Oldal: 1 / 1

Bicskakulcs

Elküldve: 2008 dec. 06, 02:07 pm
Szerző: GTomp
Sziasztok!

Gondolkozott már valaki azon, hogy bicska kulcsot rak a kocsijába?ha nem akkor én meg tettem, de nem igazán értem, mert: Kapok egy univerzélis bicska kulcsos csomagot, és utána? a bicska kulcsra rátudja másolni a kulcsmásoló a sluszkulcsot? :D szerintetek lehet? mert nem lenne drága és még is vicces dolog szerintem... :) remélem nem néztek annyira hülyének... :) várom válaszaitok!

Re: Bicskakulcs

Elküldve: 2008 dec. 06, 02:40 pm
Szerző: konásandrás
GTomp írta:Sziasztok!

Gondolkozott már valaki azon, hogy bicska kulcsot rak a kocsijába?ha nem akkor én meg tettem, de nem igazán értem, mert: Kapok egy univerzélis bicska kulcsos csomagot, és utána? a bicska kulcsra rátudja másolni a kulcsmásoló a sluszkulcsot? :D szerintetek lehet? mert nem lenne drága és még is vicces dolog szerintem... :) remélem nem néztek annyira hülyének... :) várom válaszaitok!
igen.
a nyers kulcsra rámásolja a kulcsmásoló a saját kulcsodat, ha van csip a jelenlegi kulcsban, akkor azt is át kell tenni.
nagyjából ennyi. mielőtt megveszed, nézd meg jól, hogy van-e a nyers kulcsok közt a Tiedhez passzoló.

bár ezzel is, mint az olcsó xenon szettekkel félő, hogy bajok lesznek, mert az olcsósítás a minőség rovására mehet...
mindenesetre várom a tapasztalatokat, ha megcsinálod :)

Elküldve: 2008 dec. 06, 02:56 pm
Szerző: GTomp
mivel egy 88as corolláról van szó, ezért a chiptől nem félek, viszont nem tudom hogyan lesz majd hasonló a bicska kulcsos nyers szár...na ne baj, belevágok. Az a célom hogy a kocsit gyári állapotra hagyom, viszont rejtve lesz egy két elektrónikai "csalás"...mondjuk mint bicskakulcs, gyári fejegység, de f transzmitter beéítve a műszerfalba, persze úgy hogy ne lehessen látni, csak rádugni a pendrivot, és távirányítóval vezérelni megy ilyesmik, folyamatosan pattanak ki az agyamból ezek az ötltek, és nem is olyan drág a mulatság..asszem.

Szóval köszi a választ!sajna csak jövőhéten próbálkozom meg a dologgal, u.h. majd írom a tapasztalatokat. Amúgy a központizrral semmi gondom, nem volt, sem a risztóval, remélem ezzel sem lesz...nah majd írom hogy mi van....

Elküldve: 2008 dec. 06, 05:11 pm
Szerző: konásandrás
GTomp írta:mivel egy 88as corolláról van szó, ezért a chiptől nem félek, viszont nem tudom hogyan lesz majd hasonló a bicska kulcsos nyers szár...na ne baj, belevágok. Az a célom hogy a kocsit gyári állapotra hagyom, viszont rejtve lesz egy két elektrónikai "csalás"...mondjuk mint bicskakulcs, gyári fejegység, de f transzmitter beéítve a műszerfalba, persze úgy hogy ne lehessen látni, csak rádugni a pendrivot, és távirányítóval vezérelni megy ilyesmik, folyamatosan pattanak ki az agyamból ezek az ötltek, és nem is olyan drág a mulatság..asszem.
fm transmittert nem javaslom. rengeteget romlik a hangminőség a rádiójelekkel...
inkább usb-s rádió és ahhoz usb hosszabbító kábel.

Elküldve: 2008 dec. 07, 04:25 am
Szerző: GTomp
Azzal csak az a gondom, hogy szeretném megőrizni a gyári külsőt és belsőt, ha már a gyári rádió van benne ami működik akkor megtartanám legalább is szeretném. Ha az fmtransimtter nem jó akkor nincs valami ötlet?

Elküldve: 2008 dec. 07, 12:45 pm
Szerző: sprintike
GTomp írta:Azzal csak az a gondom, hogy szeretném megőrizni a gyári külsőt és belsőt, ha már a gyári rádió van benne ami működik akkor megtartanám legalább is szeretném. Ha az fmtransimtter nem jó akkor nincs valami ötlet?
Saját tapasztalat transmitter ügyben.

Volt nálam 2db 8000-10000Ft-os darab de valahogy mindkettő recsegett a kocsiban.(bátyáméba totál jó működött)
Haver vett egyett 5000 by auchan az meg totál yo működik.
minőség:Ha nem akarsz valami iszonyat komoly szettet akkor szerintem arra tökéletes,hogy mp3 tudj hallgatni a kocsiban.Én nem tapasztaltam minőség romlást de nekem nincs is az autóba 50000-ért csak hangszóró :lol: :lol:
Ha szeretnéd kipróbálni eltudom majd vinni az enyémet és akkor eldönheted,hogy neked megfelel-e amire akarod.... :wink: