Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23444
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 jún. 23, 07:24 pm

Lackó elkísért.
És milyen jól tettük... Aki ereiben már régóta benzin folyik, az biztosan jól érzi magát.

Mi hangok, mi illatok.
És milyen szépségek..

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Szerencsére volt Toyota:
Juhász Attila - AE86 (silcar)
Dr. Bíró Úr - KE70
? - ST16 Celica

Tessék jönni Augusztusba bandázni, "versenyezni"
Én már be vagyok nevezve.

Ja és Bp-től 20 perc autóval..

Többi kép:
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... 621Pacsker#


És két videó:
[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=wDH80krGrw4[/BBvideo]

[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=GLiO4aLJYmg[/BBvideo]
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3456
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2001
Autód típusa (és generációja): Avensis
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Lackó » 2015 jún. 23, 08:41 pm

Nagyon jó volt ez a pár órás móka. Kedvet kaptam a veterán versenyomotorkhoz. Imádom őket. :)

Kellene szerezni valami kiszuperált Yamaha RD-t, vagy Suzuki RG-t ..... :D

manka01
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2014 máj. 17, 09:25 pm
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: manka01 » 2015 jún. 24, 09:01 am

Sziasztok!

A CELICA a felfutón Erik Adamovich-al szerepelt.

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23444
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 jún. 25, 09:33 am

Marianna és Tamás belső kamerása az E7 szedánról

[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=bAfP6P7 ... e=youtu.be[/BBvideo]
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2611
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: Deluxe
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: RWD » 2015 jún. 25, 03:25 pm

Kár hogy már volt programunk, nagyon szívesen kinéztem volna. Egyre tényleg neveznem kell a KP-val, csak addig meg kell oldanom a hűtő gondomat.
1981-Toyota Starlet KP62 3K

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23444
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 jún. 25, 04:48 pm

Nevezz az Augusztusira és meglesz a javítási határidő :wink:
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2611
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: Deluxe
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: RWD » 2015 jún. 26, 12:04 am

Pacsker írta:Nevezz az Augusztusira és meglesz a javítási határidő :wink:
Tetszik az ötlet! 8)
1981-Toyota Starlet KP62 3K

Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3268
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Bohi » 2015 jún. 30, 11:58 pm

De jó lehetett, valamelyikre megyek én is!
'87 E8 GT SEDAN
Prius II

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23444
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 aug. 16, 06:28 am

Oaszessegeben tok jo volt a tegnapi nap. Igyekszem videot csinalni.
Ma lesznek a mert futamok. Igy esoben erdekes lesz :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23444
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 aug. 24, 08:39 pm

Végre volt egy kis időm.
Az előkészületekről, az autó viselkedéséről már írtam a Projektemben

Első "hegyi felfutóm" volt, így sok dolog újdonságként hatott.
Az alap felállás: Kisnémediből lentről indul fel Püspökszilágynak, majd a főtéren bevár és együtt vissza. Aztán Kisnémedi utcájában várakozás és újra fel.
Ugye jelzik, hogy Átlagtartó menetpróba a verseny (így lehet a leglassabb autó is első), de nem szabják meg mennyi legyen az átlagsebesség. Vigyázzunk mindenkire és magunkra is. Nyilván a legtöbb ember azért látogat el oda nézőnek és nevez versenyzőként, hogy a veteránok üvöltő hangját és a korabeli versenyszellemet idézzék. Volt is cukkolás, ha netán tényleg valaki a helyezésért jött. "Pontvadász :) ". Magyarul sok ember olyan gyorsan ment fel a hegyre, amilyen gyorsan csak tudott.

Szombaton 1 pályabejárás, konvojban,
Kép

Kép

Kép

majd 3 edző futam következett.

Kép

Kép

Kép


A pályabejáráson próbáltam lesni a kanyarokat, hisz életemben először mentem az úton, majd jöttek az edzők, amik az erős tanulásról szóltak.
Fél perces rajtoltatások. Engem Kucsinka Márton épített bogara mögé raktak be.

[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=wTZcpv8Upe0[/BBvideo]

Első edzésen kicsit több, mint fél távon csúnyán a nyakára estem (ha kell felrakom, mert megvan videón), onnantól kértem plusz fél percet kettőnk közé.
A levegő 40 fokos, az aszfalt 60 volt. Tapadással nem volt gond. 5 napon keresztül lehetne menni, mire megtalálja az ember a legjobb íveket (folyamatosan élesedő kanyar is van), de azért sikerült fejlődni.

Aki szereti a Tüték üvöltését, annak összevágtam egy menetet az edzés napi nyersanyagból:
[BBvideo 800,486]https://www.youtube.com/watch?v=PsJEh-jzc2I[/BBvideo]


Aztán jött Vasárnap, a verseny napja.
1 pályabejárás, 1 edző és két mért futam.
Egész este esett és amire kiértünk még akkor is szitált.
Bevallom kicsit féltem, hogy odacsapom-e majd az autót és ezúton szeretném kifejezni mélységes tiszteletem a veterán, és legfőképp az épített motorosoknak. Hihetetlen tempót mentek a vizes, rossz útburkolatú pályán :rizspekta:

Kép

Kép

Kép

Az edzésig próbáltam feszegetni a határokat. Féktávon és gázadásra is mentem keresztbe rendszerint.
Erről a napról is raktam fel egy vágott videót:

[BBvideo 800,486]https://www.youtube.com/watch?v=PsJEh-jzc2I[/BBvideo]


Aztán jött a két mért futam, ahol próbáltam pontos lenni.
A második érezehtően jobban sikerült. Nagyobb féktávokat vettem és a gázt sem vettem el egy helyen a néhol megmaradt vízfoltok ellenére.
Nyilván nem különösebben izgatott maga az "átlagtartó verseny", így a helyezések sem.
Azért mentem, hogy mehessek gyorsan, az idő ellen. Tudjátok A P6-al is a pályázás a cél.
Az eredményhirdetésnél végül kategóriámban a negyedik lettem (lehettem volna akárhanyadik), viszont az időket nem modnták be. Persze nem akarják száguldozásra ösztönözni a jövőben a nevezőket, de azért kíváncsi lettem volna.
Végül a honlapon a végeredményekből láttam, hogy a hétvégén az abszolút legjobb autós idő az enyém lett :) Mind esőben, mind szárazon.
Mondták is nap közben, hogy "jókat mentél", de nem tulajdonítottam neki túl sok jelentőséget.
Ahogy éreztem, a második mért lett a legjobb 1:31,6-al.

Volt pár komolyabb, sok karbis, erős gép, akik nyomták is neki, így igazán jól esett a virtuális helyezés.
BMW 2002 Ti, Fiat 131 2000TC, 325 E30, ST16 3SGE Celica, több 5-600kg-os röppentyű: MG Midget, Fiat 124 Spider, Fairthorp Electron Minor...

A 131-es Fiatos srác nagyon ügyesen vezetett. Sokszor élményautózott keresztbe, így ő szerintem megfoghatott volna.

A hangulat szuper volt.
Jó autók, jó hangok, kedves versenytársak, és legális padlógáz :)
Valószínűleg nem ez volt az utolsó.

Dr. Bíró Tamás tagunk Mariannája készített sok videót. Ajánlom Youtube csatornáját

Hamarosan rakok fel egy galériát is, mert Kikim is dokumentált dögivel.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép

Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3456
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2001
Autód típusa (és generációja): Avensis
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Lackó » 2015 aug. 24, 09:21 pm

Húúúú, ezer grat !

Miről maradtunk le ! :?

Pár év, míg E9 beleöregszik, akkor csatlakozom. :)

Avatar
Vitya77
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 409
Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Vitya77 » 2015 aug. 24, 10:20 pm

Nagy buli lehetett!!!
Szép eredmény!!! :taps:
CCH vezetőségi tag

1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE

Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2495
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: toytomi » 2015 aug. 24, 10:37 pm

Gratula az eredményhez! Kezdek gondolkodni, hogy egyre elmenjek én is nézőnek.
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-(F)GE 16V Smallport

Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Bubi » 2015 aug. 25, 07:52 am

Jó érzés lehetett. Az autó úgy viselkedett ahogy vártad?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.

Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23444
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Re: Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák

Hozzászólás Szerző: Pacsker » 2015 aug. 25, 08:13 am

Valamelyest azért már vannak vele tapasztalataim, de most is símogatta a lelkem.
Ne felejtsük, hogy erre az alvázra épült az AE86. Súlyelosztásban szerintem azonos lehet és emiatt kiváló! a határhelyzetekben.
Nem variáltam a kerekekkel mindenütt ugyanolyan átmérőjű és futófelületű gumi volt. Rettentően jól viselkedett az autó.
Emelkedőn, tele úthibával, nagyon éles kanyarban is épp hogy 1-2x éreztette azt, hogy esetleg eltolná kicsit az orrát. (verseny napos videóban a feneke mászott el az S elején). Kanyarkijáratnál betapad, mint az őrület és csak tol kifele. Semleges és ez most teljesen jó értelemben.

A ringen egyébként jobban érezhető volt. Itt annyira trágya volt az út, hogy inkább az úthibák befolyásolták, hogy mi hol tapad.
Egyébként a gátlók, a rugók, és a fékek szuperül teljesítettek.

Jó gumikkal el sem merem képzelni milyen sínautó lehetne..
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


Válasz küldése