CCH Nyári Tali - Bárányfok, Girbe-Gurba IV. / 2015.08.27-30.

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
CCH Nyári Tali - Bárányfok, Girbe-Gurba IV. / 2015.08.27-30.

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 aug. 31, 07:30 am

Jöhetnek ide az élménybeszámolók a képek és a videók.
Képeket a CCH-s Picasa albumba (jelszót kérésre küldünk), videót meg légyszi youtube csatornátokról linkeljétek. Ha nincs, küldjétek meg pl.: wetransfer-en és mi felrakjuk őket a világhálóra.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

gergohun
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2014 ápr. 24, 07:27 pm
Tartózkodási hely: Pécs
Re: Találkozók Galériái - és ezek feltöltési útmutatója

Hozzászólás Szerző: gergohun » 2015 aug. 31, 09:02 pm

Az alábbi linken megtalálható az összes képem videóm.Előre elnézést kérek akit nem érdekel úgysem nézi meg,de mi ugye az Atillával elmentünk kicsit kocsikázni azokat a videókat is feltettem,lehet valakit :érdekel.
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... 30Gergohun
Remélem a strandos képekből mindenkiről tudtam normális képet csinálni,sajnos a csúszdás képekből nem sok sikerült,de elég jók lettek a víz alatti képek/videok.
Hétvégét összefoglalva:Sajnálom hogy kimaradtam a girbe-gurba részről,de a hétvége fennmaradó része nagyon szuper volt,meseszép faházak az erdőben kis szúnyogsereggel megspékelve,de annyi baj legyen =)
Gőzös,bicikli túra minden szuper volt,vadregényes.Az esti sütögetés is jól sikerült kicsit jobban meg tudtam ismerni újjoncként a többieket,mindenki nagyon nyitott,barátságos volt.Szeretnék még veletek ilyen fantasztikus hétvégét eltölteni.

Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2048
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2

Hozzászólás Szerző: mozso » 2015 szept. 01, 10:32 am

Sziasztok!
Köszönjük ezt a remek 4 napot, nagyon élvezetes lett az idei Girbe Gurba Kalandtúra. Tökéletes volt a szervezés, a sok-sok nagyszerű program a napok során mind nagyon ötletes is volt. A változatosság miatt mindenki megtalálhatta a saját kedvére való programot, a Vezetőség tényleg kitett magáért!

Jó volt a szállás, a tájak ahol mentünk gyönyörűek voltak, akárcsak a kirándulások. A kenuzás nagyon tetszett és jó ötlet volt átcipelni a hajókat a holt Sióra. A bringázás + gemenci kisvasútas utazás is nagyon jól sült el, mi régen kerékpároztunk, de még Kriszta is újraértékelte a biciklizéstől való tartózkodást a dagonyás szakasz után (pozitív értelemben :-) ).

Köszönjük a sok finomságot, amit a főzések során készítettek a csapattagok, az éjszakai szarvasbőgés figyelés utáni búcsúfalat életmentő volt hajnali 2-kor. :-)
Szerintünk 5-ből 5 pont lett az élmény ->> jövőre is jövünk, az ÖTÖDIK jubíleumi túrára.

Kép

Kép

Kép

Kép

Girbe Gurba beszámoló:
Gárdony felé tartva szépen komótosan sikerült egy laza 5.5-6 L/100km-es fogyasztást összehozni, amin nem kicsit lepődtem meg, igaz nagypapis stílusban mentünk :-)

Az első gubanc már a kalandtúra kezdete előtt előjött, a gárdonyi sorompónál várakozva túlmelegedett a kettes számú szélessávú lambda szonda, amitől borzalmasan rossz lett a benzin - levegő keverékarány. Azonnal félreálltunk és a vészhelyzet esetére beépített megoldást aktíváltam (a gyári keskenysávú lambda szondát visszakötve). Emiatt viszont harmad és félgáz körül nem dúsít a motorvezérlő eléggé, amikor betölt a turbó...túl szegény is lett a keverék - de legalább végigmentünk.

A rend éber őrei 3 perc alatt meg is találtak minket, ahogy ott szereltem a sorompónal, de szerencsére 2 perc beszélgetés után már az ő kocsijukba szerelt megoldásokról beszélgettünk és nem a mi kocsink túlmelegedésének okáról és pláne nem a csekkfüzetről. :twisted:

Sikeresen rájöttünk, hogy semmilyen papírtérképünk sincs, csak az okostelefonon lévő digitális. Ezért vettünk egy papíralapút gyorsan, amíg vártunk az indulásra. Közben felszereltem a nemrég szerzett action kamerát is, hátha lesz valamilyen értékelhető felvétel menet közben. Sárkeresztúr felé gyors humán technikai szünetet kellett tartani, ami során a megolvadó aszfaltba, mind a kocsi gumija, mind a cipőm beleintegrálódott, jó meleg volt a napon...

Az első támponton megint elkövettük a tavalyi hibát és az üzemanyag kutat nem ott kerestük (Sárkeresztúr), hanem már a második támponton (Nagykarácsony). Így nem is találtunk semmilyen szemet ("hány szomszéd szem figyel"), de Kriszta nagyon kreatív volt és a szem - BOCEM (oroszul 8-at jelent, kiejtése voszem) alapján sikeresen megoldottuk a rejtvényt. Nagyon vicces, hogy néha mekkora véletlenek tudnak összejönni.

Szintén tavalyi hiba ütötte fel a fejét, hogy a megfejtett megerősítő pontok egy részét elfelejtettük beírni az itínerbe (pl. vízlopó UFO - víztorony), jövőre jobban figyelünk. Pedig még a szabályzatot is elhoztam kinyomtatva...

Nagykarácsonyban lázasan elkezdtem keresni a Sárkeresztúrban lévő üzemanyag kutat, ÉS MEG IS TALÁLTUK! Mivel ott is volt egy kút bent a traktor udvaron és további extra, hogy a típusa is olyan volt, mint amit meg kellett volna találnunk Sárkeresztúron! Hehe :-)

Hartán a Dunaszigetet nem az 51-es főút felől közelítettük meg, hanem a településre mentünk rögtön - "mert Pacsker úgysem vezetne minket nagy főúton, hanem a vadregényesebb alsóbbrendű utakon". Ez a fixa ideálunk később is előjött :-). Hartánál ez azt eredményezte, hogy 20 percig fogócskáztunk egy rendőrautóval, hol előtte, hol utána, hol gyalogosan, hol kocsival. Már röhögtünk a végén, szerencsére ők is. Autókázás közben jelezték, hogy előzzem meg őket... Pfff elég óvatosan kellett mennem, hogy a rendőrök lehúzott ablaka mellett ne fütyűljön és prüszköljön a kocsi.

Miske felé szembejövő traktor miatt kellett kerék közé venni egy méretes aszfalt dudort, sajnos nem is fértünk el felette, gondolom a kipufogó ért oda, de 90km/h-nál dúrva hangja volt.

Bárányfok felé tartva összefutottunk Bárdos Feriékkel és együtt kocsikáztunk a végcél irányába. Ekkor megint előjött belőlünk ("mert Pacsker úgysem vezetne minket nagy főúton, hanem a vadregényesebb alsóbbrendű utakon") és lekanyarodtunk az 56-os útról Várdomb - Sárpilis - Decs - Öcsény útvonalra, hátha ott megleljük a halászleves támpontra a megfejtést. Bár utólag kiderült, hogy ezt a szakaszt Pacskerék sem járták be (csak tervezték). Szuper útvonal volt, jó kanyarok, kevés forgalom, kitűnő útburkolat. Mentünk is amennyire engedte az eszem (terhelésen nem kap elég benzint a motor, nem akartam széthajtani), illetve azért egy picit fütyűlgettünk, amikor is egy dupla kanyarban hírtelen felbukkant egy "önjáró szőlőszüretelő gép".... hát nem volt kicsi darab. :lol:

Itt van egy hasonló témájú videó 2 nappal későbbről, van benne titkos vendégszínész (na ki találja meg?) meg egy bigyó a legvégén:
Meglepő, hogy milyen hangokat produkál a motor a direktszűrővel, de csak max. 50% gázt adtam, haza kellett hozni a vasat épp motorral - trailer nélkül.

https://www.youtube.com/watch?v=CsjuMwpd_J4

FOTÓK:
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... 82730Mozso

VIDEÓK:
Rolla Rutin válogatás (6 videó):
https://www.youtube.com/watch?v=-X9_DYJ ... CC8Aqi9fPL

https://www.youtube.com/watch?v=-X9_DYJLzVM&list=PLWUNk-dKU2n3dui7fo3vNruCC8Aqi9fPL

a többi videó is jön majd
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára mozso 2015 szept. 02, 12:27 am-kor.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb

Avatar
Ewing
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 647
Csatlakozott: 2009 jún. 27, 02:09 pm
Autód gyártási éve: 1990
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2

Hozzászólás Szerző: Ewing » 2015 szept. 01, 10:57 am

Ismét felejthetetlen volt a kalandtúra!

Már előző nap sok volt a teendő lázasan pakolásztam befelé mindent amire csak szükség lehet pl. bogrács, fakanál fűszerek csupa lényeges dolog :), a bringát elszállítmányoztam Mátyáshoz (köszönet a szállításért! ). Másnap derült ki, hogy a pakolásnál kicsit nagyobb hangsúlyt kellett volna fektetnem a térképre is, ugyanis csak egy alig nagyobb mint A3 méretű reklámtérkép volt nálam, de nagyszerű navigátorom kedves Viktória, rendkívül ügyesen felülkerekedett ezen az apróságon és mindig hibátlanul kiválasztotta a helyes útvonalat. Alföldi lévén nekem nagyon tetszett a táj végig, főleg, hogy betakarítási szezon lévén néhány érdekes járművel is szembetalálhattuk magunkat az úton pl. önjáró szőlőszüretelő gép. Az állomásokon a helyiek nagyon segítőkészek voltak szerencsére, így minden értékes pontot rejtő helyet sikerült megtalálni, még az üzemanyagkutat is Sárkeresztúron. :) A következő állomás Nagykarácsony volt, a fülke telefonszámának leolvasása közben meglepő lett volna ha megcsörren :), de erre most nem került sor. Hartán nem sikerült a Sárgarózsás lánnyal találkozni, de az ülőcsónakra és a páratlan kilátásra a Dunára ráleltünk. Aki időben érkezett még motorozni is tudott. :) Miskén a templomnál találtunk egy Bagolytollat ami egészen a túra végéig velem volt, de szabadságra vágyott és hazafelé úton kiröppent az ablakon, valószínűleg Szekszárd körül viszi szárnyán a szél.
Miskén volt az is, mikor a nagy fejtörés közepette odajött a körzeti megbízott és kedvesen megkérdezte: Milyen felmérést végeznek? mondtuk: Semmilyet, csak túrázunk. Erre még annyit mondott: Ja azok a számozott autók!? és amilyen hirtelen jött el is tűnt. Érsekcsanád polgármesteri hivatalát felkeresve épp zárták a kapuját, de kedves volt a hölgy mert megmutatta milyen kincset rejt az udvara, egy szépen rendben tartott "állati erővel vontatott kézi működtetésű tűzoltő járművet" (Cslaci szerint: Kocsifecskendő :) ). Itt már nagy volt az izgalom vajon mi is lehet a végcél és erre a kérdésre is meglett a válasz: Bárányfok. Mielőtt odaértünk volna majdnem megmásztam egy szalmabálahegyet, hogy szép "légifelvételeket" csináljak, de kivételesen nem találtam rajta fogást.
Bárányfokra elénk tárultak a gyönyörű, szépen megépített faházak, sőt 2 percnyi sétára még egy díszesen faragott pavilon is volt szintén fából. Megérkezés után Szekszárdon várt minket az Aranykulacs étterem Isteni Kulacstállal amin megtalálható volt minden amire egy utazónak csak szüksége lehet. :) A másnapi kenuzás kellemesen lefárasztott, csinált helyet a vacsorának. Az autós ügyességi verseny szabályait először hallva megdöbbentem, hogy bekötött szemmel kell teljesíteni a pályát. Gondoltam ez biztos nem fog menni, de meglepő módon, egész jól sikerült teljesíteni. Majd a sikerélmény ködében az istenien elkészített bográcsok felé vettem az irányt végigkóstoltam mindent (volt amit többször is :) ). Nem is tudom, hogy a pénteki kenuzás vagy a szombati bringázás/vonatozás tetszett-e jobban. :) Az a gőzös ahogy jött fújtatott, lihegett, dohogott a fák között épp csak annyira suhanva, hogy lehessen gyönyörködni az erdőben. Visszafelé bringával sikerült olyan erdős részt találni ahol a korábbi esőzések nyomai többé kevésbé elmúltak, így járható volt még azoknak a bringáknak is amiket nem kifejezetten terepre építettek. :) A vasárnap eredményhirdetés után irány a strandra ahol a csúszdán olyan mutatványok születtek mint még soha.

Köszönet a szervezőknek, áldozatos munkájukért, a navigátoromnak, a szakácsoknak, a kávéfelelősnek, az új tagoknak, a régi tagoknak és minden részvevőnek, és külön köszönet Bendőnek, hogy Anti vagyok és nem "ez". :)
Jövőre veletek "ugyanitt" (valahol)! :)
EE90 2E-E; 1,3 Liftback

Avatar
Ewing
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 647
Csatlakozott: 2009 jún. 27, 02:09 pm
Autód gyártási éve: 1990
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2

Hozzászólás Szerző: Ewing » 2015 szept. 01, 11:39 am

U.i.: Ha valaki esetleg talált egy fekete nyelű (a nyél legvége narancssárga) egyenes pengéjű (kb. 10-11 cm pengehossz) hegyes kést kérem szóljon, valahol sikerült megint elkevernem. :roll:
EE90 2E-E; 1,3 Liftback

Avatar
Biagio
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864
Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2

Hozzászólás Szerző: Biagio » 2015 szept. 01, 12:20 pm

Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem :e9bia:
Kép

Avatar
Bardos6
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 956
Csatlakozott: 2008 máj. 26, 11:55 pm
Tartózkodási hely: 17.ker
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2

Hozzászólás Szerző: Bardos6 » 2015 szept. 01, 08:51 pm

Nagyon szépen köszönjük a szervezést, nagyon jó tali volt, rengeteg élménnyel gazdagodtuk! :)
EE90 Hatchback XLi 1.3 2E-E
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE

Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2

Hozzászólás Szerző: Lackó » 2015 szept. 01, 09:28 pm

A színvonal az "elvárható" volt ismét, tehát megint sikerült egy picit megfejelni a korábbiakat, kedves vezetőség! :)

Bár mi csak péntek este tudtunk csatlakozni, így is egyértelműen hiba lett volna kihagyni. Viszont a jövő évi talira spájzolunk szabadnapokat, és végig toljuk elejétől.

Az idei évünk kissé viharos, de már látjuk az alagút végét (és nem jön szembe semmi). :) Jövőre már új helyről (aminek kertje is van) vágunk neki a taliknak.

Attilával pont a búcsúzáskor váltottunk két szót (és ebben a bemutatkozás is benne volt), ezért elnézést kérek. Bepótoljuk. :)


Köszönet a vezetőség fáradtságot nem ismerő, áldozatos munkájáért !!!! Gyakorlatilag minden a s@@@ünk alá volt téve. :oops:



u.i. ... és köszönet az életmentő pálinkákért Vitya, és Anti ... :rizspekta: :lol:

Avatar
TRD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1455
Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Kapcsolat:
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2

Hozzászólás Szerző: TRD » 2015 szept. 01, 10:24 pm

Köszönjük ezt a nagyon jól szervezett és élményekkel teli kalandot! :) Évről évre meglepnek a szervezők a jobbnál jobb programokkal. Reméljük,h mindig lesz erejük és idejük ilyen találkozók létrehozásában! ;) Mindig támogatni fogunk Titeket! Nekünk a kalandtúra a legelső szinten van. Nagyon nehezen jött össze a lehetőség az indulásra,szinte éjjel nappal dolgoztam,h be tudjam fejezni a munkákat. Szerda reggel már annyira be volt dagadva a szemem és az arcom a hegesztéstől, h teljesen megijedtem,nem fogunk tudni elindulni,de sikerült! :) Még egyszer köszönjük a lehetőséget! Nagyon jó csapat jött össze ismét. Örülünk és gratulálunk az új tagoknak. :taps: Képeket feltöltöm csak még nem volt időm.
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) :TRD:
KE70 ??? Coupe

Avatar
Vitya77
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 418
Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2

Hozzászólás Szerző: Vitya77 » 2015 szept. 01, 11:49 pm

Minden elismerésem a vezetőségé!!!
Család, gyermekek, sajnálatos betegség és minden más nehezítő körülmény ellenére, helyt álltak és néha még mosolyt is sikerült csalni az arcukra! :D
Szó szerint tűzön-vízen át vitték a tervet, "fogva a kezünket" és Vezetve a helyes irányba!
(Persze néhány bólya felborult, de úgy érzem mindig vissza állítottuk) :)

Mi az első túrán vettünk részt, de biztos, hogy az összes többin is szeretnénk ott lenni, mert ez Kihagyhatatlan élmény!!!
Gyönyörű helyeken jártunk, fantasztikus embereket ismertünk meg és új barátokra tettünk szert.

Szeretném mindenkinek megköszönni a fogadtatást, amiben részünk volt, hisz még mi újoncoknak számítunk!

Pár képet előzetesben ide is tennék

1.Nap
A túra
Kép

Kép

Kép

2.Nap
Kenuzás
Kép
Borulás :D
Kép

Majd az iszap eltávolítása a Dunában
Kép

Kép

Este főzés
Kép

Majd Rolla Rutin
Kép
Itt épp a hóhérokat akasztják
Kép

3.Nap
Vonatozás
Kép
A fotósok fényképezése :D
Kép

Kép
Majd bringázás vissza, de volt aki hajóval jött
Kép
És még ezek után is volt mosoly,mbár nem túl őszinte :)
Kép
4.Nap
Aha itt már az elázott telefon fel mondta a szolgálatot! :roll:
CCH vezetőségi tag

1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE

Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2048
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2

Hozzászólás Szerző: mozso » 2015 szept. 02, 12:30 am

Még egy kis bohóckodás a Corollával:
https://www.youtube.com/watch?v=CsjuMwpd_J4
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb

Avatar
szullosz
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: 2008 aug. 07, 10:42 pm
Tartózkodási hely: Budapest, IV.
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2

Hozzászólás Szerző: szullosz » 2015 szept. 02, 11:24 am

Kedves Emberek!

Köszönjük a pozitív visszajelzéseket, jövőre NEM így lesz!

Egyesek szerint könnyű volt a kalandtúra... Ez annyira ráült érzékeny lelkemre, hogy a tali óta ezen elmélkedem...
Még munkaidőben is...

Semmi sem lesz az aminek látszik...
Hibapont nélkül senki nem fogja teljesíteni jövőre!!! Az is lehet, hogy senki sem fogja teljesíteni...
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Szabber

ui.: A rettegés foka: farkasokkal táncoló bárányok hallgatnak!
CCH vezetőségi tag

DELTA
ToYODA MASTER
CUCCOS - PUCCSOS

Avatar
Vitya77
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 418
Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2

Hozzászólás Szerző: Vitya77 » 2015 szept. 03, 06:52 am

A Rolla rutin videók

Bemutató kör
http://youtu.be/vc1PEkwNepM

Vitya&Szilvi
http://youtu.be/wq3PGyyRAOE
CCH vezetőségi tag

1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 szept. 03, 02:14 pm

Először is köszi a többi részletes beszámolót (remélem lesz még több), hisz annyi féle program volt, hogy fizikailag nem lehetett egyszerre mindenütt ott lenni. Az olvasottak és a képek alapján viszont így közelebb lehet kerülni azokhoz is, hogy milyennek éltétek meg őket :)

Srácok, a képeket, videókat se felejtsétek.
Vitya csinálj galériát, ne csak ide párat.
Van, aki már feltöltötte csak linkelni felejtette el :)

Írnék pár sort Viki és az én szemszögünkből is.

Szerda este kocsi mosás, tetőcsomi és bringatartó felszerelés, keréknyomás állítás és bepakolás.
Este már biciklikkel a tetőn készen is álltam az első 4 napos nyári talira

Kép

Halkan megjegyezném rettentően nehéz belekalkulálni azt, hogy az autó 2x olyan magassá vált, mert nem látom a síneket, nem ülök más autóban. Nem egyszer volt, hogy kis utcákban kaszaboltam Szerda este a faágakat :D Rettegve hívtam 2x is Szabit, hogy elsőként a szállásra érkezőként EL NE FELEJTSE kinyittatni a 2,3 méteres magassági korlátos kaput, mert sorra minden érkező lefejti a tetőről a bringáit.
Csütörtök reggel nem kellett extra korán indulni. Épp várom, hogy a Pesti útra beengedjen valaki, majd látom, hogy 8-10 autó után villant valaki. Áááá ilyen nincs... Mi ez, a Nyugat? Majd láttam, hogy Mozsoék azok :D
Hamar a Camponához értünk.

Kép

Taki hívott: Ott vagytok már a Camponánál? - Páran már igen - Hallottad a dudálást? - Milyen dudálást? - Ebben a pillanatban kiszakadt a dobhártyám a telefon üvöltő torzításától, majd fél mp-es késéssel hallottam a vonat kürtölését :lol: - "Épp most tarto a Délibe" :D ...
Baleset miatti dugó és rögtönzött akksi vásárlás okán kicsit késtünk, de azért sikerült időben elindulnunk. Gárdonyban már Cslaci és Attila91 autója várt minket és hamar befutottak a késők is. Bestofclean sajnos a vállalkozásuk miatt nem aludhatott velünk, de azért a kalandtúrára eljött egy 1000-es Yamahával.

Kép

Kis bandázást követően mindenki megkapta a Girbe-Gurba Kalandtúra rajtszámát, az Itinert és elkezdték fejtegetni az első verseket:

Kép

Kép

Kép

Ezt követően megtörténtek az első rajtoltatások.

Kép

2-3 induló maradt már csak, ameddig kitartottam Zsoltee-val.
Utána nekem is indulnom kellett. Kikim Ewing-al tartott kalandtúrázni én meg elvileg örültem, hogy egyedül mehetek végre 1xx km-t, így olyan zene és olyan hangosan szólhat, amilyet csak szeretnék.
Végül indulás után úgy döntöttem, hogy a 3. Támpontra (Harta) odalátogatok, mert bejáráson kedvencem lett a Duna-sziget milliője, plusz megnézem, minden rendben van-e a mezőnnyel.
Szépen rotálódtatok, és ekkor már kiderült, túl puhányok voltunk a játék szervezésében. Alig kaptunk telefonhívást :D
Volt támpont megfejtés, kutyaúsztatás, hüvös üdítő fogyasztás, motorozás és pihegés is egyaránt.

Kép

Kép

Kép

Aztán szépen lassan én is elindultam. Immáron a szállás volt a cél. Próbáltak páran követni de jeleztem, hogy nem jó taktika, mivel kihagyom a támpontokat :D
Végül az M9-en átmentem a Dunán és megérkeztem Bárányfokra.

Kép

Frool és Szullosz család már várt engem. Épp pakoltam le a bringákat, mikor autó hangját hallottuk. Rita és Bruce E9 volt az. Nyilván bunda, hogy ennyi idő alatt teljesítették úgy, hogy még a Bajai strandolós képeikkel is villogtak. :) 5:00 volt a minimum norma és 5:02 alatt értek célba... :agyadnalvagy: :mrgreen:
Ezt követően másfél óra múlva jött a következő versenyző és szép sorjában mindenki más. Senki se tévedt el, mindenkinek jár a taps!!
Bepakoltunk a gyönyörű Finnországból ide hozott faházakba:

Kép

és a korai érkezőkkel elmentünk a környéken egy kis bemelegítő erdei bringázásra:

Kép

majd egy kis eligazítást követően vázoltuk az immáron nem titkos aktákat, hogy melyik nap milyen program várható.
Ezt követően elindultunk közösen a Szekszárdi Aranykulacs étterembe, ahol foglalt asztalok és fincsi Kulacs tálak várták a megfáradt utazókat

Kép

Teli hassal irány haza és annak ellenére, hogy másnap várt ránk a kenuzás, egész sokan trécseltünk, iszogattunk éjszakába nyúlóan.
Nem mondom, hogy oldódott a hangulat, mert nem kellett neki :)
Korán járok dolgozni, meg vén trotty is vagyok, így reggel korán keltem. Elmentem sétálni egyet a szomszédba, ahol gyönyörű fények mellett tudtam fotózni. A hely megigéző...

Kép

Kép

Kép

Álmos fejjel megreggeliztek a srácok :lol:

Kép

Majd indultunk a Sió zsiliphez.
Kenuzás reggeltől, hajózás déltől. Én előbbiről tudok beszámolni. A hajózás milyen volt??

Kép

Kép

Kép

Kép

A kenuzás kicsit más, mint amire számítottam. A Tisza-tavi túrához hasonlóan reménykedtem benne, hogy kicsit majd megfingatom a testemet, de inkább csak vízi természetjárás lett belőle.
Ami EGYÁLTALÁN NEM zavart. Helyi pecásokat megkérdezve megtudakoltuk a tutit, így a hajót emelve átjutottunk az elrejtett Holt-Sióra is. A csapat másik fele strandolni ment az élő Dunára, de azért Zsoltee-val mi is találtunk csodaszép helyet a csobbanásra.
4 hajóból állt a CCH flotta, összesen 17 fővel.
Gyönyörű madarak, gyönyörű állatok, csodaszép növényzet...

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


Találtunk a Holt Sió közepén egy csodás kikötőt.
Fürdötünk, uzsonnáztunk, lazultunk. Árnyék és pázsit is volt, sőt a semmi közepén kifüggesztett szemetes zsák is a vad pecások jóvoltából.

Kép

Kép

Kép

Aztán irány vissza a zsilip felé:

Kép

Végső kikötésünk után megtudtam, hogy láttunk Bölömbikát, Szürkegémet, Kócsagot, Kárókatonát, Sast, Hattyút, Jégmadarat, Dolmányos varjút, Őzet...
És mindezeket közelről, az ő világukban... Csodás élmény volt!

Megkértünk mindenkit, hogy délután 4-re legyen mindenki a szálláson és fura módon mindenkinek sikerült is betartania :)
Visszaérkezve elkzedődtek a paprikás krumplik és a fordított lebbencs előkészületei, közben pedig felállítottuk magán parkolónkban az autós ügyességi pályát avagy a Rolla Rutin II-t.
Egyik sem volt egyszerű, így teltek az órák, majd önző módon a társaság 80%-át elcsábítottam az ügyességi pályára, hogy kezdjünk neki, mert másfél óra és lemegy a nap.

A környezetvédelmi terület, a Nemzeti park és a Natura 2000 oltalom alatt álló területeken nem illik hangoskodni, így a nagy tempó és a kerékpörgések elkerülése végett olyan feladatot kellett találnunk, ami lassú, de időre megy és mégis élvezetes. A terepviszonyok nem engedték a tavalyi lejtős-füves mókát, viszont a mostani is elnyerte tetszéseteket a visszajelzések szerint.
Az alap felállás az volt, hogy a sofőrnek be van kötve a szeme, a fejtámlát fogja két kézzel, a pálya rajzolatát nem ismeri. A párja pedig az anyósról térkép alapján kormányoz és mondja a sofőrnek, hogy gyorsíts, lassíts, előre, hátra.
Igen érdekes volt vakon vezetni úgy, hogy még a kormányt se fogjuk. Még tempó sem volt, hogy érezzük éppen merre halad az autó, így nagyon jó teszt volt az együttműködésre, bizalomra és toleranciára :lol:
Előre, hátra szlalom, egy ívből, spárga érintéssel, karikákkal...
Jó szórakozás volt, jogsi mentes hölgyekkel is meglepő teljesítési időkkel. Gratula mindenkinek!!

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Ugyan már kicsit naplementébe nyúlóan, de sikerült mindenkinek abszolválni az ügyességit, majd már ott is voltunk, ahonnan a finom illatok áradoztak.
Isteni vacsorát ehettünk, íncsiklandó ételekből. Nagyon köszönjük a szakácsoknak!!

Kép

Kép

Kép

Közben lelkes Szullosz az összeírt "Szombat reggelre kérnék pékárut" lappal elindult a boltba, hogy másnap reggel mindenki frisset fogyaszthasson, illetve csomagolhasson útravalónak. Természetesen meghozta a 2x0.75 l-es frissítőt is a másnapi túr de Hungereseknek.
Ugyan jeleztük, hogy holnap 35-40km-es kerékpár túra várható, de persze egy ilyen társaságot nem lehet korán lefektetni aludni :)

Kép

Másnap a nehéz ébredéseket követően mindenki felszerelkezett a saját, illetve kiváló bérelt bringákkal és megkezdődött a Vasárnapi túra.
~12 km félig betonon, félig földúton Gemenc Dunapartig.

Kép

Kép

Kép

Aztán várt minket az előzetesen leparkoltatott CCH Bringaszállító vagon :D
Felpakoltuk a kétkerekűeket és volt egy fél óránk szusszanni, uzsizni, Dun(m)ázni

Kép

Kép

Kép

Kép

Aztán befutott Rezét, a gőzösünk!!! :twisted: :twisted:

Kép

Kép

Füstölt, gőzölt, kürtölt, tolatott, sihuzott és felcsatolta a bringáinkat.
Ahogy megvolt, indultunk is a Gemenci erdő közepén átívelő vonatozásunkra.
Az erdő, az állatok, a holtágak, a füstös zötyögés hangulata nagy élmény volt.

Kép

Kép

Kép

Kép

Egyik megállónál bontottuk a rendet, hisz szükség volt egy kis SOS pisiszünetre is

Kép

Kép

Majd folytattuk utunkat egészen Pörböly végállomásig, miközben kis játékos szopós malacok versenyeztek velünk

Kép

Kép

Kép

Felszerelkezés közben mindenki kapott egy meglepi Cornetto-t, aztán ismét kiálltunk a nyeregből.
Mivel engedélyt kértünk az erdőben történő tekeréshez és a puskaropogásig volt még pár óránk, ezért a csapat háromnegyede eldöntötte, hogy ugyan a nehezebben járható saras, ámbár hüvös árnyékos erdőn megy, a másik fele pedig a gyorsabb, könnyebb töltésen (aszfalt).
A megbeszélt randez-vous Lassi megállónál volt visszafele. Jómagam az erdei Cross Countrysokkal mentem és nagy meglepetésünkre, kezdhettük egy vadaskert megcsodálásával.
Volt őz, szarvas, vadkan és vaddisznő is, de persze a pálmát a kis szarjankó, űbercuki, érdeklődő kismalacok vitték. :buzaly:
Nem lehetett betelni velük:

Kép

Kép

Kép

Utána indult a kemény terep.
Volt bőven sarazás, de nem is az elesek-nemesek volt a gond. Úgy megfogta a süppedő talaj a bringákat, hogy kétszer annyira kellett tekerni, sőt nem volt a vasút mellett párhuzamos út, így cikk-cakkba mentünk és a táv is növekedett. Viszont gyönyörű helyekre juthattunk el.
Körülöttünk vadak és csodaszép környezet

Kép

Kép

Kép

Itt emelném kalapom mindenki előtt. Volt aki már tizen éve nem ült nyeregben és meglepően jól bírta a saras kiképzést!!! :rizspekta:
Megérkeztünk Lassiba, ahol a csapat másik fele már várt ránk. Kis eszegetés, iszogatás, sőt Ewing még extrémfotózott is. (természetesen a varázspapucsban)

Kép

Aztán irány a töltés és két pihenővel megvolt a 25km

Kép

Kép

Ezt már kifejtettem személyesen. RAMBÓK vagytok :shock:
És egy csomó csaj is. Úgy toltátok, hogy csak pislogtam. Elbújhatok mellettetek. (Sokan 30 közeli átlagot diktáltak a gáton!!)
Megérkezvén a szállásra, eljött a vezetőség ideje. Az a pár óra... :)
Szabadfoglalkozás :) volt meghirdetve, pontosabban szájíz szerinti sütögetés és bulizás hajnalig.
Emiatt páran Keselyűstől még kimentek a Dunára csobbanni egyet (milyen volt? vannak képek róla?), illetve autózni egy párat a közeli kanyargós utakon.
Kikivel hazaérve letusoltunk, majd bementünk a városba a Vasárnapi pékárú igényeiteket kielégíteni, illetve megvenni a sütögetni valónkat.
Út közben Mozso szembe suhant velünk és VÉLETLENÜL lehúzott ablakomnál engedte el a gázpedált. Kiki nem látta őket, de a pillanatnyi süketségre ő is feleszmélt :lol:
Visszaérve a szállásra előtört belőlem a rossz fiú, főleg, hogy Slampixxx többször is alánk rakta a lovat, "ő még nem terepezett a Hiluxal és most itt az ideje, hogy kipróbáljuk"
Nekünk se kellett több. Hipp-hopp megtelt fiúkkal az autó, a Bárányfoki bekötőn találkoztunk Frool-al is, aki a RAV4-el is mellénk szegődött :twisted:
Igyekeztünk az erdőtől messze menni, de még a szántóföldek peremén is találkoztunk puskás bácsival. Tényleg komolyan vették az "írtást" :evil:
Első körben próbáltunk keresni dagonyát. Olyanokat találtunk, hogy már 4 kerékben is ástuk magunkat, előre-hátra csúszkáltunk a trutyiban, aztán a felező mindig kihozott. A RAV4 mentségére szóljon, hogy sehol sincs diffi zára, mégis átjött mindenhol. Fütyült a Turbó, suhogott a viszkó, direkt választottunk először 2WD-t, hogy kerüljünk rossz szituba, de sosem sikerült igazán elakadni :) Viszont a hangulat fergeteges volt :D Sajnos felvételek nem nagyon készültek, hisz ilyenkor már bőven sötét volt.
Aztán Slampi jelezte, hogy csak pár liter étolaj van a kocsiban?!, mert az volt kapható a Spar-ban :roll: Mi meg reagáltunk, hogy terepen biza nem eszik jól egy autó... :D
Gyorsan beszaladtunk Szekszárdra, hogy összedobva tankoljunk igazi üzemanyagot. Itt lőttem pár telefonosat a tiszta autókról :D

Kép

Kép

Kép

Aztán ha már ott voltunk és üzemanyag is volt az autóban, miért ne menjünk egyet a szőlőhegyre "siratni" :D
Kerestük az eldugott meredek földes utakat, hátha lesz a végükön valami járhatatlan.
Meg is találtuk... :D
Löszfalba vájt, nem kis százalékos ezer éve használt talán traktornak kitalált valami. Hát mi meghágtuk :lol:

Kép

A legdurvább részen kértem az adott sofőrt, hogy guruljon vissza és az emelkedőn próbáljon meg elindulni, hogy hátha nem sikerül.
Legnagyobb meglepetésünkre sima hátsó kerékben, felező nélkül egy pördülés nélkül feltolta magát... :shock:

Kép

Nagyon nehezen tudom ezek után elképzelni, hogy normál viszonyok mellett hol lehet elakadni vele. Valami M+S gumi volt rajta, de nem durva terep..
Köszi Slampi az élményt!!!
Visszaérkezve páran csúnyán néztek ránk! Most szólok, hogy egy autós talin ilyenért nem illik!!! :lol:
Aztán jött a sütögetés. Mozsoval megadtuk a módját. Tán már éjfél is elmúlt, mire elkészült az Isteni kolbász-virsli-szalonna triónk. Volt mellé hagyma, kenyér, krumpli. Akinek adtunk belőle csak vágyakozott a második falatért. Isteni volt!!
Ezt követően a KEMÉNYEK elindultak szarvas bőgést hallgatni az erdőbe. Egy vizesárok fölötti hídon tanyáztunk végül úgy, hogyha megindul felénk egy vaddisznó tudjunk ugrani a túloldalra. A lábtörés még mindig jobb, mint a kasztrálás, vagy lányoknak a szép bőrük elcsúnyítása. Fura de el tudtunk némulni és onnan jött a varázslat. A közvetlen környezetünkben is "élt" az erdő, motoszkáltak az állatok és a távolból folyamatosan hallottuk a párosodni kívánó szarvasok hangját. Nekem ez volt az első. Nagyon tetszett :) (mármint nem talált meg a szarvas :lol: )
Hajnal 1-re vissza is értünk, majd páran ismét készítettek valami harapni valót, de a szomjoltás mindenkinél egyaránt megvolt :kocc: Jómagam hajnali 2-kor tértem nyugovóra, de hallottam olyat is, aki 4-ig sztorizott.
Másnap annyi volt a kikötés, hogy 11-ig adjátok át a faházak kulcsát. Slampi ismét terepre kapcsolt, immáron főként lányokkal. Készült videó/képanyag? Légyszííí :)
Közben Zsoltee-val szorgosan javítottuk a Girbe-Gurba kalandtúra nevező lapotokat és adtuk hozzá az ügyességin elért eredményeiteket. Közben előkészítettük a három helyezett nyereményeit is:

Kép

Majd eredményt hirdettünk.
Kezdtük szokás szerint a kalandtúra lépésrő-lépésre átbeszélésével, ahol igencsak megmosolyogtató megoldási módokat vázoltatok nekünk :) , aztán az ügyességi értékelésével és végül a 3 legjobb bemutatásával!

Kép

Kép

Ezúton is gratulálunk
- Bruce E9-nek és Ritának az I. helyezésért
- Cslaci105-nek az egyedül elért II. helyezésért
- TRD-nek és Barbinak a III. helyezésért

és az összes többi nevezőnek az átlagon felüli teljesítésért!!!
:taps: :taps: :taps: :taps: :taps: :taps: :taps: :taps: :taps: :taps:

Kép

Ezt követően a szállást is sikerült kifizetnünk (KÖSZÖNJÜK A FELAJÁNLÁSOKAT), majd megcéloztuk a Szekszárdi strand és élményfürdőt

Kép

Kép

A csúszdázást és a fürdőzést víz alatti fotók és videók tették még élvezetesebbé gergohun és mozso jóvoltából :)

Kép

Kép

Kép

Jól esett a hűsítő, hisz a valóban meleg nyár utolsó hőséges napjára terveztük a csobbanást.
17:30 fele megtörölköztünk és visszaindultunk a szállásra, az addig őrzött bringáinkért.
Gyors felszerelés után elégedetten haza indultunk, ki pályán, ki országúton.
Kikivel este értünk haza és lőttünk nektek egy holdkeltét:

Kép

Köszönjük a társaságnak, hogy végül ilyen sokan eljöttetek.
Jól éreztük magunkat veletek!

Ja hogy a beszámoló hosszú lett? Hát egy 4 napos CCH tali ilyen :twisted: :twisted: :twisted: :taps: :taps:
Köszönöm a vezetőségnek az erőn felüli munkáját!

Két fontos dolog!
Froolék Barnabása már otthon, minden rendben a kicsivel!!
Ewingnak pedig külön díj jár a papucs-bringa-kalap kombóért! :) - Divatdiktátor!!! - :bulaaaj:
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23933
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: CCH Nyári találkozó, Girbe-gurba kalandtúra IV. - Aug. 2

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 szept. 03, 03:36 pm

A legfontosabbat elfelejtettem :oops: :)
Válogatva 525 képet töltöttünk fel a hétvégéről. Reméljük elnyerik tetszéseteke!
KÉPEINK

Valamiért a tömörítési eljárás elég durva. Eredetiben sok kép nagyon szép lett. Ha esetleg igényelnétek 1-1-et írjatok és ha jó átküldöm mailen.
Gergohun strandolós videóit is próbálom összerakni és felrakni Youtube-ra.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


Válasz küldése