Amatõr Rallye
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Örülök, hogy egyre több ember érdeklõdik a téma iránt.
A lelkesedés és a motíváció meglenne mindenkitõl, de ehhez pénz is kell.
Szerintem nyár környékén térjünk vissza erre.
Pl a pár napja befuccsolt gti-t megvehettük volna alapnak 50ért. Fejenként szétosztva nem is drága és rohadt jó alap. Lesz még ilyen alkalom, biztos vagyok benne.
Térjünk vissza rá késõbb, és akkor felajánlások pénzben, garázsban, szerszámban akármiben. pontosítunk majd.
Sajnos csak így megy... :S
A lelkesedés és a motíváció meglenne mindenkitõl, de ehhez pénz is kell.
Szerintem nyár környékén térjünk vissza erre.
Pl a pár napja befuccsolt gti-t megvehettük volna alapnak 50ért. Fejenként szétosztva nem is drága és rohadt jó alap. Lesz még ilyen alkalom, biztos vagyok benne.
Térjünk vissza rá késõbb, és akkor felajánlások pénzben, garázsban, szerszámban akármiben. pontosítunk majd.
Sajnos csak így megy... :S
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Lackó
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Ez a pénzösszedobás nem jó ötlet. pont így indult a téma Matyi, hogy
mondtad, egyszer már téma volt a klubban, de elvetettétek, mert rá-
jöttetek hamar, hogy csak vita, veszekedés lenne a közös autó miatt.
Én ezt eredetileg úgy képzeltem el, hogy ha lesz 50-100 ezrem egy rallye
autó alapnak, akkor örülnék, ha lennének segítõk szerelésben, a kocsi
szállításában, navigálásban....stb.
Én a magam részérõl a közös autóból kimaradnék.
mondtad, egyszer már téma volt a klubban, de elvetettétek, mert rá-
jöttetek hamar, hogy csak vita, veszekedés lenne a közös autó miatt.
Én ezt eredetileg úgy képzeltem el, hogy ha lesz 50-100 ezrem egy rallye
autó alapnak, akkor örülnék, ha lennének segítõk szerelésben, a kocsi
szállításában, navigálásban....stb.
Én a magam részérõl a közös autóból kimaradnék.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Akkor félreértettük egymást.
Ebbõl tudod mi lesz? A CCH Rallys autót itt szerintem többen úgy értik, hogy majd amatõrön indulni vele, vagy néha kimenni a határba tesztelni (nem szétrúgni) közösen szerelni matricázni stb.
De a hangsúlyt megint csak a vezetésre és a mindenki aki fektet bele energiát picit kiélésre fektetném.
Magyarul ki az, aki úgy szerel napokon át, hogy amikor elkészül, csak nézi, ahogy elsuhan a kocsi?
Ha netán veszel egy kocsit és nincs pénzösszedobás, természetesen segítek neked szerelgetni, mert jó haverok vagyunk na meg jó buli együtt görnyedni olajosan a motortér felett, de egyébként én inkább az a típus vagyok, hogyha szerelek, javítok, fejlesztek valamit, akkor szeretem is tapasztalni a végeredményt
Na furán fogalmazom, de remélem érted.
A midfárerség meg nem az én profilom (bár ki tudja) Jó nagyokat borulni aztán káromkodni egy sort
Ebbõl tudod mi lesz? A CCH Rallys autót itt szerintem többen úgy értik, hogy majd amatõrön indulni vele, vagy néha kimenni a határba tesztelni (nem szétrúgni) közösen szerelni matricázni stb.
De a hangsúlyt megint csak a vezetésre és a mindenki aki fektet bele energiát picit kiélésre fektetném.
Magyarul ki az, aki úgy szerel napokon át, hogy amikor elkészül, csak nézi, ahogy elsuhan a kocsi?
Ha netán veszel egy kocsit és nincs pénzösszedobás, természetesen segítek neked szerelgetni, mert jó haverok vagyunk na meg jó buli együtt görnyedni olajosan a motortér felett, de egyébként én inkább az a típus vagyok, hogyha szerelek, javítok, fejlesztek valamit, akkor szeretem is tapasztalni a végeredményt
Na furán fogalmazom, de remélem érted.
A midfárerség meg nem az én profilom (bár ki tudja) Jó nagyokat borulni aztán káromkodni egy sort
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Lackó
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
K@rv@ jó dolog navigálni....de abban volt részem bõven, most már vezet-
nék. Értelek Matyesz, de mondjuk szereljük a kocsit 2-en, 3-an rendszere-
sen....és akkor kisorsoljuk, hogy ki vezet ? Tök jó lenne tényleg egy
klubos verda, arról nem is beszélve, hogy ezzel is lehetne népszerûsíteni
a CCH-t.....de biztos vagyok benne, ha x ember bedob pénzt, akkor ott
tuti, hogy elõbb-utóbb valaki(k) részérõl szájhúzás lenne a vége...de nem
zárkózom el. Ha esetleg valaki vesz egy csapatós verdát, és igényt tart
a segítségemre, akkor nagyon szívesen.
Én egyelõre nem tudom megfinanszírozni, de ahogy ismerem magam,
biztosan lesz elõbb-utóbb valamilyen vas.
nék. Értelek Matyesz, de mondjuk szereljük a kocsit 2-en, 3-an rendszere-
sen....és akkor kisorsoljuk, hogy ki vezet ? Tök jó lenne tényleg egy
klubos verda, arról nem is beszélve, hogy ezzel is lehetne népszerûsíteni
a CCH-t.....de biztos vagyok benne, ha x ember bedob pénzt, akkor ott
tuti, hogy elõbb-utóbb valaki(k) részérõl szájhúzás lenne a vége...de nem
zárkózom el. Ha esetleg valaki vesz egy csapatós verdát, és igényt tart
a segítségemre, akkor nagyon szívesen.
Én egyelõre nem tudom megfinanszírozni, de ahogy ismerem magam,
biztosan lesz elõbb-utóbb valamilyen vas.
Én is támogatom a dolgot de a pénzöszedobás az nem jó , mert akkor aki fizetett az vezetni is akar!! de pl miskolcon szokott lenni amatõr ralli minden hónapban , régen volt egy ladánk közösen haverral de az se volt úgy jó , sokat dolgoztunk rajta , végül eladtuk pénzhiány miatt , meg ha valaki véletlenül tetõre rakja akkor a máûsik 4 aki beszált koppon marad meg gondolom a távolság is akadáj , mert nem kis pénz az autót trélerezgetni , persze ha van ismerõs aki beszáll ebbe a népszerûsítésbe egy tréllerel az nagy segítség lenne
csak enyit akartam hozzá tenni
Üdv!
csak enyit akartam hozzá tenni
Üdv!
Toyota corolla 1.3 XLI a kis éhes