Köszi az eddig képeket és beszámolókat. Nagyon szuperek!
Ha visszagondolok a Szombati napra, első reakcióként egy óriásit nevetek
Mintha valami őrültséget okozó port tolt volna a vihar előszele... Másfél éve lejárt műszaki, több helyen történő gyülekezés, késők, elalvók hada, össze-vissza beszélés, gyorsulási verseny, kerékpörgetés, szétszakadás, félreértés...
Nem ismertem rátok. Mintha tényleg szinte mindenki megbolondult volna ezen a napon
Tudjuk be valami légnyomás változásnak
Egyébiránt azért is mosolygok, ha a Szombatra gondolok, mert jól éreztem magam.
Manapság már máshogy állok sok klubos, közösségis dologhoz, így nem is szerveztem túl, de cserébe nem is támasztottam túl sok követelményt a találkozóhoz. Improvizálunk, barátok vagyunk, mindent megoldunk, sírni biztos nem fogunk...
Így is lett. Volt, ami összejött, volt, ami nem, de nem idegeltem fel magam utóbbin, mert jó közegben voltam, számomra kedves járművek közt.
Ismét megjegyzem, hogy le a kalappal a csapat előtt! Csúnya időjárás előrejelzés volt a Szombati napra. Aki szemfüles volt, már látta előző nap este, hogy a ránk érkező vihar a Szerbeknél és a Bosnyákoknál teniszlabdáknál is nagyobb jeget hozott. Sokan még előző este kisuvickoltuk a gépeket, erre reggel kinézünk az ablakon és szakad az eső. Ránézve a radar és időképre, nem volt túl bíztató az elkövetkező 6-8 óra, de SENKI! nem mondta vissza és végül mind a 15 db E9 Liftback megjelent.
Nyilván bosszantó, ha a frissen mosott kocsikat jól összekoszoljuk, de a társaságért mindenki bevállalta. Ez nagyon jól esett
A Premier Outletben szépen összegyűltünk, ha jól emlékszem 11 kocsival.
Wortex és Bardos6 késett, így megkértük, csatlakozzanak hozzánk út közben. A Malomvölgyi-tóig eszméletlenül tetszett a táj. Gazdag, takaros, tiszta települések, idilli környezetben.
Igazándiból az utak minősége MÉG nem volt a legjobb, de ha jól láttam pont a belső íven "rázóköves" verzióra újítják, úgyhogy nem kizárt, hogy pár éven belül bekerül az én
Kedvenc útszakaszaim közé.
TZS a Tardosi helyszínért csillagos ötös! Köszi a tippet, nagyon tetszett. Tudom elmondtad, hogy az idő miatt valószínűleg mázlink volt, mert sokkal többen szoktak ott lenni, de tényleg eszméletlen ideális volt így. Nem véletlenül kezdtem el gondolkozni rajta egyéb találkozók helyszíne kapcsán (minden feltétel adott!). Az a fű és a környezet eszméletlen volt! Nem effekteltem szét a képeket. Tényleg ilyen zöld volt minden! A büfé is jó volt, nekem nagyon bejött az egész!
Szerencsére sikerült út közben szert tennünk egy kis előnyre az esővel szemben, így pont volt annyi időnk, hogy még esernyő nélkül lőhessünk pár képet.
A víz persze megérkezett, de a szuper napernyők és szaletlik alatt tökéletesen átvészeltük azt a másfél? órát. Teleraktam a pocakom, sztorizgattunk, szívtuk egymás vérét, ahogyan az lenni szokott
Ezt követően megindultunk Esztergomnak. Az út kritikán aluli volt, de akkor már ahogy néztem mindenki elengedte azt, hogy vigyázzon a felverődő sáros vízpermetre
Miután megérkeztünk, kisütött a nap is. Ahogy hallottam, nem szívesen álltatok volna fel a hídláb mellett általam megjelölt füves placcra, így elkezdtünk más helyszínt keresni.
Vityával megnéztük többek közt a
helyi lányokat Bazilika parkolóját is, de persze már tele volt ekkorra.
Bruce aztán jött a gyermekkori emlékével, hogy irány Pilismarótra, ahol a Duna partján tud egy jó mezőt. Egy kis Szlovák kitérőt követően végül korábban hajtott le a Szobi révhez.
Ott volt egy kis felfordulás (leférünk-nem férünk, de jön a komp, mi lesz most stb.), én nem akartam magam stresszelni, úgyhogy mondtam Krisznek parkoljanak le én meg lemegyek utolsónak. Pár percre rá elszabadult a pokol.. Mindenki kezébe vette az irányítást és meg is lett az eredménye.
Ki itt, ki ott parkolt, közben elfoglaltuk az oda-vissza sáv bekötő útját, aztán megindult az örök suhancok gyorsulási versenye is
Na itt én elengedtem a dolgot és nagyokat nevettem
Azt sajnáltam csupán, hogy nem tudtam így megcsinálni a halszálkás, részletezős fotókat, hogy a későn érkezőkről és a nyugati csapatról így nem tudtam kellő mennyiségű anyagot csinálni
Várható volt, hogy elszakad a cérna sok embernél, így meg is indult a hazaszivárgás. Saját részről én mondtam, hogy a hegyen át megyek, de nem a Lepence-Piliszentlászló-Szentendre úton (mert az nyáron rettentő kátyús), hanem a hosszabb, szebb Esztergom-"Dobogókő"-Budakalász hágón. Végül szana szét szakadt a csapat és ahogy Toytomi említette, mi négyen választottuk ezt az utat.
Elöl mentem és hatalmas szerencsém volt. Az alsó szakaszon 2 offos autót teljesen tisztán sikerült megelőznöm, aztán szinte végig tiszta volt a szakasz a hegytetőig. Bocs, hogy nem vártalak meg titeket, de nagyon élveztem. Egy motorossal akadtam össze, akivel nagyjából egyet mentünk. Ő egyenesekben volt erősebb nyilván, én kanyarokban, de megvolt a kölcsönös elismerés. Reméltem, hogy ti is tisztelitek majd kellőképpen az utat, mert fent a fák alatti részeken még nagyon nyálkás-hűvős-csúszós volt az aszfalt, de szerencsére nem lett semmi baj.
A kocsi előtt meg le a kalappal. Néztem a műszereket, de minden stabil volt. Pedig végig padló és nem kis emelkedőről beszélünk. A csúcson, amíg vártam az eltévelyedett brigádot, hűtöttem is szorgalmasan. Eszméletlen jó kocsi ez a GT-i. Igazi élményautó!
Beszéltünk is az E9-ek futóművéről... Hogy mennyire jóindulatú elsőkerekes létére. Se nem buta alulkormányzott, se nem megviccelő farkitörő. Hihetetlen mennyire érezteti a határait és mennyire kezesen kezd el viselkedni azon túl, amit könnyű így lereagálni. Imádom
Jó volt látni ennyi "tesót" együtt. Ahogy írtátok is, a forgalom többi résztvevőjének, a járókelőknek, a közúti munkásoknak, mindenkinek tetszett!
Amit rendszeresen elcsíptem: "Figyu, figyu! TOYOTA találkozó!
" Majdnem, de legalább rájöttek, hogy nem Renault
Olyan jó látni, hogy az XL és a GT-i is ilyen jól mutat egymás mellett, hogy őszintén gratulálunk egymás szépségének! Nem szeretnék kiemelni autókat, szinte tényleg mindnek ugyanúgy örültem! Az 1C-k indulásán meg továbbra is megbotránkozom
mindegy, hogy 1 millió kilométer vagy 100 ezer. Negyed fordulat és takatakataka. Beszarás..
Összegezve, nagyon jól éreztem magam. Köszi, hogy eljöttetek! Jó volt nosztalgiázni!
A közeljövőben nem tervezek saját kezdeményezésre ilyet szervezni, de ha ti indítványoztok valami hasonlót, én benne vagyok. Sajnáltam, hogy nem lehetett ott velünk sok különleges hazai egyed. (Bruce E9 BT GT-i, TZS GT-i, Toytomi GT-i, Lyani GT-i, ifj. Tósaki GT-i, Bagoly GLi, ...) Így is megigéző és lenyűgöző a 15 azonos autó látványa, ha még relatív hamar indítványoznátok a következőt, szerintem elérhető lenne a 20-25db is!
Igazándiból ugyanekkora örömmel néznék végig egy Hatchback talit (Taki, TRD, Gugyor...), SŐT! egy E8, netán E7 talit méginkább.
Egy kérdés merült fel bennem...
Nyilván mi vagyunk a kemény magja az E9 Liftback típusnak. Szerintetek 10 év múlva is meglesznek? Egy részük már így is 2., 3.-nak tartott hobbiautó. Mi a tervetek? Ti meg akarjátok tartani idős korotokra? Vagy pár éven belül elmennek "apró pénzért"?
További
KÉPEIMET a link alatt találjátok.