Végre volt egy kis időm.
Az előkészületekről, az autó viselkedéséről már írtam a
ProjektembenElső "hegyi felfutóm" volt, így sok dolog újdonságként hatott.
Az alap felállás: Kisnémediből lentről indul fel Püspökszilágynak, majd a főtéren bevár és együtt vissza. Aztán Kisnémedi utcájában várakozás és újra fel.
Ugye jelzik, hogy Átlagtartó menetpróba a verseny (így lehet a leglassabb autó is első), de nem szabják meg mennyi legyen az átlagsebesség. Vigyázzunk mindenkire és magunkra is. Nyilván a legtöbb ember azért látogat el oda nézőnek és nevez versenyzőként, hogy a veteránok üvöltő hangját és a korabeli versenyszellemet idézzék. Volt is cukkolás, ha netán tényleg valaki a helyezésért jött. "Pontvadász

". Magyarul sok ember olyan gyorsan ment fel a hegyre, amilyen gyorsan csak tudott.
Szombaton 1 pályabejárás, konvojban,



majd 3 edző futam következett.



A pályabejáráson próbáltam lesni a kanyarokat, hisz életemben először mentem az úton, majd jöttek az edzők, amik az erős tanulásról szóltak.
Fél perces rajtoltatások. Engem Kucsinka Márton épített bogara mögé raktak be.
Első edzésen kicsit több, mint fél távon csúnyán a nyakára estem (ha kell felrakom, mert megvan videón), onnantól kértem plusz fél percet kettőnk közé.
A levegő 40 fokos, az aszfalt 60 volt. Tapadással nem volt gond. 5 napon keresztül lehetne menni, mire megtalálja az ember a legjobb íveket (folyamatosan élesedő kanyar is van), de azért sikerült fejlődni.
Aki szereti a Tüték üvöltését, annak összevágtam egy menetet az edzés napi nyersanyagból:
Aztán jött Vasárnap, a verseny napja.
1 pályabejárás, 1 edző és két mért futam.
Egész este esett és amire kiértünk még akkor is szitált.
Bevallom kicsit féltem, hogy odacsapom-e majd az autót és ezúton szeretném kifejezni mélységes tiszteletem a veterán, és legfőképp az épített motorosoknak. Hihetetlen tempót mentek a vizes, rossz útburkolatú pályán




Az edzésig próbáltam feszegetni a határokat. Féktávon és gázadásra is mentem keresztbe rendszerint.
Erről a napról is raktam fel egy vágott videót:
Aztán jött a két mért futam, ahol próbáltam pontos lenni.
A második érezehtően jobban sikerült. Nagyobb féktávokat vettem és a gázt sem vettem el egy helyen a néhol megmaradt vízfoltok ellenére.
Nyilván nem különösebben izgatott maga az "átlagtartó verseny", így a helyezések sem.
Azért mentem, hogy mehessek gyorsan, az idő ellen. Tudjátok A P6-al is a pályázás a cél.
Az eredményhirdetésnél végül kategóriámban a negyedik lettem (lehettem volna akárhanyadik), viszont az időket nem modnták be. Persze nem akarják száguldozásra ösztönözni a jövőben a nevezőket, de azért kíváncsi lettem volna.
Végül a
honlapon a végeredményekből láttam, hogy a hétvégén az abszolút legjobb autós idő az enyém lett

Mind esőben, mind szárazon.
Mondták is nap közben, hogy "jókat mentél", de nem tulajdonítottam neki túl sok jelentőséget.
Ahogy éreztem, a második mért lett a legjobb 1:31,6-al.
Volt pár komolyabb, sok karbis, erős gép, akik nyomták is neki, így igazán jól esett a virtuális helyezés.
BMW 2002 Ti, Fiat 131 2000TC, 325 E30, ST16 3SGE Celica, több 5-600kg-os röppentyű: MG Midget, Fiat 124 Spider, Fairthorp Electron Minor...
A 131-es Fiatos srác nagyon ügyesen vezetett. Sokszor élményautózott keresztbe, így ő szerintem megfoghatott volna.
A hangulat szuper volt.
Jó autók, jó hangok, kedves versenytársak, és legális padlógáz

Valószínűleg nem ez volt az utolsó.
Dr. Bíró Tamás tagunk Mariannája készített sok videót. Ajánlom
Youtube csatornájátHamarosan rakok fel egy galériát is, mert Kikim is dokumentált dögivel.
_________________KlubelnökMerjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)

TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)

KE11 Sedan
felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó
építés alatt (4AGE)