Oldal: 6 / 8

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 28, 08:54 am
Szerző: Szuti
Attól még nem lenne gyorsabb kanyarban és kompresszorral is csak 65 körül lenne a kanyarsebesség, ami az IS-nek 3-ban 2800-as fordulat, ahonnan még kompresszorral sem lenne sokkal gyorsabb a kigyorsítás, tehát ha jobb kanyarsebességet szeretnél elérni, akkor tapadást kell először találnod, nem pedig plusz 50 lóerőt, ami ugye plusz súly is és tapadás nélkül csak lassabb lesz a kanyarsebességed a tömeg miatt, ami sodródhat, tolhatja az orrát, stb :wink:

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 28, 10:01 am
Szerző: montoya
Szuti írta:Montoya,ha jól gondolom, olyan 90körül tilt le a 2. sebességi fokozat. Én a Celicával 79 km/h-val fordulok 2. sebességi fokozatban, ott slick gumikon. Sztem neked az legalább 15km/h-val kevesebb, ha nem 20-szal, úgyhogy valszeg jónak kellene lennie 2-ben. 3-ban azok fordulnak, akik slickeken mennek, nagy motorral, mint pl a 350Z, vagy rövid váltófokozatú Evók tudnak onnan jól kigyorsítani. Szerintem ha elég szélesen kiengeded, akkor a kocsinak már egyenesen kell mennie, amikor elváltod a 3-ast, mert az a baj, hogy sztem az IS200 motorja nem elég nyomatékos alacsony fordulaton, fent viszont szépen húz, tehát a kigyorsítás szerintem gyorsabb, még ha nem is esik olyan jól ott elváltani. A lényeg, hogy kanyarban ne válts, mert akkor nincs hajtásod, plusz ha mondjuk 2-ben nem nyikkant a kerék, tehát volt tapadásod, akkor szerintem 3-ban nagyon bebutulna a kocsi és nem lenne ideje felpörögni oda, ahonnan húz.
Megnéztem a videót, kb. stimmel, amit írsz, 60-65 között van a legkisebb sebesség kanyarban.
A probléma a kijáratnál van, mielőtt elérem a célegyenes bal szélét - tehát még pont nem egyenesen megyek, de már bőven nyitottabb a kormányszög és padlógáz - elfogy a kettes (95-nél).

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 28, 10:04 am
Szerző: Szuti
Tedd be ide légyszi a vidit és megnézem.

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 28, 10:08 am
Szerző: Vitya77
Atanen írta:Sajnálom hogy nem lehettem ott! :(
Kik mentek amúgy a nari E10-essel meg a piros épített E11-essel?
Molnár Lóri a piros e11és a barátja Sz. János a narancs e10

Szlalomoznak ők is, mint Te.

Good Year néven árul Lóri a Jófogáson, ott meg találod a számát, vagy ha szeretnéd, tudok hozzá privátot is.

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 28, 10:01 pm
Szerző: Atanen
Vitya77 írta:
Atanen írta:Sajnálom hogy nem lehettem ott! :(
Kik mentek amúgy a nari E10-essel meg a piros épített E11-essel?
Molnár Lóri a piros e11és a barátja Sz. János a narancs e10

Szlalomoznak ők is, mint Te.

Good Year néven árul Lóri a Jófogáson, ott meg találod a számát, vagy ha szeretnéd, tudok hozzá privátot is.
Köszi! :D
Keresni fogom!

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 29, 08:15 am
Szerző: toytomi
A mi képeink is elérehetőek

https://picasaweb.google.com/1003051732 ... 1416070577




Amúgy a célegyenes ráfordítóban én is mindig elváltottam 2-ből 3-ba és egyszer nem éreztem, hogy baj lett volna. Nem a kanyar közepén éri el azt a fordulatot az autó, hanem már a vége felé, amikor alig fordítasz a kormányon.

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 29, 10:13 am
Szerző: mozso
Következő Hungaroring nyílt nap: 2016. június 8
Jelentkezés holnaptól, mától május 29-30!

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 29, 10:15 am
Szerző: Atanen
toytomi írta:...Amúgy a célegyenes ráfordítóban én is mindig elváltottam 2-ből 3-ba és egyszer nem éreztem, hogy baj lett volna. Nem a kanyar közepén éri el azt a fordulatot az autó, hanem már a vége felé, amikor alig fordítasz a kormányon.
Mi ralisok is váltunk kanyaran,mert sokszor nem jön ki úgy a ritmus.Viszont ha pont kanyarodva adunk rá újra húzóerőt,a kevésbbé terhelt elsőkerék (mert főleg elölkaparósok vagyunk ugye) elvesztheti a tapadását,ha csak enyhén is de túlforog,és ott elveszik az az erő amiért a váltásba belefogtunk.Közben még lassultunk is.
Mondom ezt most csak általánosságban,élőben még nem voltam a Hungaroringen,nem tudom én hanyadikban jönnék ki abból a kanyarból.

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 29, 10:17 am
Szerző: Atanen
mozso írta:Következő Hungaroring nyílt nap: 2016. június 8
Jelentkezés holnaptól, mától május 29-30!
Hmm...az autó készen állna a ringre (köszi Bubidisc),pénzügyileg viszont még nem tudom milyen áldások jönnek most hó elején...

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 29, 03:04 pm
Szerző: Bubi
Atanen!

Nagyon szívesen! Izgultam, hogy a fuvarszervezés rendben menjen.

Szuti!

Csak poén volt a kompresszor! ;)

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 30, 09:27 am
Szerző: Szuti
Akkor tulajdonképpen itt mégsem a kérdésre válaszoltál?!:-)

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 30, 09:38 am
Szerző: Bubi
Jól van na. Itt egy válasz:
Az szívás. Vegyél másik autót.
:D :P

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 30, 03:01 pm
Szerző: Sancy
Nos, meg nem igen volt idom megnyilvanulni a nyiltnapot illetoen, de megprobalom most diohejban:

Mindenek elott a legelso dolog, hatalmas koszonet a szervezoknek hogy ezt igy ilyen formaban nyelbeutottek!
:taps: :rizspekta: :rizspekta: :buliii:
Masodsorban a nagy szamban megjeleno CCH klubtagoknak, toyota fanatikusoknak.
Evek ota mondogatom en is a kozos menest, de almomban sem gondoltam volna hogy 25en (corollaval) fogunk karikazni a ringen. Raadasul uj aszfalton! Bitang jo volt! Nagyon kellett ez mar nekem. Nagyon jo volt a tavaszi tali is, es ez is. Jo volt latni a sok regi es uj arcot!
Nagyon jo kis csapat a mienk, jo ide tartozni :)
Őrizzuk meg ezt!

Voltak bajok az autoval. Foleg ugye a nem hasznalas miatt (hiaba volt 3 hetente megjaratva) az osszes fek csuszkai meg voltak allva... nem is ertem hogy foghatott jol a fek, mert hogy hasznalat kozben nem ereztem semmit. Erdemes ranezni neha, nem csak akkor ha mar megette a rozsda.
Elol uj Ferodo tarcsa volt, kapott hatra is ujat.
Elore Ferodo FDS2500 racing betetet kapott, hatra Ate sport betetet. Kapott Motul 660 fekfolyadekot.Meg persze mindenhova rezpasztat.
10w40 LM Top Tec olaj kerult a motorba, 75w90 castrol a valtoba.
2 nap alatt gyonyoruen bejarattam a feket, majd johetett a bevetes :twisted:

Ugye jottek a (igaz) remtortenetek hogy ki hogy nem tudta bevenni a celegyenes vegen a kanyart, tartottam tole en is hogy el fog fogyni, de nem! Batran kijelentem hogy sehol sem fogyott el a fekem egyszer sem, meg 170rol, 100as tabla utan fekezve sem. Ami ultra brutal, hogy a Cath Power KÍNAI gumijaim is tapadtak mint az allat. Fekezeskor csak 1-2 alkalommal szolt kozbe az abs, amibol az kovetkezik hogy nem nagyon csuszott meg. minden kanyarban nyikorogtam es 4 kerekkel csusztam kifele a nagy kanyarsebessegek miatt. (Kanyarban nem tapadt) Abszolute kiautoztam a gumit, miutan felbatorodtam vegig hataron autoztam. Jol szerepelt a fek es a gumi is, de termeszetesen csak slickkel megyek fel legkozelebb. Meg persze egy masik autoval, mert ez nem erre van.
A 110 lo boven jo arra hogy megismerjuk az autonk gumink, fekunk es onmagunk hatarait. Komoly idoket menni viszont keves. De oromautozni, tanulni kivalo.
Osszegezve nagyon jo kis nap volt!!!
Rendszeresiteni kellene!

Van par negativum is sajnos ami felbosszantott.

1.
Szuper volt az ido, leegtem mint az allat.

2.
Sajnos a 20 ezer forintos fostalicska szar akciokameram brutal szar minosegu felvetelt keszitett. 2,7K 60fps ben.
Nezhetetlen, recseg ropog kritikan aluli, ha jot akarunk venni kell egy goprot es kesz! A minoseget meg kell fizetni. A telefonom is jobbat csinalt full Hd 60fps ben.
Ugyhogy ez megy a levesbe, haszavehetetlen.

3.
Mit keresett mellettem 170nel celegyenes vegen 250el elozgeto 4-500 loeros epitett bmw es amg merci 1es kategoriaban??????!!!!!!!! :twisted:

Tobbek kozt ezert sem volt egy normalis mert korom...

Szep volt jo volt, rendszeresiteni kell! :)

:vezet: :vezet: :vezet: :lovag: :lovag: :gyiiha: :gyiiha: :soksikert: :rizspekta: :rizspekta: :buli:

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 30, 03:05 pm
Szerző: mozso
Elkezdtem kísérletezni egy videó szerkesztő programmal, ami a felvett videó anyagot képes összeházasítani a köridő mérő és telemetria programok felvett adataival, rávetítve a kijelzők adatait a videóra. Pacsker adta a tippet és megtetszett a dolog. Rendkívül sok idő szinkronizálni a videó + hang + adat megjelenítést, de nagyjából sikerült szerintem. Teljesen egyedi kijelzőket is lehet a Race Render 3 programban csinálni, minden paramétert lehet állítani, pl. mennyire legyen átlátszó a kijelző, hol és mekkora legyen, milyen skálázású, feliratú, színű, stb-stb.

Látszik a gázpedál állás, a kalkulált turbónyomás (Torque Pro számolja, nem mért adat), a sebesség, a motorfordulat és a hosszútávú, rövidtávú üzemanyag korrekció. Az egész csak próba és játék részemről, hiszen nem volt kész a motor és így 0.2bar nyomásnál már csilingelt a vészjelző a kocsiban. Mondjuk így is picit túlléptem néha... :-)

[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=9a7A_TBxAec[/BBvideo]

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 30, 04:09 pm
Szerző: Pacsker
Rohadt jó a vidi! :)
Irigykedem is az OBD miatt.
Viszont nem késnek picit a műszerek? Meg a gázpedál állás kicsit fals nem?

Sancy!
Ügyes voltál. Gyere legközelebb is!!