi lehet a gondja vagy ha esetleg valaki tudna a karbiról robantott rajzott annak nagyon meg köszönném!! ide belinkeltem egy képet a karbiról hogy nekem mienem van rajta!
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Karburátor hiba!
Nézd át elõször a karbi körüli vákuum csöveket, gumicsöveket, valamelyik lehet le van esve, vagy kirepedve!Misi120 írta:
Üdv mindenkinek volna egy toyota corolla 1.3 1983 tipusú liftback kocsim és olyan bajom lett vele egyik napról a másikra hogy az alapjárat eltünt róla vagy ha elsõ beinditáskor van rajta akkor is szaggatva jár a motor vagy lefullad de menet közben is kicsit beszagat a járásba és nem tudom mi lehet a baja csak tipelni tudok hogy eldugult az alapjárati fúvóka és ez okoszhatja de a gyújtás rendszere hibátlan minden ki lett cserélve úgy hogy már csak a karbi maradt és tanácsot szeretnék kérni tõletek hogy mi lehet a gondja vagy ha esetleg valaki tudna a karbiról robantott rajzott annak nagyon meg köszönném!! ide belinkeltem egy képet a karbiról hogy nekem mienem van rajta!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Elõször:
Másodszor, próbáld meg a megfelelõ topic-ba helyezni a hozzászólásod.
Harmadszor pedig, ha hiszed, ha nem, örülünk, hogy ránk találtál
Méltatlanul kevés az E8, pedig nagyon szeretjük õket. Szívesen látnánk a találkozóinkon és a projektek közt.
Olvasd át ezt a topic-ot, biztos találsz sok hasznos info-t.
Ha tényleg a karbival van a baj, akkor valószínûleg csak valami vákuumcsõ baj lesz, ha nem volt bojgatva. Valahol megrepedhetett, vagy valahonnan lecsúszhatott az egyik.
Ha nagyon nem megy, akkor pl. gyere el a szülinapra és ott hasonlítsd össze a vákuum csövezést egy másik 2E tulajjal. Biztos kinyitja neked a géptetõt.
Ha nem jutsz dûlõre, akkor van bõven bontott E8-hoz való 1.3-as karburátor.
Kérlek erre figyelj!montoya írta:Olyan nehéz a fórumra magyarul írni? Ismétlem, magyarul, írni. Nem kell kisregény, meg nem egy elgépelésbe fogunk belehalni, de a ma olvastam teljesen egybe írt kb. 50 szót, mondatközi és mondatvégi írásjelek nélkül. Illetve a gardán is megért egy misét. Nem azt mondom, hogy írjuk akadémiai székfoglalókat a fórumra, de legalább a minimális igényességet és az érthetõséghez szükséges szintet üssük meg, könyörgöm! Köszi!
Másodszor, próbáld meg a megfelelõ topic-ba helyezni a hozzászólásod.
Harmadszor pedig, ha hiszed, ha nem, örülünk, hogy ránk találtál
Méltatlanul kevés az E8, pedig nagyon szeretjük õket. Szívesen látnánk a találkozóinkon és a projektek közt.
Olvasd át ezt a topic-ot, biztos találsz sok hasznos info-t.
Ha tényleg a karbival van a baj, akkor valószínûleg csak valami vákuumcsõ baj lesz, ha nem volt bojgatva. Valahol megrepedhetett, vagy valahonnan lecsúszhatott az egyik.
Ha nagyon nem megy, akkor pl. gyere el a szülinapra és ott hasonlítsd össze a vákuum csövezést egy másik 2E tulajjal. Biztos kinyitja neked a géptetõt.
Ha nem jutsz dûlõre, akkor van bõven bontott E8-hoz való 1.3-as karburátor.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Re: Karburátor hiba!
Átnéztem õket nincsen semmi lecsúszva meg megrepedve!Bruce E9 írta:Nézd át elõször a karbi körüli vákuum csöveket, gumicsöveket, valamelyik lehet le van esve, vagy kirepedve!Misi120 írta:
Üdv mindenkinek volna egy toyota corolla 1.3 1983 tipusú liftback kocsim és olyan bajom lett vele egyik napról a másikra hogy az alapjárat eltünt róla vagy ha elsõ beinditáskor van rajta akkor is szaggatva jár a motor vagy lefullad de menet közben is kicsit beszagat a járásba és nem tudom mi lehet a baja csak tipelni tudok hogy eldugult az alapjárati fúvóka és ez okoszhatja de a gyújtás rendszere hibátlan minden ki lett cserélve úgy hogy már csak a karbi maradt és tanácsot szeretnék kérni tõletek hogy mi lehet a gondja vagy ha esetleg valaki tudna a karbiról robantott rajzott annak nagyon meg köszönném!! ide belinkeltem egy képet a karbiról hogy nekem mienem van rajta!
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Karburátoros topic
Ha valakit egyszer karburátor szinkronizálás érdekelne, írtam róla egy kis össszefoglalót a projektemben:
viewtopic.php?f=17&t=1065&start=1290
viewtopic.php?f=17&t=1065&start=1290
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Re: Karburátoros topic
Itt vagyok.Szóval egyenetlen az alapjárat és sebességváktáskor amikor elveszem a gázt megemelkedik a fordulat.tehát ilyenkor az alapjárati fuvokára vált és lehet sok a benzin ezért magas a co-ja.Ezen hol van co csavar?vagy állítási lehetőség?
Egyszer elvittem összehangoltatni de úgy érzem nem az igazi.Weberrel nem lehet kivàltani?
Egyszer elvittem összehangoltatni de úgy érzem nem az igazi.Weberrel nem lehet kivàltani?
99' Lexus IS 200
06' E12 Corolla Wagon 1.4vvti
06' E12 Corolla Wagon 1.4vvti
Re: Karburátoros topic
Most volt vizsgán és azt mondta aki vizsgáztatta hogy ő régen úgy állította a co-t hogy bedugta az érzékelőt a kioufogóba és addig állította a levegőt amíg jó nem lett.De ezen nemtudom hol kell.Esetleg nagyobb főlevegő fuvóka?
99' Lexus IS 200
06' E12 Corolla Wagon 1.4vvti
06' E12 Corolla Wagon 1.4vvti