Hungaroring, Autós nyilt nap -- 2008. október 24.
- Biagio
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Hungaroring, Autós nyilt nap -- 2008. október 24.
Megnyitnám a topicot!
Elsőkézben azt mondanám, hogy ISTEN, KIRÁLY volt!
A képeket fel is toltam FTP-re. Onnan lehet mazsolázgatni!
http://cchftp.extra.hu/downloads/Kepek/ ... -10-24.zip
Elsőkézben azt mondanám, hogy ISTEN, KIRÁLY volt!
A képeket fel is toltam FTP-re. Onnan lehet mazsolázgatni!
http://cchftp.extra.hu/downloads/Kepek/ ... -10-24.zip
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem
No injektor No ABS No Computer No problem
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
ungring
Teljesen egyetértek!
Agyban még mindig az íveket finomítom... ... +gyüjtök az új gumira + fékre!
Agyban már meg is van az ára, csak zsebben nincs
Üdv.,
Marci
Agyban még mindig az íveket finomítom... ... +gyüjtök az új gumira + fékre!
Agyban már meg is van az ára, csak zsebben nincs
Üdv.,
Marci
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Lackó
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Csatlakoznék !
IstenCsászárKirály volt a nap !
Köszi Matyi a lehetőséget ! Videó jó lett, majd valahogy átküldöm...
Andrew ! Remélem sikerült biztonságba helyezni az autódat !
Tibcsi ! Örülök, hogy találkoztunk. A kis E9 nagyon alázós gép !
A pálya nagyon jó, de a durva aszfalt gumigyilkos. GT-vel jövőre azért bepróbálkozom, addig is gyűjtés....
IstenCsászárKirály volt a nap !
Köszi Matyi a lehetőséget ! Videó jó lett, majd valahogy átküldöm...
Andrew ! Remélem sikerült biztonságba helyezni az autódat !
Tibcsi ! Örülök, hogy találkoztunk. A kis E9 nagyon alázós gép !
A pálya nagyon jó, de a durva aszfalt gumigyilkos. GT-vel jövőre azért bepróbálkozom, addig is gyűjtés....
Jók a képek Biagio!
Hálás vagyok mindenkinek a segítségért, kerékcsere stb.
Az idő kitünő volt és a társaság is jól összejött. Tehát ennél többet nem is lehet kívánni
Lackó jövőre a GT-vel kötelező a megjelenés!!!!
Ismét rá kellett jönnöm hogy az utcai vesekőromboló futóművem ide még mindig csak hajókázni jó, viszont a fékeimmel már teljesen elégedett voltam.
Mindig van mit csiszolni a kocsin, csak az Ország egy évi kötségvetése sem vollna elég rá. (báááár az lehet hogy igen )
Nem baj, azért élünk hogy elérjük céljainkat.(amúgy csak unatkoznánk)
Remélem jövőre már az AE86-tal nem lesznek ilyen gondjaim.
Beton futómű, óriásfékek és még egy jó erőforrás a géptérben.
Vezetni meg majd megtanulok
Hálás vagyok mindenkinek a segítségért, kerékcsere stb.
Az idő kitünő volt és a társaság is jól összejött. Tehát ennél többet nem is lehet kívánni
Lackó jövőre a GT-vel kötelező a megjelenés!!!!
Ismét rá kellett jönnöm hogy az utcai vesekőromboló futóművem ide még mindig csak hajókázni jó, viszont a fékeimmel már teljesen elégedett voltam.
Mindig van mit csiszolni a kocsin, csak az Ország egy évi kötségvetése sem vollna elég rá. (báááár az lehet hogy igen )
Nem baj, azért élünk hogy elérjük céljainkat.(amúgy csak unatkoznánk)
Remélem jövőre már az AE86-tal nem lesznek ilyen gondjaim.
Beton futómű, óriásfékek és még egy jó erőforrás a géptérben.
Vezetni meg majd megtanulok
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Sziasztok!
Csak most jutottam net közelbe
Nagyon élveztem a ringen eltöltött napot! Úgy indultam neki, hogy nézőként csorgatom a nyálam szokás szerint és diskurálok a hasonló beteg emberekkel, mint én.
Aztán nem bírtam... Megfertőzött teljesen. Próbáltam magamnak magyarázni a kifogásokat: Újak a Toyo gumik, a fékeim, már alapból kopottak... De nem volt menekvés.
Nevezés 3 Etap-ra.
Azt hinné az ember, hogy kevés ez a 15-20 perc. Nekem elég volt. Mindig tanul az ember a pályáról és hogy mit lehet még mit nem. Egy etap pont jó arra, hogy 2-3. körtől ráérezzünk, menjünk pár gyorsat és okosabbak legyünk a következőre. Ki is meríti az embert rendesen. Hozzá teszem a motort se lett volna kedvem még pár körön "nem üzemi fordulaton" járatni
Autós szimulátor fanoknak: Tiszta LFS, csak mégjobb! Az első két meccsen tanulgattam a pályát (persze azért ismeri az ember a kanyarokat, de hogy mi 2 és mi 3, mennyit enged még, mikor fékezzek, ...) Ezeken a körökön a bal hátsóba 1,5 Bar volt és 2 személlyel mentem végig. Volt pördülés is! Bátran vállalom. Azthiszem természetes. Így ha jól tudom 2:44- 2:47 körüli időket mentem. 1-1 köröm lett mérve, ki tudja, hogy a legjobb-e. Meg vagyok elégedve ezekkel is!
Majd 3. nekifutás előtt ment egy kis kerékfújás, Csomi kipakolás tankolás (pályán leosztva 35 liter körül evett a kis Map-os szörnyeteg ), majd egyedül nekivágtam. Fura, hogy az utsó kettő rajt előtt görcsölt a hasam, fura érzések gyötörtek talán pont a lehetséges károk miatt. Amikor megérkeztem nem is remegtem. Olykor mindig fülig ért a szám
Nos egyedül, üres popóval fogyatkozó mezőnnyel irány az utsó start.
Mögöttem 2-vel Andrew, előttem egy csövezett beton lada. Lecc gó
Ami kifér a csövön! A fordulat 5500-6000 alatt nem nagyon mászkált (ténylegesen!!!) 2-3, 2-3 Egyedül a célegyenes végén dobtam a negyediket, ott kb 170 környékéig gyorsíthattam fel. Olajnyomásom és vízhőfokom teljesen rendben volt! Erre van kitalálva a 4AGE!! Nem utcára. Itt ki lehetett hazsználni, hogy 3-ba megy 150 fölött. Imádom! Megérte. És iszonyat, hogy tervezték, hogy a 20 éves technika bírja 15, 20 percen át a tiltás közeli tartományt. már már kezdtem megsajnálni, féltem, hogy csapágyasra vágom, de olyan derekasan tűrte, hogy az hihetetlen.
Meg is lett az eredménye. 2:34 es mért kör. Szerintem volt kevesebb is. 1 autó se előzött meg és talán annak az etapnak a legnagyobb versenyét vívtam egy szlovák 1.9 TD húzott 4-es golffal (alias "koromgyáros"). Nem volt sportszerű, mert 2-3 kanyarba folyton túl ment a rázókövön, vagy 10 méterrel. (így könnyű gyorsan "nagy íven" autózni). Sebaj. Óriásit mentünk, aki ott volt az tudja, mennyire fülig ért a szám. Köszönöm a drukkolást nektek!!! Na meg a többi nézőnek és pályabíróknak! Tetszett mindnekinek úgy érzem. Mögöttünk 50-100 méterrel próbálkozott egy piros Calibra (nemtom hány szelepes), de a 6 körön keresztül nem tudott még közelíteni sem. Szörnyű volt, hogy kiadta a minimális különbségeket. Pálya feléig a golf ment kicsit jobban, utána meg én szorongattam. Célegyenes rávezetőjénél szinte mindig fej-fejként jöttünk ki. Óriási verseny volt, szerencsére nem sokan tartottak fel minket, elengedtek szépen. (csak a sétaautózó fiesta... Pöcs) Köszönöm a plusz jelzőket! Jól esett skacok! És remélem tényleg kihasználtam a pálya teljes szélességét, ahogy mondtátok.
Összegzésként: Fékeim elfogytak brutálisan, pedig vigyáztam rájuk, gumik iszonyat mit kaptak. Szörnyen látszott a különbség, mondjuk Andrew Német gumijai közt. Az enyém mint a Forma 1-eseknél, vagy mint Tibcsi Yoko slickjeinél, lesorjásodott és tele volt a felület gumi darabokkal, Andrew-é meg csak sikálódott a teteje. Örülök, hogy Toyotkat vettünk, bár itt nem gazdaságos Ahhoz képest, hogy nem slick-ek, meg voltam velük elégedve teljesen!!!
Iszonyat jól éreztem magam. A látvány is gyönyörű volt. A kék kis Elise, a GT2-es Porsche-k, az R35. Jó volt veletek cseverészni, álmodozni!
Tuti volt a nap!
Andrew mesélj a fejleményekről!
Bubidisc, 4EFE-hez képest gyönyörűt mentél te is! Jövőre reméljük több klubtag jön és lesz köztük 2E, 4E!
Képeket és videókat mindenkitől!
Jövőre nagyon ígéretes lesz! Lyani, Lackó, Tibcsi, Andrew, ZDoman, WalakiD'lair, Miki1, még pár Hachis, Bohi , Actommy??, .... ??? Eddig mind 4AGE. Beállunk egymás után a sorba többiek szerint a régi szar családi fosokkal. Meg hú de Corolla Club van az autó oldalán, de azért nem kéne feltartani a mezőnyt és amikor elindulunk, sorba előzünk mindenkit Had essen le az álluk.
Már várom nagyon!
Csak most jutottam net közelbe
Nagyon élveztem a ringen eltöltött napot! Úgy indultam neki, hogy nézőként csorgatom a nyálam szokás szerint és diskurálok a hasonló beteg emberekkel, mint én.
Aztán nem bírtam... Megfertőzött teljesen. Próbáltam magamnak magyarázni a kifogásokat: Újak a Toyo gumik, a fékeim, már alapból kopottak... De nem volt menekvés.
Nevezés 3 Etap-ra.
Azt hinné az ember, hogy kevés ez a 15-20 perc. Nekem elég volt. Mindig tanul az ember a pályáról és hogy mit lehet még mit nem. Egy etap pont jó arra, hogy 2-3. körtől ráérezzünk, menjünk pár gyorsat és okosabbak legyünk a következőre. Ki is meríti az embert rendesen. Hozzá teszem a motort se lett volna kedvem még pár körön "nem üzemi fordulaton" járatni
Autós szimulátor fanoknak: Tiszta LFS, csak mégjobb! Az első két meccsen tanulgattam a pályát (persze azért ismeri az ember a kanyarokat, de hogy mi 2 és mi 3, mennyit enged még, mikor fékezzek, ...) Ezeken a körökön a bal hátsóba 1,5 Bar volt és 2 személlyel mentem végig. Volt pördülés is! Bátran vállalom. Azthiszem természetes. Így ha jól tudom 2:44- 2:47 körüli időket mentem. 1-1 köröm lett mérve, ki tudja, hogy a legjobb-e. Meg vagyok elégedve ezekkel is!
Majd 3. nekifutás előtt ment egy kis kerékfújás, Csomi kipakolás tankolás (pályán leosztva 35 liter körül evett a kis Map-os szörnyeteg ), majd egyedül nekivágtam. Fura, hogy az utsó kettő rajt előtt görcsölt a hasam, fura érzések gyötörtek talán pont a lehetséges károk miatt. Amikor megérkeztem nem is remegtem. Olykor mindig fülig ért a szám
Nos egyedül, üres popóval fogyatkozó mezőnnyel irány az utsó start.
Mögöttem 2-vel Andrew, előttem egy csövezett beton lada. Lecc gó
Ami kifér a csövön! A fordulat 5500-6000 alatt nem nagyon mászkált (ténylegesen!!!) 2-3, 2-3 Egyedül a célegyenes végén dobtam a negyediket, ott kb 170 környékéig gyorsíthattam fel. Olajnyomásom és vízhőfokom teljesen rendben volt! Erre van kitalálva a 4AGE!! Nem utcára. Itt ki lehetett hazsználni, hogy 3-ba megy 150 fölött. Imádom! Megérte. És iszonyat, hogy tervezték, hogy a 20 éves technika bírja 15, 20 percen át a tiltás közeli tartományt. már már kezdtem megsajnálni, féltem, hogy csapágyasra vágom, de olyan derekasan tűrte, hogy az hihetetlen.
Meg is lett az eredménye. 2:34 es mért kör. Szerintem volt kevesebb is. 1 autó se előzött meg és talán annak az etapnak a legnagyobb versenyét vívtam egy szlovák 1.9 TD húzott 4-es golffal (alias "koromgyáros"). Nem volt sportszerű, mert 2-3 kanyarba folyton túl ment a rázókövön, vagy 10 méterrel. (így könnyű gyorsan "nagy íven" autózni). Sebaj. Óriásit mentünk, aki ott volt az tudja, mennyire fülig ért a szám. Köszönöm a drukkolást nektek!!! Na meg a többi nézőnek és pályabíróknak! Tetszett mindnekinek úgy érzem. Mögöttünk 50-100 méterrel próbálkozott egy piros Calibra (nemtom hány szelepes), de a 6 körön keresztül nem tudott még közelíteni sem. Szörnyű volt, hogy kiadta a minimális különbségeket. Pálya feléig a golf ment kicsit jobban, utána meg én szorongattam. Célegyenes rávezetőjénél szinte mindig fej-fejként jöttünk ki. Óriási verseny volt, szerencsére nem sokan tartottak fel minket, elengedtek szépen. (csak a sétaautózó fiesta... Pöcs) Köszönöm a plusz jelzőket! Jól esett skacok! És remélem tényleg kihasználtam a pálya teljes szélességét, ahogy mondtátok.
Összegzésként: Fékeim elfogytak brutálisan, pedig vigyáztam rájuk, gumik iszonyat mit kaptak. Szörnyen látszott a különbség, mondjuk Andrew Német gumijai közt. Az enyém mint a Forma 1-eseknél, vagy mint Tibcsi Yoko slickjeinél, lesorjásodott és tele volt a felület gumi darabokkal, Andrew-é meg csak sikálódott a teteje. Örülök, hogy Toyotkat vettünk, bár itt nem gazdaságos Ahhoz képest, hogy nem slick-ek, meg voltam velük elégedve teljesen!!!
Iszonyat jól éreztem magam. A látvány is gyönyörű volt. A kék kis Elise, a GT2-es Porsche-k, az R35. Jó volt veletek cseverészni, álmodozni!
Tuti volt a nap!
Andrew mesélj a fejleményekről!
Bubidisc, 4EFE-hez képest gyönyörűt mentél te is! Jövőre reméljük több klubtag jön és lesz köztük 2E, 4E!
Képeket és videókat mindenkitől!
Jövőre nagyon ígéretes lesz! Lyani, Lackó, Tibcsi, Andrew, ZDoman, WalakiD'lair, Miki1, még pár Hachis, Bohi , Actommy??, .... ??? Eddig mind 4AGE. Beállunk egymás után a sorba többiek szerint a régi szar családi fosokkal. Meg hú de Corolla Club van az autó oldalán, de azért nem kéne feltartani a mezőnyt és amikor elindulunk, sorba előzünk mindenkit Had essen le az álluk.
Már várom nagyon!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
respect
"Bubidisc, 4EFE-hez képest gyönyörűt mentél te is!"
Matyi,
Köszi az elismerést. Ha a fékeim rendben lettek volna lehet, hogy egy árnyalatnyival erősebb lett volna a szereplés. Néhány kanyart óvatosan közelítettem meg. Tavaszra valamit ki kell fundálnom, új nyárigumi + ilyesmi.
Nem lehetett nem drukkolni Neked. Látszott, hogy szívből megy az a COROLLA. A Calibrás csávó meg tényleg mutathatott volna valamit, jó cw értték, min. 115 ló, bár én mintha úgy hallottam volna, hogy V6. Na nem akarom belédvernin az ideget...
Köszönöm a többieknek is, hogy befogadók voltatok. Paseo-nak jóbulást AndrewGL!
A mielöbbi viszontlátásra!
Marci
Matyi,
Köszi az elismerést. Ha a fékeim rendben lettek volna lehet, hogy egy árnyalatnyival erősebb lett volna a szereplés. Néhány kanyart óvatosan közelítettem meg. Tavaszra valamit ki kell fundálnom, új nyárigumi + ilyesmi.
Nem lehetett nem drukkolni Neked. Látszott, hogy szívből megy az a COROLLA. A Calibrás csávó meg tényleg mutathatott volna valamit, jó cw értték, min. 115 ló, bár én mintha úgy hallottam volna, hogy V6. Na nem akarom belédvernin az ideget...
Köszönöm a többieknek is, hogy befogadók voltatok. Paseo-nak jóbulást AndrewGL!
A mielöbbi viszontlátásra!
Marci
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
Karotta nem kapott, nem venné el, mivel pártatlan akar maradni.
Ahogy néztük, nemcsak hangsebességgel ment. :)
A Calibrás ha 8v volt, szépen jött utánatok, ha 16v v. V6 akkor szégyen, hogy csak hátul kullogott.
Bubidiscnek üzenem (akit Marci névvel láttak el a keresztségben) hogy akad még Faszt end Fúriusz tablettám. Spurival párosítva leég a hajad a gyorsulástól - jobb mint a nitró. Keressük egymást tavasszal :)
Ahogy néztük, nemcsak hangsebességgel ment. :)
A Calibrás ha 8v volt, szépen jött utánatok, ha 16v v. V6 akkor szégyen, hogy csak hátul kullogott.
Bubidiscnek üzenem (akit Marci névvel láttak el a keresztségben) hogy akad még Faszt end Fúriusz tablettám. Spurival párosítva leég a hajad a gyorsulástól - jobb mint a nitró. Keressük egymást tavasszal :)
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
- Lackó
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Cobra energy drink rulez !Zed Kristianz írta:Karotta nem kapott, nem venné el, mivel pártatlan akar maradni.
Ahogy néztük, nemcsak hangsebességgel ment. :)
A Calibrás ha 8v volt, szépen jött utánatok, ha 16v v. V6 akkor szégyen, hogy csak hátul kullogott.
Bubidiscnek üzenem (akit Marci névvel láttak el a keresztségben) hogy akad még Faszt end Fúriusz tablettám. Spurival párosítva leég a hajad a gyorsulástól - jobb mint a nitró. Keressük egymást tavasszal :)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
tabi
Azt hiszem Én vagyok az egyetlen aki nem tudja mi ez a tabletta és a spuri, de biztos működik ha Te mondod. Az aktuális problema a megállás, majd csak az után jön a gyorsulás. Egy jó kis nájtrót azért kipróbálnék!Zed Kristianz írta:Karotta nem kapott, nem venné el, mivel pártatlan akar maradni.
Ahogy néztük, nemcsak hangsebességgel ment. :)
A Calibrás ha 8v volt, szépen jött utánatok, ha 16v v. V6 akkor szégyen, hogy csak hátul kullogott.
Bubidiscnek üzenem (akit Marci névvel láttak el a keresztségben) hogy akad még Faszt end Fúriusz tablettám. Spurival párosítva leég a hajad a gyorsulástól - jobb mint a nitró. Keressük egymást tavasszal :)
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.