Corolla Club Hungary

CCH
  
Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: 2018 ápr. 20, 05:04 am



Hozzászólás a témához  [ 618 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Következő
 Segítség kellene! 
Szerző Üzenet
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016 dec. 18, 03:55 pm
Hozzászólások: 6
Sziasztok!
E10 sedan csomagtarto problemam van. Teljesen rendszertelenul tudom kinyitni, nem fordul el a kulcs, akadozik. Egy ideig mukodott, hogy a csomagtarto fedelet kozepen nyomva lefele elfordult vajpuhan a kulcs es kinyilt, de ma odaig jutottam, hogy nem merem hasznalni a csomagtartot, mert nem tudom kinyilik-e legkozelebb. Probaltam a kampos nyelvet feljebb mozgatni, de nem igazan valtozott a helyzet. Van esetleg otlete valakinek mihez kene nyulnom, hogy ujra tudjam hasznalni a csomagtartot?

Kepek:
https://photos.app.goo.gl/I1RqECNoiebpzTGn1


2017 dec. 26, 02:15 pm
Profil
Visszajáró
Visszajáró
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 17, 12:38 pm
Hozzászólások: 147
Tartózkodási hely: Bécs
TokmagYeti írta:
Sziasztok!
E10 sedan csomagtarto problemam van. Teljesen rendszertelenul tudom kinyitni, nem fordul el a kulcs, akadozik. Egy ideig mukodott, hogy a csomagtarto fedelet kozepen nyomva lefele elfordult vajpuhan a kulcs es kinyilt, de ma odaig jutottam, hogy nem merem hasznalni a csomagtartot, mert nem tudom kinyilik-e legkozelebb. Probaltam a kampos nyelvet feljebb mozgatni, de nem igazan valtozott a helyzet. Van esetleg otlete valakinek mihez kene nyulnom, hogy ujra tudjam hasznalni a csomagtartot?

Kepek:
https://photos.app.goo.gl/I1RqECNoiebpzTGn1


Szedted már szét a zárat?Nem lehet hogy a lamellák már nem mennek ki eléggé a kulcs és a lamellák kopása miatt?
Ezt úgy szokták orvosolni (már ha ez a baj), hogy kiszereled a zárat, a ráperemezett króm lemezt le kell óvatosan fejteni (hogy utána legyen mit visszarakni), vigyázz, itt ki fog esni a zárat védő takarónyelv!
Ezután ha jól emlékszem egy zéger-gyűrűt kell leszedni ha minden igaz a másik végéről, akkor ki tudod venni a zár belsejét (ami el fordul a külsejében).
Ebbe beledugod a kulcsot,és látod hogy a lamellák mennyire mennek be. Amelyik nem megy be teljesen (színelnie kell a hengerrel hogy elfordulhasson),azt le kell (bedugott kulccsal!) köszörülni.
Ezután kipróbálod az állórészben,ha megy,összeszereled és boldogan használod! :D

_________________
Kép
Kép

AE111L G6R a Vadászbékaaa!!! :karorom:

Nyisd a folytószelepet!Fék?Ne hülyülj!
fanatik-amse.uw.hu
atanen.xfree.hu


2017 dec. 29, 02:24 pm
Profil Honlap
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016 dec. 18, 03:55 pm
Hozzászólások: 6
Koszonom a leirast, nagyon hasznos. Lakotelep parkoloban nam nagyon tudok koszorulni :D , viszont a csomagtartot a jovoben is hasznalnam, ugyhogy rendelek szerintem ebay-rol egy zarat, ahogy lattam 2 csavar es kicserelem. Kivancsi voltam masok velemenyere is, mert nem allt ossze a kep, hogy miert nyilt akkor, ha nyomtam a fedelet, de ugy latszik nincs osszefugges. Koszi a valaszt megegyszer!


2017 dec. 29, 09:57 pm
Profil
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017 máj. 30, 11:22 am
Hozzászólások: 24
Sziasztok!

Autószereléshez hülye vagyok, kérnék egy kis fejtágítást. ’99-es, 4E-FE motoros E11 lenne szó, szervóm van, klíma nincs futásteljesítmény_ 139.000 km.
Szeretném az összes szíjat kicseréltetni, mert kb 6 évesek. A vezérműszíj szettben van feszítőgörgőkkel, az tiszta sor, viszont a másik két hosszbordás szíjat (generátor: 4PK-820/4PK-823 és kormányszervó: 5PK-890), ha cseréltetem, akkor azokhoz kapcsolódóan a vízpumpán kívül törvényszerű még valaminek a cseréje, pl a szíjtárcsáké?

Biztos, ami biztos alapon, kuplungtárcsa is cserés lesz, ott mit kell még? (Szimeringet olvastam, de azt nem tudom, pontosan az melyik szimering, illetve hány darab, mert egyszer, mintha azt olvastam volna, hogyha lekerül a kuplung és szimering is cserélve lesz, akkor valahol ott van az olajpumpa és amögött/alatt is van egy szimering. Remélem nem írtam nagy hülyeséget! :hehe: )

A másik, hogy itt a fórumon olvasgattam, mely márkák, amik ajánlottak vezérműszíj szettből, hosszbordásból, lehet, hogy a fórumon preferált Mitsuboshi, Sun szíjak helyett csak az alábbi márkák jöhetnek szóba: Gates, Dayco, Contitech, Jakoparts, INA.
Ezek közül mostanában melyik számít jónak?
Köszönöm a segítséget!

Üdv.: kgdh3h


2018 jan. 06, 04:55 pm
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Hozzászólások: 2357
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
kgdh3h írta:
Sziasztok!

Autószereléshez hülye vagyok, kérnék egy kis fejtágítást. ’99-es, 4E-FE motoros E11 lenne szó, szervóm van, klíma nincs futásteljesítmény_ 139.000 km.
Szeretném az összes szíjat kicseréltetni, mert kb 6 évesek. A vezérműszíj szettben van feszítőgörgőkkel, az tiszta sor, viszont a másik két hosszbordás szíjat (generátor: 4PK-820/4PK-823 és kormányszervó: 5PK-890), ha cseréltetem, akkor azokhoz kapcsolódóan a vízpumpán kívül törvényszerű még valaminek a cseréje, pl a szíjtárcsáké?

Biztos, ami biztos alapon, kuplungtárcsa is cserés lesz, ott mit kell még? (Szimeringet olvastam, de azt nem tudom, pontosan az melyik szimering, illetve hány darab, mert egyszer, mintha azt olvastam volna, hogyha lekerül a kuplung és szimering is cserélve lesz, akkor valahol ott van az olajpumpa és amögött/alatt is van egy szimering. Remélem nem írtam nagy hülyeséget! :hehe: )

A másik, hogy itt a fórumon olvasgattam, mely márkák, amik ajánlottak vezérműszíj szettből, hosszbordásból, lehet, hogy a fórumon preferált Mitsuboshi, Sun szíjak helyett csak az alábbi márkák jöhetnek szóba: Gates, Dayco, Contitech, Jakoparts, INA.
Ezek közül mostanában melyik számít jónak?
Köszönöm a segítséget!

Üdv.: kgdh3h



Szervusz!

Szíjtárcsát nem hinném, hogy cserélned kellene. Az elég extrém mértékű kopás lenne.

Kuplungot általában akkor a szokás javítani/cserélni, ha elkopott, vagy más sérülés éri(pl rugó törés, megégés, stb).

A vezérléscserekor a szíjhajtás felöli oldalon lévő összes szimmeringet illő cserélni. Általában nem azért mert tuti rosszak, hanem mert ilyenkor hozzá férhetőek és nem kell kétszer dolgozni ugyanazért a munkáért. Bár nagy általánosságban elmondható, hogy ezeknek a tömítéseknek az élettartama megegyezik a szíjhajtással. Tehát érdemes a csere. :)
Van a vezérműtengelynek/eknek, a főtengelynek és az olajszivattyúnak is szimmeringje.
A kuplung felől is van szimmering, ahoz csak akkor férsz hozzá, ha lejön a váltó, tengelykapcsoló, lendítőkerék.

A felsorolt márkák közül talán a Contitech a legjobb, bár egyikkel sem lőhetsz mellé szerintem. :)

_________________
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport


Kép


2018 jan. 07, 01:24 am
Profil
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017 máj. 30, 11:22 am
Hozzászólások: 24
toytomi írta:
kgdh3h írta:
Sziasztok!
Szervusz!

Szíjtárcsát nem hinném, hogy cserélned kellene. Az elég extrém mértékű kopás lenne.

Kuplungot általában akkor a szokás javítani/cserélni, ha elkopott, vagy más sérülés éri(pl rugó törés, megégés, stb).

A vezérléscserekor a szíjhajtás felöli oldalon lévő összes szimmeringet illő cserélni. Általában nem azért mert tuti rosszak, hanem mert ilyenkor hozzá férhetőek és nem kell kétszer dolgozni ugyanazért a munkáért. Bár nagy általánosságban elmondható, hogy ezeknek a tömítéseknek az élettartama megegyezik a szíjhajtással. Tehát érdemes a csere. :)
Van a vezérműtengelynek/eknek, a főtengelynek és az olajszivattyúnak is szimmeringje.
A kuplung felől is van szimmering, ahoz csak akkor férsz hozzá, ha lejön a váltó, tengelykapcsoló, lendítőkerék.

A felsorolt márkák közül talán a Contitech a legjobb, bár egyikkel sem lőhetsz mellé szerintem. :)



Szia!

Köszi, akkor megmondom az autószerelő srácnak, hogy ami szimering és hozzáfér, majd cserélje le! :D
A kuplungot mindenképp le fogja venni, szóval gondoltam rá, hogy azt is kicseréltetem. Pont amiatt kell lekapni, mert tavaly úgy vettem az autót, hogy volt a rajta egy pici olajfojás, tehát szimeringet kellett volna cserélni. Nem tudom, mióta produkálja ezt, hozzám már így került, de a gumik meg elérték az életperiódusuk végét.

Üdv.: kgdh3h


2018 jan. 07, 12:48 pm
Profil
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018 jan. 09, 07:56 pm
Hozzászólások: 8
Sziasztok!

Ujdonsult toyotas lennek es szeretnek segitseget kerni illetve tapasztalat miatt erdeklodnek, hogy adott egy 2010 es Corolla es a tompitott kicsit keveset vilagit ezert gondolkodom a cserejeben. Ezzel kapcsolatban kernek segitseget, ki milyet vett jok e ezek az erossebbnek mondott izzok, esetleg valakinek konkret tapasztalata van e valamelyikkel kapcsolatban?!
Illetve jol tudom HB4 es izzok kellenek bele?!

Koszonom elore is a segitseget!


2018 jan. 10, 06:37 pm
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Hozzászólások: 1342
Tartózkodási hely: Tatabánya
Doncsa írta:
Sziasztok!

Ujdonsult toyotas lennek es szeretnek segitseget kerni illetve tapasztalat miatt erdeklodnek, hogy adott egy 2010 es Corolla es a tompitott kicsit keveset vilagit ezert gondolkodom a cserejeben. Ezzel kapcsolatban kernek segitseget, ki milyet vett jok e ezek az erossebbnek mondott izzok, esetleg valakinek konkret tapasztalata van e valamelyikkel kapcsolatban?!
Illetve jol tudom HB4 es izzok kellenek bele?!

Koszonom elore is a segitseget!


A lámpabúra nincs bemattulva ?
A foncsor belül ép ?
Érdemes ezekkel kezdeni a vizsgálódást... izzó ezt nem oldja meg :)

_________________
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)


2018 jan. 12, 04:11 pm
Profil
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017 júl. 25, 09:00 pm
Hozzászólások: 8
Doncsa írta:
Sziasztok!

Ujdonsult toyotas lennek es szeretnek segitseget kerni illetve tapasztalat miatt erdeklodnek, hogy adott egy 2010 es Corolla es a tompitott kicsit keveset vilagit ezert gondolkodom a cserejeben. Ezzel kapcsolatban kernek segitseget, ki milyet vett jok e ezek az erossebbnek mondott izzok, esetleg valakinek konkret tapasztalata van e valamelyikkel kapcsolatban?!
Illetve jol tudom HB4 es izzok kellenek bele?!

Koszonom elore is a segitseget!


Első körben cserélném új, márkás, nem hamis izzóra és elvinném a kocsit egy fényszóró beállításra.
A HB4 izzót nem ismerem, de H7-tel ,ár jártam úgy hogy nem volt a helyén és szétszórta a fényt.
Saját észrevétel (vagy placebo hatás), hogy pár év alatt az izzó veszít a fényerejéből. Új izzót betéve erősebbnek tűnik.


2018 jan. 12, 04:47 pm
Profil
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018 jan. 09, 07:56 pm
Hozzászólások: 8
Nem sarga a lampabura, sot...mint az uj...csak egy xenon os autotol valtottam Corollara es reg volt halogen lampam auton...
Nezegettem ezeket a plusz 50% fenyeeos izzokat es ez erdekelt colna van e tapasztalat vele kapcsolatban... :)


2018 jan. 12, 09:16 pm
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Hozzászólások: 1785
Tartózkodási hely: BP
Osram Night Breaker Laser nálam bevált. Erősebb, jobb, de hamarabb tönkre is megy.

_________________
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb


2018 jan. 16, 09:35 pm
Profil Honlap
Visszajáró
Visszajáró
Avatar

Csatlakozott: 2015 ápr. 27, 07:39 pm
Hozzászólások: 101
Tartózkodási hely: Csíkszereda
Sziasztok! Valaki tud segteni abban, hogy a Toyodiyen milyen néven találom meg a hátsó stabilizátor rúd szilentet?
MI az angol neve, sajnos elvesztem a keresésben. Köszönöm előre is.

_________________
EE101 Royal Special


2018 jan. 24, 06:25 pm
Profil
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017 júl. 25, 09:00 pm
Hozzászólások: 8
Elvileg:
BUSH (satabilizer)

www.toyodiy.com itt megtalálod - alvázszám alapján - cikkszámmal együtt


2018 jan. 24, 06:32 pm
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Hozzászólások: 2357
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
csgeri80 írta:
Sziasztok! Valaki tud segteni abban, hogy a Toyodiyen milyen néven találom meg a hátsó stabilizátor rúd szilentet?
MI az angol neve, sajnos elvesztem a keresésben. Köszönöm előre is.




BUSH, STABILIZER, REAR

48818-20070 (05/1992 - 10/1992)
48818-12150 (11/1992 - 04/1995)

_________________
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport


Kép


2018 jan. 24, 06:38 pm
Profil
Visszajáró
Visszajáró
Avatar

Csatlakozott: 2015 ápr. 27, 07:39 pm
Hozzászólások: 101
Tartózkodási hely: Csíkszereda
toytomi írta:
csgeri80 írta:
Sziasztok! Valaki tud segteni abban, hogy a Toyodiyen milyen néven találom meg a hátsó stabilizátor rúd szilentet?
MI az angol neve, sajnos elvesztem a keresésben. Köszönöm előre is.


BUSH, STABILIZER, REAR

48818-20070 (05/1992 - 10/1992)
48818-12150 (11/1992 - 04/1995)


KÖszi, megtaláltam közben én is!
Az enyémbe ez jár: 48818-12160
96-os évjárat.

_________________
EE101 Royal Special


2018 jan. 24, 07:26 pm
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 618 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség