Toyota Múzeum - Németország, 2008 április 25-26
- Biagio
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Toyota Múzeum - Németország, 2008 április 25-26
Ezt is megértük! Aki ott volt szerintem nem bánta meg, akik viszont sajnos nem tudtak velünk tartani azoknak csak az élményeket tudjuk el mesélni, de átélni igazán más! Kalandos utunk volt, ami hál istennek baleset mentesen lezajlott és egy-két "apró" felhőszakadáson kívül nem történt semmi!
DBandesz-nak köszönjük a PMR-et nagyon nagy hasznát vettük az utunk során. Köszönet a szállás elintézésében is párodnak Zsuzsinak, hogy haza telefonáltatok és vissza, hogy ne abban az ócska kempingben szálljunk meg. Ugyan is az itthoniaknak mondom, hogy átvert minket az öreg paraszt fricc és a köház, ami meg lett beszélve foglalt lett hirtelen és helyett lakókocsiban és ócska viskóban akart minket elszállásolni, melyben se wc, fürdő, fűtés nem volt. Még jó, hogy ágy volt!
És az öreg annyival el is intézte, hogy "áá mi még fiatalok vagyunk, kibírjuk"!!! Na nekünk se kellett több!
A lényeg, hogy lett szállásunk éjszakára, mely kültűrált volt fűtéssel és reggelivel.
Azt meg nem is merem mondani, hogy a gasthouse-ból való kijelentkezés se ment simán...
Azt hiszem aki eddig kedvelte esetlegesen a németeket azokban a szimpátia átváltozott erős utálattá.
De szerintem ez sem tudta elvenni a kedvünket a dolog szépségétől, hisz már mindenki a múzeumban gondolkodott.
11 körül oda is értünk és nagyon nagy szeretettel fogadtak minket. Mikor kitárták elöttünk a bejárt ajtaját szerintem mindenkinek le esett az álla. Annyi gyönyörű szép autót még nem láttam egy rakáson. Olyanok voltunk, mint a 8 évesek a játékboltban, mert mindent ki akartunk próbálni, ha nem is próba kör, de bele üllni, bele szagolni, megvizslatni a motorteret! Ha bár ezt mind a múzeum szabályzata tiltotta és nem lehetet volna még fényképezni sem. De mikor elhangzott a bűvös mondat: "Ma mindent szabad!!!"
Egyszerűen nem tudom szavakba önteni az élményt, a látványt, a szagokat. ELMESÉLHETETLEN!!! Még mindig fülig ér a szám!!!!
Nagyon sok képet készítettünk, videó is készült amik persze fel lesznek töltve.
4 órát töltöttünk a múzeumba, mikor a tablot is sikerült átadnunk, közös fényképezkedés és készülődés haza fele. (sajnos nem így terveztük, de közbeszóltak azok a piszkos anyagiak)
Haza fele még megálltunk Pockingba egyett vásárolni és utána irány Bécs.
Bécsben egy kicsit kifújtuk magunkat, sétáltunk egyett és indultunk a határhoz.
Hazafele még Mosonmagyaróvárnál megálltunk elbúcsúztunk egymástól és mindenki a maga saját tempólyában haza döcögött!
Azt hiszem ez mindenki számára egy feledhetettlen élmény marad!
Nagyon jó volt, ha még nem mondtam volna!
Lehet, hogy sok mindent kihagytam és elsiklottam felette, így ne haragudjatok, de szerintem nincs annyi karakter a fórumon, hogy kiférjen, mindaz ami velünk történt ezen a két napon!!!
Elnézést, ha egy kicsit hosszúra sikeredett, de nem bírtam magamban tartani! Remélem mindenki épségben haza ért és nem történt semmi.
A következő taliig mindenkinek balesetmentest!
DBandesz-nak köszönjük a PMR-et nagyon nagy hasznát vettük az utunk során. Köszönet a szállás elintézésében is párodnak Zsuzsinak, hogy haza telefonáltatok és vissza, hogy ne abban az ócska kempingben szálljunk meg. Ugyan is az itthoniaknak mondom, hogy átvert minket az öreg paraszt fricc és a köház, ami meg lett beszélve foglalt lett hirtelen és helyett lakókocsiban és ócska viskóban akart minket elszállásolni, melyben se wc, fürdő, fűtés nem volt. Még jó, hogy ágy volt!
És az öreg annyival el is intézte, hogy "áá mi még fiatalok vagyunk, kibírjuk"!!! Na nekünk se kellett több!
A lényeg, hogy lett szállásunk éjszakára, mely kültűrált volt fűtéssel és reggelivel.
Azt meg nem is merem mondani, hogy a gasthouse-ból való kijelentkezés se ment simán...
Azt hiszem aki eddig kedvelte esetlegesen a németeket azokban a szimpátia átváltozott erős utálattá.
De szerintem ez sem tudta elvenni a kedvünket a dolog szépségétől, hisz már mindenki a múzeumban gondolkodott.
11 körül oda is értünk és nagyon nagy szeretettel fogadtak minket. Mikor kitárták elöttünk a bejárt ajtaját szerintem mindenkinek le esett az álla. Annyi gyönyörű szép autót még nem láttam egy rakáson. Olyanok voltunk, mint a 8 évesek a játékboltban, mert mindent ki akartunk próbálni, ha nem is próba kör, de bele üllni, bele szagolni, megvizslatni a motorteret! Ha bár ezt mind a múzeum szabályzata tiltotta és nem lehetet volna még fényképezni sem. De mikor elhangzott a bűvös mondat: "Ma mindent szabad!!!"
Egyszerűen nem tudom szavakba önteni az élményt, a látványt, a szagokat. ELMESÉLHETETLEN!!! Még mindig fülig ér a szám!!!!
Nagyon sok képet készítettünk, videó is készült amik persze fel lesznek töltve.
4 órát töltöttünk a múzeumba, mikor a tablot is sikerült átadnunk, közös fényképezkedés és készülődés haza fele. (sajnos nem így terveztük, de közbeszóltak azok a piszkos anyagiak)
Haza fele még megálltunk Pockingba egyett vásárolni és utána irány Bécs.
Bécsben egy kicsit kifújtuk magunkat, sétáltunk egyett és indultunk a határhoz.
Hazafele még Mosonmagyaróvárnál megálltunk elbúcsúztunk egymástól és mindenki a maga saját tempólyában haza döcögött!
Azt hiszem ez mindenki számára egy feledhetettlen élmény marad!
Nagyon jó volt, ha még nem mondtam volna!
Lehet, hogy sok mindent kihagytam és elsiklottam felette, így ne haragudjatok, de szerintem nincs annyi karakter a fórumon, hogy kiférjen, mindaz ami velünk történt ezen a két napon!!!
Elnézést, ha egy kicsit hosszúra sikeredett, de nem bírtam magamban tartani! Remélem mindenki épségben haza ért és nem történt semmi.
A következő taliig mindenkinek balesetmentest!
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem
No injektor No ABS No Computer No problem
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
Nézzük az én szemszögemből. Hosszú lesz, de nem érdekel. Olvassátok!!
Már a 9.30-s rajt is 10-re tolódott, mert DBandesz és Kisa csúsztak csöppet (toilet time) és én is azt hittem, hogy elkések, de 9.32-re odaértem ---( F430 Spider jött velem az Osztyapenkótól az Osonyig - Ferrari sapka játszott )
100-s tábla felett szemet húnytam.
Negyedmagunkkal csorogtunk tovább, miközben kiteszteltük a PMR-ket. Miselt és Ngabeee-t a 82-s úti leágazásnál vártuk be, ahol Kiss Bazsiék is csatlakoztak.
Autos Attila pedig a 83-s lehajtónál gördült mögénk.
A srácok nem mindíg bírtak a lóerőkkel, így váltogattuk a sorrendet, már csak a fotók-videók készítése miatt is.
A határ előtt mindenki eltűnt az utakról....ezt szeretjük, méltó fogadtatás :D
Öszterraih-ben rögtön matricavásárlás és 50 centért budihasználat. Ezt a lehúzást..
Angolos próbáinkra magyar válasz fogadott a pénztárnál....ordított rólunk?
Biagio megkergült riasztóját lelikvidálta, ne ciripeljen az út alatt, bár ez csak őt zavarta. A sógorok hekusai pisztolyoztak a 60-s táblánál szolgálati Zafirájukban. Apukááám, legalább ne ilyen látványosan!
Esőfüggöny és napsütés váltogatta egymást, egyszer Miselt is elhagytuk. Nem kanyarodott le a pihi helyre, ahova mindannyian. Természetesen no para, biztos lefalcolt a köv. pihenőnél, majd a PMR!
Előbb vettük észre...
Az osztrák M0-on (S1) haladva megfogalmazódott bennünk a kérdés, ez nálunk miért nem így néz ki? A 80 az 80, elégnek tűnt, nini, leállósáv....khmm..
Rajságos alagutakon csorogtunk át. Ilyet képzeltünk az egyszer elkészülő észak-nyugati kerülő szakaszhoz.
Vikim megjegyezte, úgy tűnik, a fiúk pössentés igénye felűlmúlta a 4 lányét. No comment.
80-100-120 is adódott az úton, német autó a menő, ez biztosnak látszott, így meg-megörültünk 1-2 Toyotán, ami néha-néha feltűnt.
Anyu vezette v. idős házaspár. ST Celicaból öreglány kamillázott az anyós ülésről. Mindezt 150-nel néztem meg, hogy jól látok-e.
A passau-i szállásról csak annyit: Passport, bitte! :D:D Elmaradott volt az öreg, neki az Unió és schengen az smafu.
Azért az a passaui Löwenbrau meg a Radler bizony finom volt, Misel és DBandeszék a Wiener Schnitzernek örülhettek. (Bécsi szelet)
A múzeum meg......kollektív bokafosás, azt se tudtuk mihez kapjunk, hova rohanjak.
A gondnok, az öreg Hans (mikulásnak hívtam mert jóságos arca és hófehér szakálla volt) pörgött mint a szélkakas. Neki már ajándék minden nap.
Hívta is a tulajt: - Te, ezek a corollások tényleg itt vannak! Gyere már, ne aludj!
Mivel jött a tulaj? (Peter Pichert) Új Priussal....
Ott kezdődött az ájulás amikor betessékelt abba az amerikai piacra szánt 80-s (?) Celicaba. Belűl plüss, dobókocka, széles gumik, emelt segg, mint egy Mustang. 2 lityis 120 lovas krúzolós motor.
Meg a 2000 GT. Faszán mélyen, szinte feküdve ültem benne. Van egy kép, betöltöm az oldalablakot, olyan kicsi.
AE92 felett már nem állított ki gépeket, csak Celica-Suprát láttam. Bár volt egy garázs,amit nem láttunk, ahol 20 autó állt restaurálás alatt......hátha.
Fekete AE86 lépcsőshátú--- motor tip-top, igényes sportkipu.
Bordó (US piac) Celica Supra 2.9 V6-s Cosworth motor--- zabi gyerek. Olyan optikával, beleszerelmesedtem.
Nem is folytatom, nézzétek a képeket. Hamarosan fent lesznek az FTP-n. Layosh adja a linket.
Hazafele még sörfelvásárlás a helyi bevásárló egységben és zúzás Bécsbe. Maria Hilfe strasse. Kicsit elvesztettük egymást, de csak kicsit.
Üza árak:
Ausztria - 1.35 pálya, 1.24 Bécs
Németo. - 1.45 ajró
Egy kérdés maradt, kik használnak 91-s benzint???? 95-s volt a super, 98-s nem volt.
Már a 9.30-s rajt is 10-re tolódott, mert DBandesz és Kisa csúsztak csöppet (toilet time) és én is azt hittem, hogy elkések, de 9.32-re odaértem ---( F430 Spider jött velem az Osztyapenkótól az Osonyig - Ferrari sapka játszott )
100-s tábla felett szemet húnytam.
Negyedmagunkkal csorogtunk tovább, miközben kiteszteltük a PMR-ket. Miselt és Ngabeee-t a 82-s úti leágazásnál vártuk be, ahol Kiss Bazsiék is csatlakoztak.
Autos Attila pedig a 83-s lehajtónál gördült mögénk.
A srácok nem mindíg bírtak a lóerőkkel, így váltogattuk a sorrendet, már csak a fotók-videók készítése miatt is.
A határ előtt mindenki eltűnt az utakról....ezt szeretjük, méltó fogadtatás :D
Öszterraih-ben rögtön matricavásárlás és 50 centért budihasználat. Ezt a lehúzást..
Angolos próbáinkra magyar válasz fogadott a pénztárnál....ordított rólunk?
Biagio megkergült riasztóját lelikvidálta, ne ciripeljen az út alatt, bár ez csak őt zavarta. A sógorok hekusai pisztolyoztak a 60-s táblánál szolgálati Zafirájukban. Apukááám, legalább ne ilyen látványosan!
Esőfüggöny és napsütés váltogatta egymást, egyszer Miselt is elhagytuk. Nem kanyarodott le a pihi helyre, ahova mindannyian. Természetesen no para, biztos lefalcolt a köv. pihenőnél, majd a PMR!
Előbb vettük észre...
Az osztrák M0-on (S1) haladva megfogalmazódott bennünk a kérdés, ez nálunk miért nem így néz ki? A 80 az 80, elégnek tűnt, nini, leállósáv....khmm..
Rajságos alagutakon csorogtunk át. Ilyet képzeltünk az egyszer elkészülő észak-nyugati kerülő szakaszhoz.
Vikim megjegyezte, úgy tűnik, a fiúk pössentés igénye felűlmúlta a 4 lányét. No comment.
80-100-120 is adódott az úton, német autó a menő, ez biztosnak látszott, így meg-megörültünk 1-2 Toyotán, ami néha-néha feltűnt.
Anyu vezette v. idős házaspár. ST Celicaból öreglány kamillázott az anyós ülésről. Mindezt 150-nel néztem meg, hogy jól látok-e.
A passau-i szállásról csak annyit: Passport, bitte! :D:D Elmaradott volt az öreg, neki az Unió és schengen az smafu.
Azért az a passaui Löwenbrau meg a Radler bizony finom volt, Misel és DBandeszék a Wiener Schnitzernek örülhettek. (Bécsi szelet)
A múzeum meg......kollektív bokafosás, azt se tudtuk mihez kapjunk, hova rohanjak.
A gondnok, az öreg Hans (mikulásnak hívtam mert jóságos arca és hófehér szakálla volt) pörgött mint a szélkakas. Neki már ajándék minden nap.
Hívta is a tulajt: - Te, ezek a corollások tényleg itt vannak! Gyere már, ne aludj!
Mivel jött a tulaj? (Peter Pichert) Új Priussal....
Ott kezdődött az ájulás amikor betessékelt abba az amerikai piacra szánt 80-s (?) Celicaba. Belűl plüss, dobókocka, széles gumik, emelt segg, mint egy Mustang. 2 lityis 120 lovas krúzolós motor.
Meg a 2000 GT. Faszán mélyen, szinte feküdve ültem benne. Van egy kép, betöltöm az oldalablakot, olyan kicsi.
AE92 felett már nem állított ki gépeket, csak Celica-Suprát láttam. Bár volt egy garázs,amit nem láttunk, ahol 20 autó állt restaurálás alatt......hátha.
Fekete AE86 lépcsőshátú--- motor tip-top, igényes sportkipu.
Bordó (US piac) Celica Supra 2.9 V6-s Cosworth motor--- zabi gyerek. Olyan optikával, beleszerelmesedtem.
Nem is folytatom, nézzétek a képeket. Hamarosan fent lesznek az FTP-n. Layosh adja a linket.
Hazafele még sörfelvásárlás a helyi bevásárló egységben és zúzás Bécsbe. Maria Hilfe strasse. Kicsit elvesztettük egymást, de csak kicsit.
Üza árak:
Ausztria - 1.35 pálya, 1.24 Bécs
Németo. - 1.45 ajró
Egy kérdés maradt, kik használnak 91-s benzint???? 95-s volt a super, 98-s nem volt.
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
- Layosh
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Ezigen Zoli!
De élvezet volt olvasni. Másoknak is ajánlom!
A letölthető képek itt is link formájában!
Autós:
http://cchftp.extra.hu/downloads/Kepek/ ... 0Autos.zip
Kis András:
http://cchftp.extra.hu/downloads/Kepek/ ... Andras.zip
Misell:
http://cchftp.extra.hu/downloads/Kepek/ ... Misell.zip
Zed:
http://cchftp.extra.hu/downloads/Kepek/ ... %20Zed.zip
De élvezet volt olvasni. Másoknak is ajánlom!
A letölthető képek itt is link formájában!
Autós:
http://cchftp.extra.hu/downloads/Kepek/ ... 0Autos.zip
Kis András:
http://cchftp.extra.hu/downloads/Kepek/ ... Andras.zip
Misell:
http://cchftp.extra.hu/downloads/Kepek/ ... Misell.zip
Zed:
http://cchftp.extra.hu/downloads/Kepek/ ... %20Zed.zip
- kis_andras
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 180
- Csatlakozott: 2007 máj. 22, 02:01 pm
- Tartózkodási hely: cs. megye
- Kapcsolat:
- kis_andras
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 180
- Csatlakozott: 2007 máj. 22, 02:01 pm
- Tartózkodási hely: cs. megye
- Kapcsolat:
- andoriusz
- Gyakori látogató
- Hozzászólások: 297
- Csatlakozott: 2007 júl. 02, 11:04 am
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Fiúk-Lányok! Nagyon köszönöm a KE70-ről a képeket!
Milyen volt benne ülni?
Az újabb Toyoták nem voltak kiállítva?
Milyen volt benne ülni?
Az újabb Toyoták nem voltak kiállítva?
Andi
http://corolla-ke70.blog.com/ - project
http://corolla-ke70.blog.com/ - project
- Zed Kristianz
- Aktív fóruméletet élõ
- Hozzászólások: 820
- Csatlakozott: 2007 márc. 10, 04:20 am
- Tartózkodási hely: Budapest VII. -- Kárpátalja (UA)
Kedves Andi!andoriusz írta:Fiúk-Lányok! Nagyon köszönöm a KE70-ről a képeket!
Milyen volt benne ülni?
Az újabb Toyoták nem voltak kiállítva?
Idézek magamtól: "AE92 felett már nem állított ki gépeket, csak Celica-Suprát láttam"
Mit szeretnél még tudni?
ALAPÍTÓ TAG - Tiszteletbeli elnökségi tag
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...
AE92 /Kyuni/ Liftback 4A-F '88
Karburátor Rulez!
Elporladva 2016...