Oldal: 1 / 8

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 22, 02:18 pm
Szerző: montoya
Sorban kb. 5 hellyel előrébb kerültünk, mint amit a tempónk indokolt.
A rutin hiánya, a himbilimbi futómű, a hullámos első tárcsák és a T1R sem segített a különösen jó körök összerakásában, de jó móka volt, és tisztességgel bírta amúgy a gép. :)
A szerevezés frankó volt, az előadásért köszönet Szutinak, hasznos volt!

A menet után gokartoztunk egyet, végülis sikerült egy 34.8-as időt menni, amit már egész jónak éreztem így, hogy ma először voltam ezen a pályán.

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Elküldve: 2016 máj. 22, 06:47 pm
Szerző: jabel
Sziasztok!
A mai képeim:
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... directlink
Köszönet a szervezőknek a mai programért, illetve a lehetőségért, hogy nem csak a paddock-ból tudtunk fotózni.

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 22, 08:13 pm
Szerző: CrazyHorse
Kösz a profi szervezésért, látszik hogy sok meló volt benne!
Én is előrébbről indultam mint kellett volna, remélem mindenkit sikerült viszonylag időben elengednem.

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 22, 09:58 pm
Szerző: Közlekes
Fotósként és nézőként szuper volt kint lenni, főképp, hogy utána még el is ugrottunk páran gokart-ozni. :)

Barátnőm is nagyon jól érezte magát, itt van a felvezető körös (sajnos nem HD), nagyon hangulatos videója:

https://youtu.be/hWuCnXgo284

Képek jövő vasárnapig felkerülnek. :) De tényleg :D

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 22, 11:28 pm
Szerző: mozso
Kép
Kép

Beszámoló képek/videók hamarosan... atom volt, köszi, hogy eljöttetek!

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 23, 07:33 am
Szerző: Pacsker
Srácok!

40+ Toyotás Corolla Club tagot számoltam a tegnapi nap folyamán!
Ebből ugye 28-30 olyan gépcsoda is volt, aki felhajtott a híres aszfalt csíkra...

A Paddock ötöde gyakorlatilag a mienk volt :oops:

Sosem gondoltam, hogy ilyen érdeklődés és részvételi arány lesz ezen a "kis" összejövetelen.
Boldog vagyok!


Nagy örömmel töltene el, ha mindenki írna egy beszámolót, hogy hogyan élte meg, mi tetszett neki és mit javasolna, min változtassunk a jövőben és egyáltalán legyen-e még ilyen.
Ezen felül kérek mindenkit írja meg a legjobb köridejét (mellé az ezt befolyásoló tényezőket), illetve töltse fel belső és külső kamerás felvételeit és a tegnapi nap folyamán készült képeit!

Ha kicsit homályos, ha kicsit remeg, az sem baj! Ez egy olyan esemény, ahol mindenki örül, ha magát látja viszont és féltve őrizgeti majd az itt készült média anyagot legyen is az akármilyen. A Hungaroring aszfalt csíkján voltatok még belső égésű motorokkal. Ez nagy szó lesz ám 20-30 év múlva!

És ne iruljatok, piruljatok. Ugyanúgy kíváncsi vagyok a 2C Diesel belső kamerás felvételére, mint Kristoffarkas épített AE86-ára.

Jabel köszi szépen a képeket!
Szuperek lettek!! :)

Közlekes! A videó ilyen minőségben készült vagy csak így lett feltöltve?
Mindegy, azért a Mansell előtt komolyan néz ki a CCH pályázó sor :taps:

(Délután töltök fel én is mindent!)

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 23, 09:42 am
Szerző: Pacsker
Bohi 10:40-es menetének köridejeit mértem a Harry's-el.
(nem voltak kalibrálva a szenzorok!)

2:46,74
2:41,90
2:41,49
2:38,56
2:40,59
2:38,20
4:55,65


A legjobb körének pár részlete.
- 102,9 km/h-s átlagsebesség
- 154,1km/h-s max sebesség

1-es szektor 0:55,31
2-es 0:58,06 (1:53,37)
3-as 0:44,83 (2:38,20)

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 23, 11:22 am
Szerző: mozso
Sziasztok!

Talán nem beszélek haza, ha meglehetősen sikeresnek gondolom a május 22-i kollektív pályanapunkat a Hungaroringen. A vezetőséggel próbálunk mindig új ötletekkel előrukkolni remélve, hogy nektek is tetszik. Szerintem ez most telitalálat volt. Ahol kell finomítunk majd, de nagyon sokan mondtátok, hogy ilyen találkozóból tartsunk még... szerintem fogunk is. :-)
Ehhez viszont szükséges, hogy Ti is adjatok visszajelzést és ötleteket.

Szombat estére sem készült el az autóm benzin befecskendezésének programozása, így nem volt ideális a terep számomra, de ennek ellenére nagyon vártam már a napot. 3 éve nem tudtam rendesen menni a Hungaroringen különböző technikai okok miatt, most nem akartam kihagyni, akkor sem ha nem nyomhatom neki.

Nagyon jó volt látni, hogy pontosan érkezett a csapat és fegyelmezetten hallgatta Szuti tapasztalatait, egy dolgot nem tudtunk elintézni, hogy 25-nél többen mehessünk a pályán. Pár éve még engedtek fel több autót a nyílt napokon, most sem láttunk ebben nagy kockázatot, hiszen egy csapat tagjai mentek volna együtt, nem vadidegenek. Sajnos nem sikerült egyezségre jutni a szervezőkkel, de pici csere berével sikerült mindent elrendezni.

Az első közös menet során igyekeztem a célegyenes végén mindenkiről videót készíteni, a sportbíró meg is jegyezte, hogy meglepően jól fegyelmezett ez a Corolla Clubos csapat! Amikor elkezdtetek komolyabb tempót diktálni, a hanghatás és a szagok (benzin, fék és gumiszag) nagyon közeli volt, nem is gondolnátok pár kör után milyen markáns illata van egy meghajtott autónak :-)
Iszonyú látványos volt a 25 autó kígyózása és nagyon jó ötlet volt Bohi-tól az URH rádió is, bár úgy láttam volt vele pici technikai gond és Szuti hiába beszélt, azt nem mindig hallottuk.

Utána is jó hangulatú beszélgetések, közös szerelések, kávézások alakultak ki, jól együtt maradt a csapat. Én 11:30-kor voltam befizetve a következő futamra. Addigra Kriszta és Milu is megérkezett. Milu nemrég kapott egy érmet a táncbemutatóján. Felajánlotta, hogy nekem adja, ha a limitált képességű autómmal teljesen legutolsó lennék, mert annyira elkeseredett a szombati sikertelen programozás miatt . :-)

Leeresztettem a gumikat 2bar nyomásra, óvintézkedés gyanánt dúsabbra állítottam a keveréket 0.01bar és 1.3bar túrbónyomás között, illetve a figyelmeztető rendszer vészjelzését 1.3bar-ról 0.2bar-ra raktam. Ezzel lényegében már 50% gázadásnál is folyamatosan sípolt minden az utastérben :-)
Kép

További biztonsági intézkedés volt, hogy mindig beültettem magam mellé valakit, akit megkértem néha olvassa be, mint mutat a benzin-levegő keverék műszer (a fenti képen éppen 14.1), minél több szenzorom van, annál jobb, főleg ha intelligens is az a szenzor :-)

Óvatosan kezdtem, új az aszfalt (nagyon jó lett a korábbi évekhez képest!), új a futóműven beállítása, új a fékrendszer, illetve régen mentem itt. A gyorsítások a félgáz miatt nem voltak túl komolyak, de kanyarokban toltam neki jobban, féktávokat pedig igyekeztem újra megtanulni. Jelen állás szerint a futómű beállítása nagyon bevált, teljesen semleges, nagyon picit határhelyzetben mozog a feneke. Számomra ideális. A gumik nagyon jól bírták, a 20 perces menetek utolsó 2-3 percére kezdtek elmelegedni csak.
Kép

A fék is nagyon jól bírta, a nap végén sem volt olyan féktáv ahol nem lassúltam volna le idő előtt a kocsival. A félgázas autózás során 93 fokos volt a víz és 107 fokos az olaj. Volt pár komolyabb kanyarvétel erősebb autókkal (GT3 Porsche, BMW-k), a tempós kanyarokban meglepően jól tudtam tartani a lépést.

Kép

Pacskerrel nagyon jót kergetőztünk, csak sajnos összejött neki egy bal első defekt menet közben
Kép

Az összes fotónkat itt lehet megtekinteni (több szerző tollából):
CCH pályanap fotók: Kriszta, Kati, Mozso

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 23, 12:00 pm
Szerző: fram
Sziasztok!
Nagyon köszönöm a szervezést, jó volt ismét együtt pályázni a csapattal a pár évvel ezelőtti kakucsi nap után :) Sajnálom, hogy le kellett lépnem hamar, de sajnos délután már volt más családi program.
Remélem senkit nem zavartam az előzéseimmel (nem mintha olyan veszett gyors lennék), nagyon szuper módon engedett el mindenki, és remélem én sem tartottam fel senkit. Bevallom nekem az előzés a legnagyobb parám a pályán, ezért szeretem jobban a kb 1 percenkénti indítást. (a további körökben voltak olyan erős autók a gyengébb csoportban, amik kanyar előtt még nem is látszódtak, és kanyar után már mellettem loholtak)
Sajnos az első etapot nem tudtam mérni, mert nem fért bele, hogy elindítsam a telómon a Racechronot, épp kész lettem a kerékcserével, és 5 ponton beszíjazva, kesztyűben nem annyira egyszerű ez :)
Az én mostani legjobb időm 2:40.25 volt, úgy, hogy egy 14 km/h-s és egy 35 km/h-s kanyar volt benne, van még hova fejlődni :)
Itt egy kép a legjobb futásról: https://www.facebook.com/BaRallye/photo ... =3&theater

Ha valaki menne legközelebb versenyre, keressen nyugodtan, szívesen csatlakozom!

A.

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 23, 12:09 pm
Szerző: domi007
Nagyon jó rendezvény volt, köszönjük szépen a szervezést!
Ugyan csak a jobb1ből az első etapon vettem részt a pályán folyó dolgokban így is nagyon élveztem, ha jól emlékszem ez volt életem első látogatása a pályán "belülről". Köszi montoya itt is a lehetőséget, a sor6 az a pokolban is sor6 :D

Az első 20 perc után pedig volt lehetőség beszélgetni rég nem látott emberekkel, kicsit hülyülni és persze sok infót gyűjteni, ami szintén nagyon jó volt :).

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 23, 12:25 pm
Szerző: Pacsker
Aki jelen volt (egészítsétek ki!):

Mentek is a pályán:
Szuti
Toytib
Kristoffarkas
Bruce E9
Bohi
Langlovag
Crazy Horse
Pacsker
Montoya
Lóri
Norboy
Mozso
Csepi
Norboy
Sz. János
Wortex
Bardos6
Bubidisc
Sancy
Vitya77
Fram
EVOMikey
Zoo.HUN
Toytomi
MDaemon
Arnoldo
Zuzmow
CSSTuning
Dani

Fotózni, nézelődni, szerelni, bandázni:
ZDoman
XJS
RWD
Kárpit
Gralex
Domi007
Nuki
Jabel
Közlekes
Lizard
Lyanee
Habe
IceRocko

+ még jó pár egyéb nicknév nélküli CCH szimpatizáns Toyota tulaj.
Azért ez közel Tavaszi tali méretű összejövetel.


:rizspekta: :rizspekta: :rizspekta: :rizspekta:

Re: Autós nyílt napok (Hungaroring, Slovakiaring, Kakucsring

Elküldve: 2016 máj. 23, 12:53 pm
Szerző: habe
jabel írta:Sziasztok!
A mai képeim:
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... directlink
Köszönet a szervezőknek a mai programért, illetve a lehetőségért, hogy nem csak a paddock-ból tudtunk fotózni.
A kék és az ezüst szárnyasok köszönik a képeket. :kocc:

Először jártam a Hringen, 3x20 percet futottam.
Egyszer mentettem egy filmlepergőset, 140 körül utaztam a füvön, de minden más pazar volt.
A porsche kupás slick meg, ...áh ultra!


Az autótól a végén elnézést kértem, de mikor hátat fordítottam, leköpött. Nem baj.

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 23, 01:05 pm
Szerző: gralex
Sziasztok!

Köszönöm a szervezőknek és a résztvevőknek a tegnapi napot, nagyon jól éreztem magam! Kisiskolásként a naptejet persze otthon hagytam, így kisebb égési sérüléseket gyűjtöttem a vidám élmények mellett. A futamra jelentkezésről lemaradtam, de nem voltam rest elhozni a fényképezőmet:

Képek

Mivel még nem voltam korábban találkozón, számomra csak egy-két ismerős arc volt a kezdetén. Szerencsére elmondhatom, hogy nem jöttem el úgy erről a találkozóról, hogy a köszönésen túl ne váltottam volna egy-két új emberrel pár mondatot. Szeretem ha mások beszélnek a kocsijukról, az eddigi és a korábbi fejlesztések eredményeiről. Nem vagyok autószerelő, de vezetni nagyon szeretek. Tegnap láttam elsőként légtömegmérő tisztítást (Mozsónak külön köszönet a két futam közötti szerelésért!).

Páran talán tudjátok, hogy 1.4->1.8 átalakított corollám van. Küzdök mások segítségével, hogy a 128 pacit feljebb tornázzuk szívó oldalon. :hehe:

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 23, 01:29 pm
Szerző: Bruce E9
Aki jelen volt (egészítsétek ki!):

Mentek is a pályán:
Szuti
Toytib
Kristoffarkas
Bruce E9: 3 köröm volt mérve Toytomi (jobb1) által, úgy hogy ránk engedték a 300+ Le autókat, 2:35 volt a legjobb időm ezek közül, a Mansell kanyartól a sikán utánig végig indexelve egy Müncheni rendszámú Porshe-nak, és csak a sikán után ment el, szóval nem volt tiszta kör ez sem :-(
Langlovag
Crazy Horse
Pacsker
Montoya
Lóri
Norboy
Mozso
Csepi
Norboy
Sz. János
Wortex
Bardos6
Bubidisc
Sancy
Vitya77
Fram
EVOMikey
Zoo.HUN
Toytomi
MDaemon
Arnoldo
Zuzmow
CSSTuning
Dani

Fotózni, nézelődni, szerelni, bandázni:
ZDoman
XJS
RWD
Kárpit
Domi007
Nuki
Jabel
Közlekes
Lizard
Lyanee
Habe
IceRocko

+ még jó pár egyéb nicknév nélküli CCH szimpatizáns Toyota tulaj.
Azért ez közel Tavaszi tali méretű összejövetel.


:rizspekta: :rizspekta: :rizspekta: :rizspekta:

Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Elküldve: 2016 máj. 23, 05:45 pm
Szerző: Bruce E9
Szuper volt a pályanap, nagyon jól éreztem magam annak ellenére, hogy pecsenyére sültem a 35 fokos melegben a betonon.

A motor, a fékek, a gumik kiválóak voltak a nagy hőség ellenére, most én voltam a leggyengébb láncszem. A motor olajfogyasztása 0 (megtett össztáv 497 km), vízhőfok és olaj nyomás végig stabil volt. Gumik nem koptak szemmel láthatóan, fékek nem melegedtek. Nagyon sok maradt benne, egy jó (merészebb) pilóta simán 10 mp-cel tudna ezzel a járművel menni. Toytib ment az első etapban előttem. A harmadik körben a célegyenesben Szuti félreállt és padló gázzal Toytibbel kigyorsítottunk. Elmentem volna Toytib mellett, de visszaálltam mögé, helyesen. A technikás részen sokkal ügyesebb, gyorsabb, jobb volt, így aztán nem alakult ki harc. :-)

Az új fékek, új Federal semi-slickek és az új fékrásegítő kombinációval gyakorlatilag folyamatosan a "túlfékezéssel" szenvedtem. Nem találtam a féktávokat. Az instruktorok tanácsai (nézzük a táblákat, támpontokat) engem bezavartak az első etapban, nem érzésből vezettem. Sokkal jobban lassult a kocsi, mint amihez szokva voltam korábban és folyamatosan hamar fékeztem. A célegyenes végén először kb. 170 méternél kezdtem fékezni 170-es tempóról, messze volt, a csúcspont előtt már adhatdtam a gázt. A második 20 perces menetben kb. 120m-nél kezdtem fékezni padlóval és még ott is sok volt a féktáv: a kanyar érintő pontja után nem estem ki a külső ívre rendesen, benne volt még ott is.
Féltem a Manselltől is, Toytib az első körben ott lépett nagyot előllem, folyamatosan túlfékeztem magam, 110-es korábbi tempóim helyett 95 körül mentem át, úgy hogy a szegélykő felfestéshez sem értem, a kanyar után nem estem ki a széléig.
A harmadik pont, ahol érzésem szerint benne volt sok-sok másodperc, az a hátsó résznél lévő kisebb egyenes utáni derékszögű jobbos előtti féktáv. Szintén lassú voltam a kanyarba.

A második etapban (Toytomival) már nem nézegettem a táblákat. Érzésből mentem és sokkal jobban élvetztem is, érzésre is sokat javulhattam, kb. 8 kocsit előztem (Vitya77, volvo 2.0 turbó, astra pályaautó, astra GTC, passat, ...) a 20 perc alatt, volt köztük egy fekete Corolla TS (számomra ismeretlen pár) is. Célegyenesben kigyorsítástól a féktávig mentem el mellette egy kocsi hosszal. :taps: