Tárcsafékes hátsó híd kézifék gondjainak orvosolása

Technikai okfejtések, hasznos tippek, leírások. Önállóan megvalósítható kisebb-nagyobb szervizelések és átalakítások.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2012 okt. 07, 04:48 pm

Akkor faszb@zi vagyok :)
Ezért nem találtam kézibowden-t sehol? :D

Régen így mondtam szlengben mindenkinek (biztos mert suhanc koromban õrültködést jelentett) és köznyelvbe most is sokszor ezt mondom. Ha nagyon zavar, szóljatok!
Nem gondolod Birka, hogy komolyan írom :lol: mint üLLés, KoroLa és társai... :roll:
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2012 okt. 07, 04:52 pm

Pacsker írta:Akkor faszb@zi vagyok :)
Ezért nem találtam kézibowden-t sehol? :D

Régen így mondtam szlengben mindenkinek (biztos mert suhanc koromban õrültködést jelentett) és köznyelvbe most is sokszor ezt mondom. Ha nagyon zavar, szóljatok!
Nem gondolod Birka, hogy komolyan írom :lol: mint üLLés, KoroLa és társai... :roll:
feluJJított? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2012 okt. 07, 04:53 pm

Az... :roll:
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Birka
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1915
Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: Birka » 2012 okt. 07, 05:43 pm

Nem gondolom, hogy komolyan írod, de áááááááááááá.......................
Fáj a retinámnak olvasni ilyet. Meg, te is elmúltál már 15. :)

Avatar
médzsör
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 161
Csatlakozott: 2007 máj. 13, 07:20 pm
Autód gyártási éve: 2015
Autód típusa (és generációja): Corolla E18
Autód felszereltségi jelölése: Active
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Tartózkodási hely: RAVAZD

Hozzászólás Szerző: médzsör » 2012 okt. 23, 06:30 pm

Sziasztok!

Ma felkészítettem a vasat télre,rendesen ahogy kell.Viszont a hátsó kéziféken állítanom keletet a kis racsnis menetes orsón,most fog de viszont nagyon fent ,teljesen felsõ holtállásban.Régen az ilyet középen a box alatt a bovdenen tudtam állítani,most is ezt kellene tennem,sajna a középsõ box elég le van burkolva, lehet alatta van a csoda és a megoldás?

Avatar
Funkii
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 134
Csatlakozott: 2012 ápr. 02, 03:35 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Funkii » 2012 nov. 27, 11:26 pm

Talán ide illik leginkább a kérdésem:

Dobféknél fékpofa csere esetén minden esetben szükséges a dob szabályoztatása a pofák cseréje elõtt?
Corolla E11 facelift 1.4-->1.8 4ZZFE
Kép

Avatar
IceRocko
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 975
Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
Autód gyártási éve: 1992
Autód típusa (és generációja): Corolla E10
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)

Hozzászólás Szerző: IceRocko » 2012 nov. 28, 12:43 pm

Funkii írta:Talán ide illik leginkább a kérdésem:

Dobféknél fékpofa csere esetén minden esetben szükséges a dob szabályoztatása a pofák cseréje elõtt?
Szerintem felesleges. A dob, úgy is bekoptatja a pofákat a kellõ formára pár 100km után. Biztos lesz aki megcáfol, de én még sosem szabályoztattam a dobokat, ennek ellenére még nem ráztak egyszer sem fékezés közben. Akkor érdemes szabályoztatni, ha már régi a dob és pereme van, vagy esetleg a túlmelegedéstõl deformálódott és ráz.
EE101 Sedan, 7A-FE

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2012 nov. 28, 01:17 pm

Ha nagyon durva a felülete vagy tojás, akkor igen. Ha nem, akkor mehet csak a betét szerintem.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti » 2012 nov. 28, 01:59 pm

Vagy ha nagyon jót akarsz, akkor keresel egy ügyes ferodoloztatót, akinek van minõségi anyaga is hozzá, a legvastagabbat ráragasztatod a régi pofára. Utána elsétálsz egy esztergályoshoz fékdobbal, kerékaggyal és a frissen szabályozott dob belsõ átérõjéhez esztergáltatod a kicsit kinyitott fékpofákat. Ezek után értelmetlen lesz a tárcsafék hátra... :D :D

Amúgy ha a régivel rakod össze, arra figyelj, hogy az új fékpofák ne legyen szélesebbek mint az elõzõ, mert akkor csak a peremeken fog felfeküdni, amíg be nem kopik.
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna

Avatar
Funkii
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 134
Csatlakozott: 2012 ápr. 02, 03:35 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Funkii » 2012 nov. 29, 03:05 pm

Aha, világos, köszi a válaszokat.
Corolla E11 facelift 1.4-->1.8 4ZZFE
Kép

zoltán
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2012 nov. 03, 10:11 pm

Hozzászólás Szerző: zoltán » 2012 nov. 29, 08:26 pm

Sziasztok.

Tudom, hogy ez kézifék topic, de nem találtam másikat.

Egy nagy problémám van.
E12-esnél 2 napja a jobb elsõ fék enyhe fékezésnél iszonyatosan erõs fémes kattogást hallat. Megnéztem, elkopva nincs. Leszereltem a munkahengert és kézzel nyomtam össze a betéteket miküzben 1-esben pörgött a kerék és úgy is hallottam a hangot. A tárcsában van egy kis görbület az biztos, de ez a hang amit ad brutális:(
Volt már valakinek ilyen problémája? Mit tegyek? Új fék?

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Tárcsafékes hátsó híd kézifék gondjainak orvosolása

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 júl. 02, 10:23 am

Toytomi projektjében ugyancsak belekezdett egy felújításnak:
viewtopic.php?f=17&t=1623&start=480
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2852
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Tárcsafékes hátsó híd kézifék gondjainak orvosolása

Hozzászólás Szerző: toytomi » 2015 szept. 07, 02:09 pm

Itt a célszerszám a rugót összenyomni. Hatalmas nagy segítség, rengeteg időt lehet vele spórolni. Kemény 1400 Ft
14-es lapolás van rajta kívül, meg belül a csapnak a menete.

Kép

Kép

Kép
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára toytomi 2017 okt. 29, 04:21 pm-kor.
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2852
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Tárcsafékes hátsó híd kézifék gondjainak orvosolása

Hozzászólás Szerző: toytomi » 2015 szept. 09, 10:59 pm

Nem láttam még, hogy valaki csinált volna róla leírást, úgyhogy ha megengeditek akkor megírom én. :)
Az első és legfontosabb dolog, hogy megfelelő szerszámok nélkül neki állni szerintem öngyilkosság, rengeteg időt lehet vele veszíteni.
Tulajdonképpen csak két fontos dolog kell hozzá, egy jó hosszú seegergyűrű fogó, meg a visszanyomó rugónak az összenyomó szerszáma (fentebb a kép a cikkszámmal).

Röstellem, de elfelejtettem képeket csinálni a szétszerelésről, úgyhogy azt nem tudom, csak írásban megtenni. :oops: Az összeszerelésről vannak képek, azok alapján be lehet azonosítani mindent.

Úgy írom le, mintha fent lenne az autón.

Szóval kezdjük a légtelenítőcsavar lazítással, nézzük meg, hogy ne legyen berohadva, próbáljuk meg kicsavarni. Ha beleszakad, akkor azt bonyolult lesz kiszedni. (bár ha nincs fent az autón a nyereg akkor satuban megoldható a dolog)
Csavarjuk ki az úszócsap csavarját és felhajtva le lehet venni a nyerget a tartóról. A másik csap a nyeregtartóra van rögzítve, így azt csak le kell húzni róla.
Lábbal pumpáljuk ki a dugattyút. Célszerű csak addig a pontig, amikor még éppen bent van a helyén és szinte márcsak a porvédő fogja. Ha ez megtörtént, akkor a gumifékcsövet szorítsuk el egy patentfogóval, hogy ne folyassuk el feleslegesen a maradék fékfolyadékot. Vagy bent maradhat a dugattyú, akkor satuban levegővel kinyomathatjuk a fékcső csatlakozási furatán(légtelenítőcsavar legyen betekerve, hogy ne szökjön el a nyomás), de csak óvatosan! rakjunk egy fát a dugattyú elé, hogy ne repüljön ki, sérülést is okozhat, ha nem figyelünk oda!
Csavarjuk ki a fékcső rögzítőcsavarját(tömítő aláltéteket illő cserélni utána), majd a kézifék bowdent is akasszuk ki.
Kezünkbe van a nyereg :)

Az alkatrészeket ne szórjuk szét innen kezdve(mondjuk eddig a pontig se kellene :lol: )
Akasszuk ki a kézifékkar rugóját a forgató csapról. Aztán le kell csavarni az anyát a csapról(17-es lapolás) Én ezt légkulccsal oldottam meg, azzal könnyen ment. Ennyi év után azért kicsit rozsdásabb a menet, nehezebb kézzel lehajtani. Tartsuk ellen a kart közben, mert az ütköző csapját elgörbítheti, ha neki támaszkoszkodik lazítás közben.
A kézifékkart egy csapágylehúzóval le lehet húzni a forgócsapról. Itt illő megjegyezni hogyan áll, mert 180 fokkal elforgatva is fel lehet rakni. Meg érdemes még arra is figyelni, hogy ha egyszerre mind a kettő nyerget csináljuk ne keverjük össze a karokat és a csapokat. Gyárilag van egy jelölés ennek az elkerülésére. A karon és a csap menetének a végén vannak. Az egyik páron egy "X" a másikon pedig egy "O"
A csapnak van egy porvédője, azt is akarjuk cserélni, úgyhogy vegyük le. Bele van préselve a csapágy fölé egy fészekbe egy lemez, arra van ráöntve a gumi. Csavarhúzó + kalapács kombó segít ebben.

Kerítsük elő a gyári célszerszámot és a seegergyűrű fogónkat ezután. Tekerjük rá az anyát a menetesorsóra, majd a seegergyűrűt vegyük ki(ide kell a hosszú vékony fogó, mert kevés a helyünk). Szerszám lecsavar, rugótányérok, rugó, elfordulásgátló tárcsa, menetesorsó, kiemelőcsap fog eztán kijönni. Óvatosan a menetes orsó kihúzásával, van az alján egy "O" gyűrű, ami megakadályozza, hogy fékfolyadék kerülhessen a kézifékkarhoz, ezért kicsit nehezen fog kijönni. Vigyázzunk a menetre, ha netán megakarnák fogni egy fogóval az orsót! Utána a kézifék forgatócsapot már ki tudjuk húzni.
Van még a csúszkáknak a porvédője. Ott ugye az egyik fixen van a nyeregtartón, annak csak egy lemezsapka van rakva a nyeregre porvédőként. Azt még fel kell használnunk, úgyhogy óvatosan kis vékony csavarhúzóval toljuk le. Egy kis gumi lap van benne, kívülről csak egy kis gumidugó látszik.

Ezek után lehet mindet eltakarítani, festegetni is, ha ahoz van kedvünk. :)
A dugattyú karmantyújának a fészkét is ki kell pucolni, meg a porvédőjét is. Ennyi a lenne a szétszerelés.


Ha készen vagyunk a takarítással és megvan a felújító készlet is, akkor lehet kezdeni összerakni mindent.

Ennyi alkatrészből áll a nyergünk, ha teljesen szét van szedve.

Kép

A kézifékforgócsap egy tűgörgős csapágyon forog.

Kép

Ez az egyik leggyengébb pontja ennek a kézifék megoldásnak, ha sérül, kiszakad a porvédő és bejut a szennyeződés, akkor megszorul a csapágy, berohad a csap stb. Keresgéltem a neten, de nem találtam ilyen csapágyat sehol, együtt van a nyereggel. Ez egy ablakolt csapágy, azért különleges.
Ha tehát ez berohad, akkor:
- nyereggel együtt lehet cserélni
- csapágyboltokban keresgélni, hátha tudnak valami okosat mondani rá
- bronzból vagy rézből perselyt esztergáltatni hozzá.
Vagy előfordulhat egy másik alternaítva is. Mivel más gyártók is használják ezt a megoldást(Ford, VW stb) utánajárni, hogy esetleg hasonló méretű csapágy lehet-e bennük is.
A csapon egy ellipszis pálya van kimarva, hogy a sugárirányú mozgást egyenesirányúra alakítsa át egy kis kiemelőcsap.
Ha mind a két nyereget szétszedtük figyeljünk oda, nehogy felcseréljük a két csapot, mert ellentétesen van rajtuk a pálya kimarva.

Ezekből az alkatrészekből tevődik össze a fék

Kép

Ahoz, hogy rögzítsen is a fékünk ennyi mindenre van szükség.
Van egy menetesorsó, amire a dugattyú van rátekerve. Ezt egy "O" gyűrű tömíti le a csapágytól, ott nincs szükség nyomásra vagy fékfolyadékra, mert a csapágyat zsírba kell majd rakni.
Ez az orsó fogja majd kinyomvatartani a dugattyút a rögzítés idejéig. A menetre az utánállítás miatt van szükség, de azt elforgás ellen is rögzíteni kell egy tárcsával, mert különben a rugó hiába nyomkodná vissza a rudat, ha az a dugattyúval együtt elforogna. A rugó fogja tehát visszanyomni a dugattyút, mert a karmantyú nem engedné.

Először zsírozzuk meg a csapágyat, majd tegyük be a forgócsapot úgy, hogy az ellipszis pálya az ablakkal szembe legyen. Aztán nyomassuk be a porvédőjét. Egy dugófej a legjobb erre a célra.(én paraszt voltam és nem satuba nyomtam be, hanem kalapáccsal ütöttem fel a dugófejjel :lol: )

Kép

Felrakhatjuk a kézifékkart is, most még könnyebb, mint ha bent lenne minden a nyeregben, mert nem nyomja még a rugó vissza a csapot alaphelyzetbe.(szintén paraszt módszer, odavertem neki :lol: )

Kép

Itt van amit korábban említettem, hogy megvan jelölve a csap vége és a kar is "O"-val és "X"-szel. Remélem látszik, nem a legjobbak a képek.

Kép

Kép

Akkor mostmár behatolhatunk a belsőbe :twisted:

A kiemelőcsapot berakjuk. Célszerű bezsírozni a fészkét, hogy egyenesen álljon a menetesorsóban.
Az "O" gyűrűt már ne zsírral, kenjük hanem fékpasztával. Sőt, a féken belül semmilyen gumi alaktrészt ne kenjünk zsírral, mert kilágyulnak. Erre vannak a szilikonos fékpaszták.
Van az elforgás elleni rögzítőtárcsának két kis furata, amibe majd a fülek fognak beakadni.

Kép

Így valahogy. Asszimetrikusnak néztem, úgyhogy egyféle képpen fog belemenni.

Kép

Aztán belerakjuk az alsó rugótányért, a rugót és a felső rugótányért, majd ismét előkerül a célszerszám és a hosszú fogó, ezután be lehet tenni a seegergyűrűt. A karmantyút is bele lehet tenni (ezt is kenjük pasztával)

Kép

Kép

Kép

Aztán a külső rugót is fel lehet rakni, hogy megnézzük minden műdödik-e rendesen, elegendőt emel-e ez a kis emelőcsap. Azt véleményem szerint célszerű megvizsgálni összeszerelés előtt, hogy van-e számottevő kopás rajta vagy a fészkén. Ha kicsit mozdul, akkor sajnos szét kell szedni és csináltatni kell bele egy hosszabbat.

Kép

Mostmár be lehet csavarni a dugattyút és be lehet tenni a porvédőt is. Célszerű a porvédő rögzítőrugót belerakni akkor, amikor még nincs bent teljesen a dugattyú, mert úgy könnyebb és nem sértjük meg a gumit.

Kép

Éééés szerintem a legnagyobb sz@&$ó az egészben ez a gumi. Nekem a felújító készletben ilyen volt, nem a nagy talpas. Itt kell türelem és óvatosság, nehogy átszúrjuk a gumit. Egy kis lapos csavarhúzó kell, meg a puszta csí az ujjakban. :D

Kép

Aztán fel kell kocogtatni a nyeregre a fix csúszkához. Meg a másik csúszkát is a porvédőjével bele rakjuk, azt kész is van :taps:

Kép

Kép

Kép

Kép

Lehet is feltenni az autóra, fordított sorrendben, ahogy az elején le van írva.
Nyeregtartóra rárakni, csavarozni. Fékcsövet vissza rakni, bowdent visszaakasztani és légteleníteni.
Remélem értehetően magyaráztam, meg a képekből is ki lehet nézni mindent. Picit hosszú lett, de megpróbáltam minden infót belerakni.
Jöhetnek a kiegészítések is, ha nem pontos valahol!
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára toytomi 2017 okt. 29, 05:21 pm-kor.
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Tárcsafékes hátsó híd kézifék gondjainak orvosolása

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 szept. 10, 07:53 am

:rizspekta:

Szuper, alapos leírás, jó képek!
Köszönjük szépen!
Remélem kiválóan fog fogni! Neked mennyit tol a dugattyún a kis csap? Úgy vettem észre, hogy 3-4mm már elegendő lehet.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


Válasz küldése