Szuper volt a King Of Europe!!
Sokáig vaciláltam menjek-e vagy nem, de szerencsére Vitya77 beült hozzám (sőt ő vezetett
), a pályáról is lejöttünk Pest megyén kívül, így anyagilag is gazdaságosabb lett.
De jó, hogy nem hagytam ki...
A Slovakiaring csábított és reménykedtem el tudunk majd intézni ismét egy Press-es engedélyt, hogy a pályán körbe tudjunk menni.
Emellett kint volt 3 hazai AE86 is, meg pár külföldi érdekesség. Kis bandázás, kis autó b@zulás, kellett na...
Kifele tartottunk már, mikor DanikAE86 hívott, hogy ötödikben ledadog, majd küldött egy képet:
Ők Németországól jöttek és úgy volt együtt gurulunk be a Ringre, de ebben a felállásban ez nem jött össze
Épp Szlovákiában álltunk már 15 perce egy félpályás lezárós idióta, rosszul működő lámpa miatt, mikor dudáltak majd odasétáltak hozzánk a mögöttünk álló Lexusból. Médzsörék voltak kellemes meglepetésünkre. Onnan már velük kezdtük meg a Paddock bámészkodás első részét.
Kint voltak a szerelő csapatok és a versenygépek, továbbá Gymkhana pálya és egy kisebb rész a kiállított autóknak, ahol szép számban képviseltették magukat a Toyoták.
A Gymkhana-nál többször kiszúrtunk egy bályos szőke szépséget, aki versenyző overálba sétált fel, s alá.
Hamar rájöttünk, hogy az egyik öreg Merci pilótája és vár a sorára. Nyilván éreztük a szimpátiát, de miután az igen nehéz és szűk pályán, a sok férfi "szenvedése" után felment ezzel a tökéletesen alkalmatlan súlyeloszlású géppel és "porig alázott mindenkit", szó szerint leesett az állunk.
Vityával meghajoltunk előtte és tapssal jutalmaztuk. Miután elmosolyodott végünk volt...
Tündér, szerény, csinos és úgy vezet, mint itt mindannyiunk együttvéve
Bauer Viki
15 éves és emelem kalapom előtte
Kicsit kolbászoltunk az autók közt, majd Vityával a Corolla Club Hungary hivatásos médiásaiként sikeresen megkértük a Press-es engedélyeket és mellényeket.
Innentől szabad volt a bejárásunk mindenhova.
Épp Keiichi Tsuchiya eligazításába ("kioktatásába") botlottunk bele, melyet a sikeres Európai drifterek lélegzet visszafolytva hallgattak végig
Innentől következett az utolsó pár gyakorlás, majd az elődöntő és végül a FINAL.
Szinte minden kanyarból lőttünk képeket és készítettünk videókat. Sikerült is pár darab a laposan, szembe sütő nap és a gumi felhő ellenére.
Az élményt az mutatja a legjobban, hogy a wc-zésemet mindig halogattam és a döntő végén már annyira kellett, hogy behugyozni sem tudtam
...
Király gépek, jó sofőrök.
ÉS a sok BMW és Nissan közt VOLT TOYOTA IS
Ráadásul 2 hachit láttunk menni:
és egy harmadikat a parkolóban:
De volt szívemet melengedtető KP60 Starlet is
Igazi felüdülés volt a hatalmas sok 100 lóerős böszme szörnyek között.
Ráadásul 4AGTE dübörgött benne
Na meg a GT86 sem maradhatott el
Volt pár kicsúszás és pofozkodás
Na meg jó pár gyönyörű fűzés
Közben persze ment a Japán támogatású pontozás ezerrel
A győztes:
(médzsör majd kijavít melyik kategóriáé
...)
Kicsit még Toyotáztunk, beszélgettünk
A díjkiosztó már sötétben végződött és szolidarítva drukkoltunk a hachisoknak, hogy megkaphassák Keichii autogramját az autójukra.
Persze az ígérgetés betartása elmaradt, így ZDoman Annájával kezünkbe vettük az ügyet és a hegyet vittük Mohamedhez. Egy kis rámenősség rögtön sikerre vezetett:
Vitya is hozott erekjét
Majd elégedetten megfáradva, hazafele vettük az irányt
Szlovák oldalon a Pécsi AE86 utasainak társaságában
Komárnoban még rosszalkodtunk is
Szuper nap volt! Nem kizárt, hogy legközelebb is megyek
A Slovakiaring és személyzete (legtöbb Magyar) továbbra is nagyon szimpatikus!
Vitya77 volt a videó felelős, de párat én is lőttem a végén.
Hamarosan megosztom.
Addig is a
KÉPEIM