Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2016 máj. 26, 07:52 am

Dimenzióváltás

[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=KJgtp5pAr-k[/BBvideo]
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2016 máj. 26, 08:45 am

Pacsker írta:Ha lehetne választani, csak elgondolás szintjén, ki melyik kint lévő autóval karikázott volna a legszívesebben?

1. Kristoffarkas épített AE86 GT
2. Zoo.HUN full gyári kis méregzsák AE82 GT
3. ZZE123 TS-ek egyike.
+ Hhabe EVO IX-e.

A kíváncsiság, hogy mit tudhatnak ezek, utóbbi kettő Corollánál a gyári állapotot illetően.
1. Kristoffarkas !!!
2. Toytib AE82 Gt
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
Toytib
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 720
Csatlakozott: 2007 máj. 09, 07:31 pm
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: Toytib » 2016 máj. 26, 09:21 am

Egy kis videó fordított szemszögből.
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=ak-9EGB ... tion=share[/BBvideo]

Töltöttem fel többet is, aki kíváncsi nézze meg.
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2016 máj. 26, 09:45 am

Javaslom a résztvevők projektjeinek is olvasását, hisz sokan ott írják meg az autóik felkészítését, illetve a megszerzett tapasztalatokat.

I. Kollektív CCH Pályanap

Több éve is bedobtam már a közös menést, de nem volt túl nagy rá az érdeklődés vagy az autók nem készültek el...
Láttam, hogy évről-évre több ember is érdeklődik a pályanapok iránt, hisz szinte mindegyiken megy 1-2 klubtag, illetve kint vagyunk többen is nézőnek, de valahogy eddig sosem jött össze a nagy számú CCH-s pályázás.
Pszichológia az egész élet, így utsó nekifutásra taktikát változtattam... Csináltam szép színes excel táblázatot, pörgettem a topic-ot, beraktam régi képeket és videókat és tízszer kihangsúlyoztam, hogy nem csak az épített versenyautókról szól. Mindenki a saját, biztonságosnak vélt tempójában örömködjön végig a híres-neves versenypályán. Mindemellett gyűjtsön tapasztalatokat, amit máshol nem nagyon lehet.
Nagy meglepetésemre egyre nagyobb lett az érdeklődés, majd ezzel együtt a segítő, ötletelő kezek is. Szuti bedobta a szuper vezetéstechnikai oktatós ötletét, nekem sikerült elintéznem a kizárólagos pályahasználatot, Mozso, pedig Facebook-on reklámozott, majd gyakorlatban is segített, ahol tudott.
Innentől már garantált volt a szuper esemény.
Őszintén szólva, megelégedtem volna már 8-10 CCH-s autóval is, de hogy szinte Tavaszi találkozó mértékű megjelenés lett belőle, még engem is meglepett. Több, mint 40 CCH-s látogatott el az eseményre és ebből 28-29 autó ment is a pályán. Kell ennél több? :)

A tervezett, de végül idő hiányában csak lóhalálában a legfontosabb teendőkkel abszolvált felkészülésről majd a projektemben írok. Rossz volt a kedvem, mert nem készült el a kipufogóm és a régi kellett visszarakni, aminek rettentő ocsmány hangja is lett a középdob nélkül. No de jövök, mert jönni kell, meg hát alszom rá és minden jobb lesz.
Eljött a nagy nap, Nuki és Kiki jött az E9-el, mint szervizkocsival (esetleges B variációként pályázós kocsival), én meg előttük a szerszámokkal telepakolt Coupe-val.
Nagyon boldog voltam, hogy már 6:50 körüli érkezésemkor vagy 10-15 autó várt már a Hungaroring főbejáratánál.
Gyors telefon és a portások már engedtek is be minket a nyitás előtt. A Paddock "bal hátsó sarkát" el is foglaltuk, elkezdtünk készülődni, a trélereket szépen félreállítottuk és melengedte a szívem a látvány:

Kép

Kép

Kép

Megérkeztek a kicsit késők is, majd Szuti jóvoltából a Boxban megkezdődött az elméleti vezetéstechnikai oktatás.
Pozitív visszacsatolásokat hallottam, fontos dolgokat mondott el és azoknak, akik először "pályáztak" mindenképpen elengedhetetlen információk voltak.
Közben Mozso és én begyűjtöttük a felelősségvállalási nyilatkozatokat az utasoktól is, illetve kiosztottam a karszalagokat.

Kép

Kép

Kép

Kép

Interaktívan, ahogy ígértük volt is belevau (bocsi Szuti), de reméljük így minden lényegi dolgot meg tudtunk osztani veletek.
Miután Bohinak köszönhetően minden sofőr megkapta az URH-kat, az autókon az utolsó simításokat elvégeztük (köszi Toytomi a csőcserémet!!), a kamerákat (akinek volt ideje) felszereltük és már a boxban is találtuk magunkat.

Kép

Utolsó fészkelődések, egy kis izgalom és már "kongott is a start harang".

Szuti felvezetésével és tetőn kinyúló videós segédünkkel 3, egyre gyorsabb kört tehettünk meg konvojban, ahol az ideális íveket gyakorlatban is megleshettük.
Közben a technika melegedett és mi is végleg felébredtünk.

Na az jelentkezzen, akinek ezek a képek nem melengetik a szívüket!!?!
CSAK COROLLA CLUBOS KÜLÖNLEGESSÉGEK ÉS SZÉPSÉGEK HUNGARORING ASZFALTJÁN!! :luv: :taps:
:cch: :japnavy:

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Majd Szuti félreállt és mindenki elkezdte igazán nyomni neki :twisted:

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Leintés után be a paddock-ba.
Fülig érő szájjal kiabálta mindenki a gyors élménybeszámolókat és nézték vissza a felvételeket.
Szerintem mindenki élvezte ezt a pár kört és jó volt tudni azt, hogy ismerjük egymást és figyelünk egymás értékeire, biztonságára.

Ezt követően folyamatosan volt valaki a pályán, immáron az autós nyílt nap keretein belül.
Sokan fejlődtek és mentek egyre jobb köridőket.
Volt szájtátás, kisebb malőr, defekt és kisebb szerelés is. No de ez a nyílt nappal jár.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Többen megtapasztalták Vasárnap, hogy az autósport is keményen igénybe veszi az embert is fizikailag és mentálisan is egyaránt.
Az a "pár kör" X szer 30km koncentrációt és erőfeszítést igényelt. Mindenki homloka gyöngyözött, mikor lejött, de azt hiszem megérte! :)

Mindenki mosollyal kezdett el haza szivárogni

Kép

Talán a fáradtság és a leégések miatt is maradt el a nap végi közös kajálás, de Toytibbel és Toytomival legutolsóként este fél6 után hagytuk el a pályát.

Jó nap volt és boldog vagyok, hogy mindenki megúszta komolyabb műszaki gond nélkül és hogy NEM TÖRTÉNT egy BALESET sem.
A biztonság a legfontosabb és boldog vagyok, hogy ezt mindenki szem előtt tartotta!

A versenyirányítástól és a főszervezőtől is megkaptuk, hogy kulturált és ép elméjű csapat vagyunk!
Köszönjük nektek!!

Mindemellett személyesen is nagyon boldoggá tettetek az ilyen nagy számú részvétellel. Ahogy korábban már írta valaki, tökéletes esemény volt ez is a dupla jubileum megünneplésére!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2016 máj. 26, 09:52 am

Ha lesz legközelebb, a felvezető autóra rakhatnánk villogót és klubos zászlót is.
Legyen már igazi Safety Car.

Plusz a kis részlegünkbe elhozhatnánk a Popup-okat és a klubos molinóinkat.

Nyitott vagyok a következő szervezésében történő segédkezésben, csak át kell beszélnünk, hogy ott mi legyen. Nyilván még egy elméleti oktatás nem szükséges és felvezetésre is max 2 kört javasolnék, hogy maradjon több idő a saját tempónkra.
Alapvetően én is a Hungaroringet preferálnám. Kakucs és Visonta kicsi. Személy szerint jobban szeretem a tempósabb kanyarokat, még ha kicsit jobban is igénybe veszi a Hring az autókat.
Euro és Pannónia ringgel nincs tapasztalatom. Ötleteljen és voksoljon mindenki!

A nyáron lesz olyan Time Attack, ami a ringen lesz. Szerintem Szuti ezen fogja megejteni a Celica-s nyeremény autózást (majd áruld el ki lett a nyertes :D ), illetve, ha ezen a napon lesz nyílt nap is, erre szervezhetnénk a következő kollektív CCH-s pályanapozást.
Aki tud, mondjon dátumokat!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
habe
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 638
Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: habe » 2016 máj. 26, 09:57 am

Pacsker írta:Dimenzióváltás
...lesz egyszer, ha megtanulok vezetni. Addig csak csöndesen. :hehe:

Avatar
Toytib
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 720
Csatlakozott: 2007 máj. 09, 07:31 pm
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: Toytib » 2016 máj. 26, 10:03 am

Nagyon jó nézegetni a képeket.
Számomra hatalmas élmény volt hogy ott lehettem ennyi megszállott Corolla mániással együtt.

Külön köszönet a szervezőknek a tökéletes lebonyolításért, nagyon sok munkájuk lehetett hogy minden ilyen gördülékenyen menjen. Pacsker :taps:
Nagyon meg egyszerűsítette a dolgot hogy előre lehetett utalni a pénzt, köszi Mozso!
A rádió jó ötlet volt, hiszen pontosan tudtuk mi következik.
Szuti előadása nagyon hasznos volt, sokat segített még azoknak is akik már voltak párszor a pályán.
Akit kihagytam annak is ezer hála. (fotósok, segítők stb.)

Egyszóval nagyon jó nap volt attól eltekintve hogy vörösre égtem a napon mint a rák :oops:
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009

Avatar
zuzmow
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 130
Csatlakozott: 2011 nov. 29, 03:12 pm
Tartózkodási hely: BP XIV. / velence
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: zuzmow » 2016 máj. 26, 10:15 am

Pacsker írta:
zuzmow írta: Péntek éjjel kapott egy gti első bölcsőt aminek a stabilizátorja és a kutyacsontjai lógnak mint a "pásztor töke" és legalább kétszer kopogtattak kanyaronként mint a postás...
futóművesnek a közelében sem jártam azóta sem
A kerekeket Csabi ( alias Dieselsuxx ) cimborámmal intéztettem, és úgy ahogy osztrákiából ideért raktam is fel. Még a guminyomást sem néztem meg, de hátulra csak távtartókkal ( fakötésű alátétekel ) ment fel mert túl nagy az ET száma...
Összegezve: rohad, koppog, hangos, de legalább megy...
Ezek és az előző megnyilvánulásaid azért megkérdőjeleznek egy-két dolgot. Pont az volt a lényeg, hogy egészséges, rendesen összerakott és átnézett autókkal mennyünk! Egy műszaki hiba nem csak hogy mindenki körét sztornózhatta volna, de emiatt simán előfordulhatott volna baleset is. Felhívtuk rá a figyelmet nem egyszer.

Nem mentem volna fel, ha nem biztonságos az autó. Autópályán, telephelyen belül de még földúton is mentem vele mielőtt eldöntöttem hogy ezzel így felmegyek a ringre. Az első három körben ha bármi olyan jelentkezik ami miatt veszélyes lett volna, rögtön kiállok. Nem mindenki engedheti meg magának hogy gyönyörű csillogó villogó hibátlan autója legyen, erre pl a jelentkezés óta spóroltam, és hogy ha van olyan állapotban a kocsi hogy közúton közlekedhessen, akkor a pályára is felmehet. Pénteken átnéztem és minden rossz tulajdonságával tisztában voltam. Azon kívül élménybeszámolót kértetek, őszintén leírtam hogy mivel és milyen élmény volt. Ha nem mondom nem veszitek észre...

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2016 máj. 26, 10:17 am

Mint láttátok erős melegedéssel és defektel is küzdöttem. Az én vezetős élményfaktorom így nem volt százas sajnos, de ahogy az előbb írtam a közösségnek, a látványnak és mások örömének nagyon örültem!!

Próbáltam méregetni időket, de ahogy látszik is, igen sok bajjal küzdöttem. (később kiderült, hogy a viszkó halott)
Szinte minden körbe el kellett vennem a gázt, vagy beóvatoskodni a féket, mert azzal is volt baj.
Nem akartam megölni a kocsit, annyit nem ért az egész.

14:05-kor indultam a defekt orvoslása után, immáron nagy melegben:
3:38.25
2:40.27
2:42.86
3:16.75
2:38.52
2:59.82
6.33.53

A legjobbnak a részletei:
1-es szektor 0:56,64
2-es szektor 1:54,15
3-as szektor 2:38,52

Átlag sebességem - 99,1km/h
Maximális - 149,6km/h

Volt olyan kör, ahol 157-ről fékeztem (ami még mindig csekély a fék, gumi miatt).

Csoda, hogy ilyet menni tudtam. Ennek az időnek így örülök.
Nagyon örülnék, ha legközelebb már a Starlettel mehetnék, amit erre építek.
Meglátjuk.

Az autóval kapcsolatos tapasztalatokat megosztom a projektjében.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
zuzmow
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 130
Csatlakozott: 2011 nov. 29, 03:12 pm
Tartózkodási hely: BP XIV. / velence
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: zuzmow » 2016 máj. 26, 10:20 am

bubidisc írta:Pont az maradt ki, hogy ez nem verseny volt. Akik mellett elmentél azokat nem megelőzted, hanem elengedtek, mert megkérték őket, ha figyeltél az eligazításon. Ha skalpokat akartál gyűjteni azt nem egy kifejezetten tanulásra, ismerkedésre szánt alkalommal kellett volna, (az indíttatást sem értem). :/ Kellemetlen nyomot hagytál a klubtársakban ha jól hallottam.
Nem, nem skalpokat akartam gyűjteni hanem egy őszinte, részletes élménybeszámolót írtam. Nem tudom, milyen kellemetlen nyomot hagytam a klubbtársakban, de nagyon örülnék neki ha a hátam mögötti utólagos célozgatás helyett akkor és ott megmondta volna az, akit bántottam. De hajrá, itt a remek alkalom, ne kíméljetek!

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2016 máj. 26, 10:21 am

Ja és bocsánat...
ITT VANNAK a Kikim, Nukim és pár jómagam által készített KÉPEINK.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: montoya » 2016 máj. 26, 11:17 am

Pacsker írta: Ezek és az előző megnyilvánulásaid azért megkérdőjeleznek egy-két dolgot. Pont az volt a lényeg, hogy egészséges, rendesen összerakott és átnézett autókkal mennyünk! Egy műszaki hiba nem csak hogy mindenki körét sztornózhatta volna, de emiatt simán előfordulhatott volna baleset is. Felhívtuk rá a figyelmet nem egyszer.
Azért erre nagy +1, és tartsuk szem előtt a közeljövőben.
Ha nem 100%-os az autó, akkor legalább ne autózzunk vele határon.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2016 máj. 26, 11:24 am

Nyilván a guminyomás beállítása komoly anyagi vonzattal jár.
De egy futóműállítás is komoly kiadás...

A lényeg, hogy autópályán meg földúton is tesztelted. Biztos sok közük van a ringes igénybevételhez.
Mindegy... Ez nem összeesküvés elmélet, csak tartsd tiszteletben a kérésünket.
Hogyha a kasznid horpadt, vagy kicsit rohad, az senkit nem fog érdekelni, de a pályára hajtás pillanatában legyen kiemelten jó állapotban műszakilag az autó.

Jómagam is ostorozom, hogy nem cseréltem a hátsó gumikat is. Hittem benne, hogy a régi Barumok újra életre kelnek, de nem így volt. Legközelebb erre is figyelek!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
fram
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: 2011 nov. 19, 10:44 pm
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: fram » 2016 máj. 26, 02:17 pm

Sziasztok!
Pályázásra én is szívesen csatlakozom, de szerintem nem érdemes a Hring felárát kifizetni. Tanulni Kakucson is sokat lehet az autóról, az Euroring pedig a sebesség élményt is megadja jóval olcsóbban mint a Hring. 4 óra max 18 ezer ft, nincs tömeg, sokkal jobban lehet menni tiszta köröket...

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Kollektív CCH pályanapozás - Hungaroring, 2016.05.22.

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2016 máj. 26, 02:40 pm

+1
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.


Válasz küldése