Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor

Élet a Corollakon túl. Felhasználók hobbijai, egyéb érdeklődési körei.
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2913
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel
Re: Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor

Hozzászólás Szerző: Sancy » 2016 júl. 04, 06:12 pm

Nah, leirom megegyszer.
A motorgyartas is szepen fejlodik. Mindenki szamara elerhetoek mar a 200+ le motorok. Nyilvan mindeki vagyik az erosebbre.
Nem azt mondtam hogy be kell erni egy 100 lovassal.
Hanem hogy mielott egy raketara ulsz, elotte meg kell tanulni motorozni, mert masok is vannak az utakon akik haza akarnak erni elve.
Persze lehet hogy gyorsan ki fogsz nőni egy 400ast, ami nembaj mert addigra fejlodsz lesz rutinod meg sok tapasztalatod.

A2-t hagyd a fenebe.
A1 et csinald meg, tanulj meg motorozni valami "gyengebb" modellel es utana vegyel nagymotort.
Szerintem.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban

Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor

Hozzászólás Szerző: PiciPeti » 2016 júl. 05, 09:29 pm

[Walaki]D`Lair írta:
Sancy írta:En egy Duke II LC4-et nyustoltem egy nyaron keresztul.
Egy vadallat. Mielott raulsz egy 690r-re azert javasolnek elotte legalabb 1 ev rutin szerzest egy joval gyengebb modellel. Ez mar nem bicikli :roll:
Legtöbben az ellenkezőjét mondják, hogy totál hülyeség az A2 kategória, mert legkésőbb 1 év után úgyis lecserélném egy 600+ motorra, akkor meg inkább eleve egy 600+ motor és finoman megtanulni...

Egyébként kezdésnek én a Duke 390-et néztem volna ki magamtól :)
Na, az ilyeneket szoktam kikerülni Kakucson/Kecsón, vagy valami szerpentinen a kis 20 lovas, takony vázú, szekér futóművű MZ-vel... Nem akkor tanul meg motorozni az ember, ha nem dől el... :roll:

Mindenképp egy kisebb, olcsóbb motorral kezdj, ami könnyű, és nem sajnálsz ha eldobod. Járj ki pályára, ott 1 eltöltött nap többet ér 1 év forgalomban motorozásnál. Aztán ha úgy érzed, hogy többet tudsz a motornál, akkor lehet feljebb lépni... Egyébként csak egy drága, veszélyes péniszhosszabbítód lesz, amit sose fogsz igazán élvezni. :wink:
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3595
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp
Re: Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2017 jún. 09, 06:17 pm

Közben motorra ültem :D Vettem egy 125-ös robogót :) Megtanulok vele közlekedni, aztán leteszem a jogsit (igen, tudom, hogy erre is kellene) és veszek végre egy Supermoto-t :D
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3595
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp
Re: Maradunk a kerekeknél, -2. Bicikli/Motor

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair » 2018 aug. 27, 03:59 pm

Kép

:taps: :taps: :taps: :taps: :taps: :burnout: :burnout: :burnout: :burnout: :burnout:
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:


Válasz küldése