Pályázós topic
Re: Pályázós topic
Egyik haveromban egyre erősödik az elhatározás, hogy vegyen egy mókázós, alias drift autót.
Szerintetek melyik a legésszerűbb választás, ha nem tréleren szeretné a helyszínre vinni, azaz utcán is közlekedhessen, de viszonylag olcsón összelegózható élményautó legyen.
Első körben egy sierrát vagy 3-as bmw-t javasoltam, de meghallgatnám azokat akik gumifüst szagot is éreztek már első kézből, és nem szenvednek márka-vakságban .
Kb. 7-800e vételár+200e kezdeti költséget szánna rá. Én a helyében maradnék az olcsó sierránál, de várom a javaslatokat!
Szerintetek melyik a legésszerűbb választás, ha nem tréleren szeretné a helyszínre vinni, azaz utcán is közlekedhessen, de viszonylag olcsón összelegózható élményautó legyen.
Első körben egy sierrát vagy 3-as bmw-t javasoltam, de meghallgatnám azokat akik gumifüst szagot is éreztek már első kézből, és nem szenvednek márka-vakságban .
Kb. 7-800e vételár+200e kezdeti költséget szánna rá. Én a helyében maradnék az olcsó sierránál, de várom a javaslatokat!
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Pályázós topic
Alkatrész ellátottság miatt 3-as BMW, az a modern kori lada.
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Pályázós topic
Sajnos igaz, és ez rengeteget ront a 2. és 3. széria megitélésén. Hajdanán, - egyeseknek még ma is- vágyott tárgyak, azokra méltatlan kezekben. Hegesztett diffik, ocsmány tuningok és tákolások, szétgyilkolós videók stb.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Pályázós topic
Ezeknél egyszerűbbet nem talál. Esetleg Volvo?Turan6 írta:Egyik haveromban egyre erősödik az elhatározás, hogy vegyen egy mókázós, alias drift autót.
Szerintetek melyik a legésszerűbb választás, ha nem tréleren szeretné a helyszínre vinni, azaz utcán is közlekedhessen, de viszonylag olcsón összelegózható élményautó legyen.
Első körben egy sierrát vagy 3-as bmw-t javasoltam, de meghallgatnám azokat akik gumifüst szagot is éreztek már első kézből, és nem szenvednek márka-vakságban .
Kb. 7-800e vételár+200e kezdeti költséget szánna rá. Én a helyében maradnék az olcsó sierránál, de várom a javaslatokat!
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Pályázós topic
Az ajánlás szerintem tökéletes.
Toyotával játszani nagyon drága, plusz azért se vegyen, hogy kitegyünk még egy értékes példányt kemény amortizációnak
A BMW már szinte olcsóbb, mint a Lada, brutál jó az alkatrész ellátottsága, rengeteg a papír nélküli külföldről behozott, ami igencsak előny lehet ennél a projektnél.
A Ford már szerintem egy fokkal ritkább dolog és utána jön a Volvo, esetleg a Merci.
Szerintem egyértelmű BMW a befutó.
Azonban az arányokkal SZERINTEM komoly bajok vannak. (átírási procedúra költségétől eltekintve)
Ha tényleg drift autót akar, akkor inkább fordítsa meg. Nem 7-800-ért kell jaszkari autót venni, hanem ha nem is 200-ért de a fölött egy alap gépet, amire lesz tartalék költeni a kasznira, futómű átalakításra, motor gatyába rázásra, ülésre, diffire, kerékgarnitúrákra....
Persze, ha a drift autó csak parkolóban történő játszadozást és olykor-olykor pár fenékrázást jelent, akkor lehet drágábban is alapot venni, de ha tényleg a tanulás, a gyakorlás és a rendszeres bevetés a cél, akkor még ha az arányokat meg is fordítja, akkor sem biztos, hogy elég lesz az említett pénz.
Toyotával játszani nagyon drága, plusz azért se vegyen, hogy kitegyünk még egy értékes példányt kemény amortizációnak
A BMW már szinte olcsóbb, mint a Lada, brutál jó az alkatrész ellátottsága, rengeteg a papír nélküli külföldről behozott, ami igencsak előny lehet ennél a projektnél.
A Ford már szerintem egy fokkal ritkább dolog és utána jön a Volvo, esetleg a Merci.
Szerintem egyértelmű BMW a befutó.
Azonban az arányokkal SZERINTEM komoly bajok vannak. (átírási procedúra költségétől eltekintve)
Ha tényleg drift autót akar, akkor inkább fordítsa meg. Nem 7-800-ért kell jaszkari autót venni, hanem ha nem is 200-ért de a fölött egy alap gépet, amire lesz tartalék költeni a kasznira, futómű átalakításra, motor gatyába rázásra, ülésre, diffire, kerékgarnitúrákra....
Persze, ha a drift autó csak parkolóban történő játszadozást és olykor-olykor pár fenékrázást jelent, akkor lehet drágábban is alapot venni, de ha tényleg a tanulás, a gyakorlás és a rendszeres bevetés a cél, akkor még ha az arányokat meg is fordítja, akkor sem biztos, hogy elég lesz az említett pénz.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Re: Pályázós topic
Köszi a javaslatokat! BMW-ből melyik? Egy compact? melyik motorral, melyikben van alapból sperr?
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Pályázós topic
Na ez már nem az én szakterületem... (és nem is akarok májer lenni belőle)
Gondolom E36. Olcsó, erős
Gondolom E36. Olcsó, erős
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- RWD
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2713
- Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
- Autód gyártási éve: 1981
- Autód típusa (és generációja): Starlet
- Autód felszereltségi jelölése: STD
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Pályázós topic
Compactot Én hanyagolnám, kívülről nézve ritka idegbeteg egy tárgynak tűnik. Lehet rosszul gondolom, de az egy levágott seggű E36, és a viselkedéséből ítélve (határhelyzetben persze) nem igazán mentek utána a futómű geometriával/akármivel. Szedán vagy kupé, és kész. Esetleg kombi, ha van humorérzéke.Turan6 írta:Köszi a javaslatokat! BMW-ből melyik? Egy compact? melyik motorral, melyikben van alapból sperr?
Motorokról gőzöm sincs, sperről meg pláne. Illetve bocsi, annyit még HALLOTTAM, hogy a 318is széria egy relatíve lelkes négyhengeressel készült, ami meglehetősen strapabíró is egyben. Viszont ilyen motor gyárilag csak a kupékban volt. 700-800-ból már bőven talál ilyet.
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
1983 - Toyota Corolla AE86
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: Pályázós topic
Szerintem nincs para a compacttal, és egy 323ti már igazán fickós is. Igaz, nem fog megállni 800-ból.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- habe
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 638
- Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
- Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Pályázós topic
Már nem emlékszem, de mintha a Compact egyébként is egy butított hátsó futóművet kapott volna.
Ja, ja az IS egy potens motor főleg a sima 1,8-hoz képest (boldog idők, mikor még az volt hátra írva, ami be volt rakva előre)
Én -hangsúlyozom én- BMW-ből kizárólag hathengerest vennék. Ha már BMW ugye.
Ja, ja az IS egy potens motor főleg a sima 1,8-hoz képest (boldog idők, mikor még az volt hátra írva, ami be volt rakva előre)
Én -hangsúlyozom én- BMW-ből kizárólag hathengerest vennék. Ha már BMW ugye.
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Pályázós topic
Compact nagyon bután tud viselkedni állítólag, Cupé-n az összes elem egyedi, nincs hozzá pótalkatrész, tehát marad a sedan...
Ha driftelni kell, akkor valami combosabb 6 hengeres, ha gyorsan menni, akkor 318is.
Ha driftelni kell, akkor valami combosabb 6 hengeres, ha gyorsan menni, akkor 318is.
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Pályázós topic
A kasztnisomnak van 1.8 16V az E30 coupe-jában. 150 LE. Igazi csemege vele 215-ös gumikkal 2, 3-ban gázra lazán keresztbe lehet fordítani.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Pályázós topic
Jaaaj jaaaj
Ha van kellő centrifugális erő és sebesség, akkor bármivel lehet "gázra" keresztbe menni (hacsak nem brutál orrtolós)
Na meg egyenesbe jégen.
De azért azt nem hiszem hogy a 150 Le szárazon, egyenesben elég ilyesmire
Ha van kellő centrifugális erő és sebesség, akkor bármivel lehet "gázra" keresztbe menni (hacsak nem brutál orrtolós)
Na meg egyenesbe jégen.
De azért azt nem hiszem hogy a 150 Le szárazon, egyenesben elég ilyesmire
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Pályázós topic
Ok, legközelebb csinálunk videót
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Pályázós topic
Van az a technika, jó sofőr, rossz gumi, de szerintem is kevés ahhoz a 140 LE, bármennyire is zseniális az a motor. A (kizárólag) gázra keresztbe menés száraz úton az M-es szakterület.Pacsker írta:Jaaaj jaaaj
Ha van kellő centrifugális erő és sebesség, akkor bármivel lehet "gázra" keresztbe menni (hacsak nem brutál orrtolós)
Na meg egyenesbe jégen.
De azért azt nem hiszem hogy a 150 Le szárazon, egyenesben elég ilyesmire
Hogy haza beszéljek, kakucson még nem nagyon végzett előttem BMW. Volt ott E36 18IS és 20i is.
100 km/h felett jön ki a mocik és a futómű erőssége, de ott már nincs is kérdés. Stabilan kicsit orrtolós-semleges. Egy jól beallított, karbantartott futóművel nagyszerű élmény vezetni ezeket. Leharcoltan csalódás.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.