III. Veszprémi Toyota-Lexus Sportautó Találkozó / 2018.09.23.
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
III. Veszprémi Toyota-Lexus Sportautó Találkozó / 2018.09.23.
Sziasztok!
Csapatunk tagjai közül jópáran, a JapTimers csapatával együtt ellátogatott a III. Veszprémi Toyota-Lexus Sportautó Találkozóra, amit a Veszprém melletti Veszprém Aréna területén rendeztek.
A konvoj Budaörsről indúlt, a 7-es és a 8-as úton haladva értük el a célállomást, fényképeiteket és videós beszámolókat itt osszátok meg, a Facebook sajnos a feltöltött anyagok minőség romlása mellett az utókornak való megőrzést sem támogatja. Ez van, nem kell mindent a Facebookon intézni.
Fotók /videók megosztásánál:
- töltsétek fel (OneDrive, Google Drive, Box, Dropbox, YouTube, Indavideo, Vimeo, stb) megosztott tárhelyre
- küldjétek el azokat, pl. https://wetransfer.com/ vagy http://www.toldacuccot.hu/ -n nekünk
- CCH-s felelősök, akiket privát üzenetben keressetek: mozso
Fotók /videók CCH fórumba beágyazása így lehetséges:
- feltöltött képek beillesztése a fórumba
Csapatunk tagjai közül jópáran, a JapTimers csapatával együtt ellátogatott a III. Veszprémi Toyota-Lexus Sportautó Találkozóra, amit a Veszprém melletti Veszprém Aréna területén rendeztek.
A konvoj Budaörsről indúlt, a 7-es és a 8-as úton haladva értük el a célállomást, fényképeiteket és videós beszámolókat itt osszátok meg, a Facebook sajnos a feltöltött anyagok minőség romlása mellett az utókornak való megőrzést sem támogatja. Ez van, nem kell mindent a Facebookon intézni.
Fotók /videók megosztásánál:
- töltsétek fel (OneDrive, Google Drive, Box, Dropbox, YouTube, Indavideo, Vimeo, stb) megosztott tárhelyre
- küldjétek el azokat, pl. https://wetransfer.com/ vagy http://www.toldacuccot.hu/ -n nekünk
- CCH-s felelősök, akiket privát üzenetben keressetek: mozso
Fotók /videók CCH fórumba beágyazása így lehetséges:
- feltöltött képek beillesztése a fórumba
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: III. Veszprémi Toyota-Lexus Sportautó Találkozó / 2018.09.23.
Szuper nap volt!
A hidegfront két lépcsőben jött. Szombat és Hétfő. A kettő közt pont volt egy kellemes, csapadékmentes átmenet, így kegyes volt hozzánk az időjárás. Pulcsis/pólós idő, tökéletes találkozóra való.
A korábban meghirdetett, reggeli közös Budapest --> Veszprém konvojozásra végül a Japtimers, a Corolla Club és a Celica klub tagjai jöttek el, majd ~15 autóval indultunk meg a Bicske, Zámoly, Fehérvár, 8-as útvonalon. Elnézést kell kérnünk, mert sokunknak evidensek a konvojozás íratlan szabályai, de buta feltételezés, hogy másoknak is az kell legyen. Ezt a következendőkben jobban fogjuk deklarálni. Ettől függetlenül egy kezdeti elcsúszáson kívül, egész ügyesen leértünk, sőt koszorusk 11 órás becslését sikerült 1 órával leredukálnunk
A rendezvényen látszott a sok belefektetett energia, a lelkesedés és a járművek szeretete. Lehetőséget nyújtott a statikus géptető nyitogatásra, eszmecserékre, nyálcsorgatásra és a dinamikus, gumiporral járó programokra is egyaránt. Mindenki megtalálhatta, azt, ami érdekli és azokat akik érdeklik.
Két észrevételem volt, ami a résztvevőket érinti:
- Az első, amit a mai napig nem tudok hova tenni... Az a nagyfokú igénytelenség, hogy egy autós rendezvényre elmegy valaki merő retkes autóval. Szerintem erre nincs kifogás. Ha muszáj azzal menni?!?, akkor is valahol távol parkolok és besétálok. Nekem még az se férne bele, ha reggel út közben esne és a friss sáros pöttyök lennének rajta (a találkozó helyszínén leöblíteném), de az, hogy több hetes/hónapos ősdzsuva legyen egy ilyen járművön?.. Ugye értitek, hogy az adott klubhoz történő parkolással nem csak az egyént, de a közösséget is minősíti sajnos Nem tudom ki volt (nem volt még találkozónkon), a típust sem szeretném megemlíteni, de ezúttal kérem, hogy mindenki figyeljen a tiszta autókra a jövőben!
- A másik pedig technikai kérdés. A szépségverseny. Nyilván megvan az oka, hogy a legszebb, legkülönlegesebb járművek tulajdonosai sokszor miért nem neveznek. Teljesen érthető, ezzel nincs is baj. Azonban a nevezőkkel néha igen. Jelen esetben volt "utcai"/"tuning"/"youngtimer"/ és "oldtimer" kategória, amiben indulni lehetett. A 90% utcaiban indult, sokszor úgy, hogy másikba is beleillett volna vagy éppen az utcaiba pont nem. Ez csupán azért baj, mert ha pl. van egy láthatóan sok energiával épített, igényes "tuning", de az utcaiban indult, akkor nem tudjuk kellőképpen értékelni, a másik kategóriában meg akár ellenfél nélkül hozhatja el a díjat a helyesen nevező . Ezekre figyeljetek a jövőben.
Zárás utánig maradtunk TZS-vel. Csodás érzés volt hazasuhanni a két Corolla GT Coupe-val. Értékben sem volt csekély a kis "flottánk", de egy kicsit pikánsabb autób@zinak igazán szép látvány lehetett a mai forgalomban. Szívesen megnéztem volna magunkat kívülről
Továbbra is nagy örömmel tölt el, hogy van ez a rendezvény és remélem jövőre is minél többen csatlakozunk a CCH zászlaja alatt is.
Főként a régebbi típusokat fotóztam:
További KÉPEIMET ITT találjátok.
Persze a rendezvény miatt nem csak CCH vonatkozású járművekkel.
A hidegfront két lépcsőben jött. Szombat és Hétfő. A kettő közt pont volt egy kellemes, csapadékmentes átmenet, így kegyes volt hozzánk az időjárás. Pulcsis/pólós idő, tökéletes találkozóra való.
A korábban meghirdetett, reggeli közös Budapest --> Veszprém konvojozásra végül a Japtimers, a Corolla Club és a Celica klub tagjai jöttek el, majd ~15 autóval indultunk meg a Bicske, Zámoly, Fehérvár, 8-as útvonalon. Elnézést kell kérnünk, mert sokunknak evidensek a konvojozás íratlan szabályai, de buta feltételezés, hogy másoknak is az kell legyen. Ezt a következendőkben jobban fogjuk deklarálni. Ettől függetlenül egy kezdeti elcsúszáson kívül, egész ügyesen leértünk, sőt koszorusk 11 órás becslését sikerült 1 órával leredukálnunk
A rendezvényen látszott a sok belefektetett energia, a lelkesedés és a járművek szeretete. Lehetőséget nyújtott a statikus géptető nyitogatásra, eszmecserékre, nyálcsorgatásra és a dinamikus, gumiporral járó programokra is egyaránt. Mindenki megtalálhatta, azt, ami érdekli és azokat akik érdeklik.
Két észrevételem volt, ami a résztvevőket érinti:
- Az első, amit a mai napig nem tudok hova tenni... Az a nagyfokú igénytelenség, hogy egy autós rendezvényre elmegy valaki merő retkes autóval. Szerintem erre nincs kifogás. Ha muszáj azzal menni?!?, akkor is valahol távol parkolok és besétálok. Nekem még az se férne bele, ha reggel út közben esne és a friss sáros pöttyök lennének rajta (a találkozó helyszínén leöblíteném), de az, hogy több hetes/hónapos ősdzsuva legyen egy ilyen járművön?.. Ugye értitek, hogy az adott klubhoz történő parkolással nem csak az egyént, de a közösséget is minősíti sajnos Nem tudom ki volt (nem volt még találkozónkon), a típust sem szeretném megemlíteni, de ezúttal kérem, hogy mindenki figyeljen a tiszta autókra a jövőben!
- A másik pedig technikai kérdés. A szépségverseny. Nyilván megvan az oka, hogy a legszebb, legkülönlegesebb járművek tulajdonosai sokszor miért nem neveznek. Teljesen érthető, ezzel nincs is baj. Azonban a nevezőkkel néha igen. Jelen esetben volt "utcai"/"tuning"/"youngtimer"/ és "oldtimer" kategória, amiben indulni lehetett. A 90% utcaiban indult, sokszor úgy, hogy másikba is beleillett volna vagy éppen az utcaiba pont nem. Ez csupán azért baj, mert ha pl. van egy láthatóan sok energiával épített, igényes "tuning", de az utcaiban indult, akkor nem tudjuk kellőképpen értékelni, a másik kategóriában meg akár ellenfél nélkül hozhatja el a díjat a helyesen nevező . Ezekre figyeljetek a jövőben.
Zárás utánig maradtunk TZS-vel. Csodás érzés volt hazasuhanni a két Corolla GT Coupe-val. Értékben sem volt csekély a kis "flottánk", de egy kicsit pikánsabb autób@zinak igazán szép látvány lehetett a mai forgalomban. Szívesen megnéztem volna magunkat kívülről
Továbbra is nagy örömmel tölt el, hogy van ez a rendezvény és remélem jövőre is minél többen csatlakozunk a CCH zászlaja alatt is.
Főként a régebbi típusokat fotóztam:
További KÉPEIMET ITT találjátok.
Persze a rendezvény miatt nem csak CCH vonatkozású járművekkel.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: III. Veszprémi Toyota-Lexus Sportautó Találkozó / 2018.09.23.
Ez tényleg G6S volt? Gyönyörű autó!
Kié?
Nyisson légyszi egy projektet és írjon róla
Kié?
Nyisson légyszi egy projektet és írjon róla
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: III. Veszprémi Toyota-Lexus Sportautó Találkozó / 2018.09.23.
Miluval kreatívkodtunk picit, nagyon megtetszett neki az egész video és audio vágás téma, zenéket ő is választotta Sőt rendezésbe is beleszólt.
Közösen zenét szekesztettünk/vágtunk plusz képeket válogattunk. Köszi Pacsker ollóztam a képeidből is.
https://youtu.be/kz2PGG0HJxM
Közösen zenét szekesztettünk/vágtunk plusz képeket válogattunk. Köszi Pacsker ollóztam a képeidből is.
https://youtu.be/kz2PGG0HJxM
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- toytomi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2852
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: III. Veszprémi Toyota-Lexus Sportautó Találkozó / 2018.09.23.
Jó lett!
Köszi!
Köszi!
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport