Oldal: 5 / 7

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 26, 04:51 pm
Szerző: Közlekes
Feltöltöttem a képeket. Végül a 4-es kanyar után álltam meg, és kicsit kísérleteztem a fotózással :)

https://picasaweb.google.com/1003051732 ... directlink

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Sajnos a felvezető körös videó ilyen minőség, én is jobbra számítottam. Legközelebb majd egy másik kamerát szerzünk.

Amúgy pont most merült fel bennem: Nem lesz CCH-s láthatósági mellény? :) Menő lenne abban fotózni ilyen rendezvényeken.

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 26, 08:14 pm
Szerző: Wortex
Bardos6 írta:Szerintem csak függő, :vezet: :macho: és mivel a pályát nem vihette magával belesodort némi fékport meg gumidarabokat a cigijébe. :D
Azt mondták többen, hogy 102-es verseny benzin löttyent ki a placcra.
Gondoltam egy kis plusz benzingőz nem árthat. :-D

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 26, 08:49 pm
Szerző: Szuti
Sziasztok!

Ha ez nem zavaró, szeretnék egy Euro-Ringes főleg Toyotás nyílt napot, ahol nagyjából minden Toyotás klubból részt vennének páran. Tehát nem teljesen CCH-s rendezvény lenne, de szerintem lenne rá igény. Ez lenne a TTG Nyílt nap, amit meg persze majd követne ősszel a II. ToyoTeam Garage Gokartverseny. Hamarosan csinálok neki egy eseményt és persze bemásolom a megfelelő topikba. Elég sokat mentem már ott és kisebb kocsikkal is nagyon jót lehet autózni. Kevésbé nyírja a gumikat, a technikát, de nagyon rugalmatlanok a szervezők. Én nem is erőltetném a kizárólagosságot, mert eddig ez sosem sikerült, hacsak nem akarunk előre kifizetni több száz ezer forintot. Plusz minden a box utcában elfolyatott hűtővíz, vagy bármi miatt 20eft-t kell fizetni. Tehát nem a legegyszerűbb velük, de a pálya autózni nagyon jó, bár a bukóterek nem túl nagyok.

Zuzmow-ról én sajna nem tudom, hogy arcról ki, de a többiek ha jól hallottam azt mondták, hogy nem volt vele semmi gond, jól viselkedett, nem zúzott le senkit:-)
Haragudni pedig nem haragszom rád, a száguldozás miatt, mindenki ott siet, ahol akar:-)

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 26, 11:14 pm
Szerző: RWD
Pacsker írta:Ha lehetne választani, csak elgondolás szintjén, ki melyik kint lévő autóval karikázott volna a legszívesebben?

1. Kristoffarkas épített AE86 GT
2. Zoo.HUN full gyári kis méregzsák AE82 GT
3. ZZE123 TS-ek egyike.
+ Hhabe EVO IX-e.

A kíváncsiság, hogy mit tudhatnak ezek, utóbbi kettő Corollánál a gyári állapotot illetően.
1. CrazyHorse AE86
2. Kristóf AE86

Gondolom nem kell ecsetelnem, hogy miért. :)
CrazyHorse-nak innen is köszönöm még egyszer a lehetőséget, egy élmény volt. Ügyesen terelte az autót, pláne ahhoz képest, hogy ez volt az első hungaroringi bevetése. Le a kalappal. :vezet: Az autó is nagyon "egyben lévőnek" érződött. Eddig még nem ültem mozgásban lévő, gyári Hacsiban. Abszolút meggyőző, cseppet sem csalódtam. 8)

Képekkel tartozom.

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 26, 11:20 pm
Szerző: montoya
Szuti írta:Sziasztok!

Ha ez nem zavaró, szeretnék egy Euro-Ringes főleg Toyotás nyílt napot, ahol nagyjából minden Toyotás klubból részt vennének páran.
Igény, az vóna rá! :)

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 26, 11:34 pm
Szerző: CelicaT23
Szuti írta:Sziasztok!

Ha ez nem zavaró, szeretnék egy Euro-Ringes főleg Toyotás nyílt napot, ahol nagyjából minden Toyotás klubból részt vennének páran. Tehát nem teljesen CCH-s rendezvény lenne, de szerintem lenne rá igény. Ez lenne a TTG Nyílt nap, amit meg persze majd követne ősszel a II. ToyoTeam Garage Gokartverseny. Hamarosan csinálok neki egy eseményt és persze bemásolom a megfelelő topikba. Elég sokat mentem már ott és kisebb kocsikkal is nagyon jót lehet autózni. Kevésbé nyírja a gumikat, a technikát, de nagyon rugalmatlanok a szervezők. Én nem is erőltetném a kizárólagosságot, mert eddig ez sosem sikerült, hacsak nem akarunk előre kifizetni több száz ezer forintot. Plusz minden a box utcában elfolyatott hűtővíz, vagy bármi miatt 20eft-t kell fizetni. Tehát nem a legegyszerűbb velük, de a pálya autózni nagyon jó, bár a bukóterek nem túl nagyok.

Zuzmow-ról én sajna nem tudom, hogy arcról ki, de a többiek ha jól hallottam azt mondták, hogy nem volt vele semmi gond, jól viselkedett, nem zúzott le senkit:-)
Haragudni pedig nem haragszom rád, a száguldozás miatt, mindenki ott siet, ahol akar:-)

Támogatom, Legyen !!!!

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 26, 11:56 pm
Szerző: Atanen
Sajnálom hogy nem lehettem ott! :(
Bruce E9 vasa nagyon pazar,még a videót nézni is élvezetes volt,kellemesen rövid a váltó! :D
Kik mentek amúgy a nari E10-essel meg a piros épített E11-essel?
Úgy néztem a pálya nyomvonala nem nagyon változott,nagyjából egyezett azzal,amit a szimulátorokból ismerek
(ajánlom is figyelmetekbe,direkt pályát tanulni választottam ki,ez pl. a RaceRoom Experience a Steam-ről)
Kép
Van rajta külön európai pályák csomag,mást nem is vettem meg rajta (ja igen,fizetős,de nem vészes ha belegondolunk,hogy ugyanennyit benzinre is kiadunk pályatanulásra ha ismeretlen pályára megyünk)
Benne van a Hungaroring,Slovakiaring,Red Bull Ring meg sok német (kivéve Nürburgring Nordschleife) ami még érdekes lehet.
Természetesen mivel mehettem volna mással,mint Michelisz Norbi Hondájával (2015 WTCC autó csomag) :D
Kép
A beállítási lehetőségek magukért beszélnek!
Kép
Jó még a Real Racing 3 Androidra,de sajnos Hungaroring nincs benne. :(
Kép
Az én időmben még nem volt földi halandó számára elérhető autós kamera,ezért nagyon örvendek hogy eljutottunk a GoPro korszakba!
Használthoz már egészen olcsón hozzá lehet jutni,örvendek a jó felvételeknek (ha már nem jutottam ki)!
Köszi!

Az Euroringes napot én is támogatom,bár szívesen mennék a Hringen is veletek!
Jó hétvégét mindenkinek!

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 27, 08:33 am
Szerző: Pacsker
Szuti gyakorlatban máshogy is végzett vzetéstechnikai oktatást.
Figyelem, az elektromos szervónak van átka :D

[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=lNdjwcmbjtg[/BBvideo]

A videó második felében Szuti vezet. Ott lehet látni gyakorlatban is az ideális íveket. Érdemes végig hallgatni, szerintem sok embernek segíthet a jövőben.
KÖSZÖNJÜK!!!
Értékes videó!

Most szeretném jelezni Szuti, hogyha legközelebb felmegyek valamivel és te épp kint leszel, akkor megtisztelne, ha beülnél mellém!
Javasolnám azt, hogy megyek egy kört gyorsan, te feltérképezed a hibáimat és utána ezekre összpontosítva javítanánk a következőket.

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 27, 08:42 am
Szerző: mozso
Én nem mértem köridőt, mert ugye nem lett megcsinálva a motorvezérlő és nem nyomhattam neki. Ilyen lett a korrekciós tábla az első 11:30-as menet után, ahol óvatosságból dúsabbra állítottam a benzin-levegő keveréket:
Kép

Kiváncsiságból azért megnéztem az adataimat (félgázas haladás ugye):
legnagyobb sebesség: 148 km/h
legmagasabb motorfordulat: 5109 rpm
átlagos motorfordulat: 3651 rpm
legmagasabb gázpedál állás: 54,5%
átlagos gázpedál állás (motorfék és alapjárat nélkül): 29,6%
legmagasabb turbó nyomás: 0,58 bar (a vészjelzést 0,2 bar-ra állítottam be)

Köridők (11:30):
2:40
2:42

Köridők (14:55 helyett 15:45-kor):
2:40 Pacskerral első kör
2:38 itt picit több volt a vészjelzés, hogy átléptem a 0,2 bar-t :-)
2:53 hűtőkör

Autó testnedv paraméterek:
Max vízhőfok: 93 celsius
Max olajhőfok: 107 celsius

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 27, 10:33 am
Szerző: montoya
Van még valakinek annyira rövid 2-ese, mint nekem, hogy szarul jön ki a célegyenes bejárata?
Azzal küzdöttünk, hogy ott fordulva még a 2-es az optimális fokozat, viszont a kigyorsításnál még az ív végén váltani kell a hármat, meg különben belefut a tiltásba.
Viszont az ív végén, kigyorsítás közben váltani, az valahogy nagyon nem volt jó.

Ezt a problémát mondjuk megoldaná egy jó gumi, azzal tudnék 3.-ban fordulni. :D

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 27, 02:49 pm
Szerző: Bubi
Mert még kerested a pályát... majd ha megtalálod, összerakod. (Nem bántásból.) Nagyon egyszerűnek tűnik. Aztán, mire eljutsz arra a szintre mint Bruce E9, leesik, hogy mennyi van még benne. Brutális különbség van kör és kör között.
Szinte hihetetlennek tűnik, hogy az E11-el anno benéztem 2.40 alá. Akkor még ráadasul - a versenyzők szerint - lassabb volt a pálya.

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 27, 03:45 pm
Szerző: montoya
bubidisc írta:Mert még kerested a pályát... majd ha megtalálod, összerakod. (Nem bántásból.) Nagyon egyszerűnek tűnik. Aztán, mire eljutsz arra a szintre mint Bruce E9, leesik, hogy mennyi van még benne. Brutális különbség van kör és kör között.
Szinte hihetetlennek tűnik, hogy az E11-el anno benéztem 2.40 alá. Akkor még ráadasul - a versenyzők szerint - lassabb volt a pálya.
Ez mind igaz, de a kérdésemre közelről sem válaszoltál. :)

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 27, 04:40 pm
Szerző: Bubi
Utaltam rá.
Nagyobb rutinnal, szerintem gyorsabban is be tudod venni azt a kanyart, ha ez egyáltalán számít, amikor nem időre mész.
Drukkolok amúgy, hogy legközelebb már jobbnak érezd az autót. Egy jobb fék, jobb gumi kombó segíthet persze. ;)

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 27, 10:42 pm
Szerző: Szuti
Montoya,ha jól gondolom, olyan 90körül tilt le a 2. sebességi fokozat. Én a Celicával 79 km/h-val fordulok 2. sebességi fokozatban, ott slick gumikon. Sztem neked az legalább 15km/h-val kevesebb, ha nem 20-szal, úgyhogy valszeg jónak kellene lennie 2-ben. 3-ban azok fordulnak, akik slickeken mennek, nagy motorral, mint pl a 350Z, vagy rövid váltófokozatú Evók tudnak onnan jól kigyorsítani. Szerintem ha elég szélesen kiengeded, akkor a kocsinak már egyenesen kell mennie, amikor elváltod a 3-ast, mert az a baj, hogy sztem az IS200 motorja nem elég nyomatékos alacsony fordulaton, fent viszont szépen húz, tehát a kigyorsítás szerintem gyorsabb, még ha nem is esik olyan jól ott elváltani. A lényeg, hogy kanyarban ne válts, mert akkor nincs hajtásod, plusz ha mondjuk 2-ben nem nyikkant a kerék, tehát volt tapadásod, akkor szerintem 3-ban nagyon bebutulna a kocsi és nem lenne ideje felpörögni oda, ahonnan húz.

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 28, 05:35 am
Szerző: Bubi
Közben beszéltünk Montoyával. ;) Kompresszor és mehet a hàrom. :D