Elosztótengely olajfolyás
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Komoly?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Taki
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 945
- Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 09:48 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tapolca
Nagyon köszönöm a leírást, ez most nekem is aktuális.
Kicsit drága, de lehet már egyben is kapni felújító szettet. (csapágy nélkül )
http://www.ebay.com/itm/Distributor-Sea ... 3f160e03e0
Szerencsére van mellettünk egy csapágybolt ahonnan valószínû, hogy az e-bay -os ár töredékéért be tudom szerezni a hozzávalókat.
Kicsit drága, de lehet már egyben is kapni felújító szettet. (csapágy nélkül )
http://www.ebay.com/itm/Distributor-Sea ... 3f160e03e0
Szerencsére van mellettünk egy csapágybolt ahonnan valószínû, hogy az e-bay -os ár töredékéért be tudom szerezni a hozzávalókat.
Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Amit írtál az kétoldali porvédõs, laza illesztésû csapágy. Kétlem, hogy oda laza kell. Alig van axiális terhelés, így nem lehet szögelfordulás....
Ha most gyári van benne, akkor annak a külsõ gyûrûjének a peremében benne kell legyen az illesztés, meg a csapágy száma. Pl.: 6xxx C4
No, ugyanolyat kell venni....
Amúgy ha már veszel, sztem min koyo,vagy skf.
10-12ezres fordulatig teljesen jó a mezei csapágy...
Ha most gyári van benne, akkor annak a külsõ gyûrûjének a peremében benne kell legyen az illesztés, meg a csapágy száma. Pl.: 6xxx C4
No, ugyanolyat kell venni....
Amúgy ha már veszel, sztem min koyo,vagy skf.
10-12ezres fordulatig teljesen jó a mezei csapágy...
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
- Lackó
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Te amúgy mivel foglalkozol.... ?PiciPeti írta:Amit írtál az kétoldali porvédõs, laza illesztésû csapágy. Kétlem, hogy oda laza kell. Alig van axiális terhelés, így nem lehet szögelfordulás....
Ha most gyári van benne, akkor annak a külsõ gyûrûjének a peremében benne kell legyen az illesztés, meg a csapágy száma. Pl.: 6xxx C4
No, ugyanolyat kell venni....
Amúgy ha már veszel, sztem min koyo,vagy skf.
10-12ezres fordulatig teljesen jó a mezei csapágy...
- Taki
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 945
- Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 09:48 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tapolca
Igen a 4age-hez vettem! Viszem neked a motyót, de feszítõcsapot még nem tudtam beszerezni.Sancy írta:Taki a 4AGE-hez vetted ezeket?
Engem is érdekelne... Meg tudod venni nekem?
Kirélyréten mehetne a biznisz, vagy ha kell átutalom a zsozsettát.
(Anyagit meg majd megbeszéljük )
Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
-
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 267
- Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
- Tartózkodási hely: Érd
Húgom csapágyboltban dolgozik, és azt mondja, hogy sok C3 vagy C4-es csapágy külsõ gyûrûjébe nincs beleütve az illesztésre utaló jel, csak a dobozára van ráírva.PiciPeti írta:Ha most gyári van benne, akkor annak a külsõ gyûrûjének a peremében benne kell legyen az illesztés, meg a csapágy száma. Pl.: 6xxx C4
No, ugyanolyat kell venni....
'99-es lépcsõshátú E11, 4E-FE motorral
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumon, tehát pár rövid sorral bemutatkoznék.
29 éves vagyok, hobbiként tetoválok ami itt annyira nem is lényeges, viszont 2 hete vettem egy 99-es évjáratú, 1.4-es, 86LE-s, (E11/4E-FE) lépcsõhátú Corollát.Elsõre beleszerettem.
Ilyenkor, amiket kell kicseréltem a vezérmûszíjat a feszítõ görgõkkel együtt, új NGK gyertyákat vttem bele, full lengéscsillapító csere stb.
Teljesen stabil, jó az útfekvése, halk és erõs viszont a lényeg:
Most akarom kicserélni az olajat a szûrõkkel együtt.
Észrevettem, hogy a karter környékén valahol, csöpög az olaj.Néztem, nem a leeresztõ csavarnál és nem az olajszûrõnél.AZ olajszint 5 nap után nem változott, tehát enyhén ereszt valahol, viszont idegesít a dolog.Nem vagyok nagy szerelõ guru, így gondolom Ti is azt tudjátok tanácsolni, hogy vigem el megnézetni egy szerelõhöz, de azért megkérdezem.Van-e tipikusan ilyen, általános hiba, ami egy gyenge pont lehet a Corolláknál.Cseréljek olajteknõ tömítés készletet? Rendszeres karbantartója akarok lenni a gépnek tehát magam szeretném megoldani a problémát, így ismerem meg rendesen.
...ja és nincs valakinek ehhez a típushoz szerelési útmutató vagy karbantartási kézikönyve, megvenném és nagyon hálás lennék érte.
Új vagyok itt a fórumon, tehát pár rövid sorral bemutatkoznék.
29 éves vagyok, hobbiként tetoválok ami itt annyira nem is lényeges, viszont 2 hete vettem egy 99-es évjáratú, 1.4-es, 86LE-s, (E11/4E-FE) lépcsõhátú Corollát.Elsõre beleszerettem.
Ilyenkor, amiket kell kicseréltem a vezérmûszíjat a feszítõ görgõkkel együtt, új NGK gyertyákat vttem bele, full lengéscsillapító csere stb.
Teljesen stabil, jó az útfekvése, halk és erõs viszont a lényeg:
Most akarom kicserélni az olajat a szûrõkkel együtt.
Észrevettem, hogy a karter környékén valahol, csöpög az olaj.Néztem, nem a leeresztõ csavarnál és nem az olajszûrõnél.AZ olajszint 5 nap után nem változott, tehát enyhén ereszt valahol, viszont idegesít a dolog.Nem vagyok nagy szerelõ guru, így gondolom Ti is azt tudjátok tanácsolni, hogy vigem el megnézetni egy szerelõhöz, de azért megkérdezem.Van-e tipikusan ilyen, általános hiba, ami egy gyenge pont lehet a Corolláknál.Cseréljek olajteknõ tömítés készletet? Rendszeres karbantartója akarok lenni a gépnek tehát magam szeretném megoldani a problémát, így ismerem meg rendesen.
...ja és nincs valakinek ehhez a típushoz szerelési útmutató vagy karbantartási kézikönyve, megvenném és nagyon hálás lennék érte.
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Üdv!
Az olajteknõnél nincs gumitömítés, hanem pasztával szokták összerakni. Tipikus hely az olajfolyásra a fõtengelyszimmering, vagy annak az alsó csészéje az olajteknõnél. Meg persze körben elengedhet bárhol. Nekem az elõbbi két helyen eresztett...
Ja és gratula a tökéletes típus kiválasztásához!
Az olajteknõnél nincs gumitömítés, hanem pasztával szokták összerakni. Tipikus hely az olajfolyásra a fõtengelyszimmering, vagy annak az alsó csészéje az olajteknõnél. Meg persze körben elengedhet bárhol. Nekem az elõbbi két helyen eresztett...
Ja és gratula a tökéletes típus kiválasztásához!
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
PiciPeti írta:Üdv!
Az olajteknõnél nincs gumitömítés, hanem pasztával szokták összerakni. Tipikus hely az olajfolyásra a fõtengelyszimmering, vagy annak az alsó csészéje az olajteknõnél. Meg persze körben elengedhet bárhol. Nekem az elõbbi két helyen eresztett...
Ja és gratula a tökéletes típus kiválasztásához!
Köszi a gyors választ!:)
A fõtengely szimmeringet kicseréltem az elején, lehet csinálok egy fotót arról a részrõl, ahol folyik az olaj, hátha jobban segít.
Köszi, valóban jó autó.