Corolla Club Hungary

CCH
  
Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: 2018 máj. 21, 04:45 pm



Hozzászólás a témához  [ 105 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
 Elosztótengely olajfolyás 
Szerző Üzenet
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Hozzászólások: 1344
Tartózkodási hely: Tatabánya
Pacsker írta:
Gondolom a fogaskerék rögzítőjére gondolsz "feszítő" alatt.
Hol vettél, milyet? Oszd meg velünk.


Csapágyboltban vettem én is.

_________________
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)


2015 jan. 19, 08:09 pm
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Hozzászólások: 3456
Pacsker írta:
Gondolom a fogaskerék rögzítőjére gondolsz "feszítő" alatt.
Hol vettél, milyet? Oszd meg velünk.


Jobb csavarboltokban lehet kapni, én anno ott vettem, és igen, érdemes több átmérőben venni, filléres, enni nem kér. :)

Amúgy tényleg feszítőcsap a hivatalos neve.


2015 jan. 20, 10:10 pm
Profil
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Avatar

Csatlakozott: 2007 máj. 09, 07:31 pm
Hozzászólások: 714
Esetleg rugós csapkén is emlegetik.

Amúgy ha valakinek lóg az ajtóhatárolójában a csap és kattog miközben nyitogatja, oda is maximálisan megfelel.

_________________
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009


2015 jan. 21, 11:46 am
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Hozzászólások: 1829
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Ha jól emlékszem a fogaskerék 13 fogú, szóval, ha épp 180 fokkal elforgatva teszitek vissza fel, akkor nem lehet beállítani a 10 fokos előgyújtást! :-) Ezzel szívtam anno én is egy-két napot.

_________________
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6


2015 jan. 21, 04:47 pm
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Hozzászólások: 3456
Toytib írta:
Esetleg rugós csapkén is emlegetik.

Amúgy ha valakinek lóg az ajtóhatárolójában a csap és kattog miközben nyitogatja, oda is maximálisan megfelel.


Az ötlet remek. :) ... és mielőtt beütöm a helyére, egy kis Sustinát érdemes rákenni ? :D


2015 jan. 21, 10:22 pm
Profil
Visszajáró
Visszajáró
Avatar

Csatlakozott: 2015 ápr. 27, 07:39 pm
Hozzászólások: 101
Tartózkodási hely: Csíkszereda
Sziasztok,

Nekem is aktuális lett a gyújtáselosztóban lévő "O" gyűrű, szimering és csapágy csere is, ha szükséges.
Végigolvastam a topicot, a csapágy és a szimering méret stimm, de az "O" gyűrűről nem találtam méretet vagy cikkszámot.

Valaki esetleg nem tudja a cikkszámot? (E10-hez)

Köszönöm

_________________
EE101 Royal Special


2015 jún. 02, 05:15 pm
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Hozzászólások: 1344
Tartózkodási hely: Tatabánya
csgeri80 írta:
Sziasztok,

Nekem is aktuális lett a gyújtáselosztóban lévő "O" gyűrű, szimering és csapágy csere is, ha szükséges.
Végigolvastam a topicot, a csapágy és a szimering méret stimm, de az "O" gyűrűről nem találtam méretet vagy cikkszámot.

Valaki esetleg nem tudja a cikkszámot? (E10-hez)

Köszönöm


ToyoDiy oldalon ki tudod keresni, alvázszám alapján nézd.

_________________
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)


2015 jún. 02, 06:27 pm
Profil
Visszajáró
Visszajáró
Avatar

Csatlakozott: 2015 ápr. 27, 07:39 pm
Hozzászólások: 101
Tartózkodási hely: Csíkszereda
Köszi a tippet! Azt hiszem megtaláltam...
19107A RING, O, DISTRIBUTOR HOUSING
90099-14088

Ha jól sejtem ebből a 90099-14088 lesz a cikkszám.

_________________
EE101 Royal Special


2015 jún. 02, 08:43 pm
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Hozzászólások: 1344
Tartózkodási hely: Tatabánya
csgeri80 írta:
Köszi a tippet! Azt hiszem megtaláltam...
19107A RING, O, DISTRIBUTOR HOUSING
90099-14088

Ha jól sejtem ebből a 90099-14088 lesz a cikkszám.


Igen :)
Márkaszervizben, de akár a Unix-nál is megrendelheted.

_________________
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)


2015 jún. 02, 09:01 pm
Profil
Visszajáró
Visszajáró
Avatar

Csatlakozott: 2015 ápr. 27, 07:39 pm
Hozzászólások: 101
Tartózkodási hely: Csíkszereda
Nem találom a Unixnál sajnos, most néztem az oldalukon. :( Milyen néven van?

_________________
EE101 Royal Special


2015 jún. 02, 10:37 pm
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Hozzászólások: 1344
Tartózkodási hely: Tatabánya
csgeri80 írta:
Nem találom a Unixnál sajnos, most néztem az oldalukon. :( Milyen néven van?


Az oldalunkon nincsenek fenn a gyári alkatrészek, de be tudják szerezni, menj be egybe.
Vagy egy Toyotába, amelyik közelebb van :)

_________________
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)


2015 jún. 03, 05:25 am
Profil
Visszajáró
Visszajáró
Avatar

Csatlakozott: 2015 ápr. 27, 07:39 pm
Hozzászólások: 101
Tartózkodási hely: Csíkszereda
Az gyári "O" gyűrűt megrendeltem, a szimeringet és a csapágyat pedig megveszem az SKF-nél.
Köszönöm a segítséget!

_________________
EE101 Royal Special


2015 jún. 03, 10:35 am
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
Hozzászólások: 1618
Tartózkodási hely: Szigethalom
Hozzászólás Re:
Bruce E9 írta:
A témával kapcsolatosan leírom az én tanulságos esetemet.
Lackó részletes leírásán felbuzdulva én is nekiálltam orvosolni az elosztó ház olajfolyást. Mindent precízen és a leírásoknak megfelelõen csináltam. Úgy gondoltam mindent összejelöltem mindennel.
A mûvelet alatt mindent gondosan megtisztítottam, csillogot-ragyogott az összes alkatrész.
A visszaszerelés is könnyedén ment, viszont a sok összejelölés ellenére a gyújtás elállítódott. Sehogyan sem lett jó a motor erõtlen, hangos és nem túl pörgõs lett.
Egy napos próbálkozás után elvittem egy szerelõhöz, hogy állítson rajta gyújtást mûszeresen. Megmondam neki, hogy 10 fokos elõgyújtást állítson be, rövidre zárt lekérdezõ panelnél. Akár mit csinált 5 fokos elõgyújtásnál nem tudott többet állítani, egy foggal átrakva, pedig 40 fokos elõgyújtást nem tudta lejjebb hozni.
Ekkor megkérdezte, hogy konkrétan mit csináltunk, hogyan cseréltük ki a szimeringet. Mondtam, hogy le kellett szedni hozzá a fogaskereket a tengely végérõl, majd egy stifttel újra rögzíteni. És ekkor világosodott meg. Ha a fogaskeréken páratlan fogak vannak, akkor nem mindegy hogy a stift behelyezésének két lehetõsége közül éppen melyiket választjuk (180 fokonként).

Na ez az én esetemben nem volt bejelölve és szerencsétlenségemre éppen a másik irányból lett feltéve a fogaskerék, emiatt nem lehetett pontos gyújtást állítani.

Remélem csak én voltam ilyen balfék, a teljesen szimmetrikus fogaskerékre nem is gondoltam, hogy fel lehet tenni rosszul is. :wink:


Nekem fordítva volt, és elmentem vele 60ezret... Nem jelen (bemarás+kis furat) volt bedugva a fogaskerék, hanem értelem szerűen az 1-es henger felé jelre állított vezérlésnél.
Egy kis matek: 360/13=27,7 aminek a fele számít ugyebár, mert csak egésznél tudod bedugni a fogaskereket ;), az kb 14 fok
5 fokot lehet állítani az előgyújtáson kb, úgyhogy valahogy így jön ki a 9-10 fok körüli előgyújtás, teljesen végállásba tekert distributorral...
A héten megfordítottam.
Aztán persze most nem indul az autó, de az más kérdés. :szomi2:

_________________
'89 AE92 GTi Liftback (Bigport AFM Redtop 4AGE) :e9ly:
'88 ST162 GT coupé (USDM 3SFE ATM)


2015 jún. 30, 01:45 pm
Profil
Visszajáró
Visszajáró

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 01:03 pm
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Pécs
esetleg valaki nem mérte még meg hogy a tengely mennyit áll ki a vez. tengely felé a házból, mert nincs váll a csapágynak az elosztó tengelyen, és nem mértem meg mielőtt szétszedtem. Így ha nem jó pozícióba kerül vissza, akkor vagy nagy lesz a hézag a rotor és a fedél között, vagy beleér... Előre is köszönöm

_________________
AE92, 1992 Liftback


2015 dec. 29, 12:54 pm
Profil
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017 jan. 17, 05:31 pm
Hozzászólások: 2
Sziasztok!

Talán ebbe a topicban van a legkevésbé rossz helyen:

A hétvégén véletlenül észrevettem, hogy az 1998-as E11 4EFE motoros autó alól (valós 200.000km) elkezdett dőlni az olaj. Amikor jár a motor akkor kb 1mp-enként lecseppen egy kis olaj, amint leállítod abbahagyja. Ez egy eléggé öngyilkos hiba, mivel álló autó alatt nem találsz észrevehető tócsát, menet közben meg szépen szétlocsolja az olajat, elfogy és tönkremehet a motor. Ez a hibajelenség egyik pillanatról a másikra jött elő. Egy hete még teljesen száraz volt az alja.

Találtam YouTube-on egy hasonló hibajelenséggel rendelkező Camry-t. Szemléltetésnek berakom.

Még nem szedtem szét, de valószínű, hogy itt is az olajszivattyú tömítése lesz a ludas. Ha esetleg van más tippetek/tapasztalatotok szívesen fogadom.
Illetve ha bebizonyosodik, hogy a szivattyú tömítése adta meg magát, akkor javaslom, hogy vezérléscserénél ezt a ~1000Ft-os O-gyűrűt cseréljétek ki!

Üdv!


2018 feb. 13, 09:58 am
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 105 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség