Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5962
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2015 aug. 25, 09:26 am

Mi volt a baj ezekkel a gumikkal? Mértél gumi nyomást, előtte, utána?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23344
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 aug. 25, 09:29 am

Természetesen állítottam guminyomást előtte. Elöl 2.0, hátul 2.3
Utána nem néztem meg. Minek?

A baj az volt velük, hogy az E9-ről már lehasználtam őket, úgy kerültek át erre és így minimum 9 évesek :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5962
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2015 aug. 25, 09:42 am

Akkor jól éreztem a video alapján. Ha jó gumival mész majd sokat számíthat majd a kezdeti guminyomás helyes beállítása. 0,2 - 0,5 bart símán emelkedik a nyomás ilyen igénybevétel esetén. Nekem a beállított értékek kicsit magasnak tűnnek. Lehet, hogy még kezesebb lett volna egy alacsonyabb hátsó nyomással. Azt is tudod, néhány "kör" után, hogy melyik oldal terhelődik jobban. Akár egyenként is állithatod a nyomásokat, bár ezt nyilván te si tudod. Lényeg, hogy jót autóztál és hasznos tapasztalatokat gyűjtöttél. Amúgy igen erős spoiler volt ez a beszámoló, hogy mire is számíthatunk tőled ha elkészül a KP. :) .Hajrá!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23344
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 aug. 25, 10:06 am

Puhábbra nem mertem rakni, mert féltettem a felniket és a gumit, akkora kráterek voltak.
Hátul direkt lett nagyobb a nyomás, hogyha kell legyen benne játékosság és inkább túlkormányozott legyen és ne alul. (utcán is ilyen arányokkal megyek)
Ilyen aszfalton és ilyen időkülönbségeknél szerintem felesleges nézegetni a nyomást. Főleg 1:30-as teljesítési időnél. A Ringen természetesen annál inkább fontos tényező. (Van is kis digitális csekkolóm).

Mennék már a Starlettel. NAGYON!!
De az még sajnos odébb van :( Bár már vásároltam ahhoz is sperrt :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5962
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2015 aug. 25, 11:06 am

Rakjuk már össze! Nem igaz, hogy hamuba sült pogácsától kezdve nem adnának rengetegen valamit bele, önzetlenül, hogy hamar kész legyen. Használd amid van, megdolgoztál ezért a segítőkész közösségért! Jár neked egy versenyautó, nekünk meg egy "hős" akiért őszintén szurkolhatunk. :)
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1833
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 » 2015 aug. 25, 11:08 am

Biztos jól éreztük volna magunkat mi is! Jó kis gépek jelentek meg!

Viszont továbbra sem értem a verseny lényegét! Mihez képes kell átlagot tartani? Az első meneten mért idődhöz? Másik kocsihoz képest? Vagy x km/h-val kell végigmenni a pályán? :lol: :agyadnalvagy:
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23344
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 aug. 25, 11:19 am

Nem 1/100-as, de elvben hasonlít.
A lényeg, hogy a két mért időd a lehető legközelebb legyen egymáshoz.
Tehát nyerhetsz 1:30 körüli és 2:50 körüli teljesítéssel is, ha mondjuk a két időd közt csak 1 tized van.

Mondjuk az SL Mercibe, ha van tempomat, rajtnál padló 40km/h-ig, majd tempomat be és kanyrban, egyenesben ennyivel felmész.
Ezt megismételed és tizedra azonos az időd jó eséllyel.

Persze időmérő eszközök használata tilos.
Gondolom a tempomatot is illene mellőzni.

De mondom kicsit komolytalan. Azt hittem sportszerűség van, de jelezték a bírók, hogy telefont, stoppert láttak 1-2 navigátor kezében?! (ettől függetlenül kaptak díjat) és szajkózzák a századokat, miközben stopperrel mér a rendezőség is.
Viszont szerintem a nevezők több, mint fele úgy megy, amilyen gyorsan csak tud és nem nagyon érdekli a bajnokság állása.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Zoo.HUN
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1243
Csatlakozott: 2010 okt. 19, 12:24 am
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Zoo.HUN » 2015 aug. 26, 12:17 am

lesz még ilyen idén?
E8 1.8D liftback+ ---> Seca :jdm:
E8 1.6GT AE82 HB ---> FX
Kép + Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23344
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 aug. 26, 07:21 am

Szervező topic.
Szeptember 5 Nógrádsipek
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3265
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Bohi » 2015 aug. 26, 05:48 pm

Óriási gratula Matyi! A videó is szuper lett!
Nógrádsipeken nem indulsz?
'87 E8 GT SEDAN
Prius II

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23344
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 szept. 01, 08:44 am

Felraktam a GALÉRIÁM is, hogy még a nyári talis előtt legyen.
Viki lőtte őket szorgosan. 1-2 Toyota (Corolla) azért van, de a veterán autó és motor szimpatizánsoknak a többi is érdekel lehet.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Nógrádsipeken nem hiszem, hogy indulok, viszont jövőre valószínű. (akár az egész versenysorozatban)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5962
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2015 szept. 01, 10:09 am

Azt erősen támogatnám! :)
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

jabel
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 100
Csatlakozott: 2008 jún. 17, 07:33 pm
Autód gyártási éve: 2004
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: jabel » 2015 szept. 11, 04:23 pm

Egy kis késéssel pár válogatott fotó a nyár végi felfutóról:
https://goo.gl/photos/phHmjJxWWBvY3yQy9

Avatar
habe
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 638
Csatlakozott: 2015 dec. 23, 12:56 pm
Tartózkodási hely: Halásztelek
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: habe » 2016 márc. 04, 08:54 am

Olyan régen vágyom a tudást. Miért kell leragasztani a fényszórót? Ha törik, ne repüljön szét?

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23344
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2016 márc. 04, 08:57 am

:D Jogos...

Én is ezt az egyedüli okát tudom!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


Válasz küldése