Corolla Club Hungary

CCH
  
Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: 2017 nov. 25, 07:35 am



Hozzászólás a témához  [ 34 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő
 Hegyi felfutók / Átlagtartó menetpróbák 
Szerző Üzenet
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Hozzászólások: 22725
Tartózkodási hely: Budapest
Lackó elkísért.
És milyen jól tettük... Aki ereiben már régóta benzin folyik, az biztosan jól érzi magát.

Mi hangok, mi illatok.
És milyen szépségek..

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Szerencsére volt Toyota:
Juhász Attila - AE86 (silcar)
Dr. Bíró Úr - KE70
? - ST16 Celica

Tessék jönni Augusztusba bandázni, "versenyezni"
Én már be vagyok nevezve.

Ja és Bp-től 20 perc autóval..

Többi kép:
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... 21Pacsker#


És két videó:
Watch on youtube.com


Watch on youtube.com

_________________
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


2015 jún. 23, 07:24 pm
Profil Honlap
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Hozzászólások: 3454
Nagyon jó volt ez a pár órás móka. Kedvet kaptam a veterán versenyomotorkhoz. Imádom őket. :)

Kellene szerezni valami kiszuperált Yamaha RD-t, vagy Suzuki RG-t ..... :D

_________________
Lackó
E9
Sedan


2015 jún. 23, 08:41 pm
Profil
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014 máj. 17, 09:25 pm
Hozzászólások: 2
Sziasztok!

A CELICA a felfutón Erik Adamovich-al szerepelt.


2015 jún. 24, 09:01 am
Profil
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Hozzászólások: 22725
Tartózkodási hely: Budapest
Marianna és Tamás belső kamerása az E7 szedánról

Watch on youtube.com

_________________
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


2015 jún. 25, 09:33 am
Profil Honlap
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Hozzászólások: 2539
Kár hogy már volt programunk, nagyon szívesen kinéztem volna. Egyre tényleg neveznem kell a KP-val, csak addig meg kell oldanom a hűtő gondomat.

_________________
1981-Toyota Starlet KP62 3K


2015 jún. 25, 03:25 pm
Profil
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Hozzászólások: 22725
Tartózkodási hely: Budapest
Nevezz az Augusztusira és meglesz a javítási határidő :wink:

_________________
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


2015 jún. 25, 04:48 pm
Profil Honlap
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Hozzászólások: 2539
Pacsker írta:
Nevezz az Augusztusira és meglesz a javítási határidő :wink:


Tetszik az ötlet! 8)

_________________
1981-Toyota Starlet KP62 3K


2015 jún. 26, 12:04 am
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Hozzászólások: 3257
Tartózkodási hely: Budapest
De jó lehetett, valamelyikre megyek én is!

_________________
'87 E8 GT SEDAN
Prius II


2015 jún. 30, 11:58 pm
Profil
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Hozzászólások: 22725
Tartózkodási hely: Budapest
Oaszessegeben tok jo volt a tegnapi nap. Igyekszem videot csinalni.
Ma lesznek a mert futamok. Igy esoben erdekes lesz :)

_________________
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


2015 aug. 16, 06:28 am
Profil Honlap
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Hozzászólások: 22725
Tartózkodási hely: Budapest
Végre volt egy kis időm.
Az előkészületekről, az autó viselkedéséről már írtam a Projektemben

Első "hegyi felfutóm" volt, így sok dolog újdonságként hatott.
Az alap felállás: Kisnémediből lentről indul fel Püspökszilágynak, majd a főtéren bevár és együtt vissza. Aztán Kisnémedi utcájában várakozás és újra fel.
Ugye jelzik, hogy Átlagtartó menetpróba a verseny (így lehet a leglassabb autó is első), de nem szabják meg mennyi legyen az átlagsebesség. Vigyázzunk mindenkire és magunkra is. Nyilván a legtöbb ember azért látogat el oda nézőnek és nevez versenyzőként, hogy a veteránok üvöltő hangját és a korabeli versenyszellemet idézzék. Volt is cukkolás, ha netán tényleg valaki a helyezésért jött. "Pontvadász :) ". Magyarul sok ember olyan gyorsan ment fel a hegyre, amilyen gyorsan csak tudott.

Szombaton 1 pályabejárás, konvojban,
Kép

Kép

Kép

majd 3 edző futam következett.

Kép

Kép

Kép


A pályabejáráson próbáltam lesni a kanyarokat, hisz életemben először mentem az úton, majd jöttek az edzők, amik az erős tanulásról szóltak.
Fél perces rajtoltatások. Engem Kucsinka Márton épített bogara mögé raktak be.

Watch on youtube.com


Első edzésen kicsit több, mint fél távon csúnyán a nyakára estem (ha kell felrakom, mert megvan videón), onnantól kértem plusz fél percet kettőnk közé.
A levegő 40 fokos, az aszfalt 60 volt. Tapadással nem volt gond. 5 napon keresztül lehetne menni, mire megtalálja az ember a legjobb íveket (folyamatosan élesedő kanyar is van), de azért sikerült fejlődni.

Aki szereti a Tüték üvöltését, annak összevágtam egy menetet az edzés napi nyersanyagból:
Watch on youtube.com



Aztán jött Vasárnap, a verseny napja.
1 pályabejárás, 1 edző és két mért futam.
Egész este esett és amire kiértünk még akkor is szitált.
Bevallom kicsit féltem, hogy odacsapom-e majd az autót és ezúton szeretném kifejezni mélységes tiszteletem a veterán, és legfőképp az épített motorosoknak. Hihetetlen tempót mentek a vizes, rossz útburkolatú pályán :rizspekta:

Kép

Kép

Kép

Az edzésig próbáltam feszegetni a határokat. Féktávon és gázadásra is mentem keresztbe rendszerint.
Erről a napról is raktam fel egy vágott videót:

Watch on youtube.com



Aztán jött a két mért futam, ahol próbáltam pontos lenni.
A második érezehtően jobban sikerült. Nagyobb féktávokat vettem és a gázt sem vettem el egy helyen a néhol megmaradt vízfoltok ellenére.
Nyilván nem különösebben izgatott maga az "átlagtartó verseny", így a helyezések sem.
Azért mentem, hogy mehessek gyorsan, az idő ellen. Tudjátok A P6-al is a pályázás a cél.
Az eredményhirdetésnél végül kategóriámban a negyedik lettem (lehettem volna akárhanyadik), viszont az időket nem modnták be. Persze nem akarják száguldozásra ösztönözni a jövőben a nevezőket, de azért kíváncsi lettem volna.
Végül a honlapon a végeredményekből láttam, hogy a hétvégén az abszolút legjobb autós idő az enyém lett :) Mind esőben, mind szárazon.
Mondták is nap közben, hogy "jókat mentél", de nem tulajdonítottam neki túl sok jelentőséget.
Ahogy éreztem, a második mért lett a legjobb 1:31,6-al.

Volt pár komolyabb, sok karbis, erős gép, akik nyomták is neki, így igazán jól esett a virtuális helyezés.
BMW 2002 Ti, Fiat 131 2000TC, 325 E30, ST16 3SGE Celica, több 5-600kg-os röppentyű: MG Midget, Fiat 124 Spider, Fairthorp Electron Minor...

A 131-es Fiatos srác nagyon ügyesen vezetett. Sokszor élményautózott keresztbe, így ő szerintem megfoghatott volna.

A hangulat szuper volt.
Jó autók, jó hangok, kedves versenytársak, és legális padlógáz :)
Valószínűleg nem ez volt az utolsó.

Dr. Bíró Tamás tagunk Mariannája készített sok videót. Ajánlom Youtube csatornáját

Hamarosan rakok fel egy galériát is, mert Kikim is dokumentált dögivel.

_________________
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


2015 aug. 24, 08:39 pm
Profil Honlap
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Hozzászólások: 3454
Húúúú, ezer grat !

Miről maradtunk le ! :?

Pár év, míg E9 beleöregszik, akkor csatlakozom. :)

_________________
Lackó
E9
Sedan


2015 aug. 24, 09:21 pm
Profil
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Avatar

Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
Hozzászólások: 374
Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)
Nagy buli lehetett!!!
Szép eredmény!!! :taps:

_________________
CCH vezetőségi tag

1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE


2015 aug. 24, 10:20 pm
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Hozzászólások: 2306
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Gratula az eredményhez! Kezdek gondolkodni, hogy egyre elmenjek én is nézőnek.

_________________
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport


Kép


2015 aug. 24, 10:37 pm
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Hozzászólások: 5917
Tartózkodási hely: Bp. környéke
Jó érzés lehetett. Az autó úgy viselkedett ahogy vártad?

_________________
4E FE
ex "bubidisc" felhasználó


2015 aug. 25, 07:52 am
Profil
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Hozzászólások: 22725
Tartózkodási hely: Budapest
Valamelyest azért már vannak vele tapasztalataim, de most is símogatta a lelkem.
Ne felejtsük, hogy erre az alvázra épült az AE86. Súlyelosztásban szerintem azonos lehet és emiatt kiváló! a határhelyzetekben.
Nem variáltam a kerekekkel mindenütt ugyanolyan átmérőjű és futófelületű gumi volt. Rettentően jól viselkedett az autó.
Emelkedőn, tele úthibával, nagyon éles kanyarban is épp hogy 1-2x éreztette azt, hogy esetleg eltolná kicsit az orrát. (verseny napos videóban a feneke mászott el az S elején). Kanyarkijáratnál betapad, mint az őrület és csak tol kifele. Semleges és ez most teljesen jó értelemben.

A ringen egyébként jobban érezhető volt. Itt annyira trágya volt az út, hogy inkább az úthibák befolyásolták, hogy mi hol tapad.
Egyébként a gátlók, a rugók, és a fékek szuperül teljesítettek.

Jó gumikkal el sem merem képzelni milyen sínautó lehetne..

_________________
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


2015 aug. 25, 08:13 am
Profil Honlap
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 34 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség