Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
Ha szeretném egyszerre 10-15 fővel tartani a kapcsolatot, információt megosztani, olykor beszélgetni, csináljak egy honlapot csak, hogy ne fb legyen? Ez nevetséges.
A rossz vagy bizonytalan lelkiállapotú emberek gyarkan nyilvánulnak meg szélsőségesen. Ezt itt könnyebb moderálni, ott nehezebb.
Pár zárt csoportban benne vagyok. Egyiknél sem tapasztaltam semmi rosszat.
Az biztos, hogy nem válthat ki egy ilyen zseniális honlapot, de az egyik körte, másik pedig alma.
A rossz vagy bizonytalan lelkiállapotú emberek gyarkan nyilvánulnak meg szélsőségesen. Ezt itt könnyebb moderálni, ott nehezebb.
Pár zárt csoportban benne vagyok. Egyiknél sem tapasztaltam semmi rosszat.
Az biztos, hogy nem válthat ki egy ilyen zseniális honlapot, de az egyik körte, másik pedig alma.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Vitya77
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 418
- Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
A SpeedZone-ban Vályi Pista az Örök élet meg egy nap storyba szeretett volna egy öreg corollát.
Meg is kapta a CCH-tól.
(Nem azt vittük amelyiket szerettük volna, de így hozta a sors.)
Nem utolsó sorban szerepel a műsorban egy Hi-Ace is, a Zsiguli, Mercedes és Peugeot mellett.
De hogy a jelenlévő autók fele Toyota legyen,-mi más lehetett volna- egy új Hilux-al érkeztek.
Ma ment az adás a TV2-n, az ismétlés Super TV2 03.05. 09.45.-kor lesz, de a TV2 honlapján is megtekinthető már.
http://tv2.hu/cimke/speedzone
Meg is kapta a CCH-tól.
(Nem azt vittük amelyiket szerettük volna, de így hozta a sors.)
Nem utolsó sorban szerepel a műsorban egy Hi-Ace is, a Zsiguli, Mercedes és Peugeot mellett.
De hogy a jelenlévő autók fele Toyota legyen,-mi más lehetett volna- egy új Hilux-al érkeztek.
Ma ment az adás a TV2-n, az ismétlés Super TV2 03.05. 09.45.-kor lesz, de a TV2 honlapján is megtekinthető már.
http://tv2.hu/cimke/speedzone
CCH vezetőségi tag
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
Itt van az adás linkje:
http://tv2.hu/musoraink/speedzone/23025 ... stvan.html
http://tv2.hu/musoraink/speedzone/23025 ... stvan.html
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
Eredetileg úgy volt, hogy Bagoly és Vitya77 autója szerepel majd párhuzamosan a műsorban. Összehasonlítva egy becsületes 1.6-ost és egy GT-it.
Mindkettő nagy futású, de szép állapotban megőrzött autó, ráadásul Bagolyé hátsó spoiler nélküli, így jó lett volna a különbség a GT-i első, hátsó toldatos verziója mellett.
Végül a szervezés "kiforratlansága" miatt csak Vitya77 tudott elmenni, de szerintem így is jól sikerült a megjelenés.
Külön köszönet Viktor a sok matricáért, a jó vágóképekért és a CCH megemlítéséért.
Alapvetően tök pozitív ránk nézve!
Az A oszlop festéklepattanásain kívül pedig tök egyben lévőnek tűnik a kocsi is!
Technikai kérdés.
Hány %-ot vágtak le az anyagból, mire elkészült az adás?
Mindkettő nagy futású, de szép állapotban megőrzött autó, ráadásul Bagolyé hátsó spoiler nélküli, így jó lett volna a különbség a GT-i első, hátsó toldatos verziója mellett.
Végül a szervezés "kiforratlansága" miatt csak Vitya77 tudott elmenni, de szerintem így is jól sikerült a megjelenés.
Külön köszönet Viktor a sok matricáért, a jó vágóképekért és a CCH megemlítéséért.
Alapvetően tök pozitív ránk nézve!
Az A oszlop festéklepattanásain kívül pedig tök egyben lévőnek tűnik a kocsi is!
Technikai kérdés.
Hány %-ot vágtak le az anyagból, mire elkészült az adás?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Vitya77
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 418
- Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Reklámozzuk magunkat, nemzetközi kapcsolatok
Köszi Pacsker!
Sokkal több volt az anyag, ami elkészült, elhangzott.
Beszéltünk a belső kárpitok és a kormány állapotáról,
hogy 29 év után sem szakadtak, csak kopottak.
Szóba került a műszerezettség, felszereltség is,
de mivel "fapados" verziókat hoztak a többi autóból,
gondolom ezt inkább ki hagyták, így is nagy volt a Toyota fölény.
Na meg sok érdekes dolog kamerán kívül hangzott el,
vagy épp már be mikrofonozva, de felvétel előtt.
Ha hosszabb lett volna a műsoridő, biztos teljes bemutatás lett volna.
És igen, az A oszlop festék lepattanásai igen szembetűnők lettek, -sajnos-
pedig a rozsda kezdeményektől jobban tartottam,
de jól sikerült a "suvickolás" így semmi sem látszik belőle.
Sokkal több volt az anyag, ami elkészült, elhangzott.
Beszéltünk a belső kárpitok és a kormány állapotáról,
hogy 29 év után sem szakadtak, csak kopottak.
Szóba került a műszerezettség, felszereltség is,
de mivel "fapados" verziókat hoztak a többi autóból,
gondolom ezt inkább ki hagyták, így is nagy volt a Toyota fölény.
Na meg sok érdekes dolog kamerán kívül hangzott el,
vagy épp már be mikrofonozva, de felvétel előtt.
Ha hosszabb lett volna a műsoridő, biztos teljes bemutatás lett volna.
És igen, az A oszlop festék lepattanásai igen szembetűnők lettek, -sajnos-
pedig a rozsda kezdeményektől jobban tartottam,
de jól sikerült a "suvickolás" így semmi sem látszik belőle.
CCH vezetőségi tag
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE