Hungaroring Classic 2017

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Hungaroring Classic 2017

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017 okt. 04, 06:46 pm

Ide jöhet minden élménybeszámoló, kép és videó
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Hungaroring Classic 2017

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017 okt. 05, 02:11 pm

Pacsker írta:Hungaroring Classic...
Vagy rengeteget írok vagy semmit.

Egyszerűen tényleg betelt a merevlemez és a memória... Mázli, hogy nem tátott szájjal, csorgó nyállal vegetálok most is az irodában.
Eszméletlen jó volt... Még mindig a hatása alatt vagyok.
Próbálok bootolni, de nem megy. A fülemben még a recsegő, durrogó hangok, az orromban a technikákból áradó illatok. Tényleg maga volt az autós Mennyország. Pontosabban az olyasfajtáknak, mint nekünk. Nem gerjedek az új HiperSupersportautós Jutyúb Csenelekre, engem a karbik, a manuális műszerek és az átlátható versenytechnika hoz lázba.
Nem tudok összeszedett lenni. Végem van, sorry...

Próbálok azért 1-1 csapongó gondolatot megosztani.

Ez az év klasszikus autós események tekintetében szuperül indult. A (szerencsére) rejtegetett Histo-Cup sorozatban is először lehetett részem. Akkor már rögtön dupláztam is (Pannonia és Szlovákia Ring). A gépcsodáktól eltekintve magával ragadott a közeg. A közvetlenség, a családiasság, a stresszmentes boldog arcok, az, hogy tényleg medencékben lazultak a paddockban, vagy a kisgyerek gokartjának is volt külön szerelő sátra magával ragadott.

Ezek után persze értesültem, hogy lesz Hungaroring Classic
Első benyomásra nekem teljesen úgy jött le, hogy a Histo-Cup ellentetje. Profitorientált RENDEZVÉNY, sok mellékprogrammal, méregdrága autókkal, jelentős belépővel, nagy média visszhanggal. Kicsit tartottam tőle és nem is éreztem elsőre a csít. Biztos rengeteg ember lesz (nem szeretem a tömeget), kordonok mögött, illetve a célegyenes lelátóiról lehet majd bámulni pár ilyen csodát és egyáltalán nem lesz családias, közvetlen.
Mint tudjátok, a Hungaroring erősen az életem része ismerem, mint a tenyerem és pontosan tudom, hogy a célegyenesben elsuhanó autók már nem elégítik ki az igényeimet.
Ha már ott vagyok, akkor legyek a kritikus kanyarokban, vagy a Mansell előtti emelkedőn, a lángolós lejtőn, hogy halljam, a fülrecsegtető kipufogó hangokat, a géppuskához hasonló visszaváltási durrogásokat, illetve lássam a sokszor két keréken vett kanyarvételeket, a gépészkedéseket, a bevállalásokat...

Éppen ezért úgy döntöttem, a rendezvény volumene ellenére ide is megpróbálok sajtósként menni, hogy továbbra se húzzanak nekem fizikai gátakat. Fotózni több okból is szeretek és ha sikerül ezeket az autókat akár olyan közelről dokumentálni, hogy a hőtermelésüket is érzem az elhaladásuk során, akkor továbbra sem okoz problémát, hogy ezeket megosszam az érdeklődőkkel.
Kemény volt az akkreditáció, az angol nyelvű jelentkezési lapokat közvetve a Peter auto hagyta jóvá.
jAbel japán autós szimpatizánsunk is érdeklődik a fotózás iránt, nagyon tehetséges és nem rest megmutatni nekünk a képeit. Ha már belevágunk, akkor segítettem neki is, hogy kijuthasson fotósként.
Már 1 hónappal az esemény előtt beadtam a jelentkezést, amelyet jóvá hagytak, sőt a Sajtótájékoztatóra is névre szóló meghívást kaptunk.

Szumma szummárum kijutottunk, úgy, ahogy mindig: A szervizúton, bárhol, bárhonnan lövöldözni a gépcsodákat és a lehető legjobb helyekről megtapasztalni őket. Innentől már nem volt kedv kérdése :) Minden mást lemondtam errő a hétvégéről :D

Pénteken már kint is voltam átvenni a Pass-t és az autó behajtós matricát. A mellényért föl kellett menni a Média Centerbe (bár simán használhattuk volna a sajátunkat) és amikor először megpillantottam az eseményt, hogy meglepődtem a Paddock láttán...

Kellemesen csalódtam! :)
A TÖBB 10 MILLIÁRD!! Forint értékű géppark (ha nem több) ellenére, NEM az fogadott, hogy a látogatók kis kordonnal és biztonságiakkal kijelölt folyosókon szabad csak haladniuk és csorgatni a nyálukat. Ellenkezőleg! Minden nyitva, körülöttünk szétdobálva a kasznik, előttünk emelve-szerelve a Maseratik, Ferrarik, Porschék...
Itt már tudatosult, hogy Hétfőn zombi módban fogok bekúszni a melóhelyre, mert, mindhárom nap végig kint leszek itt az tuti!
Nem tudom ragozni, gigamegacsúcs rendezvény volt, családias közeggel!!

7000Ft a 3 napos belépőért? Bagatel! 1 napra is bőven megérte volna!

Japtimersek tekintetében (mint ahogy megszokhattuk azt a hazai Japán veteránosok darabszámában) nem volt túl nagy a mezőny, de engem őszintén meglepett még ez is, hisz csak 1-2 autóra számítottam a kiállítói részben.
Ehhez képest volt Celica Supra:

Kép

A csodálatos kis Honda S 800

Kép

Kép

Z-k minden mennyiségben és csodálatos állapotban

Kép

Kép

Kép

Egy MR2

Kép

Egy XT

Kép

Zsolesz Carinája

Kép

Egy "dolgos" Land Crusier

Kép

De persze a 2 kerekűek közül is akadt Japtimer szépség

Yamaha világkerülő

Kép

Kép

vagy a Yamo hegyi felfutó

Kép

Nagyon akarom Honda

Kép

Meg volt 1-2 még nem Japtimer korú is, mint ez az SVX

Kép

vagy a Skyline

Kép

vagy a Nissan képviselet a GTR-el és az új Z-vel

Kép

Külön öröm, hogy ezekből több autó és tulaja is Japtimers közösségünk tagja.

De még a média társak közt is volt büszke Japán tulaj (Roland?)

Kép

És persze a VIP parkoló is rejtett kincset

Kép


Csak összejött pár Japán :)
DE!! Higgyétek el, hogy ez a pár darab jármű szinte csak nagyítóval volt megtalálható abban a tömegben, ami kint volt.
Nem lehet leírni.. (és végigfotózni sem)

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

PONTPONTPONT...

Remélem lesz majd valami szumma, hogy hány kiállító és versenyautó volt kint...

A Paddockon kívül voltam a Boxban (ahova bárki mehetett) és a Pitlane-ben is.
No comment...

Kép

Kép

Kép

Kép

Cipő szárító! :)

Kép

Kép

Kép

Pont annyi, amennyi kell :)

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Lemaradtak ezek a Japtimersek :)

Kép

Volt ám még kiszolgáló jármű

Kép

Felgumizva! :twisted:

Kép

Kép

Kép

De a csúcs persze ez volt. :)
Kemény géphez, kemény diagnosztika! Sírtunk... :D :oops:
PERFECTION!

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Fix it!

Kép

Itt nem voltam :)

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


Aztán voltak a köztes, 5-10 perces programok, amik talán a legkisebb figyelmet kapták, pedig ott is volt csemege.
VIP, klubos, kiállítós körök, autóztatás...

Kép

Ez a ZX is lemaradt a japánok közül..

Kép

Kép

Kép

:)

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Ha van rá igény, holnap írom a pályás postot is :) ...
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2048
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
Re: Hungaroring Classic 2017

Hozzászólás Szerző: mozso » 2017 okt. 05, 11:26 pm

Jöhet a többi beszámoló Pacsker! Én is megosztom majd a saját videoimat, amiket eme grandiózus eseményen készítettem, csak picit el vagyok havazva. Remélem jövőre is lesz/jönnek ez a Hungaroring Classic nagyon ütős volt!
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Hungaroring Classic 2017

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017 okt. 06, 10:52 am

Pacsker írta:Még a pályázás előtt egy kis kitérő.
Alapvetően a 70-es évek közepétől, inkább a 90-es évek elejéig vagyok oda a klasszikus gépekért. (Nyilván jó pár kivételtől eltekintve).
Ez azt jelenti, hogy jellemzően a 80-as évek kockái dobogtatják a szívem.
Hogy volt beharangozva a Hungaroring Classic? 50-70-es évek versenyautói. Nagy volt az öröm, amikor ennek ellenére láttam egészen a 90-es évekig is gépsárkányokat és annak ellenére, hogy a korábbiak "elérhetetlennek, érinthetetlennek" tűnnek nekem, azokat is teljes mértékben tudtam élvezni. Gyönyörű formák, igazi gépészet.. Más dimenzió, de tényleg oda lehet lenni értük.

Kép

Ezt a hangulatot tényleg emelték a korabeli öltözékben kolbászoló emberek. Tisztelem, aki vette a fáradtságot!
Rengeteg Brit és Francia volt, ahogy említettétek, meglepően közvetlen hozzánkállással.
A lányok is eszméletlen csinosak voltak. Volt egy életkép, amin lefagytam (nem tudtam lefotózni emiatt):
Tündércsodaálomszép kisasszony. Szoknya, kosztüm, frizura smink, minden korhű, hajában még egy kis fekete hajdísz is. Gugol egy 70-es évekbeli Jaguar előtt és a cicát az orrán makrózza 1 cm-ről. Csak mosolyogtam rá és akartam adni neki egy puszit :)


Kép


És végül a versenyek.
Hisz elvégre ezért voltunk kint.
Nem csak provizóre karikázások voltak 1-2 előzést imitálva. A Több száz milliós autóknak úgy tolták mint egy akármilyen másik versenyen. Leszakadt az arcom :) Elfékezések, brutál előzések, technika és kaszni amortizálás. Ez tényleg egy bajnokság. Küzdöttek a pozíciókért, a csapatoknál is ment a taktikázás.
Szürreális élmény! Időutazás a javából.
Azok a kocsik pedig... Nem ám 5 körös versenyekről beszélünk! Volt 2 óra hosszú Endurance futam is. Aki már volt akár nyílt nap alkalmával a ringen, az tudja, hogy még 20 perc is mennyire meg tudja terhelni a technikát és a pilótát. 2 óra pedig az 50 éves gépekkel.. Betojás.
A versenyzők átlag életkora 50 év vagy afölötti volt. És nem vadi új GT3-akkal kell menni, ahol a gáz-fék mellett a kormány mögött kell pöckölgetni a robotváltót. Itt olyan gépészkedés kell, hogy szinte mindannyiunk elvérezne. Istenem... Visszaváltásoknál azok a lábrúgta hangorkánok... RWD-nek van igaza. Libabőr!

Teljesen abszurd élmény volt a számomra eddig csak statikus kiállításokon, szalonokban tapasztalt veteránokat most látni körről-körre iszonyat szögben keresztbe menni, a rázókövön ugratni, az izzó-világító kipufogójukból lángtengert hányni... Tényleg az autós Mennyország volt ez a három nap... :oops:

Próbáltam fotózni nektek és magamnak is egyaránt. Tudjátok, hogy csak autós rendezvények tekintetében is rengeteget kattogtatok. A váz, az obik is amortizálódnak és mostanában egyre rosszabb képeket tudok sajnos lőni. Egyre inkább hanyagolnom kell az automata segíédfunkciókat (pl. AI Servo) és trükkökkel törekedni az éles fotókra. Mondhatni még a technikám is megfelelt a rendezvényen tapasztalt kor szelleméhez :) Pénteken-Szombaton éjszaka próbáltam a kijelzőn visszanézni 1-1 képet. Sírtam, zokogtam, hogy mennyire rosszak lettek (rettentő alacsony jó kép arány), de nagy meglepetésemre a PC-n már egész jól mutattak, úgyhogy összességében boldog vagyok :) Szerintem sok jól sikerült kép készült!

A másik oldalról (munka), azért árulkodik a telefonom lépésszámlálója. Szombaton és Vasárnap is 20-20000 lépést számolt össze és ne feledjük a Hungaroring szintkülönbségét. Reggelente nem volt őszinte a mosolyom :) ... Ez a távolság ráadásul úgy jött össze, hogy mindhárom nap lehetőségünk volt Médiás Shuttle-okkal gyorsan vitetni magunkat a megfelelő kanyarhoz, amivel éltünk is rendesen.

Kihasználtam a korábbi helyismeretem. Ezúttal többször kértem "keresztezést" is és olyan helyekről is lőttem képeket, amit ritkán láttok, sőt akár a mostani profi netes galériákban nem is találhattok.

Fogyasszátok őket sok szeretettel és remélem, hogy kicsit visszaad a hangulatból annak is, aki csak jövőre tud kijönni. Mert akkor már KÖTELEZŐ :)

Teljesen vegyesen pár kép kategóriánként.

Group C

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

60's Endurance

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


Classic Endurance Racing 1

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Euro F2

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


Heritage Touring Cup

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Az újratárgyalt előzés.
(Brutál volt!!!)

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


Trofeo Nastro Rosso

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


És a személyes kedvencem (a képek darabszámából is meglátszik)
CER 2, avagy Classic Endurance Racing 2

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép




Kép



Őszintén hiszem, hogy jövőre folytatódik (remélem, hogy a Peter auto számai is így gondolják) és tutifix, hogy ott a helyem.

SŐT!!

Nagyon szeretném, ha megjelennénk pár Japtimerssel!
Mit szólnátok hozzá, ha az igazán szép Japán gyöngyszemeket kivinnénk. A szabály úgy tűnik nem kőbe vésett. Most azt hiszem 78 környéke volt a korhatár, mégis Bőven belefértek a 80-as évek is!
Mit szóltok? Kinek lenne hozzá kedve? (szándékosan nem én írok neveket)

Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Hungaroring Classic 2017

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017 okt. 06, 11:02 am

Ja és persze a Galériák lemaradtak :)

~900 kép. Photoshopot nem láttak. Így jöttek ki a gépből. Ha valakinek kellene 1-1db háttérnek, akárminek, írja meg priviben melyik és küldöm nagyban, esetleg egy kis utómunkával. Ugyanúgy jelezze, ha egy-egy autóról még a fentlévőkön kívül lenne kép, mert van jó pár, amit már nem raktam be a galériákba, hogy ne legyen uncsi.

Összességében elégedett vagyok :)

KÉPEIM izgalmassági sorrendben:
- Vasárnap
- Szombat
- Péntek
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
médzsör
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 161
Csatlakozott: 2007 máj. 13, 07:20 pm
Autód gyártási éve: 2015
Autód típusa (és generációja): Corolla E18
Autód felszereltségi jelölése: Active
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Tartózkodási hely: RAVAZD
Re: Hungaroring Classic 2017

Hozzászólás Szerző: médzsör » 2017 okt. 06, 05:29 pm

Még,hogy pár fotó nem sikerült olyan jól ,na persze laikusként írom,nagyon szuperek lettek,van jó pár elkapott pillanat. GRATULA MATYI .Pár fotót én is csináltam,persze nem olyan minőségben mint a te,de feltettem az oldalunkra szemezgetésnek !!!!

jabel
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 104
Csatlakozott: 2008 jún. 17, 07:33 pm
Autód gyártási éve: 2004
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp
Re: Hungaroring Classic 2017

Hozzászólás Szerző: jabel » 2017 okt. 08, 01:52 pm

Sziasztok!

Azt hiszem, hogy a múlt hétvégéi történéseket már szinte mindenen fórumon megfelelően kivesézték. Ha röviden kéne összefoglalnom, hogy mi történt, nagyjából bárki hozzászólásából, cikkéből ugyan azt a néhány klisés mondatot tudnám elsütni. Autós mennyország; ilyen még nem volt itthon; felfoghatatlan ritkaságok és értékek; azok a hangok!; ...és egyáltalán nem sajnálták a pályán...; közvetlenség, kordonok hiánya; ...
Kicsit hosszabban már nem ilyen egyszerű a helyzet, mert egy hét végül arra elég volt, hogy a képeket feldolgozzam, de az eseményeket még mindig nem sikerült teljes mértékben. Így csak egy végtelen, mindenféle rendszerezést nélkülöző, bárgyú vigyorral megtámogatott ömlengés, amire képes vagyok.

Az egész az M3 bevezetőn kezdődött. Jobból állólámpás coupe, pár 100 méter múlva balról 02-es BMW jelezte, hogy itt valami készül. A ring bejáratánál már sorban álltak a veteránok a találkozóra, a regisztrációt követően, ballagva a paddock felé pedig egy sor veterán Mercedes húzott el mellettem. Egy 300SL felvezetésével. És hogy ezután mi következett?
Filmászakadás! Még jó, hogy digitális géppel fotóztam... :D
Kép'65 911 2L - '75 911 RSR 3.0 by Abel Janoch, on Flickr

KépPorsche 911 2L by Abel Janoch, on Flickr

Kép'69 Chevron B 16 BMW by Abel Janoch, on Flickr

Kép'79 BMW M1 by Abel Janoch, on Flickr

Nyitás után nem sokkal (2-2,5 órával) már úgy éreztem, hogy ugyan a paddockon csak végigrohanni sikerült, a boxba is csak benéztem, de menni kéne a pálya mellé. Jó azért a hazai klubok találkozóját még rohanva végiglőttem

KépChevrolet Caprice Police Car by Abel Janoch, on Flickr

KépIso Grifo by Abel Janoch, on Flickr

No és a pálya mellett. Ezt nem igazán tudnám kulturált keretek között leírni :D
Kép'69 Alfa Romeo T33/3 by Abel Janoch, on Flickr

Kép'67 & '68 Lola T70 MkIII by Abel Janoch, on Flickr

Kép'89 Mercedes Benz C11 by Abel Janoch, on Flickr

Kép'80 Porsche 935 K3 by Abel Janoch, on Flickr

Kép'55 Maserati 300S by Abel Janoch, on Flickr

További képek:
Pit és Paddock
Versenyek

Kép'76 Porsche 934/5 by Abel Janoch, on Flickr

Este sikerült megint a találkozó résztvevőivel osztozni az M3 bevezetőn. A benzinkutas leányt pedig innen is üdvözlöm, gondolom szegénynek ötlete sem volt, hogy az a furán felöltözött, hullafáradt, kissé zavartan, de folyamatosan vigyorgó srác minek örül annyira. Hát nem is annak, hogy mennyit vedelt az a francia csoda, amivel ideiglenesen járok, de ez már egy másik történet...
Egy biztos, ha jövőre is megrendezik, mindenképp ott kell lenni. Nem csak egy napra, hanem végig. Pénteki nyitástól vasárnapi zárásig!

Pacskernek pedig ezúttal is hatalmas köszönet a segítségért!

Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2048
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
Re: Hungaroring Classic 2017

Hozzászólás Szerző: mozso » 2017 okt. 08, 08:56 pm

Jók voltatok srácok! Atom jók a képek is, Pacskeré is. Lehet neki már érezhető a fotómasinájának fáradása, de ez kívülről, a fényképeken nem látszik! :-)

Én inkább videoztam, azokat felrakom, amint pici időm lesz.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Hungaroring Classic 2017

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2017 okt. 09, 08:14 am

Nagyon jó képek Ábel! Köszi!

Csináltam pár videót is.
Ezek sima telefonos hulladék minőségűek, de talán a hangokat visszaadják.

https://www.youtube.com/watch?v=TsoVr78FW6U

Maga a mennydörgő pokol :)

https://www.youtube.com/watch?v=mgOMrEzbrPg

https://www.youtube.com/watch?v=5jLDBesmu08

https://www.youtube.com/watch?v=ySVRtF5gfWk

A csatornámon találtok még párat.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


Válasz küldése