Corolla Club Hungary

CCH
  
Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: 2017 szept. 20, 11:55 pm



Hozzászólás a témához  [ 51 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő
 Európa illegál :) - Európai körtúra 2014 (Toyota Múzeum II.) 
Szerző Üzenet
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 13, 12:04 pm
Hozzászólások: 232
Tartózkodási hely: Budapest, XVII. ker.
Élménybeszámoló és képek majd később, egyelőre nincs időm, és nem is vagyok itthon. De addig is egy életkép...

Kép

_________________
BMW M1, Porsche 935 (slot car) http://carrera-servo.blog.hu/


2014 júl. 04, 10:43 pm
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2010 okt. 19, 12:24 am
Hozzászólások: 1243
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Beszrás h milyen képeket tudsz csinálni :D
Én nem fotóztam sokat, csak ami a mappába van, de ez a 2 a best of XD
A kedvenc szatyros, meg az Ewing főz Matyinak valamivel dúsítva :D

Kép

Kép

_________________
E8 1.8D liftback+ ---> Seca :jdm:
E8 1.6GT AE82 HB ---> FX
Kép + Kép


2014 júl. 04, 11:40 pm
Profil
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Hozzászólások: 3252
Tartózkodási hely: Budapest
Zoo.HUN írta:
https://plus.google.com/photos/103321731038866967212/albums/6032137848346202577?banner=pwa


Rakd public-ra, nem látjuk.

Én is nagyon kíváncsi vagyok és várom a beszámolókat!

_________________
'87 E8 GT SEDAN
Prius II


2014 júl. 05, 12:12 pm
Profil
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Hozzászólások: 22582
Tartózkodási hely: Budapest
Zoo!

Szuper fotók!!! :) Köszi!
A többit se rejtegesd. Csináltál párat.. :lol:

_________________
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


2014 júl. 06, 07:07 pm
Profil Honlap
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Avatar

Csatlakozott: 2009 jún. 27, 02:09 pm
Hozzászólások: 601
Tartózkodási hely: Budapest
Erről nem lehet beszámolni. Hihetetlenül szép tájak, jó társaság (Fekete özvegy és Vérmókus). Matyival beszéltük, az út során gyakorlatilag bárhol megálltunk volna és azt mondjuk na akkor itt maradunk most két napig vagy egy hétig, simán unalom nélkül megtehettük volna, annyira csodálatos volt a környék, a táj, felfedezni-való tömkelege, hűs vizű hegyi patakok, hegyek, magasugró sáncok, de olyan magas alig mertem araszolva kimenni a végére lenézni, még a tapasztalt túravezető sem ajánlotta az ugrást védőfelszerelés nélkül (legalábbis az egyik nem :) ). A Garda tóról nem is beszélve, olyan gyönyörű akár közelről akár a hegyekről letekintve, nem akartam elhinni, hogy nem álmodom, a csillagos ég alatt alvástól csak az esőnek sikerült eltántorítania, de azt bepótoltam Ausztriában Európa egyik legkörnyezettudatosabb kempingjében ( http://www.alpencamp.at/ ). :) Az utolsó éjszaka meg egy hangulatos faházban aludtunk amiben 150 éve talán még az aranyásók pihentek meg vagy épp ünnepelték a megtalált rögöket. Arról nem is beszélve a házikó tövében folyt a patak, azzal nem lehetett betelni. Talán egyik éjszaka sem ott aludtunk amit előre kinéztünk, de szerintem ennél jobb, hangulatosabb szállásokat tervezve sem találtunk volna.

Köszönet az ötletgazdának és megvalósítójának, olyan élmény volt amiért mindig hálás leszek neki. ;)

(a képeket kicsit később)

_________________
EE90 2E-E; 1,3 Liftback


2014 júl. 07, 09:06 pm
Profil
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Hozzászólások: 22582
Tartózkodási hely: Budapest
Ahogy Ewing is írja, nehéz szavakba foglalni, hogy milyen élményekkel gazdagodtunk.
Előre írom, jövőre visszamegyünk! Akinek van kedve, tud tervezni és velünk tarthat. Céltudatosan az Olasz Garda-tó és az Osztrák Alpok lesz a célpont. Már tudjuk hol van olcsó és jó fekvésű szállás.

Páran előttem már jelezték, de az eredeti útiterv, szinte teljes egészében borult. Ami nem feltétlenül baj. Sok olyan élményt szerezhettünk így, amit nem tapasztaltunk volna meg, ha az eredeti tervet követjük.
A befolyásoló tényező az időjárás, a szállás árak és a Hill Climb hiánya volt. Máshol aludtunk, máskor léptük át a határokat és más útvonalakon mentünk. De ez így volt tökéletes :)

Itt az útvonal. Sajnos csak 10 úticélt lehet beadni a google maps-nek… így nincs benne minden flikk-flakk (+300km), de a nagyját látjátok:
Európai körtúra

A kis összefoglalóm (hogy sok év után emlékeinket frissíthessük belőle) :

Péntek hajnali 5:15-kor már Nagykanizsán találkoztunk 2 autóval, összesen heten. Bevásároltunk vízből, konzervekből, zacskós levesekből, szendvicsnek valóból, annyit amennyi a kocsikba még befért. Utána útnak indult a két 5 ajtós Corolla. Az egész kirándulás során kb 10 határátlépésnél 2x láttunk kiszuperált régi vám épületeket, ahol lelassítva, természetesen megállás nélkül hajthattunk át. A többinél sokszor a település táblákból, vagy az autók többségének rendszámából következtettük ki, hogy most valójában melyik országban is vagyunk. Az egész út során egyszer sem kellett megmutatni a személyit. Legalább van előnye az EU-nak :) . Szlovéniába is így érkeztünk be kisebb főutakon. Azt sem tudtuk, hogy keltünk át a határon. Majd irány a pálya. 1 pisiszünet és tankolás után már Olaszországban Triesztben voltunk. Onnan kis országúti leander és tenger csodálós csurgással már le is értünk Grado szabad strandjára.

Kép

Kép

Volt forró tengerben fürdés, magyar művésszel való bandázás, ebédelés, pihenés… A tengerbe még délelőtt raktuk be a lábunkat és ilyenkor tudatosul bennünk, hogy miért is éri meg korán kelni.
Ezután útnak indultunk és célba vettük a Garda-tavat. Itt aludtak be először az utasaim és ekkor se sokat. Ezúton is köszönöm, hogy végig szórakoztattak! A DK-i parton megnéztük a vizet, majd Észak fele kanyarodva gondoltuk megnézünk pár Camping-et, hátha találunk olcsóbbat, mint amit kinéztünk. Nem az van, hogy felnőtt sátor / faház ennyi, annyi /fő/éj… Ááá egész Nyugaton kibogozhatatlan táblázat fogad. Autó behajtási díj, sátor állítási díj, éjszaka/fő díj, konyha használati díj, vizes blokk használati díj, kwh fogyasztási díj, idegen forgalmi adó meg még Isten tudja mi… Szó mi szó láttuk, hogy minimum 7-8 ezer Ft-ra jönne ki sátorban egy éjszaka egy főre. Közben megpihentünk vacsorázni a parton a csodás hegyek lábánál. Az elején még kényelmes ("faházban aludjunk") elveihez magát tartó Zsófi határozottan kijelentette, ő nem hajlandó egy … sátras estéért ennyit fizetni :) Ewinggal nem kellett nekünk több. Mivel nem tudtuk, hogy vadkempingezni nem szabad… :roll: , ezért úgy gondoltuk keresünk egy olyan part menti falut, ahol van hegyre felvezető szerpentin, majd keresünk egy tisztást és ott megpihenünk éjszakára. Ekkor már a többiek is támogatták az ötletet. Több fordulóból sikerült is egy olyat találnunk, ami az útról nem látszott (saját nyugalmunk érdekében :lol: ) majd két lépcsőben le is parkoltunk és fel is állítottuk a sátrakat.

Kép

A kilátás egyszerűen meseszép volt… Tényleg hihetetlen. Lábunk előtt hevert az egyik legszebb tó a világon, körbe hatalmas hegyekkel… Álomszép. Itt a kis turista gázokon megmelegítettük a konzerveket, vacsiztunk egy jót, majd beszélgettünk éjszakába nyúlóan.

Kép

Ekkor már láttuk, hogy a tó túlpartján, a hegyek mögött villog az ég. Reméltük nem közelít meg minket a vihar és nyugovóra tértünk. Nem akárhogy. Ewing mellé társultam ötletében, miszerint van elég polifoamunk, pokrócunk és hálózsákunk, fázni nem fogunk, hát aludjunk a csillagos ég alatt. Rendezvényes szakmám miatt úgyis megutáltam, hogy végtelen minőségi hangosítást és világítástechnikát építünk, majd pár óra múlva el kell bontani. A sátorral is így voltam, plusz nem szeretem a "meleg"edést :D Lefekvés előtt megbeszéltük, hogyha jön a rossz idő, beugrok a kocsiba, Ewing meg az alsó sátorba Zoo és Wortex mellé. Kiemeltem még, ha a villanás és a dörgés közt 5-7 mp telik el, akkor kászálódjanak be a kocsiba, mivel ott vagyunk a semmi közepén a hegyoldalba, ha pedig ide csak a ménkű, akkor legalább már Faraday kalitkába üljünk és csak a fülünk folyjon ki :bulaj: Mindenki lassan nyugovóra tért, majd hanyatt dőltünk Antival, lecsuktuk a szemünk, 1-2-3 és megjelent az első esőcsepp. :D :lol: Mielőtt szétázna mindenünk, gyorsan aktiváltuk a B tervet. Borzasztóan esett egész este. Ettől függetlenül tudtam aludni a pirosban és ahogy néztem a 3 srác is az alsó sátorban.

Szombat reggel 6-7 körül én már kujtorogtam. Az eső szakadt, viszont a kilátás lélegzetelállító volt. Látszott, hogy a tó csinálja magának ezt a mikroklímát és a Déli részen, ahol kevesebb a hegy néha ki-ki süt a nap.

Kép

Felsétáltam pizsibe, esernyőbe gergohun-hoz, Zsófihoz és Közlekeshez. Láttam, hogy az autóba vannak már. Kiderült, hogy beázott az egész sátor, így autóba nyomorogtak az éjjel :? Az alaphangulatuk már megvolt, az eső még mindig esett, így már mondták, is, hogy hagyjuk az összes további célt és menjünk le a csizmába Olaszországba :D … Mondtam, hogy nem lesz baj, nemsokára sütni fog a nap. Így is történt. Mintha elért volna a légnyomás és a páratartalom egy határértéket és 5 perc alatt az egész tó hirtelen kitisztult. Onnantól hőség, napsütés, igazi nyár. A kedélyállapotunk is jobb lett. Megreggeliztünk, majd elszólták a lenti srácok, hogy éjszaka, amikor már épp elaludtak, valamelyikük mindig felült „Héé! Hallottátok?! Már csak 6mp-et számolok a villanás és a dörgés közt” :lol: Majd fél óra múlva a másik „én már csak 5,5-öt! Nem kéne beülni a kocsiba?!” :D :lol: Már szuper volt a hangulat. Egyetlen gond volt. Hogy az aszfaltra vezető meredek földút teljesen felázott. Nem nagyon sikerült kiállni kis fordulattal, lendületből. Próbáltam hátramenetben is, de úgy sem. Közlekes kamatoztatta Olasz tudását. A közelből intézett egy kis Suzuki terepjárót. Az apartman tulaja szólt a fiának. Audival hazajött a munkából! Átült a jó bütykös gumis Jimmy-be, majd sikeresen kihúzott a főűtra. Voltak gyenge pillanatok, de sikerült :)

https://www.youtube.com/watch?v=K2nvzGAr6sI

Próbáltam tuszkolni az Euro-t, de csak mosolygott. Visszaült az Audiba és visszament dolgozni… :D Óriási forma volt.
Szavazásra került a sor, mivel látván a Garda mikroklímájával a „Fekete özvegy” (E12 5dr Hb 2.0 D4D) utasai nem szerettek volna még egy esős éjszakát eltölteni sátorban. Eldöntöttük, hogy aznap még átmegyünk Ausztriába az Alpokba, előtte azonban kiélvezzük a Gardát, amennyire lehet. Lementünk a partra hűtőmágnesért és hogy fürödhessünk. Hamar belebotlottunk a motorcsónak kölcsönzőkbe. Tisza-tavunkkal ellentétesen itt nem 2,5 Le-ig, hanem 40 Le-ig lehet csónakot vezetni jogsi nélkül. Álmodoztunk, de kiderült, hogy 2 órára, üzemanyaggal együtt még így is kevesebbre jön ki fejenként, mint amennyit megspóroltunk az előző ingyenes éjszakázással :D Már vízen is voltunk. Heten kényelmesen elfértünk, az orrában még bőr fekvőhelyek is voltak. Átszeltük keresztbe a tavat, csodálatos sziklák tövébe strandoltunk a csónakból… Álomszép volt. A végén szinte már csak Zsófi volt a kapitány :D

Kép

Kép

Megtankoltuk a túlparton (dokkolást még gyakorolnom kell.. ) Majd fájó szívvel megváltunk a fehér paripánktól. Jövőre kell szerezni jogsit, mert 2x302 Le-s motorral ellátott gépet is lehet bérelni!!! :twisted: Az kiáll függőlegesen és repül az űrbe :D A nagy élmény után elindultunk tovább felfele a Keleti parton, majd fájó szívvel elhagytuk a tavat. Trento-ban egy kis pisilős városnézésre megálltunk, majd iparkodva felhajtottunk a pályára, mert Ausztria még messze volt és közeledett az este. Arrafele az autópálya van, hogy hosszú kilométereken át egy viadukt szerűségen kanyarog a hegyek közt. Csodálatos… Megvettük az Osztrák matricát, majd ismét fogalmunk sincs, hogy mikor, de valahogy átléptük a határt. Az egész út során a sziklás dolomitok és az erdős hegyek látképe kísért. Mikor már beesteledett belefutottunk Don Bosco ünnepébe, amiből mi a hatalmas hegyek csúcsán, fáklyákból kirakott alakzatokat, és éjszakai miséket láttunk.

Kép

Kötschach-Mauthen-be való érkezésünk előtti szakaszon örömködtünk egyet éjszaka a szuper szerpentinen.
- Az utakról, az autó viselkedéséről fogyasztásáról írtam már a Projektemben: viewtopic.php?f=17&t=792&start=2160 -
A terv az volt, hogy eredetileg 1 nappal később érkezünk ide. Volt foglalva szállás és ha van hely, most még egy éjszakát ráteszünk. Talán az a nyugodt és családias élet titka az Osztrákoknál, hogy hétvégén szinte semmi sincs nyitva, Vasárnap még a kutak egy része sem. Nos mi befutottunk hajnal fél 1-kor a kisvárosba. Gyakorlatilag senki nem volt még az utakon sem :D Kiderült, hogy címünk sincs a szálláshoz.. Kóborogtunk, majd nagy nehezen megtaláltuk, de nem jött ki a tulaj. Keresgélés közben belebotlottunk az Alpen Camping-be, de sorompója zárva volt, élet sehol. Később sikerült telefonon beszélni a tulajjal, aki azt mondta 10 perc múlva legyünk ott. Látszott, hogy akkor kelt fel álmából, mégse mondta azt, hogy menjünk a p…ba, vagy 10 ezer Euro / fő. Mosolygott, megértette a helyzetünket és 7!!! Euroért azt mondta szálljunk meg nála. Annyit kért, hogy parkoljunk a privát háza parkolójába az autókkal, ne ébresszük fel a többi vendéget. Bevitték a srácok a sátrat és már aludtak is. Én maradtam a Gt-i anyósülésénél :D

Vasárnap reggel kiderült, hogy Ewing ismét csillagos egezni szeretett volna, csak hajnal 5 fele esett pár csepp eső. Megijedt és valami fedett helyet keresett magának. A többiek látták, mikor ébredeztek, hogy, mint a Blaha aluljáróban a hajléktalanok, Anti a recepció lépcsőjén csövezik :D Zsófi és Gergő pedig a szárítóhelyiségbe ment be illegálkodni :lol: Égő volt és ezek ellenére sem morcoskodtak velünk. Mosolyogtak, kivárták, míg megreggelizünk és megcsináljuk a szendvicseket. Távozásnál kiderült, hogy a kemping a Bécsi Tudomány Egyetem támogatásával Európa leg”zöldebb” kempingje lett. Biomassza, geotermikus hőszivattyú, napelem… A vizes blokk is csodálatos, időzített illatosítóval, kellemes öltözőkkel kombinált zuhanyzó kabinokkal… Hibátlan és szuper olcsó. Mindenkinek ajánljuk!

Kép

A tulaj még mutatott nekünk a Grossglocknerről webkamerákat, hogy jelenleg ott esik és bármikor hóba válthat át, amitől automatikusan zárják az utakat. Javasolta a mellette levő alacsonyabb (1700m) átkelésű hágót, Zsófi pedig a Zell am See-t ebéd helyszín gyanánt. El is indultunk A magas hegyek közt ismét elkezdett változó intenzitással esni. Mikor Lienz-be érkeztünk épp abbamaradt, ahol észrevettünk egy apróbb Bob-pályát. A szintkülönbség 400 vmennyi méter volt, a pálya hossza 2,7km, ha jól emlékszem és lanovka vitt fel a startig :D

Kép

Azonnal beszóltam rádión, hogy forr a vizem, meg kell állnunk hűteni. Persze a kocsinak semmi baja nem volt és rohantunk meghódítani a pályát. Mivel pénzünk nem volt sok csúszásra és így pályaismerkedésre, ezért megkérdeztük az üzemeltetőt, hogy van-e annyira biztonságos, hogy rögtön fék nélkül leromboljunk. A válasz igen volt, mi meg bátrak voltunk :D Ez volt az a pont, amikor átadtam az életem a technikának. Ekkora tempónál, ha kirepültünk volna, nem lett volna egészséges. Tényleg hosszú volt a pálya és gyors. Vittem a kis kamerát, hogy megosszam artikulálatlan üvöltésem veletek, de sajnos akkor kapcsoltam be, amikor ki kellett volna és fordítva, így pont a csúszás nincs meg. Legyen elég annyi, hogy szuper volt, plusz találtam mástól egy videót:

https://www.youtube.com/watch?v=8lMLfsgPaQo

Indultunk is tovább, az út fenomenális volt. Amikor másfél km magasan autózól és onnan még hatalmas havas sapkájú hegyek (bőven 3000m+) vesznek körül, ahonnan hatalmas vízesések zúdulnak alá… hát az leírhatatlan. Csodaszép volt! Gyönyörű… Átmentünk a hegyen, majd megálltunk a tónál ebédelni. Ewing fürdeni akart, de csak feladta. Szereztünk szuper kutyakakis zacsikat és sétáltunk egy keveset. Utána újból útra kelve Salzburg fele vettük az irányt, hogy ott szálljunk meg. Ausztria-Németország-Ausztria-Németország. Határ, de még tábla se volt mindenhol. Nem tudtuk hol vagyunk, de a hely mindenhol csodás volt. Du. 6 körül meg is érkeztünk az elővárosokba, ahol elkezdtünk szállás után nézni. Itt csak Vendégházakat, Panziókat, kis Hoteleket találtunk. Horror árak fogadtak 40-150 Eur/fő/éj, ami később kiderült (Booking.com, Szállás.hu…), hogy teljesen átlagos. Ennyit nem akartunk kiadni egy estéért, így tovább keresgéltünk. Találtunk a főút mellett egy Tourist Inform kis szigetet. Óriás térképek, szállás adataival, világító LED-ek elhelyezkedésükkel… Volt egy érintőképernyős info center is, ahol a szállásokat kategorizálva lehetett böngészni (itt is térképen világított, mi hol van), mutatta van-e szabad hely, mik a programok (pl Petting Zoo :D ), mik a szállás árak…, majd nagy sárga gomb, „Free Call” és egy kagyló segítségével máris beszélhettél a helyiekkel.

Kép

Sajnos itt sem találtunk olcsóbb szállást, így kinéztünk pár campinget és odamentünk autóval. Ahova először érkeztünk egy kisebb üdülő övezet volt, így a bejárat mellett volt pár Gesthaus is. Zoo alkudott és intézett nekünk 25 Eur/főért szállást. A biztosíték kicsinek bizonyult, így a megszakítót sűrűn kapcsolgattuk felfelé, egyébként végtelenül kulturált, tiszta szállás volt.

Kép

Vacsora után ágyban tudtunk aludni végre, jól is esett.

Hétfőn, ébredés után láttuk, hogy esik. Szerencsére volt Wifi, így felhőképekből és radarképekből tudtunk jósolni, hogy kb 3 óra múlva vonul el a ciklon vége. Ettől függetlenül ismét szavazás következett, melyben megszavaztuk, hogy aznap, kicsit korábban megyünk Passauba és ott keresünk szállást, majd másnap reggel kezdhetünk a múzeumban. Annyi kívánsága volt a „Vérmókus” (E9 Lb Gt-i) csapatának, hogy még itt a hegyek közelében kiránduljunk egyet a hegyek közt. Sajnos nagyon esett és sokat kellett volna malmozni, így újrabeszéltük és elindultunk Passauba mondván, hogy még aznap megnézzük a Toyota Múzeumot és este vagy másnap reggel kirándulunk a környékén. Az odaúton el is állt az eső meg is szórólapoztunk a Német autópálya pihenőjében egy Magyar Corollást, majd megérkeztünk a kis falucskába Passau mellé. A múzeum Német precizitás szerint, tiszta, rendezett és szép volt. Azonban rajtunk és az egyik tulajon kívül senki nem volt ott. Az autókat, a diorámákat, az alkatrészeket végignéztük, volt mindenre időnk, még vacilláltunk is melyik kellene, ha csak egyet választhatnánk. Láthattam élőben 2000GT-t, volt Model F, WRC Corolla, Corona Coupe és sok különlegesség. Szépek voltak, jó volt látni őket együtt. Próbáltam a srácoknak minimális idegenvezetést is tartani. Sajnos az Úr nem engedte, hogy fotózzunk… Nem értettük miért... Mondtuk, hogy 2008-ból van több ezer képünk. Mufurc volt és egyfajta szomorúság töltött el minket a hely láttán. Mintha nem érdekelne már senkit ez a sok régi kincs. Nagyon kevés a látogató és ez biztosan fáj a tulajdonosoknak. Egyfajta elmúlás érződött, ami elég lehangoló volt. Remélem a TMC egyszer felkarolja az egészet, önt bele egy kis pénzt és nem hagyja az enyészetnek. Természetesen írtunk a vendégkönyvbe és csináltam 1db lesi fotót nektek a kifüggesztett CCH tablóról is :cch: Jó volt látni, hogy nem valami dobozba végezte.

Kép

Még hosszú volt a nap, így egy Hartkirchen melletti tónál megebédeltünk, ahol Zoo.Hun-nak üvöltettem a 4A-GE-t oda-vissza. Ott született meg a szuper ötlet, hogy ne itt szálljunk meg, ahol hegyek sincsenek, hanem a másnapi hosszú utat elfelezvén induljunk meg hazafele és Ausztriában a hegyekben szálljunk meg. Mariazell-t emlegették, akik ott jártak, majd tudunk egyet reggel kirándulni és onnan haza. Az út se lesz olyan hosszú és a táj is szebb. Így is tettünk. A Német „Autobahn”-on még mentünk egyet legálisan 200km/h fölött :D majd az Osztrák pályán folytattuk utunkat. Egy tankolás alkalmával találtunk egy McDonalds-t, ahol tudtunk netezni, hogy keressünk szállást és ne éjszaka kelljen botorkálni. A srácok találtak is egy szuper kempinget, ahol előzetesen azt mondták 6 főt el tudnak szállásolni faházban, 11 Eur/főért. Mondtuk, hogy ne feküdjenek le mert már repülünk is. Újra a hegyek közé érve a táj egyszerűen elvarázsolt minket. Megérkeztünk a kempingbe, Lunz am See-be. A tulaj és a lánya végtelenül kedves volt, az ár végül kevesebb is lett és hetünket is simán elszállásolták. Ahogy Ewing is említette kaptunk egy hegyi patak melletti 150 éves nagyon cuki faházat.

Kép

Végül a netet is ingyen megkaptuk, a szállást sem kellett másnap elhagynunk 10-ig. Mivel ez volt az utolsó közös éjszakánk, elhatároztuk, hogy virrasztunk :kocc: Ami alkoholunk volt, előkerült és indult a retro kazis magnós partytime. :D Vacsiztunk, iszogattunk, zenét hallgattunk... nagyon jól éreztük magunkat. Zoo közben csípőből videózott, ami néha későn esett le :D Éjszaka még megmártóztunk a pár fokos patakban, aztán valahogy, valamikor ágyba keveredtünk.

Kép

Kép

A Kedd reggeli látvány maga volt számomra az, ahol élni szeretnék. Körbe hegyek, mögöttünk a kristály tiszta sziklákon hömpölygő víztömeg, csicseregnek a madarak és gyönyörű növények vesznek körbe minket. Lassan éledeztünk és pakoltunk össze, majd nagy nehezen útnak indultunk. Egy vízesést kerestünk, amit a több órás gyalogtúra és az (ugyan nevetséges) belépő miatt inkább nem vállaltunk be. Inkább lemásztunk ebédelni egy vadvízi folyóhoz nézni a Raftingosokat.

Kép

Volt egy kisebb rámpájuk, ahonnan vízbe ugrálhattak. A folyóba volt sok szikla és elég heves folyású volt ezen a szakaszon. Ha beugrottál kb 20 métered volt kiúszni a fősodrásból, hogy ne ragadjon el az ár és ne vigyen a következő kanyarhoz, ahol sok-sok veszélyes szikla volt, amihez odavághatott volna. Persze, hogy kacérkodtunk kemény férfiak az ugrással.

Kép

Erősen elemeztük a fizikát, mi szerint a neoprém ruha és a mentőmellények a raftingosokat, rögtön a víz tetejére hozzák, így kevés merüléssel könnyebben kiúszhatnak (így is volt akinek kötelet dobtak). Nekünk azonban volt egy fürdőgatyánk és semmi más. Gondolkoztunk vész esetén vontatókötéllel, hosszú fatörzzsel, de rövidnek bizonyultak. Végül megkérdeztem két túravezetőt, szerinte ugorhatnánk-e. Mindenki a 8°C-os vízzel riogatott, de mondtuk, hogy az nem para (térdig álltunk benne és a tegnap esti sem volt melegebb, plusz ugrás előtt megmártóztunk volna természetesen), azonban a sodrás felől érdeklődtem inkább, hogy ki tudunk-e úszni. Egyik azt mondta, hogy ne vigyük kockára az életünket, nagyon veszélyes, a másik, hogy ugorjunk bátran :D Ekkorra már túl sok volt a dilemma (mint Bungee-nál ugrás előtt) így a srácok visszamondták, egyedül meg nem volt buli. Na de jövőre ezt is pótoljuk :lovag:
Elindultunk Mariazell irányába. Volt, hogy szimplán megálltunk az út mellett, az árokpartra dobtam magam és féltem, hogy csak erőszakkal tudnak majd elvinni innen. A srácok szedret is találtak… Annyira csodaszép volt, hogy leírhatatlan. Az út ismét durván szerpentines volt. Azt vettem észre, hogy már tudat alatt annyira nem akarunk elmenni innen, hogy egy 30-as sebesség korlátozású településre érve nem kellett a fékre lépnünk. 2-esbe 3-asba csurogtam Gergohun után és nem akartuk elengedni a tájat :lol: Végül nagy nehezen beérkeztünk Mariazell-be. Gyönyörű város, gyönyörű fekvéssel.

Kép

Kis séta után egy épület tetején, gyönyörű kilátással fűszerezve megettük a frissen vásárolt uzsinkat, majd tényleg fájó búcsút vettünk egymástól. A Fekete özvegy Graz fele ment Kaposvárnak, a Vérmókus pedig St.Polten irányába, hogy Bécs, Győrön át végigsuhanjunk a pályán Budapestig. Ki később, ki előbb, de szerencsére mindenki épségben hazaért.

Hatalmas élmény volt és feledhetetlen emlék marad. A tisztaság, a gyönyörű táj mellett a települések, a segítőkész emberek, a biztonság… Biztosan visszamegyünk jövőre, hosszabb időre.
A terv szerint igazán nomádra sikerült (nem ettünk sehol sem helyi kaját, ha még nagyon akartam is volna), ahogy írtam egy booking-os szállás 1 éjszakájának árából megvolt mind a 4. Ügyesek voltunk. Az üzemanyag a pályamatricák és kapuk volt sok, de így is szuperül tudtuk magunkat érezni. A sok utazás ellenére nem éreztem azt, hogy folyamatosan rohannánk, sőt annak ellenére, hogy én vezettem végig el se fáradtam.
A csapatépítés is megvolt. A régi klubtagokkal is jobban összerázódtunk, de Gergőt és Zsófit is hamar befogadtuk (természetesen sok beavatós szivatás mellett :D ). Nagyon megszerettem őket is. Örülnék, ha aktív tagjai lennének találkozóinknak!

Mindenkit csak buzdítani tudok, hogy látogasson el ebbe a régióba, ha igazán szeretne pihenni egy kicsit!

Kép

_________________
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


2014 júl. 08, 08:40 pm
Profil Honlap
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Hozzászólások: 1800
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Miattatok elkéstem a melóból! :evil:

nem bírtam az olvasást és a képek nézegetését abbahagyni! "rohadjak meg", hogy nem mentem! :evil:

_________________
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6


2014 júl. 10, 09:49 am
Profil
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Hozzászólások: 22582
Tartózkodási hely: Budapest
:) :lol:

Jövőre ott a helyed!

_________________
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


2014 júl. 10, 09:56 am
Profil Honlap
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Hozzászólások: 22582
Tartózkodási hely: Budapest
Jövőre lehet az E7-el megyek :)
Meglátjuk..

_________________
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


2014 júl. 11, 08:11 am
Profil Honlap
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2010 okt. 19, 12:24 am
Hozzászólások: 1243
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Nincs más képem amúgy, mondtam h én videózni szeretek inkább. Azokat odaadom egy valamin ha gondolod, de úgy nemtom van-e értelme kirakni tubera, vagy csak úgy fűzögessem össze? Jó részek nem lettek jók :D
Amúgy jövőre nem arról volt szó, h csak ide megyünk az osztrákokhoz a kempingünkbe 400km re, és 4 napig kb ott megszállunk, és onnan lehet menni de oda nyugiba kirándulni, hillclimbezni E7GT meg E8GT-vel :D meg sütögetni stb? Mer akkor harmad árba kerülne az egész + nem lenne 2300km vezetgetés. Mert szerintem legalább is elég sokat ültünk kocsiba, főleg a sok szállás keresés miatt nem? Jó ez jövőre nem lenne benne -2óra naponta :)

Ja, ezt elfelejtettem, wifi(el) , jo-jo, zoo petting nem is volt :( :P Tessék tanulni!

+nagyon jó részletes beszámoló :) elmondtál mindet asszem.

_________________
E8 1.8D liftback+ ---> Seca :jdm:
E8 1.6GT AE82 HB ---> FX
Kép + Kép


2014 júl. 14, 12:57 am
Profil
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Hozzászólások: 22582
Tartózkodási hely: Budapest
Majd add oda pendrive-on a videókat légyszi.
Nem akarom jövőre az egész kört megcsinálni. Isten ments. Célirányosan (akár Ausztriából) Alpokban egy szálláson x nap, és Garda-tónál egy másik szálláson x nap.
Nyilván akinek utóbbira nincs igénye, nem jön oda át. Szerintem bőven lehet több napos, mint a jelenlegi. Akkor még több idő marad.

_________________
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


2014 júl. 14, 07:13 am
Profil Honlap
Visszajáró
Visszajáró

Csatlakozott: 2014 ápr. 24, 07:27 pm
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Pécs
Matyi nagyon jó kis összeszedett élménybeszámolót csináltál,olvasni is jó volt,annak ellenére hogy átéltem.De azért 1-2 izgi részt kihagytál =) Passau előtt amikor kergetett minket a kanyarokba a kamion,azt nagyon élveztük,kiegészíted esetleg egy rövid körülírással a történést? Én nem tudnám úgy leírni ahogy te :D Ám voltál gumisnál? Nem lett probléma vele??
u.i.: Mi már nagyon várjuk hogy visszamenjünk,célzottan Lunz am see kis kempingbe,onnan vízesés,rafting(már bátrabban)


2014 júl. 15, 11:28 am
Profil
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Hozzászólások: 22582
Tartózkodási hely: Budapest
Gumisnál nem voltam. Azóta is szuper. Nem eresztett semmit. Esztétika, semmi egyéb szerencsére.

Többiek, feltöltenétek a képeiteket? :)
Légyszi!

_________________
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


2014 júl. 17, 12:53 pm
Profil Honlap
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Avatar

Csatlakozott: 2010 okt. 19, 12:24 am
Hozzászólások: 1243
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Pacsker írta:
Gumisnál nem voltam. Azóta is szuper. Nem eresztett semmit. Esztétika, semmi egyéb szerencsére.

Többiek, feltöltenétek a képeiteket? :)
Légyszi!


Ja, már 2 hét eltelt...mindjárt indulunk a kövire, kép meg sehol :x

Ez dvd extra Matyinak ( (is) Ő a nagy Garda fan), itt is elhaladtunk, a főút, meg a part+Garda városba sétáltunk anno, ahol exemnek mutogatták az olaszok a hátam mögött a telszámukat miközbe ettünk :D Az a gyerek is le van fényképezve XD
Ezek saját képek még tavalyról.

Kép

Kép

Kép Kép

_________________
E8 1.8D liftback+ ---> Seca :jdm:
E8 1.6GT AE82 HB ---> FX
Kép + Kép


2014 júl. 17, 11:17 pm
Profil
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Hozzászólások: 22582
Tartózkodási hely: Budapest
Csikósék is Gradoba mentek :)
http://belsoseg.blog.hu/2014/07/21/kis_ ... n=totalcar

_________________
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép


2014 júl. 21, 12:17 pm
Profil Honlap
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 51 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség