CCH-s Gokartozások
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: CCH-s Gokartozások
Mikor lesz?
Megyek szívesen, de sok sűrű hétvége van, amikor nem fér bele.
A versenygokartos élmény jól hangzik.
Kár, hogy ennyire bitang messze van innen.
Megyek szívesen, de sok sűrű hétvége van, amikor nem fér bele.
A versenygokartos élmény jól hangzik.
Kár, hogy ennyire bitang messze van innen.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CCH-s Gokartozások
Ha netán Máriapócs fele járnék, akkor áll még ez az 1:00 alatt Rotax? Kipróbálnám én is..
Motoroztam 2 ütemű Crossal. Gondolom ahhoz lehet hasonlítani. Fordulaton élnek, ha meg van szelep, akkor olyan, mint egy nagy turbós autó. hátbaver és tépi az aszfaltot. Biztos, hogy félnék, főleg, hogy nem olcsó mulatság az ilyen, meg hogy nehezen adagolható az erő, de állat lehet. Gondolom simán be lehet vele menni 45-40 alá is, csak féltél és nem volt egy összeszedett köröd sem.
Valami CCH verseny érdekelhet, de ár és idő függő.
Nekem nagyon tetszett a Csömöri is, de bármikor nyitott vagyok egy 2-3 etapos mélygarázsosra is.
Írj részleteket és ha tudok jelentkezek.
Viszont csak akkor ha biztos.
Motoroztam 2 ütemű Crossal. Gondolom ahhoz lehet hasonlítani. Fordulaton élnek, ha meg van szelep, akkor olyan, mint egy nagy turbós autó. hátbaver és tépi az aszfaltot. Biztos, hogy félnék, főleg, hogy nem olcsó mulatság az ilyen, meg hogy nehezen adagolható az erő, de állat lehet. Gondolom simán be lehet vele menni 45-40 alá is, csak féltél és nem volt egy összeszedett köröd sem.
Valami CCH verseny érdekelhet, de ár és idő függő.
Nekem nagyon tetszett a Csömöri is, de bármikor nyitott vagyok egy 2-3 etapos mélygarázsosra is.
Írj részleteket és ha tudok jelentkezek.
Viszont csak akkor ha biztos.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- domi007
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1233
- Csatlakozott: 2014 jún. 15, 10:42 pm
- Autód gyártási éve: 1983
- Autód típusa (és generációja): Celica
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: CCH-s Gokartozások
Nagyon köszi mindenkinek a beszámolókat, élmény volt olvasni!
Bruce ez a versenygokart durva lehet, engem egy Toyota talin vittek Toyota edzőgokarttal ami két személyes, a hátsó ülésen halálfélelmem volt. Két kör után reszketve kikászálódok, instruktor csak annyit mondott: "és most a rendes tempó felével jó ha mentünk, mert nehéz volt hátul a cucc és így én se nyomtam annyira" egyszerre két pofon az egómnak
Bruce ez a versenygokart durva lehet, engem egy Toyota talin vittek Toyota edzőgokarttal ami két személyes, a hátsó ülésen halálfélelmem volt. Két kör után reszketve kikászálódok, instruktor csak annyit mondott: "és most a rendes tempó felével jó ha mentünk, mert nehéz volt hátul a cucc és így én se nyomtam annyira" egyszerre két pofon az egómnak
AA63 Celica '83 -
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
ZZE121 Corolla '06 - 'A Felhő'
Ha nem látod a robbantott ábrákat ToyoDIY-en írj privát üzenetet, tudok neked segíteni!
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: CCH-s Gokartozások
A legközelebb kipróbálható rotax csömörön van (szokott lenni). Múlt évben pont (?) kigyulladt az indítógomgb amikor menni akartam vele. Az is poweres, de fix áttételes, csak hátsófékes. A rövid pálya miatt folyamatos küzdelem van. Egy élmény! Wortexel tervezünk egy kecskeméti túrát. Mehetnénk akár többen is.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: CCH-s Gokartozások
A kecskeméti 2 órásra 2-3 fő, a 4 órásra 3-4 fő kell. Ha lesz már időpont azonnal írok ide. Árak: 10 000-15 000 fő/verseny, amiben nettó 1 óra versenytempós vezetés, + 10 perces időmérő van.
A versenyek általában 16:00-tól kezdődnek szombati, vagy vasárnapi napokon.
Azért tartom nagyobb élménynek a kecskeméti pályát is a csömörinél mert sokkal(!) nagyobb a tempó és szélesebb a pálya, amely több technikát, stílust, nyomvonalat tesz lehetővé: azaz lehet szépeket előzni, harcolni.
Teljesen forma autós feeling. Ilyesfajta autó buziknak, mint akik itt a clubban is vannak, akiknek benzin csorog az ereikben vér helyett, nos azoknak nem lehet kihagyni.
A gokartok közötti különbség mp-en belül vannak és a verseny felénél gokartcsere is van, melyet kisorsolnak. Nagy nevű klubbok, gokart istálók is el szoktak indulni, tehát igen szinvonalas versenyek, küzdelmek tudnak kialakulni.
A versennyel kapcsolatosan tarthatnánk egy előzetes gyakorló napot és megbeszélést, ahol a fontos dolgokat (gokartcsere, transzponder csere, pilótacsere, jelzések, kommunikáció a verseny során) meg tudnánk beszélni.
Nagyon nagy élmény higgyétek el. 1 óra nettó versenytempós vezetés után úgy szálltok ki a gépből, mintha agyonvertek volna.
Máriapócs: bármikor él a Rotax Max ajánlat, de csak annak, aki tudja teljesíteni az 1:00 alatti időt. A pálya vonalvezetése (autokrossz, drift versenyek, gokart bajnokik színhelye) olyan, ahol ki lehet használni a Rotax Max erejét és sebességét.
A legjobb köridő váltós versenygokarttal 40 mp körül vannak, nekem az 50 mp-es időmmel végig a halálfélelemmel dacolva nagyon kezdetleges, de 45 mp körül tudnánk a mi szintünkre levinni. Fogok még gyakorolni vele, mert tervbe vettem, hogy veszek egy Rotax Maxot A Power szelep nyitását nagyon kell érezni, mert valóban olyan, mintha kinyitna egy turbó, ami duplázza, vagy érzésre triplázza a teljesítményt. egyenesben óriási fan, de kanyarban beszarsz-behugyozol, és ha határon mégy akkor könnyen a falba lehet kikötni. Volt sebesség mérés is, én csak 128-cal mentem a célegyenes végi kanyarban. A jobbak ott eltolják 160-nal.
Ha gondoljátok össze lehetne szervezni oda is egy klub-os menetet. Van olyan lehetőség is, hogy 6 (bér)gokart/1 órára 60 000! Azaz 6 ember tudna egy jó versenyt csinálni, kijönne 10 000/fő összegre.
Fogok ide beírni többször is, hátha kedvet kaptok, illetve kedvcsinálónak a videót is felteszem, ami Rotax Maxos körökről készült.
A versenyek általában 16:00-tól kezdődnek szombati, vagy vasárnapi napokon.
Azért tartom nagyobb élménynek a kecskeméti pályát is a csömörinél mert sokkal(!) nagyobb a tempó és szélesebb a pálya, amely több technikát, stílust, nyomvonalat tesz lehetővé: azaz lehet szépeket előzni, harcolni.
Teljesen forma autós feeling. Ilyesfajta autó buziknak, mint akik itt a clubban is vannak, akiknek benzin csorog az ereikben vér helyett, nos azoknak nem lehet kihagyni.
A gokartok közötti különbség mp-en belül vannak és a verseny felénél gokartcsere is van, melyet kisorsolnak. Nagy nevű klubbok, gokart istálók is el szoktak indulni, tehát igen szinvonalas versenyek, küzdelmek tudnak kialakulni.
A versennyel kapcsolatosan tarthatnánk egy előzetes gyakorló napot és megbeszélést, ahol a fontos dolgokat (gokartcsere, transzponder csere, pilótacsere, jelzések, kommunikáció a verseny során) meg tudnánk beszélni.
Nagyon nagy élmény higgyétek el. 1 óra nettó versenytempós vezetés után úgy szálltok ki a gépből, mintha agyonvertek volna.
Máriapócs: bármikor él a Rotax Max ajánlat, de csak annak, aki tudja teljesíteni az 1:00 alatti időt. A pálya vonalvezetése (autokrossz, drift versenyek, gokart bajnokik színhelye) olyan, ahol ki lehet használni a Rotax Max erejét és sebességét.
A legjobb köridő váltós versenygokarttal 40 mp körül vannak, nekem az 50 mp-es időmmel végig a halálfélelemmel dacolva nagyon kezdetleges, de 45 mp körül tudnánk a mi szintünkre levinni. Fogok még gyakorolni vele, mert tervbe vettem, hogy veszek egy Rotax Maxot A Power szelep nyitását nagyon kell érezni, mert valóban olyan, mintha kinyitna egy turbó, ami duplázza, vagy érzésre triplázza a teljesítményt. egyenesben óriási fan, de kanyarban beszarsz-behugyozol, és ha határon mégy akkor könnyen a falba lehet kikötni. Volt sebesség mérés is, én csak 128-cal mentem a célegyenes végi kanyarban. A jobbak ott eltolják 160-nal.
Ha gondoljátok össze lehetne szervezni oda is egy klub-os menetet. Van olyan lehetőség is, hogy 6 (bér)gokart/1 órára 60 000! Azaz 6 ember tudna egy jó versenyt csinálni, kijönne 10 000/fő összegre.
Fogok ide beírni többször is, hátha kedvet kaptok, illetve kedvcsinálónak a videót is felteszem, ami Rotax Maxos körökről készült.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CCH-s Gokartozások
Szuti jóvoltából készültek videók
[BBvideo 800,480]https://www.facebook.com/ToyoTeamGarage ... 902097150/[/BBvideo]
És egy belső kamerás is.
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=-3oHex-sFeA[/BBvideo]
1:39-nél az első kanyarban konstatáltam, hogy nincs sok fék
[BBvideo 800,480]https://www.facebook.com/ToyoTeamGarage ... 902097150/[/BBvideo]
És egy belső kamerás is.
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=-3oHex-sFeA[/BBvideo]
1:39-nél az első kanyarban konstatáltam, hogy nincs sok fék
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CCH-s Gokartozások
Itt pedig Szuti, aki ugyancsak nem lacafacázik
Azért féktávok közt van kettőnk közt különbség ....
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=75puXkxpMz0[/BBvideo]
Azért féktávok közt van kettőnk közt különbség ....
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=75puXkxpMz0[/BBvideo]
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: CCH-s Gokartozások
10x nézem meg 10x izgulom végig. Volt ott baj. Majdnem az első kanyarig tartott a versenyem.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin
- Hozzászólások: 23933
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CCH-s Gokartozások
Tényleg nem direkt szálltam beléd. Sorry.
A kritikus kanyarban már nem tudtam más ívre menteni.
A kritikus kanyarban már nem tudtam más ívre menteni.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: CCH-s Gokartozások
Az első kanyarban még magamtól álltam volna bele a "falba".
Amúgy meg belülről nem lehetett érezni. Amikor meg mellettem jöttél, nem húztad rám, szóval nincs miért.
Amúgy meg belülről nem lehetett érezni. Amikor meg mellettem jöttél, nem húztad rám, szóval nincs miért.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- mozso
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: CCH-s Gokartozások
Nagyon látványos lett a kergetőzésetek!
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- montoya
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Re: CCH-s Gokartozások
Aztakutyaeget, milyet lép a 8-as kart.
3:28-nál engedem el Szutit, kihúzódok jobbra és intek is.
És előtte a célgegyenesben a két padló gázon gyorsuló gokartra szemmel láthatóan közelít 10 méternyit. Holott a féktávig inkább távolodnia kéne.
3:28-nál engedem el Szutit, kihúzódok jobbra és intek is.
És előtte a célgegyenesben a két padló gázon gyorsuló gokartra szemmel láthatóan közelít 10 méternyit. Holott a féktávig inkább távolodnia kéne.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.8 XE - RIP
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Re: CCH-s Gokartozások
Egy kis kedvcsináló! a gokartozáshoz.
Életem első Rotax Maxos gokartozása a Rabócsi Ringen. Be kell valljam, hogy halálfélelmem volt a pályán.
Hideg gumik, homokfelhordásos pálya, első próbálkozás, power szelep nyitása, ismeretlen fékek.
Valóban utcai autóval soha nem utolérhető, összehasonlítható, fantasztikus élmény! (Elnézést a minőségért.)
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=tHYsskv ... e=youtu.be[/BBvideo]
Életem első Rotax Maxos gokartozása a Rabócsi Ringen. Be kell valljam, hogy halálfélelmem volt a pályán.
Hideg gumik, homokfelhordásos pálya, első próbálkozás, power szelep nyitása, ismeretlen fékek.
Valóban utcai autóval soha nem utolérhető, összehasonlítható, fantasztikus élmény! (Elnézést a minőségért.)
[BBvideo 800,480]https://www.youtube.com/watch?v=tHYsskv ... e=youtu.be[/BBvideo]
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: CCH-s Gokartozások
Ma Wortex barátommal zúztunk egyet a G1-ben. Bár a TTG versenyen nem alakított nagyot, amúgy nagyon lelkes és tehetséges amatőr gokartos.
Nagyon fontos jó tulajdonságai, hogy elemzi magát, folyamatosan fejlődni akar, kérdez és tanul.
Megyünk idén kecskemétre is. Mindenképpen többen lenne jó menni, majd feldobjuk a gokartos topicban.
Nagyon fontos jó tulajdonságai, hogy elemzi magát, folyamatosan fejlődni akar, kérdez és tanul.
Megyünk idén kecskemétre is. Mindenképpen többen lenne jó menni, majd feldobjuk a gokartos topicban.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó
- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: CCH-s Gokartozások
Szuper ötletem volt ma. Kitaláltam, hogyan szabotálhatom mások munkáját, ami remekül sikerült.
Szerelés helyett, kivittem őket az offos autómmal a Kart Farmra, hátha összezúzzák a bordáikat.
Viccer félre. Remek kis bandázás, volt sztori hegyekkel. A rotax most nem kigyulladt, hanem a lánc szakadt el.
2 futamot azért lenyomtunk bérgokartokkal. Nekem tetszett.
Majd írjatok ti is, hogy nektek, hogy tetszett!
Akkor majd talán kiderül kiknek tettem ma keresztbe!
Szerelés helyett, kivittem őket az offos autómmal a Kart Farmra, hátha összezúzzák a bordáikat.
Viccer félre. Remek kis bandázás, volt sztori hegyekkel. A rotax most nem kigyulladt, hanem a lánc szakadt el.
2 futamot azért lenyomtunk bérgokartokkal. Nekem tetszett.
Majd írjatok ti is, hogy nektek, hogy tetszett!
Akkor majd talán kiderül kiknek tettem ma keresztbe!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.